Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Leonella, en halua pelotella mutta mulla oli tuollanen haamu ennen kohdun ulkoista. Menkat alko kolme pv myöhässä ja luulin että tuli tosi aikanen keskenmeno. Kannattaa siis tehdä testi uudelleen kunhan menkat loppuu, että näyttääkö se haamua vielä?
 
Nuska kiitos. Mutta viimeisin lääkkeellinen tyhjennys ei mennyt putkeen. Vaan vuodinkin vatsaonteloon jonkun pari litraa yhteensä. Kun hengenlähtö oli niin lähellä ei tuo meidän isäntä ole kauhean innostunut vauvajutuista. Joten ihan taustalla vaan pyörin silloin tällöin.
 
Pikainen moi kaikille. Mä sain vihdoin alkaa kävelemään tän jalkani kans ja nyt jalan kuntouttaminen on pitäny muijan kiireisenä. Menkat loppu ja uusi yritys päällä. Tosi ihan vaan TJOT tällä kertaa mut silti. Turha sitä on ittelleen valehdella. Vaikkei oo testejä niin kaikki kehon merkit luetaan ja pupuilut yritetään hyödyntää.
 
Kylläpä tänne on tullut paljon ikäviä uutisia tämän kuun aikana.:( Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!
Onko ketään muuta piinailijaa minun lisäkseni? Tänään on dpo 10 ja kp 25/28. Olo on kyllä sellainen, että ihmettelen todella, jos en ole raskaana. Testin teen loppuviikosta, kun nyt pitää keskittää kaikki ajatukset ja energia toiseen asiaan. Jos tekisin testin nyt, en pystyisi keskittymään, olisi testin tulos kumpi tahansa.
 
Kamalaa Theran mikä kokemus, onneksi selvisit.

Ihanaa piinailua Fridille, voi kun itsekin pääsisi edes vaikka piinailemaankaan!! Toivottavasti saat jackpotin testipäivänä :love:

Jee nyt voi vihdoinkin sanoa että tyhjennysvuoto on loppu, pientä tuhrua tuli viikonloppuna vielä mutta ei ole enää näkynyt. Huomenaamulla taidan pissiä r-testiin ja toivon ja vähän uskonkin että se on jo negatiivinen. Yhtään en nyt tiedä koska niitä ovistestejä kannattaisi alkaa dippailemaan, ihan uuno olen niiden kanssa muutenkin. Mennään mutu-fiiliksellä :whistle:

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Kohtahan se on jo lokakuu, eiköhän ruveta sitten plussailemaan oikein urakalla :LOL:
 
Olen tässä pohdiskellut, ehkä kärsin endometrioosista.. Kun menkat loppuu niin kipu jatkuu. Ja se on yksi oire. Ja kun on tosiaan kauan mennyt ja viimeksi huhtikuussa tullut km. Ja sitä ennen meni myös muutama kuukausi yritystä. Soitin tänään lääkäriin mutta aika on vasta 7vkon päästä.

Olen nyt myös miettinyt paljon kuinka pitkällä raskaus nyt olisi jos ei olisi sitä km tullut. En haluaisi miettiä niin, mutta minkäs teet.

Sanokaa joku mulle, että kun lopettaisin herkut ja limut ym, niin mahdollisuudet paranisi. Mulla noi herkut on vaan sellainen lohtu. Mut tuo myös kiloja.. jos joku tulisi ja sanoisi mulle suoraan että nyt on laihdutettava niin ehkä pystyisin. Kärsin myös sokeririippuvuudesta josta on vaikea päästä eroon. Tiedättekö onko haittaa jos syö kromia? Vaikuttaako mitenkään huonosti yritykseen? Se auttaisi nimittäin sokerihimoon kuuleman mukaan. Entäs piimax, eli siinä on pii, kromi, biotiinia ja c - vitamiinia? Onko siitä haittaa? Ja sit tietty vielä vedän foolihappoa :D mut noi muut on toisiin tarkoituksiin mut mietin et jos ne vaikuttaa negatiivisellä tavalla niin en käytä.

Täällä kp 9/30
 
Älä äiti itke,
sillä minun aikani ei ollut vielä.
Kävin vain katsomassa,
mutta tulen myöhemmin uudelleen.

Äiti, pyyhi jo kyyneleet,
tiedän sun on ikävä,
mutta minä olen tässä vierelläsi,
vaikka et minua näkisikään.

Äiti, katso ulos.
Olen poutapilven hattarassa,
tuulessa kosketan hiuksiasi.
Sadepisarassa annan suukon poskellesi.
Auringon säteessä tunnet lämpöni.
Linnun laulussa helkkää nauruni.
Tähtien tuike on minun silmäniskuni.

Olen joka hetkessä,
jokaisessa askeleessasi.
Äiti, en ole mennyt minnekään.
Olen tässä, ikuisesti, sydämessä. ♡♡
 
Viimeksi muokattu:
Bettinah mie oon nuitten herkkujen kans niin samassa tilanteessa.. Joka päivä mie päätän että nyt riittää ja aina mie kuitenki sorrun. Viikot menee ihan ok, mutta viikonloppuna herkutellaan sitte senki edestä. Ei pysy kohtuudessa. Oon nyt ehkä 10-15kg painavampi ku mitä aikasemmin, ku aloin muita lapsia odottaa. Herkut on tuonu lohtua kohdunulkosen ja keskenmenon jälkeen ja kiloja on kertyny. Liikuntakaan ei oo oikein maistunu. Syytän itteäni tästä painosta ja se on varmasti syy näihin ongelmiin ja tärppäämättömyyteen, mutta mie en tajua miksen saa asialle tehtyä mitään!! Ärsyttää!!
 
Kiitos Bettinah ihanasta värssystä, niin kaunista ja niin totta.

Mulle on kotiäitiys tuonut kiloja useamman. Raskauskilot sulatin melko nopsaan mutta kotona oleminen on kyllä paisuttanut ihan huolella. Varmaan 6-8 liikakiloa on. Mutta en niistä nyt stressaa juurikaan koska olen niin varma että kohta olen taas raskaana. Seuraavan ja samalla viimeisen vauvan jälkeen vasta murehdin ja laihduttelen sitten. Toki nytkin pyrin ainakin siihen ettei niitä kiloja ainakaan lisää tulisi.

Aamun raskaustestissä seisoi yhä kaksi viivaa. Ei se toinen mikään kirkuvanpunainen ollut mutta ihan selkeästi nähtävillä kuitenkin. Plääh. Ja v*ttu. Voisipa tätä jotenkin nopeuttaa.
 
Leonella tsemppiä, josko seuraava kierto olisi SE kierto ilan epäselvyyksiä(y).

bosch Täällä sama tilanne. Keskenmenosta se kolme viikkoa ja ihan vahva viiva tuli vielä viikonloppuna. Ilmeisesti siihen vaikuttaa että miten korkealle arvo oli ehtinyt nousta. Viiden viikon jälkeen ei pitäisi kuulemma enää näkyä, tai jos näkyy niin sitten pitäisi käydä verikokeissa tai ultrassa. Tosi turhauttavaa tää oottelu:(

Tänne ei mitään uutta. Huomenna tosiaan mitataan verikokeella Hcg-arvot ja katsotaan onko raskaushormonia jäljellä. Ja varmaankin on, sillä tein tosiaan viime viikon lopulla r-testin ja vahva viiva tuli. Kuitenkin viivan vahvistuminen kesti vähän kauemmin kuin kaksi viikkoa sitten jolloin pärähti ruutuun heti, että kaipa se arvo siellä laskee pikkuhiljaa(n).

Pari päivää sitten "ilakoin" jo että menkat alkoi, ja päästään normirytmiin, laskin että 29 päivää olisi tullut sitä kun keskenmeno tuli. No yhden päivän vuoteli ihan vähän ja sitten loppui:eek:. Nyt ei sitten eilen ja tänään ei mitään. Että mitä toikin nyt sitten olio_O.
Noh, siitä sitten tuli mieleen ajatus että viikko sitten tuntui vähän sellaista ovulaationippailua, että jos olikin kiinnittymisvuotoa!!:D. Tätä vähän aikaa pohdittu totesin että olisi kyllä varmaan aika epätodennäköistä kun hormoniarvotkin on vielä koholla:LOL::ROFLMAO:.

Lopuksi laskin uudelleen ja sain nyt 23 päivää, eli ei mitään olisi pitänyt vielä alkaakaan:whistle:.

Kaikkea sitä höyrypäissään kuvittelee, ei tää helppoa oo:D.
 
Täällä näköjään onneksi joku muukin tuskailee raskaustestien viivojen kanssa. Itselläni kanssa vielä tänään melko vahva, ihan näkyvä viiva. Km tapahtunut ihan kuun alussa tai vähän aiemmin.
Itse täällä hermoilen testien kanssa, vaikka mulle ei edes annettu ohjeeksi sellaista tehdä! Kävin noin viikon sisällä km:sta ultrassa ja raskausmateriaalia ei silloin näkynyt, ainoastaan pullea limakalvo. Eli sinänsä en nyt ihan usko, että sitä nyt sitten löytyisi mutta siitä huolimatta v***ttaa tuo plussa testissä.

MeaMinnis
missä sulle on sanottu, että viiden vkon jälkeen ei enää pitäisi näkyä??
Niin ymmärrän tuon, että jos kuitenkin olis jotain muuta. Hyvin päätelty kiinnittymisvuoto :LOL:, olisin varmaan itsekin päätynyt samaan 'diagnoosiin'.

Mulla tämän hetkisenä 'diagnoosina' oli ovis hurjine limoineen, mutta se ei voi olla mahdollista jos hcg:tä vielä kropassa. Onpas tämä vaikeaa...
 
Maitojunalla taas tänne… keskenhän se meni niin kuin vähän koko ajan pelkäsinkin. Taustalla kohdunulkoinen 4/2015 ja samalla kertaa vasemman munanjohtimen poisto. Uuden plussan tein 30.8., josta tuhruvuoto alkoi jo ennen plussaa. Tätä on nyt sitten ultrattu jo monta kertaa tässä matkan varrella ja kontrolloitu hCg. Tuhruvuoto ja hidas hCg-nousu ei tiennyt hyvää. Ultrassa näkyi matkan varrella tyhjä nesteontelo kohdun sisällä, joka kasvoi aina pikkuisen, mutta pysyi aina tyhjänä ja verrattaen pienenä.

Tänään olin päivän polilla, jossa sain Cytotecit, joiden tehtävänä oli pehmentää kohdunkaula MVA-imua varten. Tämän jälkeen kohdunsuu puudutettiin ja tyhjä pussukka imaistiin pois. Kudoslöydös lähti vielä patologille tutkittavaksi, toivottavasti löytää siitä istukkamateriaalia. Nyt seurataan, että hCg lähtee laskuun. Jos ei laske, niin seuraava epäily on kohdunulkoinen. Viikon päästä ollaan viisaampia.

Alla omaa ”tilastoa” muille samojen asioiden kanssa kamppaileville.

30.8. positiivinen raskaustesti, vko 3+6
2.9. hCg 35, digitesti 1-2, vko 4+2
7.9. hCg 232, digitesti 2-3, vko 5+0
18.9. digitesti 3+, vko 6+4
24.9. hCg 3590, vko 7+3
28.9. hCg 4600, vko 8+0
29.9. hCg 4710, vko 8+1, lääkkeellinen tyhjennys (4xCytotec) ja MVA-imu

Kaiken kaikkiaan ikävä jälleen kerran ja toimenpide kaikkinensa epämiellyttävä. Yleisvointi kuitenkin parempi kuin viime keväisen laparoskopian ja munatorven räjähtämisen jälkeen. Varmaan joutuu pienen hetken tässä taas kasailemaan itseensä.

Tsemppiä kaikille ja onnea piinailijoille!
 
Voi ei meibijees.. Jospa ei olisi ku... Ja jos on niin jospa löytyisi ajoissa että missä se on.
Itsellä poistettiin vasen munatorvi kans tammikuussa kun ei ajoissa raskausmateriaalia löydetty. Nyt pelottaa että jos raskaus sattusi alkamaan niin tuleeko taas ku...

Bettinah, mulla kromi autto makeanhimoon, mutta nyttemmin oon huomannu että jos makeanhimo iskee (en siis syö kromia nyt) niin auttaa jos syö vaikka pähkinöitä. Eli joku korvike sille epäterveelliselle napostelulle :)
Mullakin painoa ollu aina vähän liikaa, nyt pituus 175 ja paino 84, eli sellaen 8 kiloa pitäs saaha pudotettua niin ei indeksi näyttäs ylipainoa. Mistähän sais laihdutusmoodin päälle... Oon aattellu et sitten alan treenaaman kun toinen lapsi syntyny...eli todennäkösesti en ikinä...
 
Pahoittelut Meibijees keskenmenosta/muista komplikaatioista, peukkuja ja jaksamista tilanteen selkeytymisen odottamiseen!

Täällä ensimmäisten km:n jälkeisten luomumenkkojen kp 8 ja edelleen vuotaa pikkasen... Kaksi ekaa päivää sitä vuotoa tuli reilusti, sitten kolme päivää normaalivuotoa ja tänään vielä kolmatta päivää juuri sen verran että joutuu pitämään sidettä tai tamponia. Lisäksi lämmöt ovat ihan oudot. Korkeat ja epätasaiset. Tissikipukaan ei täysin hellittänyt menkkojen myötä, kuten yleensä. Ihme pahoinvointiakin. Hcg tippui mulla nopeasti, joten raskausoireiden olisi luullut loppuvan nopsaan keskenmenon jälkeen, mutta musta tuntuu että ne on pysynyt lievinä mukana ihan koko ajan...

Tuntuu että kaikki ei ole kuten pitää, joten en elättele suurempia toiveita uuden raskauden alkamiselle tästäkään kierrosta. Mutta ilman ehkäisyä toki mennään.
 
Täällä ollaan edelleen,vähän hiljasta vaan kun ei mitään tapahdu.Kuumeilu kuitenkin jatkuu.
Primot aloitettu eilen ja jatkuu kiertopäivälle 24.

Tosi ikävä juttu Meibijees,halauksia sinne!

Tuntuu nyt jotenkin,että keskenmenoja on kamalasti ja plussaa ei tuu väkisinkään. :(

Bettinah,itsekin aikamoinen sokerihiiri ja söinkin joskus kromia.Tuntui kyllä auttavan pakonomaiseen makeanhimoon.Ei ois huono aloittaa sitä uudelleen :rolleyes:
 
Ikävä uutinen meibijees! :(
Laita tietojasi jos haluat uudestaan listalle...

Sokeriin koukussa täälläkin, mutta ei ole energiaa tehdä asialle mitään. Painoa ei ole kyllä yhtään enempää kuin ennen lasta, raskauskilot katos parissa viikossa synnytyksen jälkeen ja olen jopa ihan hitusen kevyempi nyt, mutta painoa on kyllä liikaa ja sille pitäis jotain tehdä, mutta energiaa ei nyt vaan ole. Joskus sitten. En jaksa siitäkin nyt stressata. Tämän painoinen olin jo lukiossa vaikka välillä laihduinkin ja mieheni huonojen tapojen vuoksi lihoin takaisin näihin mittoihin.

Täällä lähti tänään kp1 ja tässä kierrossa tarkoitus olis taas aloittaa oikeasti yrittämään (ei kauhean vakavissaan silti vielä), mutta syyslomakin osuis laskennallisesti sopivaan kohtaan, että ehkä jaksais keskittyäkin yrityksiin. ;)
 
Miten ikäviä uutisia, Meibijees! :( Voin hyvin kuvitella, että itsensä kasaamiseen menee aikaa.

Kp 28/28 ja tein aamulla testin, joka ensin näytti negatiiviselta mutta sitten ilmestyi hailukka viiva. En nyt oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Olen ollut tänä vuonna kaksi kertaa raskaana, joten testiviivat ovat tuoreessa muistissa. Keväällä oli tuollainen samanlainen, hitaasti ilmestyvä haalea viiva, kun kp oli 28/28. Raskaus oli lähes oireeton ja meni kesken viikolla 8+0. Epäilen sen olleen tuulimuna. Kesällä kp 28/28 näytti ihan selvää plussaviivaa. Siinä raskaudessa alkiokin oli lähtenyt kehittymään, vaikka olikin sitten menehtynyt ilmeisesti 7. viikon aikana ja keskenmeno oli rv 9+6. En jotenkin luota tähän ollenkaan, kun muistuttaa tuota keväistä tapausta.:unsure:
 
Voi Meibijees, pahoittelut! Ja toivotaan Frid että viivat vahvistuu ja kaikki ois nyt kunnossa! Ei oo plussia tullu pitkään aikaan, joku vois tämän huonon putken nyt katkasta..

Itellä kp 22/26-28 ja lupasin itelleni etten toivo mitään enkä mieti mahollisia oireita mutta kuinkas tässä onkaan käyny.. Kaikenlaista kolotusta ja nipistelyä sitä tietenki tuntuu, mutta yritän itelleni hokea että ne ei tarkota mitään ja olen ollu ennen monesti varma että ois tärpänny ja aina ne menkat on kuitenki tullu. Testin aattelin tehä vasta maanantaina. Onneksi on nyt koko viikonloppu menoja.
 
Plussia tosiaan kaivataan! Voihan siellä Fridillä olla tosikin kyseessä, vaikka ymmärrän kyllä että kovat kokemukset tekee kyyniseksi. Toivotaan parasta ja hentoiset onnittelut nyt joka tapauksessa!

Surunvalittelut meibijees, ikäviä olet joutunut kokemaan. Voimia teille.

Lauantaina teen seuraavan r-testin, voi kun se olisi jo nega!! Tuntuu että aika valuu käsistä kun tavallaan turhaan joutuu odottelemaan, tiedätte varmaan mitä tarkoitan. Kevätvauva olisi ollut unelmien täyttymys ja nyt alkaa tuntua ettei pieni ehdi enää edes kesäksi. Kauppareissullakin näin taas pelkästään raskausmasuja ja perhekerhossa tällä viikolla oli kuukauden ikäinen pieni ruttunuttu jonka olisin halunnut viedä paidan sisällä kotiin.. Joo ehkä tämä tästä vielä helpottaa.
 
Täällä elellään ovis päiviä. Huomaan kyllä, et mies ei enää innostu ja on enempi pakkopullaa. Sen takia en viitsi pitää pebaa ylhäällä talletusten jälkeen, iskee ahdistus. Ymmärrän sen kyllä. :( mulla itsellä halut korkealla aina oviksen aikoihin muutenkin. Eli kyllä vois ja monesti vaikka päivässä touhuta :D sit oviksen jälkeen vois olla vaan sen 2vkoa ilman :D

Nyt plussia!!! Me tarvitaan niitä, toivoa on ♡
 
Minä yritän parantaa tilastoja! ;) Ei ole kuukautisia näkynyt *kopkop* ja jatkuvasti on sellainen kuvotuksen esiaste. Jospa plussaviiva jo huomenna näkyisi selvemmin. :)

Bosch, minulle loppuvuoden vauva olisi ollut "unelmien täyttymys" ja on jotenkin haikeaa, kun joidenkin tuttavien la alkaa juuri lähestyä. Olisi kyllä kiva saada se vauva edes ensi kesään mennessä. :love:
 
Pahoittelut Meibijees.
Nopsa käyni vain... reissukiireitä puskee..

ON: ei ovisoireita, ei hajuakaan kp:stä ja talletuksia harvaseltaan... mut tää olikin se TJOT kierto. Kaikille tasapuolisesti tsemppejä ja haleja!
 

Yhteistyössä