Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Onnea @Marlen
Ja toivotaan että @Pihlaja36 ja @Ninnu118 teilläkin piinapäivät päättyisi kahteen viivaan testissä :barefoot:

@Päppyrä eihän se muu auta, kuin pää pystyssä jatkaa eteenpäin. Itse haluan ajatella, että vielä se omakin aika koittaa..
Mulla olisi ollut kans la. nyt 22.pvä. ja olisihan se ollut ihanaa, jos uuden plussan olisi sitä ennen saanut, mutta näillä mennään mitä annetaan..

Itselläni tosiaan nyt kp4 ja menkat loppumassa tai vuoto on jo inhimillistä, mutta toki varmaan tän ja huomisen vielä vaihtelevasti vuotaa.
Eli tylsä vaihe itsellä..

Tosi kurja tilanne @Momon mutta täytyy kyllä nostaa hattua sulle. Moni sanoo, että mä oon ollu positiivinen kaiken jälkeen.
Mutta sinä se vasta tunnut positiiviset fengshuit ja muut omaavan :D

@henttis toivotaan, että ultrassa näkyisi hyvin kypsyneitä folleja. Tuo on kyllä jännää aikaa elämässä. Josko nämä vauva jutut muutenkin on, mutta hoidot tekee niistä vielä jännempiä :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Ninnu118 ja Momon
Voi, kun toivoisin, että jokainen täällä sais pian plussan! Monella onkin jännät päivät menossa! Tsemppiä kaikille odotteluun ja voimia harmitusten läpikäyntiin, jos joutuu odottaan. Ja sitten kun tärppää, niin levollista mieltä odotukseen!

En malttanut olla testaamatta tänään uudestaan ja viiva oli vahvistunut. Eilen hirmuset ilmavaivakrampit alavatsassa ja vaikka melko varma oon, että siitä oli kyse niin kyllä tässä vielä jännitystä on varmasti pitkään.
 
@kosmo mulla ois ollu kans 22.11 laskettuaika. Kuvittelin sillo ku meni kesken ja myöhemmi todettiin et oliki kohdunulkonen, että oisin uudestaa raskaana jo laskettuna aikana. No enpä oo ja meillä oli useemman kuukauden tauko yrityksestä. Plussasin siis 15.3, 25.3 todettiin km ja 25.4 todettiin et oliki KU ja siitä metotreksaatti piikki ja 25.5asti ehkäsypakkoo. Just ku ehkäsypakko loppu nii saatii tietää et saadaa parempi kämppä ja muutettii virallisesti yhteen sit. Sillon sit mietittii rahatilannetta ja henkistä jaksamista ja todettiin, että ei rahkeet riitä edes uuden raskauden mahdollisuuteen. Olin tosi rikki ja mies oli kans rikki siitä ku olin ollu nii kivuissa fyysisesti pitkää ja henkisesti paskana myös. Syyskuussa päätettiin pari pv ennen ovista et aletaan taas yrittään raskautta.
 
Hei, liityn tähän ryhmään, lueskelen ketjua enemmän tässä viikonlopun aikana. Ensi viikolla polille varmistamaan onko tyhjentynyt itsestään. Esikoista odotin, ja korkeelta tiputtiin.. :cry:

Marjusk ya 7/18 km 11/18 rv9
 
@Marjusk Onpa kurjaa! :cry: Täällä on kyllä saanut hyvää vertaistukea. Ihan vaan se tunne että ei olla yksin tän asian kanssa helpottaa. Onneksi päivät aina kuluu ja tulee uusia mahdollisuuksia. Toivottavasti tärppää pian uudestaan!

@Ninnu118 Jännää jännää!!:) Pidän peukkuja.

Täällä ei tunnu missään mitään vaikka menkat pitäis alkaa parin päivän päästä. Yleensä on tuntemuksii reilusti etukäteen. Hämmentävää (n)
 
@Marjusk pahoittelut myös minunkin puolestani :(

@Pihlaja36 mullakin huomenna tai sunnuntaina ois menkkojen aika, eilen oli kipuilua ja aamupäivän huono olo. Valkovuotoa on tullut koko viikon. Tänään ei mitään, jotain semmosta sinapin väriin(?) verrattavaa vuotoa oli vähän työpäivän aikana tullut.
 
Suuret tsemppitoivottelut muille samassa tilanteessa oleville❣
Ekat normaalit menkat tulikin 27.10 keskenmenon jälkeen...8 pitkää viikkoa siinä vaan meni. Nyt meidän toivo on niiiin tässä kierrossa. Aloin testaamaan ensimmäistä kertaa ikinä näillä ovisliuskoilla. Pelkkää testiviivaa on tullut tähän saakka. Eilen alkoi näkymään toinen ja tänään se oli kp14 melkeinpä yhtä tummana kuin testiviiva. Onko h-hetki siis käsillä
 
Suuret pahoittelut myös täältä @Marjusk ! Se on kyllä kova paikka ja suru on suuri. Oma kokemus on, että aika vähitellen hoitaa. Voimia!

Täällä on tosi paljon jännittäjiä tällä hetkellä, mulla pitäis kans menkkojen alkaa huomenna, mutta toivottavasti ei kuulu ja lupaavat viivat vahvistuu! Jännitteen kaikkien puolesta!
 
Mä yritin niillä ovistesteillä testata, mutten ole koskaan ikinä saanutniihin kahta yhtä tummaa viivaa.. eli en ovuloi? Vai mitä.. outoa, kun kaikki muut saa ja itellä kuitenkin useampi lapsi ilman ovistestejä.. nyt mä päätin, etten varmasti testaa, kun kyllä mä oon ovisksen pongaavinani yleensä aina. Paitsi toi tm jälkeen en pongannut ja vasta nyt eka kierto jossa pongasin.

Mehän tuhkattiin itse meidän tytär ja eilen mies otti puheeksi hautajaiset.. huoh.. mä en niin jaksaisi. Sitten tää asia vasta konkreettista onkin.. pelkään kai päästää irti..
 
Heippa kaikki. Meikäläisen oli pakko vetäytyä näistä ajatuksista hetkesi. Postasin siis tänne sillon pe 26.10 viivanpaikkaa/haamuja joka lauantaina vahvistui haamuksi jonka mieskin näki. Maanantaina ei enää mittään ja keskiviikkona sitten alkoikin menkak. Eli nyt mennään kp 10. Mietin, että olikohan kemiallinen, sillä nännit olivat arat niin kun viimeraskaudessa ja muitakin tuntemuksia oli. Toisaalta taas menkat olivat _täysin_ kivuttomat mikä viittaisi taas ovuloimattomaan kiertoon... Noh oli miten oli niin nyt kohti uutta kiertoa ja ens viikolle veikkaan ovista limojen perusteella. Pysyttelen vähän taustalla vielä, mutta päivittelen jos tulee sellainen fiilinki.Tsemppiä kaikille uusille ja vanhoille, jospa loppuvuosi ois meijän <3
Ps. Kyllä rfsun testit jää hyllylle tästä edes.
 
Voi @Ninnu118 ! Noi on kyllä vaikeita paikkoja! Voimia!

Mukavia muita ajatuksia @tylleröinen_21 ne voi hyvin auttaa lopulta myös tässä vauva-asiassa! Meille tärppi tuli tästä laiskasta yrittämisestä!

Nyt varmaan uskallan itse uskoa, että raskaus on alkanut. Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja saadaan pieni syliin saakka! Varhaisultran jälkeen uskaltaa luottaa sitten jo paremmin!

 
kiitos teille kaikille :love: on tää palstailu vaan yllättävän tärkeää tän vertaistuen kannalta. Itselleen loppuviikon uskotellut, että kaikki menee jatkossa hyvin ja nyt ehdin pikkujouluilemaan, ostin graavilohta, salmiakkia. Ajatuksin "eihän tää ees pitkällä ollut". kunnes eilen kaupassa paniikkikohtaus, jonka laukaisi tuttava ja 6kk vauva....:cry: Kyl se oma pää osaakin hetken huijata, että tää asian käsittely ois mennyt näin helposti(n)

Onnea kovasti @Marlen ja tarrasukkia! :love:(y)
 
@Marjusk Mä oon huomannut, että toipuminen vie pitkään. Saattaa tulla joku juttu mikä muistuttaa tai muuta sellaista. Välillä taas elämä tuntuu helpolta. Eikä missään nimessä pidä unohtaa vaan hyväksyä. Mä muistutellut itselleni, että meidän pienellä tyttärellä oli joku tarkoitus. Mä sain kantaa häntä ja tuntea onnen. Ja hän on luonamme edelleen, mutta nyt enkelinä mukana meidän matkassa.

Sitten toi tm tän menetyksen jälkeen sai mut jo melkein kihisemään kiukusta ” tämäkin vielä ”!

Me ei olla puhuttu menetyksestä kenellekkään. Mä en ainakaan vielä pysty siihen osanottoon. Mutta pidetään me pienen kuvaa esillä kyllä. Ei riitä sanat kertomaan, mitä ollaan koettu.

Joka päivä tuntuu helpommalta hyväksyä asia. Mutta ikävä ja pettymys on läsnä. Mä kyllä yritän asian ajatella niin, että kaikella on tarkoituksensa ja meidän on vaan pakko mennä eteenpäin.
Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty.
Me menetettiin meidän tytär huhtikuun lopussa. Se tuntuu vieläkin eiliseltä..

Haluan tsempata ja sanoa, anna itsellesi aikaa. Joillakin sujuu nopeammin ja joillakin toipuminen vaatii aikaa. Mutta et ole yksin! :)
 
@Marjusk Suuret pahoittelut menetyksestä. <3
@Ninnu118 Teidän menetys kuulostaa niin liian raskaalle kantaa. :'( Noihin ovistesteihin.. Minullahan lääkäri kehoitti kesäkuussa lopettamaan testaamisen, koska ne eivät selvästi toimi niinkun pitää omalla kohdalla, luota vaan omiin fiiliksiin.

@Marlen Voi miten ihanaa, toivotaan pienen pysyvän matkassa !! <3

Letrozyl-kuuri loppui viisi päivää sitten, tänään ovistestissä suht tumma viiva ovistestissä, hui! Huomenna kontrolliultra. En tiedä liekkö sattumaa, vai voiko olla että melko harvinaisista oireista 1-10hlö/1000 nappasin kaksi sivuvaikutusta. :mad:
 
Paljon onnea plussista ja tsemppiä raskauteen. Itse toivon, ettei kenenkään tarttisi jo täältä ryhmästä lähteneenä palata tänne takaisin!

Ja pahoittelut tänne joutuneille!

Itse olen elellyt nyt hiljaiseloa, jotenkin ei ole ennen tätä ollut fiilistä koko vauvaprojektia kohtaan. Bongasin oviksen jo yllättävän aikaisin keskenmenosta 2,5vk.. Ja viime viikolla sain r- testiin 3 viikkoa keskenmenosta täysin negan eli hcg poistunut kokonaan :) Tänään on nyt tuosta oviksesta dpo10, mutta en jotenkin yhtään usko plussaan, kun meillä puuhien ajoituksen meni hieman keturalleen. Huomenna teen testiä ja sen myötä asennoidun luultavasti menkkojen odotteluun. Onkohan ne ensimmäiset menkat km jälkeen kivuliaammat ja runsaammat kuin yleensä??
 
@kathii en kyllä osaa sanoa,muistelen että omalla kohdalla oli aika normaalit. (n)

Kontrolliultrassa suurin folli oli 13mm, kp 13. Loppuviikosta uusi ultra, kuulema kapasiteettia voi olla liikaakin,mitähän tämä meinaa? Kyllä on romahdus lähellä jos nyt kypsyykin liikaa ja saadaan yrityskielto.:(
 
Eikös kuukautiset tule yleensä 14 vrkovulaatiosta? Mietin vaan , kun ovis tuli myöhemmin kuin yleensä ja että testasinko mä liia aikasin...kun tänään tein aamulla testin heti herättyä ja en nyt sit tiiä onko vaan viivanpaikka vai haamu.. mutta että tuli näkyviin vasta ennemmänkin kun oli ollut jo jonkin aikaa. Ehkä mä nyt van sit ootan ja jos ei kk kuulu niin testaan loppuviikolla
 
@Marlen Hurjasti onnea plussasta :love:

@Marjusk pahoittelut :( Tervetuloa mukaan jutteluihin!

@kathii Itsellä oli menkat km jälkeen normaalit

Täällä tänään kp 21 ja Pc:n ja One Stepin ovistesteihin äsken selkeät plussat, ovislimatkin pongattu. Olin henkisesti valmistautunut taas 6-7 viikon kiertoon, joten oon niin onnellinen jos ovis onkin jo näin aikaisin :rolleyes:
 
@Ninnu118 minun käsittääkseni kyllä. Jospa olisitkin ajoissa ja plussa pärähtäisi tulla! :)

Eilen jo olin onnellinen, että ovistestit toimii ja viivat vahvistuu. Tänään hädin tuskin samaa vahvuutta viiva entä eilen.. Huoh kyllä turhauttaa, tosin varmasti turhauttaisi vielä enemmän jos ei olisi tänään ollut tuo ultra, luulisin varmasti oviksen jo menneen.. :( Tiedättekö kasvaako follikkeli n. 2mm päivässä? Yritin pysyä kärryillä lääkärin ääneen ajattelussa. Eli tänään 13mm, keskiviikkona 17mm ... Kun perjantaina ultra olisi ollut jo liian myöhäinen? Olis ihan mukava oppia tuntemaan tätä asiaa vähän enemmän. :censored:
 
Mä tilasin nyt r testit ja ke pitäisivät tulöa. Toivotaan, etten tilannut niitä turhaan!
Mä luin testi sivulta, että viivan paikka ei kerro mitään ellei se ole hieman värjäytynyt testivärillä. Mä olin ihan haaleen pun värin näkevinäni, että toivottavasti viivat vahviatuu jos näin ovat tullakseen!! :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Marlen

Yhteistyössä