Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Jes hyvä @kosmo että pääsit eteenpäin :love: toivottavasti tämä kierto tuo teille plussaa! Joo pakko vähän huumoriakin on olla tässä hommassa mukana ettei liian vakavaksi mene :ROFLMAO:

Ihanaa @joojoo1 että raskaus on oikeassa paikassa :love: toivottavasti ensi viikolla näkyy sykkeetkin!! Sä kyllä saat nyt jännittää ihan älyttömästi viikosta toiseen mutta onneksi tähän mennessä on vaa hyviä uutisia tullut! Tuu sitte taas päivittelee! :)

Hyvä @Marlen että oot pystynyt ihan hyvillä mielin olemaan! Mäkin ihmeen hyvillä mielin pystyin olemaan, kun uusi kierto starttasi kun toisaalta oli niin helpottunu kropan toiminnan normalisoitumisesta. Kuinka nopeasti rautavarastojen pitäisi korjaantua?
 
  • Tykkää
Reactions: joojoo1
Olikin näköjään ennen viime viestiä tulleet vastaukset jotenkin päivittymättä, hyviä uutisia @joojoo1 ! Toivotaan, että samalla linjalla jatkuu seuraavassakin ultrassa!

@Noups Ainakin 2kk rautaa ja sitten uudet näytteet! Todennäköisesti kestää pidempään, kun on noin alhaiset ollut. Mutta ei toki tarkoita etteikö ennen tuota vois raskautua, mutta käsittääkseni huonot varastot voi vaikeuttaa asiaa.
 
Jee, ihanaa kuulla @joojoo1 että kaikki on niinkuin pitääkin :)

Itsellä oli se gyne tänään, kaikki kuulemma on niinkuin pitääkin, mojova keltarauhashormonin siellä vähän aristelee, hiiva vaan pitää hoitaa pois (söin jo kerran siihen lääkkeen, nyt sain 10 pvä kuurin). Odottelen nyt vaan menkkoja ja sitten ens kierrossa jos olis viimein meidän vuoro :love:
 
@joojoo1 nyt kaikki peukut pystöön et homma rullaa oikeella lailla eteenpäin. :love:

Täällä maha semisti kipee kolmattapäivää. Pistelee ja vasemmalla puolen kohdun yläpuolella tuntuu ihme jomotusta. Jopa välillä kävellessäkin häirittee. Dpo11 tänään. Mitää muuta ei oo. Jotain mätää täs ny on. Tulossa vuosisadan menkkakivut varmaan. Jos oisin raskaana nii kai nuita tissejä ees vähä kihelmöis jo.
 
@RUSKA82 koska ajattelit testata? Vai vasta, kun kk myöhässä? Josko nämä poikkeukselliset oireet olisivat merkki raskaudesta (y)

@joojoo1 kylläpä pitää jännityksessä :barefoot: mitäs sulla nyt on viikkoja? Toivotan, että ensi viikolla sykekin sieltä löytyisi :love:

Mun menkat on ihan kamalat ja näiden peräänkö mä täällä itkin :ROFLMAO: :poop:
Mulla on siis aina runsaat vuodot,nyt tuntuu olevan ehkä vielä inan runsaammat, mikäli se enää on edes mahdollista :LOL: eilen oli myös maha kipeä, niin että piti ottaa särkylääkettä o_O näin kovia menkka kipuja ei ole enää ollu synnytysten jälkeen.
Mutta nyt näköjään vähän joutuu kärsimään, liittyisköhän tuokin tähän kkm..

Nyt vaan odotellaan ja jännitetään koska ollaan siinä vaiheessa kiertoa, että pääsee taas piinailemaan :D miten niin malttamaton, onhan nyt jo kp2 :whistle:
 
@RUSKA82 koska ajattelit testata? Vai vasta, kun kk myöhässä? Josko nämä poikkeukselliset oireet olisivat merkki raskaudesta (y)

@joojoo1 kylläpä pitää jännityksessä :barefoot: mitäs sulla nyt on viikkoja? Toivotan, että ensi viikolla sykekin sieltä löytyisi :love:

Mun menkat on ihan kamalat ja näiden peräänkö mä täällä itkin :ROFLMAO: :poop:
Mulla on siis aina runsaat vuodot,nyt tuntuu olevan ehkä vielä inan runsaammat, mikäli se enää on edes mahdollista :LOL: eilen oli myös maha kipeä, niin että piti ottaa särkylääkettä o_O näin kovia menkka kipuja ei ole enää ollu synnytysten jälkeen.
Mutta nyt näköjään vähän joutuu kärsimään, liittyisköhän tuokin tähän kkm..

Nyt vaan odotellaan ja jännitetään koska ollaan siinä vaiheessa kiertoa, että pääsee taas piinailemaan :D miten niin malttamaton, onhan nyt jo kp2 :whistle:
Oon testannu hätäpäissä jo dpo8,9 ja 10. Kaikki näytti selvää negaa raskauskeijun tikulla. Aattelin huomenna ja sunnuntaina testata uudelleen (dpo12/13). Mut ei mulla oo rinnatkaa yhtää kipeet eikä nännit koholla. Viime raskaudes mikä meni kesken nii nännipihat oli tummat jo ennen plussaa (dpo14) ja rinnat turpeat.
 
Mulla on nyt jokseenkin toiveikas olo, että oisko voinut tärpätä. Eilen ja tänään on ollut pientä nippailua vasemmalla. Rinnat on tänään myös hiukan kipeytyneet. Eilen tuli hetkellisesti vahva fiilis raskaudesta. Nyt on arviolta dpo 7, että eilen ois kai voinut olla kiinnittyminen. Täytyy kai kuitenkin taas henkisesti yrittää valmistautua mahdolliseen pettymykseen. Oletettuihin menkkoihin on vielä viikko aikaa.
 
@Minji toivotaan parasta!

Täällä taitaa menkat alkaa tänään. Toisaalta harmi, toisaalta ymmärrän kroppaani: nyt tarvii tankata rautaa ja toipua! Aion nauttia kaikista jutuista, jotka on raskaana kielletty ja sit lähdetään tavoittelemaan juhannusvauvaa!
 
@kosmo Viikkoja melkein mahdoton laskea kun normaalisti mulla pitkä ja epäsäännöllinen kierto 36-40 päivää, mutta nyt oli Primolutit, joilla kierto 25 :D Tämä siis eka kierto nyt Primolutien jälkeen. Menkoista laskettuna rv8, mutta ovis ollut luultavasti kp 23-24 eli pitkä kierto :cautious: Tällä viikolla ultrassa vastasi rv5 ja ensi viikolla pitäis siis olla rv6. Eli torstaina pitäis jo syke löytyä :notworthy:(y)
 
  • Tykkää
Reactions: mira.flower
Mulla pyörähti rv 6 käyntiin pari päivää sitten, jolloin raskausoireetkin vähenivät... :notworthy: Tissit eivät ole niin arat ja pahoinvointi ja sen mukana jatkuva nälkä loppuivat. Väsymys on edelleen kova, tosin olen ollut nyt kuumeessakin... Pelottaa tämä oireiden yhtäkkinen vähentyminen. Digikin näyttää edelleen sen 2-3, vaikka testien välissä oli lähes kaksi viikkoa.
Kävin kilppari labroissa perjantaina jossa arvot olivat hyvin laskeneet. Tosin TSH 11, eli edelleen huiman korkea. Mutta aluksihan se oli 22! :barefoot: Lääkäri soittelee arvoista maanantaina ja ajattelin pyytää HCG hormonin mittausta. Tietäisi edes onko se nyt nousussa niin kuin kuuluu, vai tappaako mun elimistö tämänkin pienen. :cry: Toivon, että arvojen paraneminen aiheuttaisi nuo oireiden vähentymisen, mutta yleensähän se kertoo keskenmenosta... :notworthy:
 
Kp 7.. mulla yleensä pitkä kierto joten ovulaation odottelussa menee aikaa. Tänään jotain ovulaationtapaista limaa, muutta oletan sen liittyvän vielä menkkojen jälkeisiin limoihin , mutta talletettu on varmuuden vuoksi . Lämpöjä en ole mitannut nyt. Vaan yleensä limat kertonut milloin ovulaatiota. Vähä jännittää, mutta olen toiveikkain mielin että se ovis sieltä tulisi. Oon kyllä sen kuukausittain bongannut. Mulla nyt käytössä royal gelee hunaja jospa sekin vähän avittaisi
 
@Minji toivottavasti on tärpännyt, täällä peukut pystyssä!

@mira.flower voi ei! Toivottavasti olisi kyse vaan normaalista oireiden heittelystä tai siitä arvojen laskusta! Mutta ymmärrän kyllä hyvin huolesi :cry: hyvin on sulla arvot kyllä laskenut! Toivottavasti saat sen hcg mittauksen. Ootko aatellu käydä varhaisultrassa? Tsemppiä!!

@Ninnu118 tsemppiä tähän kiertoon! Milloin sulla yleensä ovis? Mulla kans yleensä vähän myöhäsemmin ja heitelly aika paljon, suunnilleen kp16-23 välillä.

Saisko tulkinta apua :ROFLMAO: siiis ovisoireet alko jo joskus ti-ke, selvää nippailua ja jomottelua vasemmalla ja limoja tullut välillä. Nyt limat ja jomottelu tuntuu vähäisemmiltä. Vihdoin sain eilen kp16 kunnon viivaa ovistestiin, mutta nää on tälläset melkee plussat!! Tänää aamulla onestep jo haaleampi, teen illalla vielä molemmat merkit. Yleensä mulla lh pitoisuus on pysynyt noin 2päivää koholla ja sit yhtäkkiä laskee. Mutta siis voiko tota laskea jo plussaksi?
 

Attachments

@mira.flower ymmärrän, että mietityttää, mutta oireiden muuttuminen ei välttämättä tarkoita mitään. Km:ssahan oireet voi jatkua ihan yhtä lailla, koska istukka usein tuottaa hormoneita yhä. Tsemppiä odotteluun! Voin vaan kuvitella kuinka itse jännittää alkuraskauden sitten kun nappaa taas.

Mulla tuntuis luteaali palanneen siihen aika tarkkaan 15, luulen, että kierto ei kärsinyt kovin paljoa. Ainakin toivon niin!

@Noups mulla on aika vähän kokemusta noista tikuista. Sen takia oon tällä hetkellä ottanu digin käyttöön, kun alkaa tummua tikut.
 
Viimeksi muokattu:
@mira.flower ihan ymmärrettävää että huoli on, itselläkin olisi. Mutta muista kaikki voi silti olla hyvin just noil viikoil oireet yleensä vähenee ja olikohan just siitä kun ruskuaispussi surkastuu ja istukka sen tilalle? Ja mitä noihin digin viikkoihin tulee se ei ole luotettava mittari monet kymmenet ovat olleet koskaan saamatta testiin sitä 3+ vaikka kaikki oli hyvin ja raskaus meni loppuun saakka! Näin siis kun nämä pari vuotta olen eri keskusteluita lueskellut. Kovasti tsemppiä <3

Kiitos kaikille myötätunnosta. Ovis on yhä tuloillaan, nyt joku kp25 en ees tiiä enää. Mies ei halua puhua ollenkaan aiheesta ei siis mitään kuulemma ei jaksa ja stessiä ja väsynyt ja painostusta. Sanoi tosissaan sillo viimeks kun kirjottelin että josko lopetan tikuttelut ja lisäravinteet että turhaan teet/syöt. Makkarissa hiljasta ollut pitemmän aikaa ja on ollu tulee jos tullakseen meininki siis reilu vuoden. Että en tiedä jatkuuko tjottailu ja jää herran huomaan sattuuko yksiin oviksen kaa. Oon ihan rikki. Alan pikkuhiljaa haudata vauvatoiveita kun kuume on niin kova että tässähän satuttaa itseään vaan.

Onnea plussasta @joojoo1 ihana juttu:love:

@Noups alkaa olla siellä ovis käsillä!

@Marlen jee se on kiva että luteaali normaali! Mulla oli km jälkeen 15 josta yllätyin kun sitä ennen oli pari kertaa 10.

@Ninnu118 onnea oviksen metsästykseen! Mulla limoja tulee yli viikko ennen ovista!

@Minji tsemppiä piinaviikkoon! Jännittävää! Toivotaab parasta :love:

@RUSKA82 oletko testannut tänään? Tsempit!
 
Tänne ei näemmä ole kauheasti uusia liittynyt, mutta kohtalontoverit toki lohduttaisivat jos vain joukkoon pääsee?
Meillä tarinan takana 3vn yritys, jonka aikana ei plussia ole suotu. Kunnes sitten viime kuun 23.pvä hento plussa pc:llä ja selkeä cb:lla. Ruskeaa tiputtelua oli melkein heti plussa testin jälkeen parikin viikkoa, kunnes viikko sitten sunnuntaina ilmeisesti vuosi pois kun vuoto oli runsaahkoa ja verihyytyväistä. Missään vaiheessa ei kovia kipuja ollut ja en vuotanut kuin hanasta kääntämällä.. Neuvolassa käytiin 10.pvä, jolloin päätettiin ottaa uusi ensikäynti parin vkon päähän ja selvittää jossain ultralla onko elämää mahassa vai ei. Samana pvänä kävin otattamassa hcg-arvon, sama arvo mitattiin myös ke ja pe. Ke kävin lääkärin(gynen) vastaanotolla ja sieltä hän toisen lääkärin suosituksin antoi lähetteen naistenklinikalle minne suunnattiin heti, siellä ultralla todettiin että kohtu on tyhjä, eikä ois kohdunulkoinenkaan, eikä näy raskausmateriaalia enää. Eilen oli eka päivä kun ei vuotanut enää.
Harmittaa, mutta toisaalta kiittelen onneani että nla oli annettu epähuomiossa tosi aikaiseen vaiheeseen, jotta tästä päästään eteenpäin! Keskenmeno todettiin 6+6. Hcg oli ma 445, ke 401 ja pe 306, ens pe vielä uusi koe ja ens kuun alkupuolelle määrättiin kotitesti ja siihen asti tulisi käyttää ehkäisyä.
Nyt tuntuu vähän ovismaista oloa, kauheat himot ois ainakin. Eilinen ovistesti oli+, mutta en tiedä luotanko siihen. Mutta yritän tehdä parhaani ja totella lääkäriä..:whistle:
Lisäksi kysymys lyhenteestä, joka on putkahdellut... Mitä tarkoittaa tm? :oops:

Nonsk 28v/ya 9/15/ km 9/18
 
Kiitos kaikille taas tsempeistä! :love: Ressaavaa aikaa tämä alkuraskaus nähtävästi..(n) Ennen tuota km osasin luottaa ja olla sen suuremmin huolehtimatta, mutta nyt on jotain aivan toista! o_O Että kyllä tuo km jonkinlaiset traumat on jälkeensä jättänyt. :unsure:

@Nonsk tervetuloa mukaan! Ja pahoittelut keskenmenosi vuoksi.. :cry:
:cry::cry: Täällä on mukava ja intiimi pieni porukka, joiden kanssa on hyvä purkaa tuntoja! (y) Tm on lyhenne tuulimunasta. :)
Mäkin täällä vielä roikun, vaikka periaatteessa pitäisi siirtyä jo kai muualle. :barefoot:
Niin ja tuosta oviksesta. Olen ymmärtänyt, että niin kauan kuin on raskaushormonia elimistössä vähänkin enemmän niin ovulaatiota ei voi tapahtua. Muutenhan tulisit raskaaksi raskaana. ;) Toisilla tulee myös raskauden aikana helposti kystia, jotka voivat kipuilla. Tai sitten siellä follikkelit jo kasvavat kovaa vauhtia! (y)
 
https://aijaa.com/airBSI

Tuota tuota... oireiden vähyyden vuoksi en nyt vielä juhlisi, ku kokemukset keskenmenosta estää ilon. En oo ikinä ollu näin yllättyny tuloksesta. Tänää testasin iltapäivä 3h pidätyksestä. Eli tää ei oo aamupissasta. Mulla ei oo rinnat kipeet eikä oo lämmöt ollu koholla joten....katsotaan vahvistuuko viivat. Vai näkeekö kukaa muu kahta viivaa? Nyt dpo13.
 
  • Tykkää
Reactions: ipanassu ja sucrine
Minäkin voisin liittyä mukaan ainakin taustalle. Yritys aloitettu viime vuodenvaihteen paikkeilla mutta aluksi ei niin yrittämällä yritetty. Heinäkuun lopussa tikutin oviksen ja siitä noin 1,5 viikon jälkeen alkoi vuoto, jota pidin aluksi vähän erikoisina menkkoina. Noin viikko myöhemmin tuli raskaustestiin plussa. Siitä viikko niin viikkodigissä oli jo 2-3 mutta vuoto jatkui. 6+2 ultrassa todettiin kohtu tyhjäksi, tosin ultraaja oli silti näkevinään sykkeen. Viikko myöhemmin ultra toisessa paikassa vahvisti saman. Verikokeen mukaan hcg oli enää alle sata nyt alkuviikosta. Vuoto kuitenkin jatkuu edelleen. Se on ollut koko ajan niukempaa kuin menkoissa mutta selvästi kirkkaan väristä, ei rusehtavaa. Gyne neuvoi odottamaan pari viikkoa ja tekemään sitten raskaustestin. Ja suositteli myös odottamaan ainakin yhdet menkat ennen uutta yrittämistä. Tosi turhauttavaa vaan odotella. Jännittää myös miten tästä edetään, kun kierron kanssa oli jo valmiiksi ongelmia ja siksi söin pariin otteeseen terolutia.
 
Kiitos kaikille taas tsempeistä! :love: Ressaavaa aikaa tämä alkuraskaus nähtävästi..(n) Ennen tuota km osasin luottaa ja olla sen suuremmin huolehtimatta, mutta nyt on jotain aivan toista! o_O Että kyllä tuo km jonkinlaiset traumat on jälkeensä jättänyt. :unsure:

@Nonsk tervetuloa mukaan! Ja pahoittelut keskenmenosi vuoksi.. :cry:
:cry::cry: Täällä on mukava ja intiimi pieni porukka, joiden kanssa on hyvä purkaa tuntoja! (y) Tm on lyhenne tuulimunasta. :)
Mäkin täällä vielä roikun, vaikka periaatteessa pitäisi siirtyä jo kai muualle. :barefoot:
Niin ja tuosta oviksesta. Olen ymmärtänyt, että niin kauan kuin on raskaushormonia elimistössä vähänkin enemmän niin ovulaatiota ei voi tapahtua. Muutenhan tulisit raskaaksi raskaana. ;) Toisilla tulee myös raskauden aikana helposti kystia, jotka voivat kipuilla. Tai sitten siellä follikkelit jo kasvavat kovaa vauhtia! (y)
Ihan varmasti jäi traumat km:stä. Voiku sitä osaisi olla stressaamatta ääh.

Voimia keskenmenon saaneille uusille jotka liittyneet seuraan. Aika tikittää eteenpäin vaikka me murehdimmekin täällä...
 

Yhteistyössä