Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Jospa se on vaan vaaratonta vuotoa! Monilla tulee pieni tuhru, kun kuukautisten tulisi alkaa.
 
Eilisaamuna 25iu/ml rfsun raskaustesti viimein negatiivinen. :) Maanantaina vielä ois se hcg-verikoe ja keskiviikkona jälkitarkastus, sit sais vihdoin lakastua tän keskenmenoasian pois päiväjärjestyksestä ja toivomaan vaan uutta raskautta. :love:

@tylleröinen_21 Alkuraskauden vuodot on melko yleisiä eikä niille useinkaan löydy mitään syytä. Onko tilanteessa mitään muutoksia? Tsemppiä!
 
Vuoto ei ole alkanut ja tälläistä näyttä digi tänään :love: nyt viikkoja 4+2. Sanattomalta tuntuu. Pelko on läsnä, mutta jollain tavalla on eri tunne kun viimeksi. Viimeksi olin alusta asti varma, että kesken menee. Nyt sellaista samanlaista kuristavaa tunnetta ei ole tullut. Toki pohdin välilä tuulimunan mahdollisuutta, mutta ei tässä auta muu kuin odottaa. Oireita ei oikeastaan ole, väsymystä on. Mutta ei kai ne oireetkaan mistään kerro ja viikkojakin on niin vähän vielä. Jos sallitte,niin mielelläni kuitenkin vielä pari viikkoa pyörisin täällä lukemassa teidän juttuja:rolleyes: Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon !
 

Attachments

Vuoto ei ole alkanut ja tälläistä näyttä digi tänään :love: nyt viikkoja 4+2. Sanattomalta tuntuu. Pelko on läsnä, mutta jollain tavalla on eri tunne kun viimeksi. Viimeksi olin alusta asti varma, että kesken menee. Nyt sellaista samanlaista kuristavaa tunnetta ei ole tullut. Toki pohdin välilä tuulimunan mahdollisuutta, mutta ei tässä auta muu kuin odottaa. Oireita ei oikeastaan ole, väsymystä on. Mutta ei kai ne oireetkaan mistään kerro ja viikkojakin on niin vähän vielä. Jos sallitte,niin mielelläni kuitenkin vielä pari viikkoa pyörisin täällä lukemassa teidän juttuja:rolleyes: Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon !
Onpa ihanaa! Paljon onnea vielä!(y) Toivotaan että täältä tullaan kaikki perästä. Itellä näytti lauantai-iltana clearbluen digi ovistesti pysyvää hymynaamaa joten ovis tais olla eilen, nyt dpo1. Alkaa taas piinaavat ajat odotella vaan. :cautious:
 
Mä menin tekee jonku viivanpaikan apteekin omaan ja melko onnettomat dpo vielä. En siitä pysty ajattelee suuntaa enkä toiseen (miks edes menin tekee sen :ROFLMAO:). Nyt mietin lähinnä et joko se on tosiaan vaan viivan paikka tai sit vielä reagoi edelliseen raskauteen (kaavinnasta kohta 4vko, lääkeellisestä yli 6vko), tein kyllä negan testin ja 1.5 vko sitten se oli vielä todella, todella haalea plussa. Oviksesta ois nyt dpo 8 tai 9 :ROFLMAO: Ehkä nyt maltan sinne perjantaille, sit se on ainaki selkee plussa tai nega :LOL:
 
@tylleröinen_21 Onnea paljon ja tarrasukkia pienelle. :love:

Täällä kans kuumotukset ja piinat, ovista en saanu tikkuun mut oireista päätellen se ois voinu olla viikko sitten sunnuntaina jollon tänään ois kaiketi dpo 8. Lauantai-iltana peuhattiin. Toiveet on korkealla ja kaikennäkösiä munasarjan ja kohdunseudun juilimisia (samanlaisia kuin edellisen raskauden alussa) oon kuvitellut tuntevani. Todellisuudessa en oikein usko että kyytiläistä olisi vielä matkaan tarttunut. Ja näin pari päivää mahollisen kiinnittymisen jälkeen tuskin ihan hirmukummosia oireita vielä näkyskään. :rolleyes:

Ois kyllä ihan kiva että aivot vois toimia järkevästi mut tekis jo mieli pissiä tikkuun vaikkei siinä viel mitään näkyis. Vissiin nyt ootettava kiltisti et saan keskiviikkona hcg-kokeen tuloksen käpälään, siinä vois näkyä jos on näkyäkseen mut pien nousu voi mennä viel kkm piikkiin vaik se rtesti olikin jo nega.
 
@tylleröinen_21 Oi miten ihanaa!! :love:Ja kiva että on erilainen fiilis kun edellisellä kerralla. Onnea!

Täällä kans piinaviikot alkaneet. Ehkä dpo4. Mulla on kovat odotukset nyt kun aika paljon puuhattiin siinä edeltävinä päivinä ja ehkä oviksen jälkeisenäkin. Ja päätin myös että jos nyt ei tärpänny niin sitten mennään tutkimuksiin. Niin jospa mun kroppa nyt tekis kaikkensa ettei tarttiskaan mennä.

@Kassu93 @Karvakorvat Tsemppiä odotukseen! Tulkaa sit raportoimaan.

Millon ootte muuten saanut aikaisimmillaan testissä näkymään viivaa?
 
@Pihlaja36 tein edellisessä raskaudessa positiiviseks luettavan testin dpo 10 ei edes herkimmällä testillä ja päivällä. Se oli eka kerta kun testasin oireiden takia.

Nyt tosiaan dpo 8 tai 9 ja testi tämmönen. Toki jotenki ajattelen, että ehkä se reagoi jostain syystä edelliseen raskauteen, vaikka samasen testin oon kertaalleen negana tehny, tai sit on vaan joku viivanpaikka. Noh, jos sitä nyt jaksais pari-kolme päivää ja tekee sit uuden, tosin toi oli ainoo herkkä mikä mul on :ROFLMAO:
 

Attachments

Onnea @tylleröinen_21 :love:


Täällä kans seurailtu taustalta hiljaa, on ollut pakko keskittyä töihin, tuleviin häihin ja talon osto- hankkeeseen.

Tänään kp 20 tyhjennyksen jälkeen, raskaustesti nega jo jonkin aikaa ja nyt näyttäis ovulaatio olevan tänään? Tasavahvat viivat testissä eikä tietenkää pääse edes hyödyntämään.. Onkohan huomenna liian myöhäistä :(

Haluaisin kans listalle

topis, 26v., ya 12/2018, kkm 2/2019 10+3, yk 1 kkm jälkeen
 
@Pihlaja36 Dpo 11 sain ensimmäisen haalean haamun raskauskeijun herkkään One Stepiin. Dpo 10 näkyi lähes huomaamatonta varjoa kun tarpeeksi käänteli ja tihrusti :ROFLMAO: Siitä on tänään tasan 3kk.:(

Mä oon taustaillut nyt jokusen päivän, kun meni niin mahdottomaksi tämä olotila. Toivoin uutta raskautta niin paljon, että asia oli koko ajan mielessä ja tarkkailin kropan kaikkia tuntemuksia jatkuvasti että voiskohan ne olla raskausoireita. Itkeä vollotin monta päivää kun ahdisti ja suretti kkm niin paljon. Kaupassa kun mentiin lastenvaatehyllyn ohi niin koko kotimatkan ja loppuillan itkin, jne. Sen päälle tuli sitten vielä kauhea PMS-päivä, jolloin olin niin kiukkuinen että ois tehny mieli hakata seinää ja heittää tavaroita parvekkeelta. :ROFLMAO: Nyt alkaa olotila olla jo normaali, ja katse on seuraavassa kierrossa. Tänään on kp 28, ja odottelen kuukautisia että päästään sen jälkeen jatkamaan yritystä. Tämän kkm-kierron ovulaation onnistumiseen en usko, mutta jos se kuitenkin oli silloin yhtenä kipupäivänä niin tänään ois dpo 8. Ovistestit näytti melkein plussaa monta päivää, nyt pari päivää ollut enää ihan haalean haalea viiva.

Toivottavasti saatais paljon plussia maaliskuussa :barefoot::love:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka! Palaan tänne häntä koipien välissä lokakuisista :cry:.

Meillä tärppäsi ensimmäisen kerran elokuussa ensimmäisestä yrityksestä, mutta tuolloin raskaus meni kesken jo rv 5+. Sain kierron tasaantumaan Primolutilla lokakuussa ja helmikuussa tulikin jo uusi plussa. Eilen sitten varhaisultrassa selvisi, että tämäkin meni kesken. Rv oli 8+5, mutta papu vastasi 7+4. Sain tyhjennyslääkkeet heti mukaan ja otin eilen jo sen valmistavan pillerin ja huomenna loput.

Olo on lohduton, rikkinäinen ja vihainen. Jotenkin tuntuu niin ärsyttävältä, että tämä pitää kestää yksin eikä asiaa lähdetä vielä edes tutkimaan julkisella puolella. Meillä on suunnitella esikoinen ja täytän parin viikon kuluttua 34 eli olen hyvin tietoinen siitä, että aika tiimalasissamme hupenee. Olisikohan mitään toivoa painostaa julkista puolta aloittamaan tutkimukset nyt jo? Ulkomaillahan näin tehdään jo kahden keskenmenon jälkeen. Fiilis on sanoinkuvaamattoman maassa nyt, kun jouduin tuohon 2 prosentin joukkoon, joille käy näin.

En kuitenkaan suostu vielä luovuttamaan. Toivottavasti tyhjennys sujuu hyvin ja sen ajan voi surra oikein olan takaa. Sen jälkeen on kuitenkin taas kerättävä rikkinäiset palaseni kokoon ja suunnattava katse kohti greippimehuja ja ovisbongausta.

Olikos täällä muita yhtä kurjassa tilanteessa olevia?

Voisin myös liittyä listalle:

@Mikkiss85 Ya 8/2018, km 9/2018 rv5+, kkm 3/2019 rv8+, 33v.

Odotellaan varmaan yhdet menkat enne kuin aloitetaan yritys uudelleen.
 
@Mikkiss85 suuuret pahoittelut!! Paljon tsemppiä tulevaan ja toivotaan, että nyt kierrot lähtee tasaisemmin käyntiin ja plussa pian tulisi :cry:
 
@Mikkiss85 suuuret pahoittelut!! Paljon tsemppiä tulevaan ja toivotaan, että nyt kierrot lähtee tasaisemmin käyntiin ja plussa pian tulisi :cry:
Kiitti! Kolmas keskenmeno olisi jo turhan suoraa vittuilua universumilta, joten skippaisin sen kernaasti. Eli toivotaan nopeaa plussaa ja sitä, että kolmas kerta toden sanoo! Mies odottaa jo kovasti tositoimiin palaamista, mutta pitää ensin hoitaa tämä toipuminen rauhassa.
 
@Mikkiss85 olen pahoillani teidän puolesta:cry::cry::cry: Paljon voimia tyhjennykseen ja koko rumbaan <3:cry: Toivottavasti kaikki menisi teillä hyvin ja ei tulisi tyhjennyksen jälkeen enää mitään ylimääräistä ja kierto tasoittuisi itsestään!

On: Hiljaiseloa palstoilla. Käyn aina pikaseen lukemassa, mutta siihen se jääkin. Vauva ajatukset on mielessä koko ajan ja just eilen tajusin, että reilu viikon päästä siitä tulee vuosi kun plussasin ja edelleenkään en ole uudestaan raskaana. Luulin, että nämä "merkkipäivät" loppuisi kun kohdunulkoisen laskettuaika on ohitettu.. Niin vaan tulee kohta taas joku "merkkipäivä" ja alan oleen tosi loppu tähän. Yk 7 KU:n ja tauon jälkeen menossa. Loppukuusta on lääkäri aika ihan muissa asioissa, mutta ajattelin tämänkin asian ottaa puheeksi siellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mikkiss85
Teen huomenna testin, jotain siinä on mutta oon vähän skeptinen (n):D
Ootko tehny useampia testejä vai viittasisko siihen edelliseen mistä täällä kerroit? Mä kaipailisin testikuvia kaikilta piinailijoilta että pääsis tutkailee :love::love:

ON: Kp 31 ja kuukautisia ei vielä kuulu eikä oo menkkatuntemuksiakaan. Epäilen että tästä saattaa tulla pitkä kierto, mutta toisaalta ne menkkajomot saattaa alkaa ihan yhtäkkiä. Ens tiistaina tulee 5vk tyhjennyksestä ja tunnollisesti aion annetun raskaustestin tehdä, vaikka yksi testi näytti negaa jo pari viikkoa sitten. Odotan malttamattomana että kuukautiset alkais, haluaisin jo jatkaa yritystä :whistle:
 
Hei vain kaikille :) Olen pidemmän aikaa seurannut keskusteluja ja ajattelin nyt tänne itsekin kirjoittaa. Minun ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon lokakuussa. Raskaus jouduttiin keskeyttämään lääkkeillä, koska kehitys oli pysähtynyt:cry:
Minulla on taustalla lievä pco, jonka vuoksi pientä epäsäännöllisyyttä kierroissa. Keskeytyksen jälkeen oli jatkuvaa tiputtelua ja vuotelua vuoden loppuun asti. Tammikuussa tuli ensimmäinen "normaali kierto", nyt menkat myöhässä jo 5 pv. Eilen aamulla tein rfsu:n raskaustestin joka testiajalla näytti positiivisen tuloksen. Päivän ilakoin positiivisesta tuloksesta,mutta illalla, kun katsoin testiä uudelleen niin viiva olikin hävinnyt:unsure:Tänään testattu uusi nega. Suru tuntuu taas ottavan valtaansa, koska ehdin jo innostua positiivisesta tuloksesta. En ole ovulaatioita seurannut, mutta viimeisen vuoden aikana ultrattu kaksi kertaa ja kummallakin kerralla ultrassa on näkynyt että ovulaatio tapahtuu.
Plussa onnea kaikille ja onnittelut plussanneille:)
 

Meitä on täällä kirjoittelemassa:


* Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7........yk 11 km jälkeen


* Nonsk..............28 v.........ya 9/15..........km 9/18.................. yk 5 km jälkeen


* Päppyrä...........25 v........ya 1/18........ ......................yk 6 ku jälkeen


* Pihlaja36.........37 v.........ya 2/18.......km 9/18...............yk 5 km jälkeen


* Rnna................28 v.........ya 9/18.........tm 10/18 rv 8................yk 3 tm jälkeen


* Marjusk.............27 v........ya 7/18.........km 11/18 rv 9................yk 3 km jälkeen


* MonaLisa33......33 v........ya 8/18.........km 11/18 rv 5................yk 2 km jälkeen


* Kumiankka1......27 v.......ya 5/17.......km 2/18, km 5/18, km 12/18….yk 1 km jälkeen


* em85..............34v.......kkm 06/18 rv 19+6 ..... yk4 kkm jälkeen


* kikkakolmas.... Yk 1.....


* Palleroita..... 39v......ya 6/17.......kkm12/18....... yk 2 km jälkeen


*Jammaillen …. ..28v ……..kkm 12/18……..yk1 kkm jälkeen


*Karvakorvat.......24v......ya 12/18.....tm 1/19 7+1....yk 1 tm jälkeen


*jjjessma......23v...... ya 4/18....km 12/18 rv5+ & varh.km 1/19.....yk2 varh.km jälkeen


*Päppyrä ......25v...... ya 1/18....KU 4/18....yk 7 KU:n jälkeen


*Kassu93......25v....ya 11/18....kkm 2/19 rv 12.... yk 1 kkm:n jälkeen


*Apustaja......28v......ya 6/18....kkm 2/19 rv 12+4....yk 1 kkm jälkeen


*topis…...26v…....ya 12/18…...kkm 2/19 rv 10+3….yk 1 kkm jälkeen


*Mikkiss85…...33v…...Ya 8/18….km 9/18 rv5+....kkm 3/19 rv8+, 33v

Plussanneet ::love::love::love::love::love:

* Ipanainen +9/18

* Ruska82........36v.... ya 5/18..... kkm7/18 rv 11..... + 9/18, yk 1 km jälkeen

* mira.flower....35v....ya 10/17....km 2/18 rv 11.......+ 9/18, yk 7 km jälkeen

* joojoo1 + 9/18

* Noups........27 v.........ya 9/17.....kkm 6/18 rv 11...... + 10/18

* Marlen....... 36 v........ya 4/18.....tm 8/18 rv 12...... +11/18, yk 3 tm jälkeen

* kosmo........34 v.........ya 8/17.....kkm 6/18 rv 19........ + 12/18, yk 4 km jälkeen

* kathii..........28 v.........ya 8/18.....km 10/18 rv 8......... + 12/18, yk 2 km jälkeen

* Kerttttu..............28 v........ya 8/18.........km 10/18 rv 7................ +12/18, yk 3 km jälkeen

* Hannaah.........................ya 5/18............kkm 8/18 rv 10, km 12/18 rv 6.........yk 1 km jälkeen

* Ninnu118..........31v.........ya 12/17..........kkm 4/18, tm 8/18.....yk 4 km jälkeen

* sucrine.............31 v........ya 12/17..........km 8/18..................+2/18 yk 5 km jälkeen


Halutettasi mukaan listalle laita punaisella seuraavat tiedot : ikä, yrityksen aloitus, koska km/kkm/tm/ku/ tapahtunut ja monesko yk sen jälkeen. Punaisella myös korjaukset.
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti lista on nyt edes sinne päin :) varovasti siirsin itseni plussanneisiin... jännä juttu, en pelkää km tapahtuvan näillä kriittisimmillä viikoilla vaan vasta myöhemmin. Ehkä se on tuo kokemus mikä painaa tässäkin. Varhaisultraan mennään rv 8+3, silloin km:n riski putoaa 3.8%. Siihen asti yritän pysyä järjissäni. Oireita ei muuta ole kun rinnat alkaneet vihdoin elämään ja nännikipu tullut.
Pyörin täällä ainakin lukemassa muiden juttuja mutta jos joku ottaisi tässä kohdin vastuun listasta (y)
Kivaa viikonloppua kaikille !

@<3<3 pahoittelut kokemastasi. Täälläkin esikoisen odotus päättyi kkm-tuomioon syyskuussa. Toivottavasti vuoto ei nyt sulla ala ja plussa vielä tulisi, jos ei niin kyseessä varmaan ollut kemiallinen raskaus, mikä sinänsä taas kertoo siitä, että ainakin jotain on yrittänyt tapahtua ja se on hyvä merkki. Vaikkei varmasti tässä kohdin hirveästi lohduta...
@Apustaja muistan niiiin ton tunteen kun menkkoja ei kuulunut ja ainakin itse salaa ajattelin, että oon uudestaan raskaana ja samanlaisia tuntemuksiakin mukamas oli... Noh tulihan ne sieltä sitten kp 40 :alien: Toivottavasti sulla tulisi niin pitkä kierto tästä, että seuraavat alkaisivat 9 kk päästä (y)
 
Mä jo ehdin vähän innostua kun tämän aamun ovistesti oli tummunut, että entä jos oisin raskaana, mutta iltapäivällä alkoi tuhruttaa joten kyllä ne menkat sieltä alkaa tuttuun tapaan viimeistään huomenna dpo 12 niin kuin flo ennustikin. Ei mulla silti mikään suru ole puserossa, hyvä vaan että kierto palautuu normaaliksi äkkiä että voi seuraavaa ovista alkaa odottelemaan.
 
Onpahan ollu viikko. Koulun viimestä harkkaa painettu tukka putkella.. 3 viikkoa jälellä ja päälle kasa kirjallista työtä. :geek:
Keskiviikon jälkitarkastuksessa kaikki ok ja maanantaina otetussa verikokeessakin hcg oli enää 15. Sisätutkimusta ei nähty tarpeelliseksi terkkarin kanssa, ois toki kattonu jos mie oisin halunnu niin.

Kaikennäkösiä juilimisia on ollut kohdun seutuvilla, yksittäisiä nipisteleviä tuntemuksia. Ystäväni närästys palasi myös kuvioihin ja nännit on herkillä.. Edellisestä raskaudesta tuttua tissikipua ei kyllä ole näkynyt, joten aika skeptinen olen. Tänä aamuna piti varmuudeksi tehdä r-testi mutta oli niin vaikea aamu ettei ehtinyt odotella testitulosta. Vaatteet päälle, eväät kainaloon ja ulos. :D Ja nyt ressaa kun ois tänään vielä hyvän ystävän synttärit joissa alkoholi kuuluis asiaan.. Kai sitä voi vähän ottaa kuitenkin, ei köyhällä enempään varaa oliskaan.
 

Yhteistyössä