~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Huomenta, aamuinen testi taas negaa.. Tiedän ettei vielä ole peliä menetetty mutta silti se harmittaa.. Ja vielä on aikaa ennen kuin edes menkkojen pitäis alkaa. Tänään siis kp 24/29 :)

kukkurukuu: Toivon todella sulle kaikkea hyvää ja että kaikki menee hyvin. :heart:

Sanna-M kp 24/29
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Niwhai Lueskelin sun blogia ja sulla on kyllä sana hallussa. :D Ihan loistavaa tekstiä! :LOL: Sut olis kiva tuntea ihan oikeassa elämässäkin. Sun huumori meinaan uppoaa meikäläiseen ihan täysin. :D

MiNalo :hug: Toivottavasti se sun plussa tulisi vaan tällä kertaa hieman viiveellä! Älä vielä lyö hanskoja tiskiin! :heart: Ja kiitos muuten kun jaksat aina päivitellä tuota listaa. :kiss:

Sanna-M Samat tsempit sulle kuin MiNalolle... :)

ON Täti lähti kylästä. Onneksi ei ollut kylässä kuin 3 päivää, mutta sitäkin vuolaammin annatti tulla! :D Toivottavasti tässä uudessa kierrossa nyt sitten ovuloin että on edes jotain mahdollisuuksia plussaan!

Teettekö te muuten ikinä sitä että kun uusi kierto alkaa niin katsotte laskurilla mikä olisi laskettu aika (1. kp:sta laskettuna) jos uudesta kierrosta tärppäisi...? Mä myönnän että teen niin joka kk... :ashamed: Viime kierrossa la olisi ollut 14.5.14 (olis ollut kiva päivämäärä! :D) ja nyt se on 12.6.14 jos nyt tästä kierrosta tärppää...

Eilen näin yhden sukulaisen lapsen joka on nyt 4-5 kk... Ihana. :heart: Ajattelin että karehtisin (niin kuin yleensä karehdin kun näen raskaana olevia naisia vaikka kaupassa) mutta en! Olin vilpittömästi onnellinen hänen puolesta. :) Mä haaveilen vain siitä ikiomasta. :heart: :) En siis olisi halunnut kaapata hänen vauvaansa ja juosta karkuun. :LOL: Samoin te kaikki jotka ootte nyt plussanneet, mä oon vilpittömästi onnellinen teidän puolesta! :heart: Toivon vain että saisin sen OMAN plussani jo pian ja pääsisin liittymään teidän joukkoonne. :heart:

Plussatuulia meille kaikille! :whistle: :heart: +++++++++
 
Onnea kaikille plussanneille! <3

Täällä oli ihmettelyä ovulaatiovuodosta. Mulla oli kans parina päivänä vuotoa edellisessä kierrossa. Olin ihan ihmeissäni ja googlettamalla tajusin ovulaatiovuodon mahdollisuuden. Niinpä tein o-testin ja plussaahan se näytti. Tästä kierrosta myös raskauduin vaikka se menikin sitten kesken. Jäi kuitenkin sellainen fiilis että ovulaatiovuoto on hyvä juttu :)

Mulla on tänään 5. päivä terolutien loppumisesta eikä menkkoja kuulu. Tein ovulaatiotestejä ja omasta mielestä sain plussankin mutta kun se näytti plussaa monta päivää. Mitäs se sitten tarkoitti?! Liuskatesteillä testailin että onhan niissä aina tulkinnanvaraa..

No nyt sit kuitenkin odotetaan mitä käy. Vielä en kyllä ala raskaustestiä tekemään. Odottelen rauhassa. Kuinka monta päivää teillä on terokuurista mennyt kuukautisten alkuun?
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Maanantai 9.9.2013



Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 35/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 26/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 5/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 3/32
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 21/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13__________________________KP 19/25



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 28/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 35/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 20/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13____________________KP 14/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 7/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?



Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 24/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 25/29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP ?/?
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 13/26-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 11/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 28/28-35



MiNalo dpo 12




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, Rosuliina, kukkurukuu



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Olipas pitkät kuukautiset. Ensin alkoi niukkana ja sitten olikin melko reipasta vuotoa. Ja kesti yli viikon. Haaveena on taas vihdoin ja viimein päästä uimahalliin. Ukolle on tehty kikhernekeittoa valmiiksi :)
Pitää jossain vaiheessa ostaa se ovistesti. Kunhan tulee palkka taas.
Diettikin on mennyt ihan penkin alle. Tänään sentään selvittiin tytön kanssa pitkälle lenkille ja proteiini pläjäys tuli nautittua sen jälkeen.

Paljon plussa meille kaikille vaan.
 
Rosuliina täällä moro. Taustalla lueskelen ketjua edelleen. En ole liittynyt vielä plussaketjuun. Saa nähdä missä vaiheessa sen uskaltaa tehdä.
Toivon plussatuulia teille kaikille ja omasta puolestani toivon ettei enää ikinä tarvitse palata pakon sanelemana tälle palstalle.
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81 ja Mariah33
Helou!

täällä ampas täti kylään. Nyt on kp 5/30saapa nähä mitenköhän tuon kierron kans nyt sitten käy. On siis ekat menkat km:n jälkeen. Ja voin sanoa, että onpahan vain sellanen lotina käyny että huh huh. no, nyt onneks jo loppumaan päin. nyt pääsee TAAS elämään sitä kahen viikon syklielämää; ootetaan ovista, pelätään menkkoja jne. ou jee.

tsemppiä kaikille!
 
Huomenta, ei täällä uutta. Menkkoja ei näy, mutta alaselkää särkee taas, toivon vaan ettei ole menkoista johtuvaa, jotenkin vaan haluaisin sen plussan todella kovasti niinkuin varmaan jokainen meistä :) No aamuinen testi oli mun mielestä selvä nega, ja teinpä huvikseen huvikseen myös ovistestin ja se oli melkeinpä plussa. Reagoiko sitten menkkoihin vai raskauteen..

Sanna-M kp 25/29
 
Moikkelis, täällä ekakertaa kirjoittelen. Keskeytynyt keskenmeno kesäkuussa (9rv), josta suru vielä suuri. Vauva oli hartaasti toivottu, yritystä vuosi jo takanapäin..

Nyt jännitetään miehen kanssa uudelleen.. itseasiassa mies totesi eilen, että raskaana ollaan (kuulema jotain mielialanvaihteluita ilmassa!??), ite en kyllä oo huomannu mitään sillä saralla!;) Mutta tarkemmin tuntemuksia nyt tutkineena - menkkakivut, päänsärky, väsymys, huimaus, hirveä NÄLKÄ, mutta mitään ei tee mieli - kaikki löytyy. Toisaalta tätä se on aina ennen menkkoja........ Eli saas nyt nähä.

Mielelläni liittyisin teidän kanssa kuumeilemaan! Sanna-M :n suru-uutisia luin kesäkuussa taustalta, mutta nyt tuntuu että pakko päästä itekin kirjoittelemaan.. näistä asioista kun ei kauheen monen ihmisen kanssa tuu puhuttua!!!

KKM 06/2013 KP 25/28, ja siis esikoista toivotaan ja ikää 30v
 
Viimeksi muokattu:
evaparadise: Kerro sitten kuinka sulla tepsi gelee royale! Mä oon toivonutkin täällä, että joku niitä kokeilisi :D Mulla on kova usko siihen tuotteeseen, vaikka en muuten usko kyllä yhtään mihinkään luontaisjuttuun.

MiNalo: :hug: Vaikkakin.. Peli ei oo vielä menetetty ja todella todella sydämeni pohjasta toivon, että teille se plussa pärähtäisi.
Mulla on kaikki mennyt tässä raskaudessa ihan eri tavalla kuin edellisessä ja koen, että se on hyvä merkki. Eli ehkä tässä kierrossa viiva ilmestyy vasta dpo13 tai jotain :) Tsemppiä muru!

Ihanasti plussia! Ja heti syyskuun alkuun, upeaa! Käyn lähes päivittäin lukemassa teidän juttuja ja toivon niin paljon, että tulette kaikki täältä hushus nopeasti muualle - eli plussanneiden puolelle. Meillä on nyt ylitetty edellisen keskenmenneen viikot (8+5) ja ensi torstaina mennään tarkistamaan onko alkio edelleen elossa vai koemmeko dejá vu -ilmiön.

Fujin & 9+0
 
Hellurei Kaikille!! :wave:

Joku voi antaa mun osotteen tädille jos on vielä kylässä ja haluaa sen sieltä pois.. 7.päivä teroluttejen lopettamisesta ja DADAA!!! mitään ei kuulu. Ei edes minkään näköstä pienintä merkkiä menkoista |O :stick: :headwall: Mulla alkaa usko olemaan loppu tämän kropan kans ku tämä ei toimi edes lääkkeillä, luovutan kohta niin saapahan kohtu ja muut härpäkkeet kuihtua rauhassa pois. Mitäpä niillä tekkee. :ashamed:
 
Moikka,

ei tullut plussaa tässä kuussa kovasta yrittämisestä huolimatta.. :(

Aiempi kun tärppäs heti kun aloitettiin yrittäminen, mutta meni kesken (11+5).. Nyt on kieltämättä sellanen fiilis, että liekkö ikinä enää tärppää... :(

No nyt kuitenkin taas odotellaan että vuoto alkaa ja loppuu ja sit taas yrittämään..
 
Fujin Jep, mulla kanssa odotukset korkeella ja kun on vielä lisänä tuo maca-jauhe, minkä pitäis vaikuttaa myös hedelmällisyyteen ja hormonitoimintaan (tasaten sitä). Sinänsä ei harmittanut että menkat alkoi, kun nyt tavallaan pääsi uuteen kiertoon ja aloittaan puhtaalta pöydältä näiden luontaisapujen kanssa :)

Muuten tää tätin vierailu on tullut ihan kamalaksi, muutama päivä ennen kun menkat alko oon ollut ihan helvetin pahalla päällä, siis todellinen hormoonihirviö, eli pms-oireet on löytäneet tiensä tänne. Raivoa, itkua, masennusta ja tosi kireetä pinnaa. Ja menkkakivut meni sille tasolle että sängystä ei noustu edes töihin, saikkupäivä sängyssä maatessa särkylääkepaketti toisessä kädessä ja lämpötyynt toisessa. Kiitos luoja kun teit minusta naisen!

No onneksi olo nyt alkaa helpottaan ja näyttää siltä että nää menkat jaa paaaaaljon niukemmiksi kun ne ensimmäiset kkm:n jälkeen. Toivotaan myös että tää kirto ei venyis ihan tolkuttoman pitkäks tällä kertaa.

Tsemppiä kaikille ja plussia syksyn piristykseksi ;)
 
Mariah33 N'awwww. :heart: Mä en koskaan oikein osaa ajatella, että joku sitä blogia vapaaehtoisesti lukisi, kiva kun mun sotkuiset ajatukseni kuitenkin jollekin kelpaa. ;) Kuten tiedätkin, erehdyin haaveilemaan ja laskeskelemaan milloin vauva tulisi jos tästä kuussa nappaisi. Ja nyt täältä tullaan kolisten alas. Karman kainaloita kutittelin ja se näyttää mulle nyt kuka täällä on boss.

NtiKesäheinä itselläni keskeytynyt samoihin aikoihin, samoina viikkoina. Harmittaa tavata tässä ryhmässä mutta siltikin toivotan sinut avoimin sylin tervetulleeksi.

sunflower86 olisin voinut kirjoittaa sen tekstis ihan prikuulleen. :( Buuuu tädille, meilläkin nappasi keskenmennyt heti ekasta yrityksestä ja nyt ei tunnu onnaavan, ei niin millään.

Oma napa Kuten sunfloweri86:lle sanoinkin, tänään on sellainen olotila, että tästä kierrosta ei onnannut ja menkat lähentelee. On jonkinlaista tulkinnanvaraista en-laskis-vielä-tuhruks ilmentymää eikä silleen mitään erikoisia tuntemuksia muutenkaan, että olis napannu.
Turhauttaa ja masentaa mutta ehkä myös huonosti nukutulla yöllä on jotain tämän kooman kanssa tekemistä. Kaiken lisäks aloitettiin miehen kanssa parin viikon herkkulakko eli en voi downeriini edes suklaata syödä. Ajoitus kymppi.
 
Viimeksi muokattu:
Mullakin on tänään 7. päivä viimeisestä terolut-napista. Menkkamaisia kipuja ollut jo yli viikon, mutta mitään ei kuulu eikä näy. Jospa mullekin kävisi niinkun Pippuri85:lle ja ne alkaisi tänään. Testasinhan mä tänään mutta negaa näytti. Ärsyttävää. Olisi niin kiva päästä jo uuteen kiertoon mistä saisi ne clomit käyttöön.

Tsemiä kaikille piinailijoille, hitsi te kaikki ansaitsisitte sen plussan!
 
Pippuri85* Jeeee, palstan taika toimi sinunkin kohdalla! Hieno homma!

Oma läski napa heti aamusta, sori:
Tuhru tuli taloon. Kieltämättä kyynelkanavat aukes illalla kun olin niin surullinen siitä, ettei meillä taaskaan napannut hyvästä yrityksestä huolimatta. Mies joutui pitelemään kainalossaan pitkän tovin kun porasin koko Suomen kansan puolesta. :(

Nyt sitten vaan tätiä oottelemaan virallisesti, näyttäis mun kierrot olevan kuitenkin suhteellisen maltillisia, ei oo venähdelly sillä tavalla kuin pelkäsin. Nää upouudet tuhrut vaan stressaa ja syö meikäläistä.

Voi siskot, milloin on meidän vuoro saada hyviä uutisia?
 
Mullakin on tänään 7. päivä viimeisestä terolut-napista. Menkkamaisia kipuja ollut jo yli viikon, mutta mitään ei kuulu eikä näy. Jospa mullekin kävisi niinkun Pippuri85:lle ja ne alkaisi tänään. Testasinhan mä tänään mutta negaa näytti. Ärsyttävää. Olisi niin kiva päästä jo uuteen kiertoon mistä saisi ne clomit käyttöön.
Ei mullakaan ollu mitään ennakko varotuksia että ois tulossa, että hanat aukes ihan yks kaks ja kunnolla :D toivotaan että sulla kävis samoin! Ja mullakin lähtee nyt clomit tähän kiertoon ja huomenna alan popsia.. mitenkähän se on se seurantaultra? sitä ei ehdotettu mutta kai ne nyt ultraa jos varaan ajan ja sanon että halua. Onko sen joskus kp11 tienoilla?
 
Viimeksi muokattu:
Ei mullekaan ultraa ehdotettu. Sanoivat että jos yhdellä napilla ei kuulu ovulaatiota niin nostan annoksen kahteen. Jos sittenkään ei kuulu mitään niin voi nostaa jopa kolmeen tablettiin mutta sitten ultrataan. En kuitenkaan usko että annosta minun kohdalla tarttee nostaa kun kuitenkin ainakin välillä ovuloin. Jos irtoaisi ihan yhdelläkin tabletilla?
 
Hei kaikki te...!!

Minä taas ilmoitan itsestäni..koko kuukauden ollut hiljaa vaikka joka päivä monia kertoja teidän juttuja käyn lukemassa.

Olen saanut oman mieleni suht tasaiseksi tämän asian kanssa, tulee jos on tullakseen.. Tässä kierrossa en ovista tikuttanu ja siitä ei ole mtn tietoa jotta millon oli ja oliko.
Viime viikolla tuli valkkaria aika reippaasti ja lauantaina illan vietossa tuli viiltäviä alavatsakipuja ja semmosia sukkapuikko pisto tuntemuksia ja taas tänä aamuna kanssa. Eilen illalla kuitenkin testi oli nega joten tuskin enteilee muuta kuin menkkoja, jälleen kerran.
Olen miettiny jotta pitäisikö soitella gynelle ja mennä kyselee endosta jotain vai antaa vain olla, tähän asti olen antanut olla kun ei ole ollut mtn kuukautiskipuja joista olen kuullut että voi olla hyvinkin rajuja endon kanssa.

Joku puhui siitä LA-laskurista, minä kävin keväällä pakkomielen ollessa pahimmillaan ni aina laskemassa siellä että "no nyt kun tärppää" ni syntyy ehkä silloin, vaan kun ei tärppää ni ei synnykkää...

Onnea kaikille PLUSSILLE :flower: ja uudesta kierrosta toivoville :)

Toivotan teille paljon voimia ja tsemppiä... Aurinkoista kellertävää syksyä! :kiss:

Kesälomalla oleva Väpä varmaan vaikenee jälleen...(olevinaan ei sieluun satu kun menkat pe alkaa, mutta kuten moni teistä tietää ni aina voi koittaa väittää toista ja todellisuus on muuta :( )
 
Ei mullekaan ultraa ehdotettu. Sanoivat että jos yhdellä napilla ei kuulu ovulaatiota niin nostan annoksen kahteen. Jos sittenkään ei kuulu mitään niin voi nostaa jopa kolmeen tablettiin mutta sitten ultrataan. En kuitenkaan usko että annosta minun kohdalla tarttee nostaa kun kuitenkin ainakin välillä ovuloin. Jos irtoaisi ihan yhdelläkin tabletilla?
Määki oon ovuloinu elämäni aikana ainaki sen kolme kertaa todistetusti :D ja alotan kans 1 tbl. päivä x 5 päivää ja sitte nostetaan seuraava kierto 2 ja sitte vielä 3 jos ei tärppi käy.. jos kävis ultraan sitte seukki kierrossa ku ottaa 2tablettia että tapahtuuko mittää..

Häivähdys naisellisuuden tunteesta kävi täällä, tavaraa tullee rättikaupalla ja oon niin ilonen näistä menkoista :D anteeksi ilmaisu muoto mutta näitä niin ooteltiin! Onneksi kipuja ei oo ihan hirviästi, alaselkää särkee mutta kestettävissä on, mutta saa nähä kuin kauan sitä vuotaa ku pistetty possu :p
 

Yhteistyössä