~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Rosuliinalle suuren suuri halaus sinne ulkomaille. Ihan epäreilua että sinua koetellaan siellä ihan tosissaan kiduttamalla synnyttävillä naisilla ja aborttia haluavilla. Ei ole reilua sitten mitenkään :'(
Toivottavasti tilanne selviää, ja pääsisit suomeen toimenpiteisiin mikäli niitä tarvitaan.
:hug:

Muille myös halaus. Kyllä me tästä suosta vielä noustaan ja saadaan se ihana nyytti mikä on ansaittu :hug:
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Torstai 12.9.2013



Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 38/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 29/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 8/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 6/32
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 24/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13__________________________KP 2/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13____________________KP 28/28



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 1/30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 38/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 23/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13____________________KP 17/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 10/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?



Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 1/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 1/28-29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 4/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 8/30
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 16/26-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 14/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 31/28-35








TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Täällä taas kroppa osoitti kellontarkkaa täsmällisyyttään. Tänään dpo 15 = kp 1. Kuten oletinkin. Miksi siis en raskaudu, vaikka kierto on niin hemmetin säännöllinen, ovulaatio tapahtuu silloin kun oletan sen tapahtuvan ja pupuilun ajoitukset osuu aina niin pirun hyvin kohdilleen??!! Aaaargh, mikä mussa on vikana!! Tämä vaan on niin kertakaikkisen epäreilua tämä elämä! :headwall: Niin ja kauheet kivutkin taas eikä mulla ole yhtään pronaxenia, mikä on ihan ykköslääke mulla menkkakipuihin.

Rosuliina Ompas sulla siellä kauhea tilanne..Ja vielä kun olet ulkomailla. :( Toivon, että hcg-arvosi nousisi hyvin ja pian ultrassakin näkyisi pieni ihmisenalku. Ja kivut olisi ihan normaaleja kohdun kasvukipuja. Paljon voimia!! :heart:
 
No johan täällä tapahtuu kamaluuksia! Rosuliinalle suuret tsemppihalit sinne ulkomaille, toivottavasti nyt kaikki selviäisi ja pääsisit ainakin suomeen asti tutumpaan ympäristöön asiaa selvittämään. Noin aikaisessa vaiheessahan mitään ei välttämättä vielä ultralla näykkään joten saattaa olla että kivut on jopa harmittomia. Toivotaan parasta!

Pahoittelen suuresti myös kaikkia teitä joita uusi kierto odottaa tai jotka ovat uuteen kiertoon jo joutuneet, täällä aletaan (ehkä) pikkuhiljaa hyvästelemään tätiä.
Eilen ei koko päivänä enää tullut menkkavuotoa joten innostuttiin petipuuhiin illalla, mutta miksi se sattui!?? En ymmärrä.. mulla ei oo koskaan ollut mitään yhdyntäkipuja, ei ennen menkkoja, ei niiden aikana eikä niiden jälkeenkään. Mikä nyt on vialla? Onko kellään kokemusta? Kipu oli siis vain seksin aikana, kohdun suulla tai "perällä asti" näin naisen anatomiasta sen enempiä tietävän sanoin.

Kyl mä sanon että tässä naisellisuuden rippeet murenee maanrakoon pikkuhiljaa.. ensin ei millään onnistu raskautumaan, sit kun onnistuu niin ei kykenekkään pitää sikiöö elossa ja sitten ei meinaa millään tulla edes kuukautisia ja sitten kun ne lopulta tulee niin se itse yhdyntä on kaikkee muuta kun miellyttävää.. Hohhoijjaa! Siis miten kaikki niin luonnollinen voi olla näin helvetin vaikeeta!? :mad:
 
Kiitos vielä tsempeistä

Hcg on laskussa (800->600) eli raskaus ei ole normaali eikä kohdussa ollutkaan mitään. Näkivät munajohtimen suulla jotain, mutta aivan varmaksi ei pysty sanomaan. Konsultoin lääkäriä Suomesta ja sieltä sanottiin, että Suomessa ei lähdettäisi missään tapauksessa tässä tilanteessa leikkaamaan vaan seurattaisiin tilannetta.
Päätin siis jäädä tänne vielä seurattavaksi ja huomenna tilanne arvioidaan vielä ennen lentoa. Parhaimmassa tapauksessa raskausmateriaali poistuu johtimesta itse. Voi kunpa näin kävisi! Siinä tapauksessa voisi melkeinpä sanoa että oli onni onnettomuudessa.

Minalo voisitko poistaa minut plussanneista? Ja siirtää vaikka nyt toistaiseksi taustalle. Mutta luovuttaa en aio!! Jostain syystä en nyt onnistu saamaan punaisella viestiä MiNalolle.
 
Voi Rosuliina eikä! Mä oon tosi pahoillani - mikä järki tässä koko hommassa on?! Yritä jaksaa :hug: alien_1selle myös tsemppihalaukset!

Ei tän näin pitänyt mennä, että ensin plussataan ja sitten se viedäänkin pois.. Helkkari en tajua miksei asiat voi edes joskus mennä niinkuin elokuvissa?
 
MiNalo...tiedän niin tuon tunteen koska aivan sama tapahtui täällä :(
Eli kp1 pärähti käyntiin jommosien jomotuksien kera :(

Haluaisin tietää miksi olen raskautunut kolme kertaa kerta heitolla ja nyt ei millään onnistu. Esikoinen tuli 60pvän kierrolla ja sillon en ymmärtäny tän asian päälle muuta kuin että miten niitä tulee.
Kuopus tuli esikoisen jälkeen ekat menkat ja tsadaaa..olen jälleen raskaana.
Enkeli poikaa "tehtiin" ehkä oikeaan aikaan ajatuksena "olen lukenu lehdestä että puolessa välin on hyvä aika" ja koko kuukauden aikaan 3 harjotus kertaa ja vauva tulossa...
Ja nyt ei sitten millään :(

Tsemppiä jälleen meille uuteen kiertoon !
 
Ainiin Rosuliinalle tsemppiä.
Ja minulla oli sillon Enkelipojalta ultra rv 9+1 ja alakautta ultratessa ei sikiötä löytynyt kunnes aikansa kaivelivat ja se löytyi oikeasta ylälaidasta elävä Sikiö ja se oli munatorven "aukon päälle" kiinnittynyt, jolloin pelkäsivät että on kornu raskaus ja sit mentiin piipaa vauhdilla leikkuriin... Leikkauksessa selvisi että kyllä vauva on kohdussa mutta kohtuni on hieman herttamainen ja poimu oli niin selkeä että vauva köllötteli siellä poimussa... Ja sillon sulkivat vain ja toivottivat meille tsemppiä jatkoon yhdessä. Mutta sijainti oli huono ja näin kävi että täällä ollaan :(
 
Alien_1 ja Rosuliina, todella paljon tsemppiä molemmille! :hug:

Mulla on kummallinen tilanne. Eilen meinasin jo ilmotella täällä että päivättäkäähän kp1, tuli vieraita. Verta tuli kuitenkin vaan yhden tamponin verran ja tänään ehkä pyyhkiessä vähän. Ajattelin eilen huomatessa että noni, kk alkoi, ja eiku uuteen kiertoon! Tavallaan tuli helpottunutkin olo, oikeestaan siksi ettei tärpännyt heti kkm:n jälkeen vaikka sitä salaa toivoin. Hetken palautuminen olis ihan OK, varsinkin kun olen ens viikoksi matkustamassa Kreikkaan juustojen äärelle :D

MUTTA. Tuntemukset lähipäivinä olleet jänniä, vatsaa nippaillut kuten raskausaikana, ei siis ole ollut menkkamaisia kipuja. R-testi näytti aamulla negaa.

Onko muilla ollut tämän tyyppistä outoa vuotoa? Onko odotettavissa että kk alkaa kohta ryminällä? Oon kuullut että usein keskenmenon jälkeen ekat kk on melko runsaat joten jos tähän lusikalliseen jää niin en uskalla uskoa menkoiksi.
 
aada78 mulla on vuodellut ihan miten sattuu kkm:n jälkeen josta nyt yli kolme kuukautta. Ensin kesti yli 6viikkoa että ekat menkat alkoi ja sitten vuosikin enemmän tai vähemmän kaksi viikkoa. Ekojen menkkojen jälkeen tuli ruskeeta tiputtelua ja nyt nää toiset menkat oli aluks niukat sit runsastu oli vuotamaton päivä ja taas tuli vaikka kuinka paljon. Gynen mukaan hormoonitoiminta hakee itteensä aikansa ennen kun tasottuu, naisen kroppa on yhdenlainen ihmemaa, koskaan ei tiedä kuinka se yllättää ja itestä tuntuu että tää kaikki stressaaminen ja ittensä tutkiskelu vaan pahentaa asiaa :D

Mysteerivuodot ja vuotaako vai ei- tuumailut on hermoja raastavaa mutta toivotaan että tilanne ratkee suuntaan tai toiseen =)
 
  • Tykkää
Reactions: aada78
aada78 ennen näitä menkkoja oli muutama päivä mysteerivuotoo joka alkoi ja loppui ja olin sillon ihan että "täh onko nää ny menkat vai mitä" mutta jotain ihme välivuotoo oli koska reilu viikko tästä alkoi nää menkat oikeen kunnon ryminällä. Toivottavasti pääsisit uuteen kiertoon ja loppuis toi mysteerivuoto kiusaamasta. Ja mulla on todella runsastunu kuukautiset pituudelta ja määrältä keskenmenon jälkeen.
 
Kiitos taasen evaparadise :)

Kyllä sieltä nyt jotain tulee, hiljalleen, mutta kuitenkin. Eiköhän siis päivitetä mulle kp2.

Laskin tossa että kun palaan Kreikasta (mies ei mukana) on kp12. Se on hypättävä siis suoraan lakanoihin ku kentältä kotiin päästään!:D
 
Mulla kanssa vuodot ihan sekasin.. Oonkin täällä ihmetellyt sitä oviksen aikaista tiputteluvuotoa ja nyt meinasinkin tulla ihmettelemään, että mitäs ruskeaa tuhrua sitä nyt tulee kun on kp 23..mutta ei tarvitsekaan, sillä menkat ne taitaa sieltä tulla! Ainaki jomottelee kivasti ja on sellasta verensekaista limaa.
En ala jos alkaa kierrotkin heittelemään! Eka kierto km:n jälkeen (jolloin käytettiin kumia) oli 32 pv ja nyt tää toka sit ilmeisesti 23 pv...mun mielestä ovis oli kuitenki siinä kp 15 hujakoilla. Mulla ei oo koskaan ennen ollut mitään tiputteluja...
 
Hohhoijaa tänne siis kp 1/28-29

Ihme kyllä ei vituta, vaan meen sillä asenteella että tulee kun on tullakseen. Mutta tottakai plussa olisi kiva ollut, nyt keskityn kunnon kohottamiseen ja uuteen kiertoon. :)

Sanna-M kp 1/28-29
 
Niin ja evaparadise, mulla on kanssa synnytyksen ja nyt taas keskenmenon jälkeen kipuillut joskus se kohdun seutu yhdynnässä, etenkin takaapäin. Kipuili viimeks myös raskauden aikana välillä, siis yhdynnässä.
 
Itkut on nyt itketty taasen..Ja päätin ottaa "järeät" keinot käyttöön! :D Tilasin siis vehnänalkioöljykapseleita ja foolihappoa. Oon syönyt foolihappoa aikaisemminkin, mutta se on jotenkin jäänyt kun pillerit loppuivat joskus muutama kuukausi sitten..Tota vehnänalkioöljyä mä en olekaan aikaisemmin kokeillu, mutta lukenut oon et saattas edesauttaa raskautumista. Tiedä sitten! Mutta menköön sit vaikka lumelääkkeenä..kunhan nyt jostain sais uutta puhtia! :)
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Perjantai 13.9.2013



Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 39/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 30/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 9/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 7/32
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 25/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13__________________________KP 3/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13____________________KP 29/28



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 2/30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 39/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 24/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13____________________KP 18/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 11/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?



Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 2/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 2/28-29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 5/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 9/30
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 17/26-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 15/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 32/28-35








TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
MiNalo Hyvä hyvä, "järeät" aseet käyttöön vaan! Mun omalääkäri toivoi, että syön kiltisti foolihappoa yrityksen aikana ja nappaamisen jälkeen, joten tunnollisesti sitä napostelen joka päivä.

Sanna-M Hitsiläinen... Mutta sulla on hyvä asenne. Kyllä se sieltä tulee. :)

eltsu81, aada78, evaparadise ja muut tiputtelijat/mysteerivuotelijat, kuulun teihin.
Mä olin jo ihan varma, että menkat alkais kun tiputtelin toissapäivänä taas yhden pulpahduksen verran tuhrua mutta se taaaaaas loppui kuin seinään. GRRRRR! Olen tunnustellut paikkoja (jes, voittajafiilarit tällä sormitaiteilijalla...not) ja ihan auki ja pehmeenä ollaan, eli kovasti se täti siellä yrittelee kurvailla kylään (ja nää menkkakrampit yrittää kauheasti kanssa saada jotain aikaseks) mutta mitään ei ole vielä(kään) tapahtunut. Sormet ristissä tässä olen, että jotain tapahtuis niinku tyyliin heti nyt, niin pääsis taas uuteen nousuun.

Rosuliina mitenhän tänään voit? Pääsetkö lentämään kotiin? Olit eilen illalla kovasti ajatuksissani.

Oma napa Jep jep. Allapäin ollaan kun tässä näitä menkkoja oottelen alkavaksi (josko tänne purnaaminen taas pistäis ne liikkeelle?). Tällä hetkellä kauteuspisteet 12 jos ollaan asteikolla 1-10. Mulla ei montaa Lärvikirjakaveria ole ja siitä poppoosta tällä viikolla synnyttäneitä/juuri synnyttämässä olevia: 5. Siis viisi. :( Universumi potkii vähän päähän karatepotkuilla.
Onneks ensi kuussa pääsen käväsemään nopsaan Suomessa, ihanaa!!!
 
MiNalo mä tyrkytän sullekin sitä gelee royalea jos vaan suinkin kiinnostaa :D Siinä on mukana vehnänalkioöljy, joka maistui niin karsealta etten ite pystynyt sitä ottamaan yhtä teelusikallista enempää. Tosin ton Geleen kanssa rupesin sillon syömään foolihappoakin (Foli-B Strong muistaakseni 800mikrogrammaa) että en tiedä kumpi niistä tän plussan loppupeleissä sitten toi. Uutta puhtia ja mä puhallan keuhkojeni pohjasta plussapuhureita sinne!

Niwhai :hug: Toi on kyllä niin perseestä. Mä mietin edelleen ite vastaantulevista äitinaisista (etenkin niistä, jotka tupakoi ja työntää lastenvaunuja, tupakoi maha pystyssä jne.) monesti, että miksi helkkarissa tolla on vauva, mutta henkilöt x,y ja z hakkaavat edelleen päätään seinään asian suhteen. Tässä on jotain niin väärää, että niin moni odottaa sitä omaansa ihan liian kauan..
 
Täällä taas. Sairaalasta takaisin hotelliin. Hcg on laskenut nyt 400 eli laskusuhdanteessa on toistaiseksi. Ultralla katsottuna munajohtimessa ei näkynyt enää mitään?! Ja vatsassa ei ollut enää verta läheskään niin paljon kuin eilen. Eli nyt näyttäisi, että tilanne hoituisi itsestään ja odotettavissa olisi jossain vaiheessa normaalia runsaammat kuukautiset. Tähän mennessä ei ole vuotoa ollut.

Lekuri sanoi, että jollei kivut pahene, niin voin lentää kotiin. Lento on illalla ja toivon todella, että pääsen Suomen kamaralle. Vaikka täytyy sanoa, että täällä Sloveniassa on ollut aivan mahtava "palvelu" sairaalassa ja terveysasemalla. Hoitoon pääsy onnistui nopeasti eikä missään tarvinnut juurikaan odotella. Epäilen vahvasti, että Suomessa saan yhtä nopeaa palvelua kun soitan päivystykseen huomenna kun palaan.

Elikkäs kuumeilijoissa nyt taas ollaan. Mutta vastoinkäymisistä huolimatta aika luottavaisin mielin tässä vielä ollaan. Ja vaikka nyt listalla olenkin taustalla niin täällä aion roikkua ja kunhan vuoto alkaa niin siirtyn aktiivisiin kuumeilijoihin:)
 
Gelee royalia olen tämän kierron käyttänyt. Vajaa viikko olisi mahdollisiin menkkoihin. Toivon nii-in mahdottoman paljon että nyt tärppäisi tästä kierrosta. Tuntuu että omat mahdollisuudet alkavat vähitellen hiipua, kun elämässä on kaikenlaista yllättävää tapahtunut. Vauva-asiaa ei ole miehen kanssa puhuttu nyt yli kuukauteen sanallakaan. Tuntuu niin yksinäiseltä tämä olo... Haikeutta tuo myös se että tänään on esikoiseni syntymäpäivä... Muistan sen kuin eilisen, kun tuhiseva nyytti nostettiin syliin. Nyytti on jo kasvanut isoksi.

Tsemppiä ja halauksia jokaiselle <3
 
Rosuliina: Hienoa, että pääset lentämään! Pistetään sormet kainaloita myöten ristiin, että hcg jatkaa noin hyvin laskuaan. Vaadi tiukasti se seuranta Suomessakin. Puhut vaikka vähän kivuista suuremmin sanoin. ;) Tsempit sinne!

Omaanapaa kans. Mulla hcg tänään jotain neljä ja seuranta lopetettiin. Jee! MUTTA mä oon silti he****in kipee ja vuodan. Lääkäri käski odotella pari viikkoa. Jahas, no eihän tässä muuta voi. Ois vaan kiva alkaa elämäänkin. Nää kivut on vaan ollu sitä luokkaa, et ei oo päässyt esim. urheilee ollenkaan. Kai sitä pari viikkoo selviää, kun on kuukauden päivät jo kipuillut.
Toiveikkaana nappasin kuitenkin ekan gelee royalen nassuun, että jospa tämä tästä nyt vielä iloksi muuttuisi ja pääsisi uuteen yritykseen tän vuoden puolella.
 
Rosuliinalle iso :hug: ja voimia... onpa sinua koeteltu. Mutta mahtava asenne. Varmasti pääsette pian yrittämään uudelleen!

MiNalo ja muut tädin kohdanneet, myös halaus :hug: Toivon niin kovasti että osuisi jo kohdalleen!

Itse en ole odottajiin uskaltanut siirtyä... Tuhruttelee ja pelko on kova. Ensi keskiviikkona VU jossa tilanne selviää.

muoks, Alien_1 myös pahoittelut sinne suuntaan. :( En ymmärrä miksi tämän pitää olla niin vaikeata..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä