Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

@Bea.S mä tein tässä kuluneella viikolla negatestin kun en millään jaksanut odottaa useampaa viikkoa. Niin kauan ku on minkäänlaista vuotoa niin voi varmaan näyttää plussaa ja toki sitten harmittaa jos liian aikaisin testaa... Meillä oli sama juttu miehen kanssa että paljon on puhuttu ja hän sanoi kans että jos mä vaan haluan ja uskallan. Mutta apua!

@hill4 eikä! Tsemppiä uuteen kiertoon!
 
Pahoittelut uusille keskenmenoista! :( Toivottavasti toipumiset sujuvat ilman takapakkeja!

Mä olen viettänyt hiljaiseloa ja odotellut menkkoja alkaviksi toimenpiteen jälkeen. Vaan niitä ei -ainakaan toistaiseksi- tullutkaan, vaan tuli plussa. Erittäin varovaisin (ja realistisin) mielin päivä kerrallaan nyt eteenpäin.
 
Hei.
Ilmottaudun tänne ryhmään varovaisesti.
Taustaa sen verran että lokakuussa myöhänen keskenmeno rv 17.
Tuo oli jo toinen samoilla viikoilla. Välissä kuitenkin yksi onnistunut raskaus. Ennen ensimmäistä km kaksi onnistunutta raskautta, kolme lasta siis.
Julkisella puolella eivät muuta ole tehneet normaali testien lisäksi kuin katsoneet molempien kromosomit joiden tulokset tuli vihdoin viime viikolla ja ne oli normaalit.
Eikä nyt kuulema voida tehdä muuta kuin yrittää uutta raskautta.
Joten jos raskaaksi tulen niin eipä muu auta kuin jännittää että miten käy...(?)

Nyt siis saa vihdoin heittää kumit nurkkaan ja sopivasti kuukautisetkin loppu.
Pelottaa, mutta ajateltiin että vielä yritetään.
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei, tänne on joutunut taas monta uutta. Pahoittelut kaikille ja jaksamista surun kanssa. Täällä saa kyllä hyvin vertaistukea :love:

Bea.S, olihan kuitenkin alkupäivät vuoto runsaampaa ja hyytymillä?

En ole täällä nyt oikein käynyt, kolmen keskenmenon jälkeen otettiin verikokeita kromosomeista kilpirauhaseen yms. Ei paljoa lohduttanut se että tuli "terveen" paperit. Eli ei tietoa mistä nämä johtuu. Menen vielä lääkärin juttusille, katsotaan onko hänellä jotain muuta kerrottavaa. En tiedä vieläkö jaksaa kokeilla, kaikki nämä kolme on kuitenkin vuoden sisällä käyneet ja viimeisin oli pitkittyneet vuodon takia (pala istukkaa sen aiheutti ja jouduin vielä kaavintaankin) todella väsyttävä.
 
Heippa ja pahoittelut tänne joutuneille! Toivottavasti pääsette taas pian yrittämään. Täällä on ihana keskustella kun saa hyvin tukea ja tietoa!

Truudy: onnittelut plussasta!!!

Heikura79: miten kävi? Testasitko?

On: KP 30 ja dpo 14 mutta rtesti oli nega. Menkkoja odottelen jos edes tulee kun on tää pco mutta vielä odotan pari viikkoa kunnes käynnistän ne.. Yleensä tulleet ilman käynnistystä jos ovis on bongattu..
 
Onnea Truudy ja pahoittelut uusille.

Perjantaina tosiaan nukutettiin ja poistettiin istukka tähystyksessä. Kaikki meni hyvin ja oon hyvin toipunutkin. Myooman olivat myös bonganneet ja poistaneet. Siitä ottaneet myös lastuja näytteeksi, joista kuulen myöhemmin jos tarve. Hcg oli 5.

Nyt en tiedä miten kp:t menee? Mulla ois pitänyt alkaa kuukautiset alkuviikosta muttei alkanut ja vielä ke ultrassa sano et limakalvo on sen verran loppukiertoa et hetkenä minä hyvänsä, mutta ei tullut ja varmaan nyt pe on se limakalvoki lähteny ni laskeakko kp1 vai missä mennään?

Minäkin olin muuten heinäkuun hellevauvoissa. Tuntuu kyllä et on ihan järkyttävää ollu tämä sekä henkisesti että fyysisesti, mutta nyt on kaikki raavittu musta pois ja fyysinen puoli pitäs olla kunnossa. Irtisanouduin ja sain uuden työpaikankin, jonka toivon helpottavan stressiä ja tuovan uutta puhtia henkiseen puoleenkin niin nyt jätän tän taakseni ja menen eteenpäin.
 
Haluan tänne purkaa tuntojani ja jos jollain sattuis olemaan kokemusta/tietoa...
Oon aivan varma että keskenmenot johtuu jostain geenijutuista.
Meille on syntynyt kolme tervettä tyttöä, raskausaikana ei mitään ongelmia.
Kun taas odotin poikia noilla kahdella kerralla jolloin samoilla viikoilla tapahtu keskenmeno.
En enää voi sulattaa sitä että nuo oli vaan sattumaa:(
Luulis että tuota vois vielä jollain lailla tutkia, geenejä tms. Mutta eivät jostain syystä tutki, entiedä sitten yksitysellä mutta taitais maksaa maltaita...??
 
Onnea Truudy ja pahoittelut uusille.

Perjantaina tosiaan nukutettiin ja poistettiin istukka tähystyksessä. Kaikki meni hyvin ja oon hyvin toipunutkin. Myooman olivat myös bonganneet ja poistaneet. Siitä ottaneet myös lastuja näytteeksi, joista kuulen myöhemmin jos tarve. Hcg oli 5.

Nyt en tiedä miten kp:t menee? Mulla ois pitänyt alkaa kuukautiset alkuviikosta muttei alkanut ja vielä ke ultrassa sano et limakalvo on sen verran loppukiertoa et hetkenä minä hyvänsä, mutta ei tullut ja varmaan nyt pe on se limakalvoki lähteny ni laskeakko kp1 vai missä mennään?

Minäkin olin muuten heinäkuun hellevauvoissa. Tuntuu kyllä et on ihan järkyttävää ollu tämä sekä henkisesti että fyysisesti, mutta nyt on kaikki raavittu musta pois ja fyysinen puoli pitäs olla kunnossa. Irtisanouduin ja sain uuden työpaikankin, jonka toivon helpottavan stressiä ja tuovan uutta puhtia henkiseen puoleenkin niin nyt jätän tän taakseni ja menen eteenpäin.
Aloita laskeminen tuosta toimenpidepäivästä.Minulla oli se kaavinta 30.12 ja nyt siis kp32 ja eilen alko tuhru,paperiin jäi jotain veren tapaista ja tänään luulin että menkat alko,mutta edelleenkään ei tule siteeseen..tiedä sitten mitä lie.
 
Truudy onnea plussasta :)

Pahoittelut uusille :(


Felessa, hyvä että kaikki meni hyvin ja vihdoin saat fyysisen puolen kuntoon ja kohti uutta yritystä..:)

Täälläkin vihdoin juuri ennen ovulaatiota loppui vuodot keskeytyksen jälkeen ja toivotaanki ettei seuraavia vuotoja tule ;)
 
  • Tykkää
Reactions: felessa
@misu74 no kyllä se vuotaa vieläkin, rusehtavaa kylläkin ... Joo vuosin kunnolla viikon ja tosi paljon tuli raskausmateriaalia,ihan tunnistettavissakin Toki myös pienempiä hyytymiä ja riekaleita...anteeksi yksityiskohtainen kuvaus...mutta tuo sinun kokemuksesi, ei sanoja, aivan kamalaa.

Tsemppiä keillä vuodot lakanneet ja yritystä on, toivotaan että tärppää...12 pv lääkkeistä ja puhelin muistutti neuvola ajasta Ja tosi kiva oli olla "tuulettumassa" ulkona kun viereisessä pöydässä tyttöporukka skoolaili ja onnitteli kovaäänisesti kaverinsa vauvauutisia, siiis voiko oikeesti tapahtuu näin, veistä väännetään urakalla...
 
(n)Jos nämä on menkat niin kovin on niukat..Eli sunnuntaina pyyhkiessä verentapaista,eilen valui vähän pönttöön ja pyyhkiessä paperiin,tänään sama jatkuu.Siteeseen ei mitään tule..ONKO normaalia että kaavinnan jälkeen näin onnettomat menkato_O
Pitää varmaan arpoa mikä on kp1!!!
 
Bea.S: Mäkin näen paljon raskaana olevia/ pieniä vauvoja.. ja joka kerta muistuu mieleen että miksen mäki saa :(
Lisäksi viiltää veistä haavassa kun muutamalla kaverilla on laskettuaika helmikuussa :( Tiedän että pitäis pystyy olla onnellinen toisten puolesta ja olenkin mutta samalla katkera omasta kohtalosta!

Onko muille tullut ajatuksia neuvolasta?
Mä päätin etten mene ennen ku on pakko jos joskus raskaudun uudelleen ja sittenkin saavat luvan ultrata ennen ensimmäistä käyntiä, koska meidän neuvolassa semmoinen mahdollisuus on..
Musta tuntuu niin tyhmältä lätistä kaikista odotusasioista tuntitolkulla ku justiinhan ne juteltiin.. Mä heitin kaikki esitteet pois mitkä olin saanut neuvolasta.. Mä en vaan pysty et ne muistuttaa mua...
 
(n)Jos nämä on menkat niin kovin on niukat..Eli sunnuntaina pyyhkiessä verentapaista,eilen valui vähän pönttöön ja pyyhkiessä paperiin,tänään sama jatkuu.Siteeseen ei mitään tule..ONKO normaalia että kaavinnan jälkeen näin onnettomat menkato_O
Pitää varmaan arpoa mikä on kp1!!!
Mä käsitin et niukka vuoto on ihan normaalia kaavinnan jälkeen, kun limakalvokin on kaavittu niin ohueksi niin eiole ehtinyt muodostumaan sitä niin paljon tms. Nyt sit tähdätään uusiin plussiin :)
 
Mä käsitin et niukka vuoto on ihan normaalia kaavinnan jälkeen, kun limakalvokin on kaavittu niin ohueksi niin eiole ehtinyt muodostumaan sitä niin paljon tms. Nyt sit tähdätään uusiin plussiin :)
Oletettavasti näin.
Tulin siihen tulokseen että minulla oli kp1 maanantaina koska silloin "vuotoa" oli eniten.Jos jotain positiivista pitää keksiä niin kierto ei kaikesta tapahtuneesta huolimatta venyny ja nyt voi ajatella uutta yritystä "terveeltä" pohjalta.
Plussa tuulia kaikille:)
 
  • Tykkää
Reactions: felessa
Kirjoittelen pitkästä aikaa ja niin hukassa oon nyt tän tilanteen kanssa. Testasin huvikseni r-testillä about kolme viikkoo sitten ja se oli nega. Nyt on reilu 6vkoa tyhjennyksestä enkä tiedä missä vaiheessa kiertoa mennään, pariin otteeseen ollut munasarjoissa ovismaista nipistelyä vajaa 2vkoa sitten ja viime pe. Ovista en bongannut siis kunnolla mutta huvikseni eilen aamusta tein Sofin testin ja sain haalean haamun. Tänään aamulla se oli mun mielestä haaleempi kun eilen ja nyt tein muutaman tunnin pidätyksestä First Response merkkisen testin jossa selkeä haamu. Nyt oon hämilläni et onko toi nyt edelleen km jälkeistä hormoonia vaiko uus raskaus.. Noin "selkee" viiva kuitenkin. Ristiriitaiset tunteet kun eihän me edes vielä ajateltu yrittääkään ennen magneettikuvausta joka olis kahden viikon päästä.. Tietäisi onko kasvain uusinut. Ihana asia olis muuten :love:

Tsemppiä teille kaikille jotka ootte keskenmenon juuri kokeneet. Mulla aikaa siihen etten joka päivä miettinyt enää menetettyä raskautta meni yli kuukausi. Tuntui kans ettei pääse koskaan yli asiasta. Itselläni ihanat lapset kuitenkin auttaneet ja mulla on nyt 11kk ikäinen lapsi hoidossa :love: Aivan ihana!
 
  • Tykkää
Reactions: Pia87
Kookospieni: viime raskaudes testasin dpo 11 ja tuli tosi hailukka viiva vaik oli herkin testi ja si meni joku 5pvä ennen ku tuli kunnon viiva mikä oli vielä kuitenki haaleampi ku testiviiva.. muutaman päivän päästä ehkä näyttää jo selkeämmin.. pidän sulle peukkuja..
 
Täällä palataan taas tänne..
Eli kkm oli lokakuussa, todettiin np-ultrassa, lääkkeillä yritettiin, kohtutulehdus, tiputus ja kaavintaan.. Sairaalassa sen 4pv.. Tammikuun alussa plussa, tiistaina nähtiin syke ultrassa, oli pientä rusehtavaa vuotelua jolle ei syytä, vuoto runsastui eilen ja lieviä kipuja. Tänä aamuna päivystyksessä todettu että sykettä ei enää ole ja kohtukin alkanut painautumaan kasaan tms.. Cytotecit laitettu ja kovempia vuotoja odotellaan ja toivotaan että kaavintaan en joutuisi. Lauantaina asia tarkistetaan ja sen mukaan jatko. Itkettää ja vituttaa. Mutta eikai se auta, tämmöstä tää on.

Eli mut voi laittaa takas..
Kapsukka / kkm 10/16 / km 2/17..
Tarviko jotainn muita tietoja?
 
Olen todella pahoillani kapsukka!

Onko muille tehty tätä hysteroskopiaa? Mut leikattiin sillo viime pe. Oli jälkivuotoa ehkä reilun vuorokauden ja sit ihan muutama tuhru, kunnes tänään holahti niin et housut kastu. Puhdasta verta. Kipuja ei onneks oo kovia, pientä jomotusta eikä kuumetta.On nyt siitä lähtien vuotanut ihan huomattavasti. Onko muilla ollu? Tais mennä meikäläisen kp:eetki sekasin...
 
Olen todella pahoillani kapsukka!

Onko muille tehty tätä hysteroskopiaa? Mut leikattiin sillo viime pe. Oli jälkivuotoa ehkä reilun vuorokauden ja sit ihan muutama tuhru, kunnes tänään holahti niin et housut kastu. Puhdasta verta. Kipuja ei onneks oo kovia, pientä jomotusta eikä kuumetta.On nyt siitä lähtien vuotanut ihan huomattavasti. Onko muilla ollu? Tais mennä meikäläisen kp:eetki sekasin...
Mulla tehtiin ja poistettiin siinä niitä istukan rippeitä. Pari päivää toimenpiteen jälkeen oli niukkavuotoista, sitten alkoi ikään kuin menkat, kestikin sellaiset 5 päivää ja sitten loppui. En tiedä oliko se vain jälkivuotoa vai oliko ne oikeasti menkat, mutta reilummin tosiaan vuoteli. Toivottavasti sullakin kyse jostain tällaisesta tavallisesta vuotelusta!
 
  • Tykkää
Reactions: felessa
@Kapsukka voi ei, kovasti voimia! Ei tähän ketjuun haluta ketään takaisin :(

Meillä kolmas yk keskenmenon jälkeen alkaa. Meinasin jo että en testaisi ovista enää, kun tiedän sen tulevan aika tarkalleen kp 14 aiempien perusteella. Mutta jotenkin se ainoa asia mihin voin tässä vaikuttaa on, että tiedän oviksen ajan ja voidaan pupuilla silloin tehokkaasti. Että testit odottaa jo kaapissa. :unsure:
 

Yhteistyössä