Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Kiitos kannustavista sanoista :) Nyt ollaan matkalla mökille. Jossa siis kaikki mukavuudet. Olotila fyysisesti ihan ok. Kaks kertaa kaavinnan aikana ultrattu. Joten nyt todella toivon että kohtu tyhjä ja edes tulehdukselta selviäisin. Noh jos ekat menkat alkaa 4 viikon päästä ja heti tärppäis niin ehkä heinäkuun vauva olis mahdollinen. Mutta mulla tää keskenmenokin jo kestänyt niin kauan etten kyllä noin optimistinen ole...
 
Zinna kyllä toi mun mielestä selkeä plussa on! :)
Muillakin täällä haamuillaan, tarrasukkia että pienet pysyy matkassa loppuun asti <3

Haavekesä en osaa edes kuvitella tota miten kauheeta toi kaavintaan joutuminen voi olla, toivottavasti pääset pian kotiin toipumaan :)

Mulla tulee tuhruvuotoa vielä pientä ajattelin huomenna tehdä raskaustestin toivottavasti näyttäisi jo negaa. Tänään ostettu greippimehu ja foolihappo on jo aloitettu, oon malttamaton jo uuteen yritykseen. Viimeksi kohdunulkoisen surun paransi vasta esikoisen onnistunut raskaus, uskon että tässä on sama juttu. Nyt haaveillaan kesävauvasta ihan täysillä , vauvakuume on täälläkin yltynyt keskenmenon jälkeen.
Millon sulla alkoi km. Mietin et milloin ite uskaltais testaa että olis sit jo nega. :unsure:
Tunnistan myös ton että menetyksen jälkeinen suru poistuu vasta sitten kun kaikki menee hyvin loppuun asti. Mutta silti mietin välillä niitä menetettyjä, että millaisia lapsia niitä olis tullut. Niitä kun on enemmän kuin eläviä. :(

Meinasin hakee gelet mut en taida jaksaa. Ihan noilla omegoilla ja vitskuilla mennään.
 
Moi! Täällä toista päivää menossa keskenmeno, alko eilen 5+5. Kolmas vuoden sisään, eka 10/15 rv9, toinen oli tuulimuna 02/16 rv9 myös ja nyt siis km menossa. Mulla on lohduttamassa (tietämättään toki) 10 ja 12 syntyneet lapset. Ikää jo 39, ja olin jo päättänyt kun viimeisimmän plussan sain, ettei koskaan enää jos kesken menee. No, nytpä tuntuu että saamari kaiken uhallakin vielä kokeillaan!!! En tiiä pitäskö jo kuunnella luontoäitiä, yrittääkö vihjata että näin on meillä hyvä ja että en jaksais enää vauva-arkea. Mutta kun sydän sanoo toista. Onko täällä muita lähellä 40vee? Kun mulla iskee samantien plussan saatua kauhee pelko lapsen terveydestä ja alan lukemaan seulontatarinoita ym. Mutta samantien kun menee kesken, tämä huoli unohtuu täysin. Kummallista. Nyt oireet loppu kun napista painamalla 5+4, ja olo jo muuten'normaali'paitsi vuoto ja säryt toki muistuttaa, vähän kun rajut menkat vaan ois. Mietin montako raskautta&km kroppa vielä kestää? Nyt ajatuksissa ettei ehkästä edes ekan km:n jälkeisen kierron aikana, saa tulla jos on tullakseen. Onkohan sitä ihan hullu???
 
Moi! Täällä toista päivää menossa keskenmeno, alko eilen 5+5. Kolmas vuoden sisään, eka 10/15 rv9, toinen oli tuulimuna 02/16 rv9 myös ja nyt siis km menossa. Mulla on lohduttamassa (tietämättään toki) 10 ja 12 syntyneet lapset. Ikää jo 39, ja olin jo päättänyt kun viimeisimmän plussan sain, ettei koskaan enää jos kesken menee. No, nytpä tuntuu että saamari kaiken uhallakin vielä kokeillaan!!! En tiiä pitäskö jo kuunnella luontoäitiä, yrittääkö vihjata että näin on meillä hyvä ja että en jaksais enää vauva-arkea. Mutta kun sydän sanoo toista. Onko täällä muita lähellä 40vee? Kun mulla iskee samantien plussan saatua kauhee pelko lapsen terveydestä ja alan lukemaan seulontatarinoita ym. Mutta samantien kun menee kesken, tämä huoli unohtuu täysin. Kummallista. Nyt oireet loppu kun napista painamalla 5+4, ja olo jo muuten'normaali'paitsi vuoto ja säryt toki muistuttaa, vähän kun rajut menkat vaan ois. Mietin montako raskautta&km kroppa vielä kestää? Nyt ajatuksissa ettei ehkästä edes ekan km:n jälkeisen kierron aikana, saa tulla jos on tullakseen. Onkohan sitä ihan hullu???
Voimia kovasti! Minulla takana kaksi keskenmenoa, joista toinen tuulimuna ja toinen alkuraskauden keskenmeno. Minulle ainakin sanottiin, että varhaisen keskenmenon jälkeen voi yrittää heti vaan uudestaan eli ei muuta kuin uutta yritystä! Nyt on raskaus täällä taas alussa, mutta olo ei kovin luottavainen ole. Meilläkin 10 ja 12 syntyneet lapset.
 
  • Tykkää
Reactions: KolmasKerta3
Täällä tais olla ovis eilen ja nyt siis kp31 :ROFLMAO: hommailtiin juuri torstain puolella..eilen lämmöt aamusta 36.8... kohdunnapukkakin sulkeutui eilen... limoja ei pahemmin ollut huomasin vain venyvää kirkasta limaa hommailujen jälkeen paperissa ja siitä sit päättelin et jaahas onneks nyt hommailtiin..jotain nippailuja oli ma,ti ke... ja ihan hirvee palelu ja alilämpö oli ma ja ti... nyt sitte jännitetään et miten käy alkaako menkat vai ...
 
Samanlainen hailura viiva tänä aamuna kuin eilen, no ehkä vähän selkeämpi. Vauveli Vanhalle oot niin oikeassa että turhaa haamujen kyttäily, selkeä plussa tulee sitten aikanaan jos aihetta on! Nyt ehkä dpo11-12 menossa, ei ainakaan paljoa enemmän, mutta en uskalla vielä toivoa mitään :(

Täällä monella menossa ikävä tilanne, kun keskenmeno pitkittyy. Voimia ja jaksamista teille! Kun vuoto loppuu, ja kierrot lähtee käyntiin, auttaa se pääsemään eteenpäin, vaikka suru ja pertymys seuraakin mukana.

Ketjua lukiessa, keskenmenon kohdanneiden kohtelu tuntuu vaihtelevan hurjasti eri puolilla, ja monesti jää ihan yksin asian kanssa :( Kohtelun pitäisi kyllä olla tasapuolista - ultrat, sairaslomat, jälkitarkastus - nyt tuntuu ettei kaikki pääse edes ultraan keskenmenon alkaessa vaan pitäisi kärvistellä epätietoisuudessa viikkoja yksin! Ärsyttävää että pitää itse vaatia ja meuhkata apua, tilanteessa jossa oma jaksaminen on kovilla.
 
Digi näyttää, että raskaana 2-3 ja nyt pitäisi 5+1 viikolla näyttää jo enemmän. Tänä aamuna tosiaan raskaustesti näytti vaaleamman viivan kuin 1,5 päivää sitten. Että ei muuta kuin kolmatta keskenmenoa odottamaan. Jospa se alkaisi itsekseen vuotaa pois.
 
Dpo 7
Lähes oireetonta! Ainoa mihin oon kiinnittäny huomioo oli kaks päivää sitten ekaks kunnon kipeet ja nopeet tuikkasut (n.4 krt peräkkäin) vasemmalla puolella ja illalla sitten tuli pyyhkiessä verta. Ihan siis tosi vähän, et piti "kaivella" tuliks se sisältä vai jostain tosta toosakkeen reijältä. En tiiä kummastako.. :D
Palelluskuolemaa oon välillä tehny ja kipeyden tunnetta ollu nyt monena päivänä. Niskat ja hartiat ihan jumissa, ja väsyttäny aivan hurjana!! Eilenki vaikka menin iltavuoroon ja nukuin aamulla puol 10 asti ni töissä hyvä et silmät pysy auki! :sleep:

Mutta tiivistyksenä normiolot puuttuu tästäki kierrosta eli tissikivut ja mahan jatkuva menkkajomottelu o_O

Testailen vasta ehkä viikon päästä. Ellei menkat kerkee alkaa sitä ennen.. Nyt kp 21/28
 
Mä pääsin tuulimunan jälkeen aina verikokeisiin kun pyysin, koska vuoto mullakin jatku ja jatku.
Tuntu vaan oudolta sillon olikse se eka verikoe, hcg 150, reilu 2 viikkoo kotona tehystä tyhjennyksestä cytoteceillä niin hoitaja oli et " hyvin on onnistunut" . Ei vaa itestä tuntunu siltä ja hitaastiha se hormooni putoskin. Siitä viikon päästä oli hcg 50 ja sitte siitä viikko oli enää alle 1. Menihän siinä kuukaus ni ei se mun mielestä nopeeta ollu! Plus sitten jatkui vielä 21pvää kuukautisvuoto, joka jouduttiin lääkkeillä stoppaamaan.

Kumpa kaikki te vuotojen kans taistelevat pääsisitte nopsasti uuteen plussakiertoon!! :love::love:
 
Jee... Kyl ne hanat sit kuitenkin aukesi pe-la välisenä yönä. Liekö sit ruskea turun joku vanha veri mikä sieltä ensin poistui ennen kun hanat kunnolla aukesi.
Lastenkoti kp:tai nyt pe vai la alkaneeksi??
Onko tuo niin päivän päälle.
Eli kp 3 vaikka sitten.
Nyt greippimehua ostamaan siis.
 
KolmasKerta3: Pahoittelut keskenmenosta. Toivotaan, että kroppa palautuu hyvin!

Pyllerölyllerö: Muistelisin lukeneeni joskus, että kierron eka päivä on se ensimmäinen kunnon vuotopäivä, eli tuhrutteluita ja tiputteluita ei laskettaisi mukaan.

ON: Mulla on nyt kp27/29-31 ja ihan perus pms-oireet - vatsa sekaisin ja nyt ilmeisesti alkoi myös kunnon masistelukausi. Tein tänään testinkin ja aivan puhdas nega herkällä onestepillä, eli uutta yritystä vaan sitten ensi kierrossa. Miehen kanssa eilen puhuttiin, että mitäs jos meille ei ikinä tulekaan vauvaa. Mies oli asian kanssa enemmän sinut kuin minä. Itse olisin kiinnostunut esim. sijaisvanhemmuudesta, mutta mies ei taida olla. Varmaan yritettäisiin tehdä elämä muuten sitten mielekkääksi. Alkaa vaan jo loppua kärsivällisyys tämän yrittämisen kanssa ja tuntuu vaan että koko muukin elämä junnaa paikoillaan tämän takia. :notworthy:

Luin muuten eilen Eva Amurrin blogikirjoitusta keskenmenosta ja uudelleen raskautumisesta sen jälkeen. Kuvasi ihan nappiin omat tuntemukset asiasta, tosin meillähän nuo pelot kävi toteen ja se toinenkin raskaus päättyi ikävästi. Tässä linkki, jos haluatte käydä lukemassa: http://happilyevaafter.com/pregnancy-after-miscarriage/
 
n!

Pyllerölyllerö: Muistelisin lukeneeni joskus, että kierron eka päivä on se ensimmäinen kunnon vuotopäivä, eli tuhrutteluita ja tiputteluita ei laskettaisi mukaan.
Tuo perjantai olikin outo.
Siis ekana tuli housuun ihan selvää punaista verta vähän ja pyyhkiessä enempi. Siteeseen asti sit ei selkeesti tullut, mutta pyyhkiessä muutaman tunnin. Sitten muuttui vanhan veren näköiseksi ruskeaksi ja vähän limaiseksi ja yöllä sitten alkoi vuotaa kunnolla, enkä kyllä sit tiiä aukesiko hanat perjantain vai lauantain puolella.
En ehkä tuhruksi laskisi sitä punaista mitä tuli perjantaina, mutta ääh...
No päivä sinne tai tänne ihan sama.
Keskenmenon jälkeen tosiaan menkat ei välttämättä ole ihan tavalliset. Onhan mulla normaalistikin menkat ekan päivän sellaiset niukat, mutta ei mitään ruskeaa kyllä.
 
Täällä kans menkat alko. Kierto oli kaiketi ovuloimaton, en tuntenut ainekaan mitään kunnon ovistuntemuksia. Lisäks menkat alko jo kp 24, normaali kierto 29/30 ja olleet kyl tarkat. Nyt kierto aivan sekaisin edelleen keskenmenon jälkeen. Huoh. Millonhan sitä uskaltais toivoa edes normaalia kiertoa ja siitä sit raskautta. Näillä kierroilla ja vuodoilla ei ainekaan.
Soitan huomenna vielä terkkarille, kun mulla on alaselkäkipua lähes päivittäin. Ei oo normaalia.
 
Millon sulla alkoi km. Mietin et milloin ite uskaltais testaa että olis sit jo nega. :unsure:
Tunnistan myös ton että menetyksen jälkeinen suru poistuu vasta sitten kun kaikki menee hyvin loppuun asti. Mutta silti mietin välillä niitä menetettyjä, että millaisia lapsia niitä olis tullut. Niitä kun on enemmän kuin eläviä. :(

Meinasin hakee gelet mut en taida jaksaa. Ihan noilla omegoilla ja vitskuilla mennään.
Vähän reilu viikko sitten alkoi vuoto mutta tuli "kokonaisena" sikiön alkuna toi meidän pieni ulos ja sen jälkeen tosi runsasta verenvuotoa joten uskon että sen takia mun hcg lähti tippumaan niin nopeasti. Eilen testattu nega ja muutamat itkutkin tirautettu vaihteeksi :(
Ja sniff tiedän ton tunteen kun miettii menetettyjä vauvoja, meillä niitä on nyt kaksi ensimmäinen on "pulla" jonka kuvittelen jostain syystä pojaksi LA ois ollut 11.5.15 ja tämä toinen "mini" josta oli ihan tyttö fiilis ja LA 11.4.17. Kuulostaa ehkä hullulta mutta mun oloa helpottaa että näillä on "nimet" ja viime jouluna vietiin kynttilä menetetyjen lasten muistolehtoon. Nyt täytyisi lähteä käymään uudestaan ja viedä kaksi :( taitaa olla myös tuo 11 päivä meidän epäonnen päivä, toivon tosiaan että jos vielä raskaudun LA ei olisi 11 päivä.
 

Yhteistyössä