**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

Voi ei verppu, eikä :( Toivottavasti pikkuinen pysyisi matkassa mukana! Voimia :hug:
Olen ollut aika yllättynyt kuinka moni täällä on kokenut useamman km:n :(

No voi höh suurperheen mamma Tsempit masisolosta ylipääsemiseen!
 
Pömppis: Paljon voimia sulle!
Verppu: :hug:
Kenguru: Älä epäröi lähteä lääkärin jos tunne et tyhjennys ei ole onnistunu ja kuume nousee tai muuten kehno olo, itse sain kohtutulehduksen nimittäin siten et tyhjennys päivästä neljä päivää eteenpäin ja mulla oli jo kohtutulehdus ja verenmyrkytys.
Mun mokana se että en älynny mennä lääkäriin vaik oli vähän huono olo, kun tavaraa tuli kuitenkin tosi paljon ulos tyhjennyksessä.
miss piggy: Meillä isäntä oli surullinen, ei se siitä puhunut mutta näin että sattuu ja kovaa.
Enemmän kait oli huolissaan musta kun menin niin huonoon kuntoon tyhjennyksestä/kaavinnasta.

Luen juttuja noista ovistestailuista, ni tulee aloin miettii et pitäisköhän itekki alkaa testailee sitä, mut luulen et mulle sopii paremmin tää antaa ajan kulua ja katsotaan mitä tapahtuu..
Ens viikolla oon varmaan jo toista mieltä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Pahoittelut uusille tähän pinoon joutumisesta, siis keskenmenosta! :( Aina yhtä surullista kun joku tänne ilmoittautuu.

verppu eikä! :( Olen tosi pahoillani jos kerran uskot joutuvasi tänne palaamaan..Aina kuitenkin on toivoa että vuoto olisi vain alkuraskaudesta johtuvaa. Toivotaan parasta! <3

Mulle vois merkata piinailijoihin dpo 6...Oon nyt lähes satavarma et ovis oli todellakin viime viikonloppuna. En ole sen jälkeen saanu ovistestiin kuin hailuran viivan. Eikä kyllä ole ollu siihen viittaavia oireitakaan! :D Raskausoireita...niitähän mulla puolestaan riittää! :p Ja siis kuten kaikki hyvin tietää, ne on niitä kuviteltuja oireita. :D Katellaan vkl:n jälkeen josko tää hätähousu testailis raskaustestillä vuorostaan. ;)
 
verppu ja suurpeheen mamma:hug: toivotaan verppu kuitenkin että ei olis sitä pahinta :heart:

Otin tänään itteeni niskasta kiinni ja menin salille, rehkin sinne kaikki ivtutukset ja nyt on ihan ok olo. Paitsi että menkat ei oo alkanu vieläkään... Mie mietin et onko se verikoe sitten ihan täysin varma tulos. Kun jotkut sanoo et ne tekee siellä sellasen pikatestin.. mut tiedä häntä sit..:( On vaan outoo ettei ole mitään merkkejä vielä menkoista... noh aikansa kutaki...
 
Eilen illalla rupes tulee kudoskappaleita veren mukana että tulen nyt takaisin tänne. Pidetään parin kk taukoo nyt yrityksestä mut pysyn kiertopäivissä hyvin mukana kun pysyn listalla, ja oonhan mä teidän kuulumisia käyny joka päivä katsomassa muutenkin. :) Olo on melko turta, jotenkin en uskaltanu edes iloita raskaudesta ni ei niin korkeelta tiputtu vaikka tiputtiin kumminkin.

verppu__23v___KM 12/12, 3/13______________KP 2/28 ja haaveissa esikoinen
 
Voi Verppu, suuret pahoittelut sinulle :( ei löydy sanoja...

zannukka, toivottavasti olet nyt jo voiton puolella tyhjennyksen suhteen niin pääsisit vähitellen toipumaan sitten.

pömppis :( pahoittelut sinullekin, toivottavasti saat kuitenkin toivon tunteen takaisin vielä, älä luovuta! Voimarutistuksia sinulle!

MiNalo :) hyvältä kuulostaa, pidän sulle peukkuja!

Täällä ei uutta, odottelua ja mietiskelyjä vaan :)

Hyvää viikonloppua kaikille!

Miirabell
 
Hyvää päivää kaikille taas hetken hiljaisuuden jälkeen.
No nyt tiedän missä vaiheessa olen menossa ja latasin tuossa itselleni tuon woman log:in kanssa että on aina kaikki tieto mukana. Elikkä nyt olisi selkeästi tikutettu ovis ja niin vahvoja viivoja en hetkeen olekkaan nähnyt, ensin luulin että olisi ollut raskaus kun oli niin vahvat viivat, mutta 2 päivää oli vahvana 5-6.3 ja 6.pvä oli kivut sen mukaiset. Nyt menossa DPO 3Tänä aamuna oli maha hiukan arka ja lämmöt oli 37.3 ja muutenkin on nyt hyvä tuonne logiin laittaa kaikki, paino, lämmöt, oireet ja seksit... No tuossa katselin että nyt ollut kyllä aikamoista pupuilua meillä ja on vitamiinit ja foolihappo menossa kokoajan. Nyt vain odotella ja piinailla ja sitten 27.3 on se lääkärikin varattuna.

Peukkuja piinailijoille ja uusille tulokkaille tervetuloa ja toivon että olette täällä vain hetken ja kaikki menee jatkossa hyvin. Itse kaikenlaista kokeneena sanon vain että jokainen vastoinkäyminen kasvattaa lopulta luonnetta ja periksiantamattomuutta <3
 
Viimeksi muokattu:
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Lauantai 9.3.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12__________________________KP 29/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 19/30-36
Pölö-______KM 1/13________________________________KP 15/?
Equus___27v____KKM 1/13__________________________KP 3/24-31
Taru81_________TM12/12___________________________KP 41/?
miss_piggy__31v___KKM 02/12_________________________KP 14/?
verppu__23v____KM 12/12, 3/13______________________KP 2/28

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 22/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_________________KP 14
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12___________KP 18/30-32
Taike80_________KKM 1/11___________________________KP 17-18/26-29

HAAVEISSA KOLMAS

Stellini___30 v____KKM 12/12__________________________KP 25/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13_________________________KP 34/28-30
Pikkusukka___35v____KKM 1/13________________________KP 25/?
sydänx3___25v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
Miirabell_________KKM 1/13 (rv 17+)____________________KP 8/28

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 22
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 11/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 47/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 3/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 13/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 2/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:

p.ö.m.p.p.i.s DPO 16
MiNalo DPO 7
carolina30+ DPO 3


:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei, Verppu

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Alien_1
Miss_Piggy
Eleonoora86


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Hei mullekin voi päivittää iäksi 31v! Synttärit on kyllä ollut jo aikaa sitten, mutten ole muistanut päivityspyyntöä laittaa :)

Kyllä miss_piggy varmasti päästään kaikki täältä pois, ja toivottavasti mahdollisin pian! :)
 
Miirabell Kyllä tämä alkaa oleen jo voiton puolella :) Vuotaa välillä aika iisisti ja sitten taas hetkittäin ehkä pikkasen normaalia menkkavuotoa enemmän. Hyvin vähän enään hyytymiä tulee pois. Toivottavasti ei tosiaan vuoja sitä 2-4 viikkoa mitä ne pelotteli tuolla naistenpolilla.

Miss_piggy Samaa toivon minä ja toivon, että päästäisiin kaikki täältä mahollisimman pian pois :)

ON Mulla on nyt jotenki ihan äärettömän hyvä fiilis vaikka tosiaan tuo toinen keskenmeno tuli putkeen. Asiaan on kyllä varmaan vaikuttanu palijon se, että oon viime päivinä kyläilly palion kavereitten luona ja oon saanu puhua asiasta. Nyt on jotenki semmonen olo, että seuraava tärppi kun tulee niin se pysyy mukana loppuun asti :) Ootan innolla vaan että sais kierrot rullaamaan ja pääsis seuraavaa yrittämään. Niin kunhan se mies sieltä reissusta pääsis kotia vaan. Ja toivottavasti tosiaan pääsee jo 2 viikon päästä, siitäkään kun ei oo ihan varmuutta vielä. Jos ei pääse niin mää otan ja meen sen tykö kunhan tärppipäivät on kohillaan :D Mulla onki kyllä ihan hirmunen ikävä sitä.

Aurinkoisia kevätpäiviä ja tärppionnea kaikille :)

zannukka
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Sunnuntai 10.3.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12__________________________KP 30/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 20/30-36
Pölö-______KM 1/13________________________________KP 16/?
Equus___27v____KKM 1/13__________________________KP 4/24-31
Taru81_________TM12/12___________________________KP 42/?
miss_piggy__31v___KKM 02/12_________________________KP 15/?
verppu__23v____KM 12/12, 3/13______________________KP 3/28

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 23/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_________________KP 15
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12___________KP 19/30-32
Taike80_________KKM 1/11___________________________KP 18-19/26-29

HAAVEISSA KOLMAS

Stellini___31v____KKM 12/12__________________________KP 26/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13_________________________KP 35/28-30
Pikkusukka___35v____KKM 1/13________________________KP 26/?
sydänx3___25v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
Miirabell_________KKM 1/13 (rv 17+)____________________KP 9/28

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 23
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 12/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 48/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 4/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 14/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 3/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:

p.ö.m.p.p.i.s DPO 17
MiNalo DPO 8
carolina30+ DPO 4


:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei, Verppu

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Alien_1
Miss_Piggy
Eleonoora86


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
miss_piggy
Tuli mieleen että te jotka olette raskautuneet nopeasti uudestaan km:n jälkeen, niin onko teillä ollut ihan selkeästi ovis sen tärpin aikana, vai onko tullut ns. yllätysplussa, eli ei välttämättä ole ollut mitään ovisoireita jne? Kun tuli vaan mieleen, kun on netistä lukenut jotain keskusteluita niin toiset on raskautuneet "yllättävästi" tosi piankin keskenmenon jälkeen..
Eli onko siis keho km:n jälkeen jotenkin "vastaanottavaisempi" hedelmöityksen suhteen, vai vaaditaanko siihen se ihka oikea kunnon ovis?
 
Täällä aivan hirveä olo, kun kuume pamahti aamulla 37.8 ja nenä tukossa ja kurkkuun sattuu... Ja pakko on jaksaa kun mies samassa taudissa. Lapset menee tänään tunniksi Kaverini kanssa ulos että saan hetken levätä ihan yksin ja loppu päivän taidan olla sohvalla katselemassa filmejä lasten kanssa, niin saan samalla vähän huilata (mitä nyt ruokailut hoidan ja pojan "siistimiset")
Toivon ettei tämä tauti nyt vaikuta mitenkään pikkuisen kiinnittymiseen jos on hedelmöittyminen tapahtunut, kun ei ole mitään tietoa voiko siitä olla haittaa että on kuumetta ja muuta tässä vaiheessa :(
 
Verppu: :hug:

Täällä nyt koputan puuta, mutta nyt on tainneet kivut ja vuodot loppua! :) sidettä kuitenkin varmuuden vuoksi vielä pidän.Olo alkaa muutenkin olla henkisestikkin paljon parempi.

(Eilen jopa innostuin leipomaan cupcakeja kun ostin paripäivää sitten sen uuden kakkulehden ja hurahdin niin että pistin tilaukseen :D )
 
Eleonoora86 Itse ostin kanssa eilen sen lehden ja laitoin tilaukseen, mutta nyt en kyllä jaksa leipoa mitään vaikka ensin niin suunnittelin kun on noita massojakin vielä jäljellä. Nyt parantelen itseni ja sitten katson jos aloittaisi niiden teon. Paitsi että nyt ajatuskin jostain makeasta saa vatsani pyörimään :$
 
mamuska7 - tuolla kiertosi pituudella: 28-33 on ovis vielä varmaanhin tulollaan..ja on ihan luonnollista, että jää pari kertaa vuodessa tulemattakin..ja ihan ilman, että olisi mitään sen kummempaa ongelmaakaan.

Tässä Raskauskeijun sivustolta taulukko herkillä 10mIU/ml tai 20mIU/ml ovistesteillä dipatessa:
http://www.raskauskeiju.fi/tiedostot/OVULAATIOTESTI_liuska_FIN.pdf

Nyt vain dippailuja jatkat ainahin 2xvrk.:)
..:attn:ja HUOM! Ovis saattaa tapahtua nopsaankin joskus, joten siksikin dippailut ainakin 2xvrk olisi hyvä..ja joskus ei vaan siltikään saa "Oilia" bongattua..mutta ovis on siltikin voinut tapahtua.

Lemmiskelyt n 2-3vrk välein hedelmälliseen aikaan, on se paras juttu.:heart:
..ja aina kun vaan maistuupi;)

Itselläni mennä vuosina näin: Testissä ovis+ ja siitä 12-15h= munarakkula puhkesi kovien kipuisten kera.

Tässä vielä miusta paras ovislaskuri, piti max. yhden päivän heitolla miun kohdalla aina paikkansa.
Perhesuunnittelun kotisivut


Onnekasta oviksen mettästystä.:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä aivan hirveä olo, kun kuume pamahti aamulla 37.8 ja nenä tukossa ja kurkkuun sattuu... Ja pakko on jaksaa kun mies samassa taudissa. Lapset menee tänään tunniksi Kaverini kanssa ulos että saan hetken levätä ihan yksin ja loppu päivän taidan olla sohvalla katselemassa filmejä lasten kanssa, niin saan samalla vähän huilata (mitä nyt ruokailut hoidan ja pojan "siistimiset")
Toivon ettei tämä tauti nyt vaikuta mitenkään pikkuisen kiinnittymiseen jos on hedelmöittyminen tapahtunut, kun ei ole mitään tietoa voiko siitä olla haittaa että on kuumetta ja muuta tässä vaiheessa :(
Pikaista paranemista ihuna:hug: ja onnen pipanoita matkaan - tulispa 9kk kestävä:heart:
 
Voi verppu :hug:

carolina30+ paranemista!

mamuska onko sulla ovistestit aiemmin näyttänyt selkeät viivat oviksen aikaan? Sen takia kyselen kun kaikillahan ne ei ilmeisesti ovista välttämättä näytä vaikka se olisi (esim. mulla ei ole koskaan näkynyt!)


Sitten omaa napaa: himotestaaja-statuksestani huolimatta maltoin olla pari päivää testailematta, tänä aamuna tein apteekin oman testin. Jännät paikat kyllä nyt, hentoistakin hentoisempi haamu siihen piirtyi... Ihan just ja just sen siitä erottaa... Laskin noita mun kp:ta, niin kun edelliset menkat alkoi 14.2., niin eikös tänään ole "vasta" kp 26? Nyt vaan täytyy toivoa että tuo viiva vahvistuisi, pientä toivoa antoi jo se viime viikon supermegahaamu sillä early-testillä :) Olo tämän testailun ja mahdollisen plussan (tai sen negan) suhteen on edelleenkin tooosi rauhallinen, mistä mä olen tämmöisen mielenrauhan nyt oikein saanut?! Raskausoireita muka on vaikka mitä. Eilen illalla oli semmosiet menkkamaiset jomotukset että ajattelin niiden alkavan yöllä mutta nyt ei enää jomottele juuri yhtään. Yleensä mulla menkkakivut alkaa saman päivän aikana kuin menkatkin....
 
verppu olen tosi pahoillani :hug:

Eleonoora Hieno juttu että vuodot on tainneet loppua, nyt pääset sitten odottamaan uuden kierron käynnistymistä ja uutta yrittämistä, tsemppiä odottamiseen.

ON. Nyt sitten odotellaan ovista, toivottavasti bongaan sen. Mies on enemmän sillä linjalla että mennään fiilispohjalta ja katsotaan rennosti tärppääkö heti vai ei. Tää keskustelu lähti siitä, kun tuumin yks päivä että jos me saatais vauva heti aluilleen, saatais aika mieletön joululahja. Mies on sellanen jalat maassa-tyyppi ja muistutteli ettei näitä asioita voi etukäteen suunnitella, ne menee niin ku ne menee. Oikeessahan se on, mutta silti! En mie voi olla suunnittelematta ja ajattelematta että "entä jos sitä ja entä jos tätä"

Ja tänään sain tietää että kaveri on raskaana ja sen laskettu aika on syyskuussa. Oli kuin märkä rätti ois lämästy naamalle :( Tuntu NIIIIN epäreilulta. Luulin että olin paremmin päässy keskenmenosta yli, mutta en olekaan. Maailma on epäreilu paikka, todella on.
 

Yhteistyössä