**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

Huomenta kaikille!

ANteeksi muutaman päivän hiljaiselo. stellini onnea plussasta! :heart:

Itsellä ollut vähän mieli maassa ja sellainen luovuttamisen meininki. Mutta tänä aamuna heräsin (menkat siis jos viikon myöhässä) ja tuli vaan sellainen olo että no testaanpa huvikseni vielä kun ei menkkoja kuulu. Tässä tulos:



Olevinaan näen siinä jotain, mutta en oikein jaksa uskoa tässä vaiheessa että näen vaikka kovasti tahtoo nähhä. Mutta jos siinä jotain on niin en ymmärrä tästä kierrosta enää mitään. Kävin viime torstaina verikokeessa ja sehän oli nega, eli kiinnittyminen ei olisi edes vielä silloin tapahtunut ja minun ovis olisi ollut reilun viikon myöhemmin tai peräti kahdesti tässä kierrossa koska tikutin oviksen silloin kp19-20. Todella todella outoa... :eek:

Mutta silti kun näin tuon tikun vatsassa alko olemaan perhosia aikalailla.. Tää on uskomatonta sen takia, että luovutin jo. JA kerkesimme sopia viikonlopulle tyttöjen illan ja eilen suutuksissani poltin tupakanki töissä (APUA) :O

Nyt en tiiä sit mitä tässä pitää ajatella enää... onko se viiva vai ei ja uskaltaako sitä soitella ees neuvolaan vai soitanko lääkärille että varmistetaan vielä yhdellä verikokeella... en todellakaan tiiä.

Anteeksi näin omanapainen kirjotus mutta pääni on aika oudosti tänäaamuna pyörällä.. mutta silti pieni toive kytää...:heart:
 
kanella Voi ei! :( DSullakin niin monta keskeytynyttä raskautta takana!! :ashamed: Oletteko muuten saaneet jotain avustusta tai hoitoa?

p.ö.m.p.p.i.s Kyllä siinä viiva on! Paljon tarrasukkia!

ON: Harmittaa kun en oo tikuttanut ovista, ihan sen takia, että sais selvyyden minä ajankohtana ovis on ollut, koska mitään ovistuntemuksia ei oo oikeen ollut, ja nyt menossa kp 22.
 
Viimeksi muokattu:
Samaa sanon minä pömppis, kyllä siinä kaksi viivaa selvästi on! Onnea! Sinuna soittaisin lääkärille uudestaan niin kuin mietitkin tekeväsi :) Äläkä siitä yhdestä röökistä murehdi, et ole sillä voinut mitään pahaa saada aikaan! Itse ratkesin polttamaan kkm:n jälkeen uudestaan, mutta eilen oli helppo lopettaa uudestaan :)

Mulla tänä aamuna viiva vahvistunut hienosti :) ja nyt olis tosiaan kai 3+5 tai 3+6 vasta! Edelleen tasavahvoja viivoja odotan ennen plussanneisiin siirtymistä.
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi jospa se ovis olisi kuitenkin ollu...ihan huomaamatta! :)

Mulla tänään dpo 9. Listassa ne on yhden päivän edellä kun laskin alkuun sen väärin. Mutta aamun testissä selkeämpi viiva kuin eilen illalla! :O Hui ku minua alkaa pelottamaan..Se tunne, kun sen haamun saa ja mielen valtaa suorastaan pakokauhu..vaikka haluaisi vain iloita. :(
 
No voi höh zannukka : / Itsellänikään kaavinnan jälkeinen khtutulehdus ei nostanut kuumetta. Mutta lääkkeet tepsi onneksi tosi nopeasti, parantumista sinne!

miss_piggy mulla alkoi menkat juurikin kp 17 kaavinnan jälkeen. Tyhjennyksen jälkeen luulin niiden alkaneen kp 27, mutta se vuoto johtuikin sitten kohtuun jääneestä istukan palasta, joka ei oireillut mitenkään muuten. Mutta voi siis olla jo varmaan menkat!
 
Kiitos stellini :) Mulla tosiaan muutoinki harvoin nousee kuume. Eli jos sitä kuumetta ois jääny ootteleen niin ois tämäkin tulehus varmaan ehtiny levitä vaikka mihin asti. Viimeksi oon ollu kuumeessa 8 vuotta sitten ja sitä aikasemmin -98 kun oli vti. Sekin tosiaa nosti kuumeen vasta ku oli levinny jo munuaisiin asti. Mutta onneksi nyt nuitten kipujen ja sen hajun kans lähin siten käymään niin sai nuo lääkkeet ajoissa :)
 
MiNaLo Nyt muutama jännityspäivä vielä. Olitko jo testaillu siis monesti?
Zannukka onneksi menit käymään lääkärissä niin sait hyvissä ajoin lääkkeet :)

Kiitoset kyllä kaikille tästä palstasta, on ollu iso apu täällä arjen keskellä :heart:
Tein äsken töistä tullessa päiväpisusta testin ja aika vahvat viivat tuli, en vaan itse meinaa uskoa ja osaa edes iloita millään lailla vaikka sisällä onni jyllää ja vähän hymy huulissa :) Nyt ois menkkojen mukaan 5+1 viikkoja et aika myöhälle tää plussaaminen jäi.. Tänään soitin jo neuvolaan ja selviteltiin tää miun tilanne ja sain jo ajanki 2.4. Ja oli puhetta jos vähääkään tulee kipuja tai jotain niin saan käydä sitten siellä niin ultraavat ja kahtoovat viikot missä mennään, ihana täti oli siellä :D :heart: On tää vaan aika uskomatonta :O
 
Ihanaa pömppis :heart:

Miss_piggy, kun mulla tuli tyhjennyksen jälkeen noita vuotoja, niin polille soittaessani sanoivat että on ihan normaalia että vuotoja tulee ja menee. Itse katselin sitä tuhruilua 6 viikkoa ennen kuin ottivat ultraan jossa selvisi se kohtuun jäänyt istukan palanen. Vaikea kyllä sanoa mikä on normaalia ja mikä ei, kun ei mullakaan oireillu muuten kuin tuhruamalla silloin tällöin.

Mä en tiedä miksi mulle tänään tuli jotenkin tosi luottavainen oli tämän raskauden suhteen :) Voi kun saisi sitten marraskuussa vauvan syliin :heart:
 
Hui, täällähän on tapahtunut vaikka ja mitä!

Suuret onnittelut plussista stellini ja pömppis! Ihan mahtavaa :) toivon mukaan kaikki menee nyt erinomaisen hyvin teillä, pidän peukkuja!

kanellalle pahoittelut :( rutistuksia näi virtuaalisesti, en osaa mitään lohduttavaa kirjoittaa... Voimia.

zannukka: hyvä että menit tarkistukseen ja sait lääkkeet! Toivottavasti sillä lähtee tulehdus! Mä olen ihan samanlainen, kuume noussut viimeksi monta vuotta sitten kun oli keuhkokuume...

miss piggy: mullakin ollut pari kertaa kaavinnan jälkeen jotain ihme "välivuotoja" - jälkivuotoa oli vajaa viikko, ja viikko siitä tuli yhden päivän semmoista limaista vanhan veren tapaista (luulen että lähti siitä, kun olin "raivokävelyllä" edellisenä iltana). Sitten tuli kuukautiset neljä viikkoa kaavinnasta ja eilen kp olisko 11 tuli taas semmoista rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä, luulen että johtui ehkä edellisen illan petipuuhista... Eilen kyllä vähän huolestuin jo mutta mitään muita oireita ei ole ollut ja tänään ei ole vuotoa lainkaan... Joten toivottavasti harmitonta, pisti vaan itkuksi kun kuvittelin jo että ainakin fyysisesti olis keskenmeno jo ohi ja että kroppa toimis jo normaalisti. Tänään on onneksi jo parempi ja rauhallisempi mieli... Päivä kerrallaan.

Voimia, naiset ihanat!

Miirabell
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Maanantai 11.3.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12__________________________KP 32/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 22/30-36
Pölö-______KM 1/13________________________________KP 18/?
Equus___27v____KKM 1/13__________________________KP 6/24-31
Taru81_________TM12/12___________________________KP 14/25-31
miss_piggy__31v___KKM 02/12_________________________KP 17/?
verppu__23v____KM 12/12, 3/13______________________KP 5/28

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 25/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_________________KP 17
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12___________KP 21/30-32
Taike80_________KKM 1/11___________________________KP 20-21/26-29

HAAVEISSA KOLMAS

Stellini___31v____KKM 12/12__________________________KP 28/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13_________________________KP 37/28-30
Pikkusukka___35v____KKM 1/13________________________KP 2/26
sydänx3___25v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
Miirabell_________KKM 1/13 (rv 17+)____________________KP 11/28

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 25
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 14/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 50/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 6/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 16/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 5/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:

p.ö.m.p.p.i.s DPO 19
MiNalo DPO 9
carolina30+ DPO 6


:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei, Verppu
Maaliskuu:

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Alien_1
Miss_Piggy
Eleonoora86


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
miss_piggy Mulla kans lääkkeellisen jälkeen välillä näytti et vuoto on loppunu ja sitten taas tuli tuhrua tai verensekaista limaa. Ilmeisesti näin voi jatkua montakin viikkoa mut tulehuksen tunnistaa kyllä siitä vuodon hajun ja mahdollisesti värinkin muutoksesta. Hankalaa neuvoa toiselle et miten kannattas toimia, paras neuvo lienee et käy lääkärissä näytillä heti jos sua itseä epäilyttää toi tilanne paljonkin.

pömppis Mä oon testannu eilen aamulla ja illalla ja sit tänä aamuna. Täytyy nyt koittaa pitää pari päivää taukoa testailusta..sen verran varhaiset päivät mulla menossa ja viiva oli ihan tosi haalee. Kävipä tuossa mielessä sekin et jos sittenki erehdyin oviksesta ja tuo haalea viiva raskaustestissä johtuukin oviksesta. Mutta jotenkin kaukaa haetulta se tuntuu..Aika näyttää! Jännät päivät tosiaan edessäpäin! :) Mahtavaa että sulla viivat vahvistuu! Jospa sulla onkin ollu ovis myöhemmin ku tavallisesti ja siks plussasit vasta nyt? Onnea vielä kerran!
 
Erittäin suuresti onnea tytöt stellini ja pömppis ja tarrasukkia paaaaaaaljon matkaan!! :heart: ootte vielä listoilla normaalisti, ilmoitelkaa sitten kun haluatte siirtyä :hug:

minalo Sie sitten seuraavaksi, eikös vaan ;) Suuresti jaksamista odottamiseen! Ja saa pelätä, se on ihan ymmärrettävää tässä tilanteessa :hug:

miss piggy Inhottavia nuo tuollaset vuotelut. Ilmeisesti kuitenkin ovat normaaleja jos ei ole kipua, kuumetta tai hajua. Keskenmeno laittaa kropan kyllä niin ympäriämpäri että se pistää sapettamaan armottomasti kun ei ole kartalla mitä milloinkin tapahtuu.

zannukka Onneksi sait antibiootit ja pääset paranemaan rauhassa.

kanella mikä siun tilanne on? :hug:

Alexa Peukkuja :heart:

alien Jaksamista ja halaukset!

verppu :hug: Ihana siun mies! Huumori on kyllä ihana taito ja sillä selkeesti siun mies halus saada siuta paremmalle tuulelle :heart: Kolmas kerta toden sanoo, kyllä. Paljon plussatuulia teille!

(.) Vauvan kaipuu on tänään ollut VALTAVA! Tuo kaverin raskausuutinen vieläkin kaihertaa :( Huoh. Luulin jo että menkat loppu, oli sellanen supernopee kolmen päivän vuoto, olin varautunut pidempään kun oli ekat keskenmenon jälkeen. Eilen olin täysin vuodoton mutta tänään tullut tuhruvuotoa vielä aika napakoiden kipujen kanssa. Kummallista. Noh, jos tää tästä rauhottuis. Eilen jo kyllä peittoja heiluteltiin, liekö sillä nyt osuutta asiaan..?
 
miss_piggy
No tää nyt oli taas tällästä tuhruvuotoa...sitä hajua on edelleen vähän mutta oisko sitte jotain kudosnestettä. No täytyy kysyä maanantaina gyneltä että kattoo samalla paikat jotta onko mitään tulehdusta. Sellasia nippailuja on mahassa niinku ois menkat tai ovis, mutta tuskin on kumpikaan... Voihan tuota illalla tieten ovistestin tehdä mutta tuskin tulis pupuiltua vaikka ovis oiski, jos jotain ruskeeta vuotoa tulee niin mies ei kyllä tuu mua lähellekkään :D
 
Equus: kuulostaa niin tutulta tuo vauvan kaipuu... Ja varmasti tuntuu sydänjuurissa muiden raskausuutiset :/ mulla yllättävän vähän on kaihertanut muiden raskaudet, varsinkaan tuttujen. Enemmän katselen tuntemattomien suuria masuja pieni pistos sydämessä. Ja tuttujen raskauksien suhteen tunnen enemmän huolta, olen ollut tosi huolissani että meneekö muilla kaikki hyvin, kun ei tällaista kokemusta toivo kenekllekään...
 
Tulin kurkkimaan mitäs tänne kuuluu, ja ihania plussauutisia täällä olikin :heart: Heti vaan mulle kaveriksi tuonne plussanneisiin (kun uskaltaudutte), niin on juttuseuraa ;) Ei niin kovin aktiivinen ketju ole, ja aika moni on jo niin pitkällä menossa. Ja jotenki en viihdy tuolla lokakuisten ketjussa : / Tänään oli pakko käydä ultrassa kun on niin lievät oireet, mutta siellä se pieni kölli, ja sydän löi vahvasti :heart: Jatkuva pahaolo on kyllä nyt viime päivinä ruvennut vaivaamaan, mutta muita oireita ei juuri ole. Eli oireitten perusteella en välttämättä vois uskoa olevani raskaana ;)

Marlin ja murunen 7+5

Hurjasti hurjasit hurjasti plussatuulia ja tarrasukkia kaikille :heart: :heart: :heart:
 
Täälä on ehtiny tapahtua paljon kun en oo taas ehtiny paljoa käymään..

Ihania plussauutisiakin p.ö.m.p.p.i.s ja Stellini, oikein oikein paljon tarrasukkia teille!! Toivotaan että marraskuuhun asti pysyy lujaa kiinni :) Minalo pidän kovasti peukkuja että sunkin viivat vahvistuis :)

Kanella voi :hug:, miltä on nyt näyttänyt? Vieläkö tuhruttelee? Sulla noita km:noja on paljon. En muista juuri nyt että oonko lukenu aiemmin kuinka niitä on tutkittu? Haaveilet toisesta, tuliko ekan lapsen odotusaikana tuhruja? Vai onko ne esiintyny sen jälkeisis raskauksissa?

Miwwi: sama harmitus tääläkin tuon tikuttelun suhteen, harmittaa kun en ottanu tikkuja käyttöön täs kierros.. En tiedä yhtää tuliko ovis jo.. Nyt on kp18 navan alla on ollu ihmeen rauhallista.. Limaista oli täs joinain päivinä mutta kun en nyt niistäkään nii mitään tiedä :D

Alien: Kovin on kallista tuo yksityinen, mutta mieluusti sen varmasti maksaa jos jotain onkin ku vielä kerran joutuis taas kokemaan sen km:n ennenkö saa ilmaseks. Ymmärrän sua hyvin. Koitahan pärjäillä :hug:

Anteeksi nyt kaikille, jotka jätin huomioimatta, luin teidän kaikkien viestit ja ajatuksissa ootte! Ei ole vain aikaa kirjotella enempää!

ON: viikon päästä ois gyne, toivottavasti ei oo sitä tulehdusta... Ovistuntemuksia ei oo, mutta alavatsa on välillä kipeä, varsinkin autossa istues.. :/
 
Pömppis, tosiaan sitä tarraliimaa nyt tarvitaan! Jännä tämä luottavaisempi olo nyt kuin silloin viime kerralla… Tosin eilen havahduin siihen, että kkm:n tyhjennyksen jälkeen mulla alkoi taas 14.1. joku kumma vuoto, 14.2. alkoi viimeksi menkat ja nyt huomenna on taas tuo kirottu 14. päivä, toivottavasti ei ala vuotelemaan! Joo, ehkä vähän vainoharhaista kuvitelmaa :D

MiNalo, oletkos testannut tänään jo uudestaan?

Equus ja Miirabel Tunnistan tuon vauvan kaipuun, itselänkin oli ihan pohjaton kaipuu alkuvudesta :( Onneksi se siitä helpotti siinä mielessä että muuttui toiveikkuudeksi uudesta raskaudesta :) Voimia! :hug:

miss_piggy hyvä että sulla on maanantaina gyne ja voi tulehdukset samalla tsekata!

Marlin, ihana kuulla hyviä ultrakuulumsiia! :heart: Jospa tästä kohta uskaltaisi itsekin siirtyä sinne plussaneiden pinoon (ei ihan vielä)!

Pölö, hyvä etä sullakin gynen käynti tulossa niin saa selvyttä kipuiluihin! Mutta kuulemma km:n jälkeen alavatsakipuilut voi olla ihan normaalejakin ilman että olisi tulehdusta tms…


ON: Tänään en ole vielä testannut uudestaan viivan vahvistumista kun kaikki testit on loppu :D Täytyy siis käydä kaupassa hakemassa taas lisää. Jotenkin vaan uskon sen viivan vahvistuneen edelleen kun se oli niin hienosti vahvistunut toissapäiväisen ja eilisenkin välillä. Raskausoireita alkanut enemmän tulemaan, pieniä jomotuksia ja repäisykipuja alavatsalla, toisaalta pelkään että ne enteilee menkkojen alkua vaikkei kipu olekana menkkamaista. Eilen illalla alavatsa oli kuin ilmapallo, niin turvoksissa ja näin mulla ollut edellisissäkin raskauksissa. Samoin eilen illalla isko järkyttävä pahoinvointi... Tosin senkin oireen otan ihan ilolla vastaan, onpahan ainakin oireita :D Tosin kyllä mä viimeksikin oksentelin rv 10 asti, vaikka sikiön kehitys oli lakannut jo rv 7+... Jotenkin tunteet menee vähän vuoristorataa, että uskoako vaiko eikä tämän raskauden jatkumiseen. Mutta kai se ihan normaalia on tuon kkm:n jälkeen, kuitenkin päällimmäisenä tunteena on vahva usko tämän raskauden jatkumiseen :heart: Katselin netistä varhaisultra-aikoja, ja haluamalleni lääkärille ei ollut paljon vapaita aikoja joten varasin jo vu-ajan :p Saahan sen sitten peruttua jos ei sinne asti päästi. Tuo aika olisi 8.4., jolloin pitäisi olla viikkoja 7+4, vajaa 4 viikkoa pitää siis sitä vielä odotella...

Mä en ihan tajuu noita rv:n laskemisia, mullahan viime menkat alkoi siis 14.2. eli nyt on kp 28/28-29. Jos lasken netin laskureilla, niin ne antaa että tänään olisi viikkoja 3+6, mutta mun järjen mukaan nyt pitäisi olla 4+0 jos laskee tuolla kierron piptuudella joka on 28 päivää..? No päivä sinne tai tänne, tuntuu vaan että nyt jokainen ylimääräinenkin päivä noissa rv:ssa on voitto kotiin :)
 

Yhteistyössä