**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

stellini ja pömppis Oon niin onnellinen teijän puolesta :heart: Nyt vaan niitä tarrasukkia paljon matkaan teille.

PölöToivotaan ettei sulla siellä mitään tulehusta ois :)

MiNalo:lle Toivon kovasti viivojen vahvistumista :heart:

Miss_piggyToivottavasti sulla se tuhruttelu ja vuotelu pysyis nyt pois.

Equus Mää voin niin samaistua tuohon sun vauvan kaipuuseen. Mutta kyllähän se on meijänki vuoro vielä ne nyytit kainaloon saaha, niinkun kaikkien tässä pinossa olevien :hug: Toki mitä pikemmin niin sen parempi.

Nyt sitten pidellään vaan sormet ja varpaat ristissä ja toivotaan paljon plussatuulia tähän pinoon kaikille :)

ON Eilen tosiaan siellä Naisten polilla oli aivan ihana lääkäri ja hoitaja. Lääkäri antoi mulle parin eri endokrinologin nimet ja ajattelin tuolle toiselle varailla aikaa Mehiläiseen. Jos sais kunnon selvyyden siihen kilpparihommaan kun kuitenkin nuita oireita on jonkun verran, vaikka arvot onkin siellä viitearvoissa. Käski myös mainita sitten näistä kahdesta keskenmenosta siellä samalla. Tulostivat mulle vielä mukaan nuo edellisten kokeiden tulokset niin saan ne sinne samalla mukaan. Loistavaa palvelua oli mun mielestä ja jäi tosi hyvä maku suuhun tuosta käynnistä.

Mies sai taas eilen osansa ku sille kiukuttelin. Hormoonit varmaan ihan sekasin ku tuntuu, että mielialat menee ihan vuoristorataa. Välillä itkettää ja kiukuttaa ihan kaikki ja välillä taas oon tosi hyvällä tuulella. Mies nyt eilen sitten ilmotti, että menee ainakin tämän kuun loppuun tuolla työreissulla : / Mahollisesti vielä pitempäänkin ja siitähän mää sitten sain ihan hirveet hepulit ja tuli niin paha mieli. Kuitenki jotenkin elättelin toiveita että se ois tuossa reilun viikon päästä tullu jo kotia. Sehän sitten tiuskas mulle vaan hyvät yöt ku sille kiukkusin puhelimessa ja mää luonnollisesti naisena päätin alottaa mykkäkoulun :LOL: Katotaan nyt kauanko tätä jaksan pitää.
 
Viimeksi muokattu:
p.ö.m.p.p.i.s Onnea plussasta! :flower: :heart: ja ei se yksi tupakka haittaa mitään, eihän teillä vielä verenkierrot oo missään tekemisissä keskenään. :)

zannukka Huh, en ees haluu kuvitella kuin ikävä sulla varmaan on! Pääsispä sun mies sieltä jo aikasemmin pois ja että sais hommia iha täältä suomesta,ja mielellään samasta paikkakunnasta ja noilla työajoilla, kelpais meinaa mulleki! :D Ja tulehdus löyty, mutta hyvä niin että sait lääkekuurin siihen ja parantuminen voi alkaa! :)

MiNalo Yritä vaan nauttia viivojen vahvistumisesta vaikka se vaikeeta olisikin! Kyllä se pikkanen varmasti matkassa pysyy! :heart:

Täällä on jotenkin hermot ihan riekaleina ja tietty puran kaiken mieheen.. Raukka joutuu kestämään nää tunnepurkaukset.. :ashamed: Jotenkin ahdistaa niin kauheesti tää tilanne, itkettää mutta ei pysty itkee ku tuntuu ettei saa henkeä. Eikä pysty jotenki käsittelemään koko asiaa vielä, helpompaa olla miettimättä tapahtunutta, kun miettii tulee ahdistus. Vaikka pitäähän se asia käsitellä jotenkin. En ole pystynyt edes menemään kouluun. Haluis vaan helpotusta tähä oloon mutta ei kai tässä muu auta ku se kuuluisa herra aika. :)
 
verppu Toivossa on hyvä elää ja sitä päivää ootelessa, että mies tosiaan vois nuo reissuhommat jättää kokonaan :D Voi meijän miesparkoja. No jos ne tämän kaiken hormoonirallin kestää niin niitä ei sen jäläkeen hetkauta enään pienet kiukkuamiset. Hattua täytyy nostaa omalle miehelle kun jaksaa mua. Mutta eilen vissiin sitten jo silläki vähä kuohahti yli tämä mun kiukuttelu. Toisaalta eipä ne miehet pysty sitä varmasti ihan täysin ymmärtään millasta myllerystä tuolla pään sisällä on ja minkälaisia tunteita tässä käy läpi. Parasta ymmärrystä saa semmosilta jotka on käyny samat asiat läpi. Siksi tämä ketju onkin loistava henkireikä purkaa itteä.
On mulla tuossa yks ystävä joka vajaa 2 vuotta sitten kävi ite keskenmenon läpi ja sen kans onkin tullu puhuttua paljon. Hän ootti kolmosia ja niistä ensin 2 tuli itekseen ulos ja kolmas jouvuttiin kaapimaan. Nyt siellä onkin ihana 5 kk ikäinen poika jonka kummi mulla on kunnia olla :heart:
 
p.ö.m.p.p.i.s. ja stellina onnea hurjasti plussista!

Oon tosi huonosti ehtiny täällä käydä lähipäivinä, että on menny kaikki uutiset ja tapahtumat ihan ohi!

Omaa napaa sen verran, että eilen mä kyttäilen kalenteria ja odottelen milloin pääsis jo taas testailemaan! Peittoja ollaan pöllytelty ihan kiitettävästi menkkojen jälkeen, joten toiveet on korkeella! Ovistikkuja en o viel ajatellu ottaa käyttöön, mutta jos ei nyt pariin kiertoon tärppää, ni sitte harkitsen kyllä...
 
Onnea plussista! Juuri kun ehdin sanomaan ettei ole hyviä uutisia hetkeen kuulunut niin tulee suma! Ihanaa :D

Mulla on sama juttu zannukka, en oikein osaa muille puhua miten tämä kaikki ahdistaa niin käyn sitten tänne kaikki "rykäsemässä". En tiedä mitä tekis jos ei tätä kanavaa ois tuntojaan purkaa. Meillä mies on saanut kyl kylmää kyytiä, ei niinkään saa kuulla kunniaansa vaan juuri päin vastoin, suljen koko kaverin ulkopuolelle. Toivon et huomenna saan tunnelukon auki juttelemalla sairaanhoitajan kanssa, ehkä sitten osaan jo puhua miehellekin.
 
woodoo Et tiedä, miten sun viesti ilahdutti. Ihan tuli tippa silmään! Toivottavasti sulla on kaikki hyvin! Mä edelleen näiden samojen juttujen kanssa junnaan :(.

Pölö Mulla on siinä mielessä tutkittu keskenmenoja, että ekan jälkeen sain Ashermanin syndrooman, mikä ainakin osaltaan vaikuttaa. Limakalvo on parhaimmillaankin aika ohut. Myös nelosella alkava ikä vaikuttanee asiaan, kun ei enää munasolut ole ihan priimaa. Onnistunutta raskautta ennen siis oli keskenmeno, jossa vuodot alkoi 6+1. Vuotoja ollut myös keskenmenneessä tuplaraskaudessa (toinen alkio oli tuulimuna ja toinen kkm) ja sen jälkeisessä kkm:ssa, mutta ei viimeisimmässä tuulimunassa eikä onnistuneessa raskaudessa. Apuna limakalvolle on kokeiltu ovulaation induktiota, tässä kierrossa Femar, Menopur ja Pregnyl sekä luteaalivaiheessa Lugesteron.

Vuoto muuttuin ruskeaksi tuhruksi eilen ja näyttää nyt loppuneen. Digi näyttää tänään 1-2 viikkoa (nyt siis 3+5 tai 3+6) ja herkissä testeissä viivat lähes tasavahvat. Ekan plussanhan mä sain jo 3+1 tai 2, eli kävi jo rypäleraskauskin mielessä. No, enpä kyllä yhtään tiedä, mikä tää on. Vuoto ei ole mulla koskaan hyvää tiennyt, joten en mä osaa edes ajatella, että olisin raskaana. Tylsää, kun ei ultrassakaan vielä pitkään aikaan näy mitään.
 
Viimeksi muokattu:
stellini toivotaan nyt ettei se 14 pvä olis mitään tollasta :hug: Eiköhän kaikki suju ihan hyvin.

Zannukka toivottavasti siun miehes nyt ei ikuisuuksia siellä reissun päällä ole :) Ymmärrän hyvin tilanteen olin nimittäin itsekin jossain vaiheessa viikkoleski tai useamman viikon leski kun mies ulkomailla töissä. Mutta nyt onneks ihan kotosuomessa ollut jo pitkään :)

MiNaLo Mites siellä...? :)

ON: Enpä ois uskonu et nää raskausoireet iskee nyt näin heti päin... Voisin nukkuu koko ajan ihan järkky väsymys. Töitten jälkeen menin salille ja tulin kotiin niin ei enää pysyny silmät auki vaan nukuin sitten tunnin sohvalla. Hain pojan hoidosta ja meinasin nukahtaa samoin tein taas kotona... huh. Rintoja on kivistäny jo ennen menkkojen myöhästymistä mut nyt on yltyny. Ja alavatsa on ihan turvoksissa varsinki iltaisin. Pahaa oloakin oli havaittavissa aika ajoin töissä, mut ei se mitään oon vaan iloinen että jotain konkreettista :)
Meinaan silti salilla jatkaa käymistä edelleen. Mietin vaan et uskaltaakohan sitä ihan kaikkee siellä sit enään tehhä... :O No kai se kroppa kertoo jos ei pysty =)
 
miss_piggy
Tein tässä huvikseni one stepin ovistestin, niin ei tullu näkyviin ku tosi hailura testiviiva. Onko muilla millasia kokemuksia noista one stepin-ovistesteistä? Muistelen, että en oo aiemminkaan niistä oikein tykänny...Davidin ovistesteillä sain sen oviksen viimeks pongattua, mutta nyt niitä ei näköjään ollu myynnissä tuolla ebayssa tällä hetkellä ainakaan.
Kp 16 tyhjennyksestä sain kaks jonkunmoista viivaa, eilen oli siis kp 17 enkä tikuttanu, mutta jotain nippailuja oli. Nyt ois kp 18... oisko sitte jonkunlainen ovis ollu tai sitte on vasta tulossa myöhemmin :confused:
 
pömppis Eipä täällä olla tultu yhtään viisaammaks vielä! Testiviiva ei näytä vahvistuneen mutta edelleenki se toinen hailura viiva siihen pukkaa. Ei auta muu ku odotella. Ja sekös vadta tekeekin hulluksi! Mä oon sellanen "mulle kaikki heti nyt"-tyyppi! :D
 
Pölö- Voi harmi! :) Toivottavasti sielä gynellä saa selvyyden kipuihin! :) Ja kiitos tuosta linkistä, se sai kyllä hymyn nousemaan korviin asti, vaikka tää tosi raskasta onkin. :)

Ja onnea plussanneille! :) Paljon tarrasukkia matkaan! :heart:

ON: Tein eilen ja tiistaina ovistestit, kun niitä kaapissa muutama olikin, ja se näytti kp 22 aika haaleata viivaa, eli ovis on ollut siitä muutama päivä taaksepäin eli ei onneks tuossa 22 paikkeilla tai sen jälkeen :)
 
Aurinkoista aamupäivää :)

verppu :hug:

taru81, millon pääset testailemaan? Jännää!

kanella, onneksi vuoto on loppunut, toivotaan nyt vaan parasta! Oletko jo varaillut ultra-aikaa jonnekin?

pömppis, samanlaista pohjatonta väsymystä täälläkin, samoin alavatsan turvotusta… Ja uskon tosiaan että kyllä kroppa kertoo mitä voi tehdä ja mitä ei, itse jatkan noita liikuntaharrastuksiani niin pitkälle kun se hyvältä tuntuu :)

miwwi, hyvä ettei ovis sentään ole venähtänyt ihan tosi pitkälle :)

Mites MiNalo, oletko tänään vielä testannut uudestaan? Mullahan niitä jotain haamuja tuli jo viikkoa ennen tää kunnon plussaa, ne ei siitä vahvistunut pikkuhiljaa vaan yhtäkkiä vaan pärähti plussa :)

ON: Tänään on tämä ”mun kirottu 14. päivä” eikä mitään vuotoja ainakaan vielä ole tullut :D Ehkä joo hieman taikauskoista, on vaan niin justiinsa edelliset pari kuukautta vuodot alkanut just 14. päivä…

Mulla on tullut jotain ihme kuivaa ihottumaa nenän pieliin ja poskiin… Samaa oli siinä keskey-tyneessä raskaudessa ja nyt mä tietenkin hulluna pelkään että kyse on jostain kilpparin vajaa-toiminnasta, kun se voi noita kuivia ihottumiakin aiheuttaa… Mutta kai nuo ihottumat voi johtua ihan kylmästä ja kuivasta ilmastakin… Pitäisi nyt vaan osata ottaa iisisti eikä koko ajan olla varpaillaan…

Ai niin, eilen apteekin testiin tuli hieno punainen viiva, oli taas tosi paljon vahvistunut! Nyt olisi jo huimat rv 4+0 :D Ja luulen että uskallan sittenkin siirtyä plussanneisiin, toivottavasti en tule sieltä ryminällä takaisin!
 
Täällä taustalla minäkin vielä seurailen kuulumisianne. =)

Paljon on taas tapahtunut täällä, ensinnäkin isot onnittelut plussanneille :heart:
Ja paljon voimia, tsemppiä ja jaksamista muille :hug:

Itselläni on tilanne että odotan pääsiäistä kovasti koska menkat pitäisi alkaa sillä viikolla ja jos ei niin testin teen sitten pääsiäisen jälkeen, jos maltan odottaa sinne asti :p

Meillä ei tällä hetkellä ole tuttavapiirissä plussanneita/ raskaanaolevia mutta meillä kun on edellisen lapsen syntymästä jo kohta seitsemän vuotta, niin ihmiset niin tutut, puolitutut ja jopa tuntemattomatkin kyselevät jatkuvasti
"No jokos se olis kohta aika tehdä kaveri tuolle pojalle?"
Siis jotain niin raivostuttavaa, ensinnäkin mitä mun lisääntyminen kuuluu kenellekään, ja varsinkin kun samat ihmiset kerta kuukauteen toistavat kysymyksensä.
Tiedän että jos taas kerron keskenmenostani, niin sitten kuulen kun ihmiset puhuu mitä tein tai jätin tekemättä kun keskenmeno tuli.
Joo meillä on täällä päin hieman pienet piirit ja puheenaiheet vähissä, varsinkin sukulaisten kanssa. Juoruilkoot nyt siitä kuinka kauhea ihminen olen kun en suostu tekemään pojalleni pikkusiskoa tai veljeä =)
Osa sukulaisista kuvittelee vieläkin, että edellinen lapsi oli vahinko :LOL:
Onneksi olen aika hyvin jo oppinut suodattamaan/oikaisemaan noita paskapuheita.

Anteeksi epämääräinen purkaukseni, :snotty: mutta jotenkin ajattelen että ehkä joku teistä ymmärtää edes vähän miltä musta tuntuu.
 
p.ö.m.p.p.i.s Onnea tuhannesti! Ja pikaliimatarrasukkia nyt mukaan miljoonasti!
Samoin onnittelut muillekin plussanneille. Pikaisesti olen lueskellut päivityksiänne, mutta olen nyt paikassa missä nettiyhteys tökkii kokoajan pahasti niin ei oo päässyt kunnolla lukemaan, eikä vastaamaan. Aina kun jotain kiroittaa ja yrittää lähettää niin yhteys on katkennut. Saa nähdä miten nyt käy.
Mulla tais ovis jäädä väliin tässä kierrossa. Tosin nyt toivonkin että en ois raskaana. Joudun tutkimuksiin, jossa ei saa olla raskaana, mutta onneksi se eka tutkimus on jo ensi viikolla, toivonmukaan toinenkin heti perään.
Voi kun tulis vähän lämpimämmät keväiset a aurinkoiset kelit. Meinaa masentaa kaikki nyt niin pahasti. Ja pelkona ettei meille sitä vauvaa taida tullakkaan. Yleensä toisten raskausuutisista olen iloinen, mutta eilen sain kuulla että yksi odottaa vauvaa, joka ei saa pidettyä kunnolla huolta kahdesta ensimmäisestäkään lapsesta. Monta lastensuojeilmoitusta on jo hänestä tehty, mutta aina osaa skarpta kun soskut menee käymään. Mutta lapsilla todella huonot oltavat. No nyt kuulemma perhetyö käy vähän pitämässä silmällä meininkiä. Tuntuu niin väärältä että sit tollasille se vauva tulee tosta noin vaan.
 
saa muuten laittaa minulle nyt kp 23 Unohdin ihan tuon että minulla pyöri nuo kp:t tuolla vaikka päivitin sen dpo:n. No nyt jännäilen että mihin suuntaan tämä oloni oikein menee kun lämpö on vieläkin 37.7 ja paino vaan nousee... : / Nyt ilmaantunut kamala kuvotus ja tietenkin kokoajan paleltaa ja päätä särkee ja tietenkin väsyttää. Kaikki muu menee flunssan piikkiin paitsi tuo paha olo, mikä ilmaantuu aaltomaisena pitkin päivää. Maha turvoksissa ja nipistelee... Voi kun olisi raskausoireita ja saisi testailla jo... Aika menee niin hitaasti...

stellini ONNEA
Minalo joko olet testannut uudestaan? Viimeksi oltiin samoilla dpoilla ja nyt olet hiukan edellä. Jännäilen sinun tuloksia ja toivon että olisimme molemmat lopulta hihkumassa viivojen kanssa:heart:
 
Viimeksi muokattu:
mamuska7kiitoksia.. jännäilen joka päivä että miten tässä käy... Toivon kovasti parasta, mutta kyllähän se vähän aina jänskättää ...

Lexie Tuo kysely on kyllä todella ahdistavaa... MEilläkin sukulaiset ja tuttavat kyselivät joko on tuloillaan perheenlisäystä. Teki mieli sanoa että Tulishan se kun vaan tulis. Mutta minkäs teet... Se on hyvä että osaat kans suodattaa nuo sanomiset ja utelut =)

Minäkin uskaltaisin jo tästä plussanneisiin siirtyä, rv5+3
 
Kaikille uteliaille tiedoksi ;) en ole testannut tänään olleskaan. Huomenna pitäisi tulla testejä postissa niin jospa minä sitten huomisiltana testailisin. Nyt kun oon saanut noita epämääräisiä haaleita haamuja monena päivänä peräkkäin, niin nyt on jotenkin luovuttanut olo. :( En usko plussan tuloon enää. Mut en ole millään muotoa masentunut siitä..Menkkoja odotellessa kohti uutta kiertoa vaan! Toki pienen pieni toivon kipinä kytee sisälläni vielä josko huomenillalla testissä näkyisikin punaviiva..Nähtäväksi jää. :)
 
MiNalo pidän kuitenkin peukkuja että saisit sen tummemman punaisen viivan vielä kuitenkin. Minulle olisi noi haamutkin jo jotain ja samanlaista toivoa pitäisin yllä.
Minäkin olen himotestaaja kun uskallan edes sen ensimmäisen tehdä. Ja tuntuu kuin näkisin jokaisessa testissä haamun, mutta tässä vaiheessa en usko että olisi muuta kuin nega. Huomenna on jo dpo 9 ja siitä muutama pvä pitäisi varmaan näkyä jotain jos on näkyäkseen. Taas tilasin muutaman testin lisää kun toi perhosen tarjous oli vielä voimassa... No testejä on tulossa jo muutenkin ja nyt lisää eli ei ainakaan sitten "lopu kesken" ja saa testailla haamuja tai muuta ainakin öööööö tota ehkä jopa yli viikon...:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Täällä taitaa nyt olla se ovis....alamahaan koskee ja on turvonnut olo, samoin venyvää limaista vuotoa, MUTTA kun ei oo enää yhtään testiä kaapissa :kieh: Hitto että ärsyttää. No merkkaan kalenteriin että tänään ehkä ois, katsotaan nyt millon sit vuoto alkaa.
 
Niin nyt en sit uskalla yrittää raskautua, kun ensin pitää odottaa tutkimukset ja saada selvyyttä asioihin. Viimeks peitot heilu tiistaina ja toivonmukaan sillon ei oo ovis ollut. Eli ensi kierrolle menee meillä taas toi yrittäminen
Jos tää nyt on ovis, niin eipä ole piiiiitkäänaikaan ollut näin kipee. Mahaan koskee todella paljon, on ihan tärinän arka, samoin ei kärsi painella yhtään. Tämän päivän merkkaan kalenteriin ja mielenkinnolla katson alkaako menkat tästä 14 päivän päästä. Eikös se niin mene? Nyt ois ollut kyllä tosi hyvä heilutella peittoa :D Tosin kivut on niin kovat, että ei siitä varmaan tulis mitään, hampaat irvessä ois pitänyt touhuilla =)
 
Viimeksi muokattu:
En siis ole ainoa joka purkaa kiukkuaan mieheensä. Ja olo on jotenkin kauhean laiska ja mitään ei huvita töiden jälkeen tehdä. Alkaa ärsyttämään tämä mun herkkujen syöminenkin, millähän senkin sais loppumaan? En muista milloin viimeksi on ollut näin kamala makeanhimo!!

Mulla olis muutama digiovistesti kaapissa, mutta musta tuntuu etten enää niitä käytä. Viime raskauskin alkoi siitä kierrosta kun en tehnyt ovistestiä ja yritin siirtää ajatuksia muualle. Viimeksi olinkin oviksen aikaan talvilomalla joten ei työstressiäkään silloin ollut. Kalenteria tuossa katsoin niin mulla onkin verikokeet just ennen pääsiäistä. Toivottavasti olis raskaushormoonit matalalla niin pääsisi uuteen yritykseen!

Onnea hirmuisesti plussanneille!!!! :))) extrasuper pitäviä tarrasukkia matkaan! :)
 
Nega testattu eilen illalla. Joten se siitä sitten. :( No jos jotain positiivista haetaan niin pääsenpähän ainakin viikon päästä juhlimaan miehen syntymäpäiviä. Taidan nollata ihan kunnolla. Ja tädin pitäisi siis tulla nyt sitten maanantaina tai tiistaina.
 
:(:hug: MiNalo

Itse tein aamulla clearbluen plussan ja siihen jäi todella todella todella himmeänä näkymään ja todella heikosti se pysty viiva, eli ei se taida tarkoittaa yhtään mitään...
No se ei ole niitä herkimpiä testejä ja minulla vasta dpo9 eli en nyt olisi voinut mitään muuta odottaakaan.
Tänään pitäisi tulla testejä postissa, mutta nyt en tiedä uskallanko testata huomenna uudestaan. ei ole cb:ta mitä tulee niin ei voi edes sitten vertailla :kieh:
Katsotaan nyt mitä tämä päivä tuo tullessaan, tytön kanssa kotosalla kun on kuumeessa toista päivää. itsellä lämpö ollut 37.5-37.9 jo monta päivää, mutta kun tuota tautia liikkeellä niin en tiedä sitten kumpaan menee. olokin ihan kamala ja veto pois ja väsyttää ja paha olo ja janottaa, suuta kuivaa ja ja ja ....
 
miss_piggy
Mulla oli eilen muniksissa sellasta tuntua niinku ois ollu menkat alkamassa tai ovis...Ja se oli tyhjennyksestä kp 19. No, ei ainakaan ovistestit näyttäneet vieläkään mitään, ja nyt sitte taas tulee jotain tuhrua :( Voi hitto että jaksaa tympiä tää tuhruttelu ja oviksen kyttääminen.
Mietin vaan että tekeeköhän se yksityinen gyne esim. mitään sisätutkimusta jos vähän tuhruttaa...toisaalta ku ei tuu ees siteeseen asti mitään, niin tuskin tuo on esteenä tutkimuksille.
 

Yhteistyössä