Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@haavelapsi Jotain näkyy joo! Koska teet uuden testin? :)

@Wimpsula Voi ei, pahoittelut negasta :( Ja tsemppiä noihin fiiliksiin. Voin luvata, että pahin suru helpottaa kyllä jossain vaiheessa <3

Täällä dpo5 kaiketi. Lugesteronin kanssa ei ole ollut ongelmaa, ei sivuvaikutuksia eikä se minulla ole mihinkään vuotanut. Odotin jotain aamuista hyökyaaltoa. :D Olo on ainakin vielä ihan normaali, ei ole yhtään sellainen olo että olisi tärpännyt. Kaikki kivut onneksi loppuivat, joten kaipa se munasolu on irronnut.
 
Voi @Wimpsula :unsure: toi on niin harmillista :( tsemppiä ja toivotaan tärppiä ensi kiertoon! mutta älä vielä heitä pyyhettä kehään, niin kauan kun menkat ei ala on toivoa ;)

Oon ihan sekasin nyt tosta omasta testistä... ylemmän linkin testi siis tehty eilen keskellä päivää ja toinen tänä aamuna, ja näyttäis siltä että tossa eilen tehdyssä olis viiva (n)

Tosin join illalla treenin jälkeen kauheesti joten teoriassa on kai mahdollista että pissa olis ollu aamulla laimeampaa :D

Voi kumpa se nyt olis ihan oikeesti raskaus ja pieni osais pysyä matkassa :love:

Kiitos teille kaikille tsempistä <3
 
@haavelapsi, onhan siellä viiva❣❣❣❣ Hyvä, että testasit Ja joo hyvä päätös testaa joka aamu, nii tietää missä menee Nyt toivotaan, että kyytiläinen jaksaa pysyä matkassa❤

@Wimpsula, nega saa aina masentuun, mut tässä vaiheessa sulla se ei ole vielä "maailman loppu". Plussa saattaa odotuttaa, jos just et oo varma oviksesta ja sit sullakin eka kierto km:n jälkeen. Pidetään toivoa yllä vielä ❤

ON: Menossa dpo 7, joten turha vielä testejä tehä... viime yönä olin varma, että menkat alkaa, kun oli ihan sellasia oloja. Tänää ei samoja oloja oo ollu, mutta oikealla alavatsalla jomottaa/painetta välillä. Jotenkin ei oo yhtää toiveikas olo Pitkiä on päivät tuonne ensiviikon alkuun, jolloin tilanne varmaan selviää.
 
@haavelapsi Kyllä mäkin olen jotain näkevinäni (y)!

Ja @Wimpsula, mun kokemuksen mukaan nuo One Stepin 10mlu testit on just niitä epäherkimpiä, näyttivät eka raskaudessa paljon hailumpaa viivaa / myöhemmin kuin apteekin testit. Tsemppiä siis!

Täällä on pari päivää jo menkkajomotukset ja vihlaisut jääneet pois, rinnat sentään vielä arat painellessa... Tänään digitestiä ostamaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveinen
Voihan pylly jos en paremmin sano :cautious: menin ja ostin apteekin herkän testin ja odotin että tulis viivat selvästi näkyviin, mutta eeeih :oops:

Oikein kun tuijottaa ja ihmettelee saa näkyviin punertavan viivan o_O

Tää nyt on ihan tyhmä ja hypoteettinen kysymys mutta onko mahdollista että hormonit olis edelleen koholla km jäljiltä? mullahan ei siis alunperinkään viiva vahvistunutkaan kovin vahvaksi ja lähti vaaleneen tos nopeesti ja mielestäni hävisikin kokonaan n viikko vuodon alusta. mutta kun ihan 100 varma ei pysty oleen :sick:

Tässä kuitenkin tänään töiden jälkeen tehty 10mlu testi edellisestä vessakäynnistä n 4h

http://aijaa.com/pcMoeN

Tunnen itteni kyllä kin tyhmäksi kun oon tämmönen hätähousu :cry:
 
Voi meitä @Wimpsula :confused:

Tää on kyllä niiiiin tuskaa ! Nyt jo kaduttaa ettei odotettukaan niitä yksiä kuukautisia, olis ollu varmaa että hcg on laskenut niin ettei enää haamuile :(

Voi elämä tätä elämää. Itkin jo miehelle että olisin niin halunnut vauvan... pystyin jo kuvittelemaan pienen syyskuisen tuhisijan mutta ei tästä nyt ota selvää... voi kun sais jotain muuta ajateltavaa! :sick: Vaikka meilläkin on kyllä muuta ajateltavaa. Ollaan huomenna menossa kattoon taloa mutta ei sekään tunnu miltään kun stressaan vaan tätä vauva asiaa o_O

Huoh :(
 
@haavelapsi Jos tuo on apteekin ultra niin niistä olen kuullut pelkkää huonoa. Mutta odota nyt ihan rauhassa vaikka sunnuntaiaamuun, ja tee silloin uusi testi, mielellään one step jos niillä sait aiemmin viivan. Silloin viivan pitäisi olla jo varmasti vahvistunut ja tilanteeseen tulee joku selvyys. Jos sulla on ollut jo ovis, niin hCG ei mitenkään voi olla enää edellisestä raskaudesta koholla. :)
 
Viimeksi muokattu:
@Fritang joo apteekin ultrahan se :unsure:

En ole siis tikulle saanut ovista mutta aika selvät ovisoireet oli n. 2viikkoa vuodon alusta. Oliskohan ees teoriassa mahdollista että r-testi näytti negaa jo kolme viikkoa sitten että kuitenkn olis vielä haamu jäänyt kummitteleen o_O

Kiitos @Fritang järkisanoista :love: teen näin ja tuun kyllä kertoon lopputuloksen sitten (y)
 
@Lallastiina ihanaaaaaaa niin selkee plussa ku ikinä !!! suuuuren suuret onnittelut!!! <3 <3 mulla on nyt kaapissa apteekin ultra (kerkesin ostaa ennenkö luin ylempiä kommentteja hohhoijaa :( ja cittarin 1 pregcheck liuska jäljellä ja 1 one step liuska. teen ne huomenna ja ostan sit taas lisää jotain clear blue tms jos ne on sit luotettavampia. siis jos menkkoja ei kuulu. nyt ei oo kyllä minkänämoisia menkkaoireita ja yleensä ne kyllä on varottanu kivuilla ym et en suostu luovuttamaan ennenkö joudun taipumaan kun ne alkaa mutta sitä ennen pakko pitää toivonkipinää yllä... :(
 
Kyllä mää tuun nyt siihen lopputuloksen että toi haamujen haamu oli vaan edellisen km jäänteitä koska nyt ei taas saa näkyviin mitään viivan tapaistakaan :cry:

Odotellaan nyt vaan niitä seuraavia kuukautisia, tuliskin sieltä niin sais jonku selvyyden asiaan! :mad:
 
Haavelapsi tuolta toisesta ketjusta kuulin että raskaushormoni nousee jokatoinen päivä tai jotain. Jos sit huomenna... ei vielä menetetä toivoo <3 ei vais.. mut alkais nyt ne menkat sitten jos on alkaakseen niin ei tarvii jossitell turhaan :( luin vaan et jopa 60pv on joillain ollu kierto km jälkeen :( mulla menis monta sataa raskaustesteihin tuossa ajassa :D ei vaan.... mut toivotaan, kivempi päästä uuteen kiertoonkin nopeammin eikä hukata aikaa...
 
@Wimpsula en mää kyllä taida enää jaksaa toivoo :cry: v$tuttaa vaan kun oksettaa aamupäivät ja ihan turhaan! :confused: En ymmärrä mikä hitto mulla sitten on :censored:

Sitähän tässsä tuskailenkin että alkais ne menkat että pääsis uuteen kiertoon :mad: nyt on kyllä niin epätoivonen ja :poop:fiilis :(


Josko se plussa sitten joskus tulis meidänkin kohdalle pysyäkseen

Kiitos kuitenkn tsempistä <3 ehkä se tästä vielä
 
@haavelapsi, mikä tilanne siellä? Alkoiko menkat? Toivottavasti talonayttö piristi vähän sun mieltä <3 Mietin, että aika "vahvasti" antoi viivaa sulla sen km:n jäljiltä näinkin pitkän ajan kuluttua...jäin vähän epäilemään, että oisko kumminkin ollut nyt ainakin kiinnittymisyritystä? Tsemppihalaus :love:

@Wimpsula, ootko uusinu testiä? Voi kun ois plussaa tullut tällä välin:rolleyes:

Omalla neliömetrillä ei uutta. Testasin aamulla, nyt siis dpo9 selvän negan ja on niin menkat alkaa-olo, ettei tartte varmasti uusi testiä:unsure: Mulla tuo luteaalivaihe jää lähes aina noin 10 päivään ja se ei oo riittävä tai ainakin huonontaa entisestään huonoja mahiksia:LOL: Vielä ei oo mitään tiputtelua näkynyt, mikä on ihan hyvä juttu, koska sekin alkaa usein jo kp29, nyt siis kp 33. (y) Mä alan siirtään ajatuksia huomiseen ensimmäiseen työpäivään ja toivon, ettei nuoremman lapsen laryngiitti pahene, sillä viime yö oli aikamoinen:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveinen
Ei oo menkat alkanut ja kaikki ne menkkamaiset jomotukset vatsassa ja selässä on hävinny o_O

Ei olla kotona joten en tehny testiä, taidan nyt odottaa muutaman päivän jos ei menkat ala.

Rupesin miettiin sitäkin että jos tää olikin extra kipeä ja kauan oireileva ovis :LOL:

Alkais vaan ne menkat niin tietäs missä mennään ja koska kannattais ees yrittää :oops:

Tsemppiä sinne @Helmiila, niin töiden kun tämänkin asian osalta (y)
 
No onpas teillä ärsyttävät tilanteet @haavelapsi ja @Wimpsula (n) Ehkä kropat on vielä keskenmenosta sekaisin? :unsure:

@Helmiila voi harmi :( dpo9 on kyllä tosi aikaisin testata, koska olet aiemmin saanut plussia? Toivotaan nyt ettei ne menkat sieltä kuitenkaan tulisi kun tiputtelukin on pysynyt poissa :)

Täällä dpo7. Eilisestä lähtien on tuntunut siltä, kuin kohdussa olisi joku kuula joka heiluu siellä kun itse liikun. Sellainen erikoinen paineentunne. Ärsyttäviä toiveikkuutta herättäviä oireita :oops: Kyllä kohta tullaan taas rytinällä alas.

Tänään on kyllä ollut taas erityisen surullinen päivä. Käytiin esikoisen kanssa huonekaluliikkeessä pyörimässä ja löydettiin kerrossänky. No esikoinen ilmoitti sitten haluavansa sellaisen, koska "minä voisin nukkua alhaalla ja ylhäällä voisi nukkua joku pikkuinen, jos meille syntyisi pieni vauva". :cry: Vuosi sitten, kun ruvettiin yrittämään, oli siinä mielessä helpompaa ettei tuo lapsi ymmärtänyt sisarista tai vauvoista mitään, mutta nyt se on alkanut tajuta että muilla lapsilla on sisaria ja hänkin haluaisi sellaisen. Itse voi vielä lohduttautua sillä, että meillä kuitenkin on jo yksi lapsi, mutta mitäpä tuolle lapselle sitten sanoo... :(
 
Viimeksi muokattu:
@Fritang voi teidän pientä :barefoot: kyllä hänkin vielä sen pikkusisaruksen saa :love: minkä ikäinen teidän esikoinen on?

Mää kyllä pahaa pelkään että sekoilee kroppa tosiaan sen km jäljiltä... tai sitten alkio hipaisi kohtua mutta ei pystyny kiinnittymään, jos km onkin vaikuttanut limakalvoihin, noh tuleepahan ne yhdet kuukautiset sitten tässä välissä, ei tarvi sitäkään enää arpoa :unsure:
 
Np, en osaa sanoo, ennen kaikkea, se on ollut aika normaali ja kellon tarkka 28pv, mutta nyt on ollut raskauksia ja kaikkea mahollista välissä, ehkäsykapselia,kierukkaa,ym jotka on kaikki pitäneet menkat tulematta kokonaan ym. Eli ei mitään hajua suomeks sanottuna. Moneen vuoteen ei oo ollut normaalia kiertoo:S
 
Hitto ku ne menkat ei ala ja ihan kun tisseihin sattus vai voiko tällästä keksii ku on niin luulosairas :D ärsyttävää... mietin et säästän testirahat ja pyydän johki verikokeisiin pääsyä.... Mut toivo on jotenki menny silti ku alkaa olla jo aikaa jos uuden vuoden tienoilla oli ovis, 14päivää siitä jo tänään.
 

Yhteistyössä