*** Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa ***

ULTRAKUULUMISIA!!!
Hetki sitten kotiuduttu lääkäristä: Toivo voi hyvin on kasvanut kovasti (vastaa viikoja+3 enemmän, kun viimeksi vastasi 3 pvää vähemmän, mitä kk antoivat), sydän pompotti kovasti ja Toivo liikkui! Kädet ja jalat olivat jo näkyvissä.
Saikkua sain 2,5 vkoa kun suoraan sanoin että v*tuttaa ja väsyttää ja pää halkee! Käytiin myös läpi sitä joulukuussa ollutta keskeytynyttä keskenmenoa. Vähän helpotti. Jee!!!!!!
 
noi pieni mies meni unten maille, joten pikakirjoitus :heart:

oltiin sunnutaina lasten kans pikku festareilla ja olo oli vähän outo, mutta hyvä.
iltäpäivällä lähdin keskitermanaattorin kanssa viemaan esikoista synttäreille ja mentiin pelaamaan jalkapalloa. supisteli silloin tällöin, mut ei mitään ihmeitä.
laitettiin lapset nukkuu ja sanoin meihelle et lähtee kavereiden kanssa kahville jos haluaa, mutta lähtö on tänään.
soitin anopille, että 10min välein supistaa ja saa tulla meille. sitten pakkailin kassin mukaan ja join kahvit anopin kanssa.

sairaalaan lähdettiin 22.oo ku supistukset 4min välein.
kävin siel suihkussa ja pyysinkin jo kipulääkettä.
auttoi hetkeksi ja sitten pitikin ponnistaa, se kestikin hetken ja meinas usko loppua.
mutta 4h tulon jälkeen poika syntyikin.

on se vaan aina yhtä arvaamaton tapahtuma. koskaan ei tiedä miten ja missä aikataulussa mennään. mutta äkkiä se unohtuu, kipu ja muu.

tultiin siis eilen kotiin. vanhemmat lapset kävi hieman ylikieroksilla ku olivat olleet erossa. keskimmäinen järjesti sit yöllä shown ja oksensi oman sängyn, meidän sängyn ja molemmat vessat. joten täällä kotiuduttiin keskelle oksennustautia ja kaaosta. arki alkoikin sit oikein voimalla.

poika on ihana. ja olin ihan unohtanu kuinka ihanaa vauva-aika on ja kuinka pienet tarpeet pienillä on. :heart:

mutta väsyny siis olen eilisen kaaos-yön jäljiltä ja koko koti haisee ja lainehtii pyykkiä.

seuraavana stoppis?/b]? sullakin oli jo kolmas? muistutan, et vauvat on ihania, miten sen unohtikin?? jännittää jo sun puolesta kovasti.

daizz: stemppiä ultraan.

repa: yllättikö vauva-arki? kaikessa ihanuudessaan aika iso muutos elämässä
:) voimia nyytin tuoksuun, nuku paljon ja syö hyvin. :heart: yritän itsekkin noudattaa noita ohjeita.

ja kaikille muille :heart:

ruispala ja terminaattor3 2vrk
 
toivottavasti mymmyryy keksi tekemistä ennen ultraa :) toivon tietysti hyviä tuloksia, tuun poikkeileen pitkin päivää ja katsomaan, mitä kuului! samoin daizzilta sit kans päivitystä tänne huomenna :) sullahan oli siis kaksosmahdollisuus?

itse keksin just oivan ajantappovälineen, kun odotin ite kärsimättömänä neuvolaan lähtöä - osallistuin kaiken maailman nettikilpailuihin. plaza.fissä on erikseen sellainen osio, missä niitä listataan. mulle voi siis tulla pian esim. siirrettävä sauna, auto, voitehia ja pyyhe. autolla siirrän saunan jonnekin mieleiseeni paikkaan (auts, pitääkin vielä käydä osallistumassa jonkun tontin arvontaan :D ) , meen saunottelemaan, pyyhin itteni voittopyyhkeeseen ja sivelen voitehia kroppaan kaupan päälle :D mistähän vois voittaa viel saunakaljat ukkoselle...

neuvolassa kaikki hienosti. tulehdus on historiaa, hempat raskausajan-hyvät eli 119 (rautalisä jatkuu) ja muutkin tulokset oukei. painonnousu on tasasesti hidastunut viikoilta 16+5, mutta sf-mitta oli hyvä (28) , eikä painosta muutenkaan tullut mitään noottia. yhteensä mulle on tullut kiloja 8,2 raskauden aikana.
vauveli oli pää alaspäin ja niin alhaalla, että hoitaja sai etsimällä etsiä sykettä! hän oikein ihmetteli asiaa ja sanoi, ettei oo ihme, kun mulla nyt pienikin kävelylenkki supistuttaa. kaiken lisäks tuntuu, niinku suurinpiirtein nivusissa vähän väliä hikattaisiin :D

nyte mää meen ehkä tirsoille, yöunet huonot, kun poikanen oli viime yönä sitä mieltä, ettei kylellään ole kivasti :D tuli monoa ja nyrkkiä kummalla kyljellä vaan heräsi. tasotin jo aamulla univelkaa, mut nyt taas vähän ramasis...

irtis und 30+0
 
jei, mymmyryy olikin hiipinyt salaa tänne takaisin hyvien uutisten kanssa! hieno homma, onnea :flower: nyt nautiskeles täysin rinnoin tuntemuksistasi :)

[muokkaus] siis h y v i s t ä tuntemuksistasi, ei v*tutuksista ja muista ikävistä :D
 
Heips! Kiitos kovasti lämpöisistä tervetulo toivotuksista!

Täällä on yks bönde joka oli laskenut rv:t väärin. Eli nyt on vasta rv 5+1 menkkojen mukaan :LOL: No ei aina voi onnistua :headwall:

Kertokaas te kenellä on enemmänkin km:ja takana että miten tästä alkuraskaudesta enää selviää järjissään. Mua on itkettänyt koko päivän jo valmiiks jos tää menee taas kesken. jotenkin tuntuu niin kamalalta että olen neljättä kertaa raskaana, mutta vain yksi lapsi. Jos tuo meidän esikko olikin ihan ainut kertainen juttu enkä enää tule siinä onnistumaan. Pelottaa vain ihan järjettömästi....

Orchidille ihan megasuuret onnittelut! :flower:

Äh, nyt on pakko mennä laittamaan ukolle sapuskaa kun palautuu vielä töistä. Palailen taas..
 
irtosora tackar och pockar, mähän kirjoitan kielillä :LOL: :LOL: . Kyllä mä meinaan nauttia ja tehdä asioita joita mä itse haluan ja jaksan. Äsken tilasin pizzaa hyvien uutisten kunniaksi, mä panin elämän risaseksi :whistle: . Oon ottanut myös arskaa ja kohta ajattelin käydä yöunille, koska hieman väskyttää |O .
 
Hip hei muruset :wave:

Ja ekaks, wow mitä uutisia... Orchid: et usko miten sydäntä lämmittää sinun tänne odotus-puolelle tulo :heart: Mielettömästi onnea plussasta, taisi palstataukoilu tehdä hyvää ;) (käyn aika-ajoin vaklaamassa kuumeilijoiden puolella menoa) Varmasti Onnin menetys tulee olemana mielessäsi vielä pitkään, uskotaan että tällä kertaa kaikki menee hyvin. Jos haluat että lisään tietoihisin muutaman kohdan niin kerrohan, mm. ikä, synnäri, ja milloin enkelipoikanne syntyi ja onko tämä teidän kolmas? jos oikein muistan :ashamed:
Kuitenkin, tervetuloa :flower:

mymmyryy: tiedot lisätty, thänks :D Erittäin hienoa että Toivo voi hyvin ja mamille siellä vilkutteli :D Varmasti lämmitti mieltä paljon ja luo uskoa tulevaan :heart:

samoin ailille onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :flower:

daizzille tsemppiä huomiseen ultraan, peukut pystyssä ollaan bd

tinii: koitahan jaksaa siellä, meillä mies ei kanssa ole tainnut olla 5 vuoden liittomme aikana poissa kuin pari yötä joten ymmärrän tunteesi :D Yritä nauttia yksin olosta, vaikka voi vaikeaa olla :p Muuten, on jännä seurata sun viikkoa, koska muistan varmaan aina kun laitoit kuvan tänne missä olit raskausviikolla 18+0 ja nyt jo rv 28 alkanut :D Nopeesti se aika menee :hug:

Äitee2: No johan!! toivotaan että olisi jotain vaaratonta, vaikkei ehkä siltä ihan vaikuta :hug: Koita levätä ja ottaa iisisti :hug:

ruispala kiva kun jaot tuon kokemuksesi kanssamme :heart: Aurinkoista vauva-arkea teille sinne!!

Leinikki: itselläni takana kolme km eikä vielä yhtään lasta vaan esikoistamme vasta odotan. Tuo alkuraskauden herkkyys kuuluu asiaan ja tuosta km pelon tunteesta ei taida koskaan päästä eroon. Se on mulla ainakin kummitellut takaraivossa koko ajan. Vasta nyt kun tunnen liikkeet, alkaa möröt jättää mut rauhaan.
Helppoa se alkuraskaus ei ole, täytyy vain yrittää luottaa itseensä ja vauvaanne että tämä raskaus sujuu hyvin :hug: Mitään "kikkakolmosta" en aikoinaan itse keksinyt, tämä täytyy vain kestää :hug: :hug: :hug: Mutta lohdutukseksi voin sanoa, että aika menee todella nopeasti, melkein liian nopeasti, joten yritä nauttia tästä ajasta :D

( . ) aamulla olin itse lääkärissä ja taas saikkua haettu lisää. Eli ensi viikko vielä sairaslomaa. Sitten olisikin enää kaksi viikkoa duunia, joten kahtellaan jospa vaikka menisin. V***u sitä esinaista, hermo menee koko kotkaan!! Se kehtas tarjota mulle 6 kk määräaikaista sopimusta mutta täysin samassa työnkuvassa missä nyt. Sanoin että mä tahdoin muutosta ja koska sitä ei ole tulossa niin en jatka!! Vitsi miten hyvä olo tuli siitä! Mä oon voittanut sen eukon :LOL: :LOL:

Nyt vähän siivoamaan, huomenna rankka päivä kun vien koiramme eläinlääkäriin, sen suu on ollut kipeä ja nyt pari päivää ollut todella alakuloinen, joten taitaa kipu vielä miehestä voimat :(
 
orchid suurensuuret tervetulotoivotukset :heart: oon ootellu kovasti että koska tänne saat kirjotella, nyt vaan toivoa ja uskoa peliin =)

mymmyryy ja aili onnittelut ihanista ultranäkymistä =)

daizz tsemppiä huomiseen ultraan

äitee taitaa muakin väsyttää kun toi käkijuttu nauratti :D otahan rauhallisesti siellä, toivotaan että vuoto vielä helpottaa

ruispala ihanaa että kaikki meni hyvin synnytyksessä, ja toivottavasti tauti jättää teidät muut rauhaan, nauti nyt ihanasta vauva-ajasta =)

miikkis toivotaan että koiralla kaikki hyvin ja hyvä että sait saikkua lisää

vointeja kaikille tasapuolisesti, huomenna kirjottelen lisää kun oon käyny neuvolassa :wave:

eliisa ja pikkuruinen 30+6
 
Pikaseen taas täällä:)

Mymmyryylle onnittelut hienoista ultrakuulumisista :flower: Kyllä se on niiiin helpottavaa nähdä ja kuulla että kaikki on hyvin. Muistan sen hyvin esikoisen odotuksesta kun pelkäsin silloinkin niin kauheasti. Kyllä helpotuksen itku tuli siinä vaiheessa.

Miikkis. Kiitos tsemppauksesta =) Tuli kyllä tarpeeseen. Kai sitä vaan täytyy yrittää olla ajattelematta liikoja tässä vaiheessa. On kyllä aivan mielettömän hienoa että sinäkin vihdoin saat sen ihanan esikoisen kaiken koettelemuksen jälkeen :hug:


Jaahas. Sauna odottaa!
 
heipsan!

Onnittelut ihanista ultrakuulumisista mymmyryylle!! :flower: :heart: upea juttu!!!
niin ihanaa nähdä kun pieni liikkuu siellä... tippa tulee linssiin!

miikkikselle myös bravotaputukset kun sanoit pomolle niin kuin asia on!! ja toivottavasti teitin koira on kunnossa!!

leinikki tiedän tunteen.. ja täällä nolla lasta, yksi raskaus ja nyt uudelleen... toki en ole kokenut " kuin yhden" menetyksen viikolla 14, mutta järjissään se on täälläkin vaikea välillä pysyä... toivo ja usko auttavat, täytyy vain toivoa ja yrittää olla koko ajan pelkäämättä ! tsemppiä!!

mulla perjantaina ultra ja huomenna neuvola... jännittää niin vietävästi kuuluuko sydänäänet................. oon ihan pistoksissa, miten saan nukuttua......... :snotty: :eek:

tulen sitten kertomaan huomen aamupäivästä........ antaiskohan neuvolalääkäri saikkua loppuviikon väsymyksen ja kuvotuksen takia..........?? täytyy kysyä , nyt kun "oireet" on palannut, mutta aika hyväs kondikses kyl oon, mutta haluisin silti huilata...laiska.......? :snotty:

oikein hyvää viikonjatkoa ladyt ja onnittelut muillekin ultrassa käyneille!!!

katherine ja kultanen 10+4
 
Miikkis kiitos ja kumarrus. Hyvä, että pidät puolesi tollasen kotkan edessä :kieh: .
katherine Peukaloita huomiselle :heart: .
Onko muila ollut silleen, että illalla nukuttaa kauhiasti, nukahtaa helposti, mutta yöllä herää jossain vaiheessa esim. vessaan ja uni ei meinaa enää tulla millään. Sitten siinä valvoo ja miettii asioita ja nukahtaa kyllä uudestaan, mutta aamulla on kuoleman väsynyt? Nimim aamuyön kukkuja kyselee... |O
 
Neuvola kuulumisia..

rv 38+1
paino 88,3kg ( viime kerrasta -700g , kokonaispaino 3,1kg )
RR 104/68
pissa OK
Hemppa 102 (hui, mut neuvolatäti sano et en kyl näytä yhtään kalpeelta enkä oo väsyny )
sf 35cm
lapsivesi N
RT
syke 142

ja kun taas kokeiltiin mahaa niin ei ees painanu kovaa ja mä tunsin kipua oikeella puolella ja kun joutui kokeilemaan hiukka kovemmin että missä kohtaa pää on ni nyt kun pääsin kotiin ni kokoajan sattuu oikeelle nivuseen.

eipä tässä sen kummempia...

wiivi84 & pittuveitta rv 38+1

ai niin nyt kun alkanu nää kuumemmat kelit ni mulla huomattavissa pientä turvotusta mut ei onneks pahasti..iltasin vaan sit kihelmöi jalkoja
 
Mymmyryy: Super-isot onnittelut mahtavasta ultrakeikasta!!!


Toivo voi oikein hyvin!!



Äitee: Mikä vointi?



Katherine: Tsemppiä huomiselle!

Pyydä vain saikkua jos siltä tuntuu



Leinikki: Täällä siis kolmas raskaus meneillään. Esikoinen syntyi enkelinä rv 23 ja toinen raskaus meni kesken rv 6. Ainoastaan uskomalla ja luottamalla sitä jaksaa eteenpäin, kera hyvien ultrauutisten

Pelko on mukana kaiken aikaa...Sen kanssa on vain opittava elämään ja ajattelemaan etten voi itse vaikuttaa asiaan, kyllä kaikki on niin tuon yläkerran herran hallussa. Yritetään nauttia masuasukeistamme, ja murehditaan sitten kun/jos sanotaan että nyt on jotain vialla, ja on aihetta huoleen. Hmmmm.... Tuon kun aina muistaisi...


Mutta ystävä kallis, yritetään muistaa se ettei varastoon voi murehtia; jos on murehtinut etukäteen, huonojen uutisten tultua on kuitenkin joutunut murehtimaan myös jälkikäteenkin

Minä paraskin puhuja, kun ite oon kauhusta kankeana ens maanantain rakenneultran takia


Nautitaan vauvoistamme niin kauan
kuin toisin sanotaan!



:MyAngels niin älyttömän peloissaan
ja niin rakas rv 21+6
 
kaikille onnitteluista ja tervetulotoivotuksista :heart: ihan tippa tulee silmään kun ootte odottanut (olisko hormooneissa jotain tehoa :heart: )

Leinikin kanssa mennäänkin aika tasoissa :heart: ONNEA sinullekin =)

MyAngels joo eihän sitä malttanut tällasta uutista pitää omana tietonaan, jos tutut bongaa niin sitten bongaa, kenellekkään ei olla vielä kerrottu mutta edellisistä raskauksista olettaen vatta kasvaa taas niin aikasin ettei kukaan epäile enää vikkolla 11 missä mennään :heart:

Äitee vieläkös oot yhdessä kasassa?

Miikkis toivottavasti koiruli on kunnossa.

mymmyryy :wave: täällä yksi aamukukkuja, illalla voisin mennä nukkumaan jo ennen 20 ja sitten yöllä muutamaan otteeseen kun täytyy vessassa juosta niin ei tuu uni millään |O töihin sitten täytyy lähteä ihan nukkumatin otteessa ja oonkin varmaan melkonen riskikuski välillä tuolla liikenteessä... täytyisköhän vaihtaa julkisiin??? :ashamed: Tää on myös tuttua muista raskauksista.

daiz oi ihanuus kun oliskin kaks sydänkäpystä mukana :heart:

Nyt ei kerkee töistä muuta, täytyy antaa asiakkaille aikaa vaikka kuinka haluis täällä vaan roikkua :kieh:

Orchid ja rakas nuudelimme 5+1 :heart: (tasan 2 viikkoa ultraan :eek: )
 
terveiset neuvolasta!

Miehen kanssa oltiin ihan että wau, koska sydänäänet kuulua jumpsutti siellä!!! ja eteenpäin kallistunut kohtu, joten pömppis suotavaa... ;)

oon niin helpottunut!!! huomenna tosin se nt-ultra....mutta sekään ei tällä hetkellä jännitä niin kun tietää pienen olevan elossa! :heart:

mymmyryy mulla on just tollasta!! yöllä herää ja sit valvoo ja ei saa unta...kai se on tää oire??! :saint: :hug:


orchid tervetuloa!!! upea juttu!!! nyt vaan masua kasvatteleen ja kesästä nauttimaan!! hienoa!!! :hug:

my angels hyvin se rakenne menee!!! oon ihan varppi!!! :saint: :hug: puhuit fiksuja... nyt nautin tästä päivästä enkä ala murehtia turvotusmittoja..ois sekin hölmöä :saint: huomenna nähdään pikkuinen ja saadaan ne mitatkin tietää, mutta toivo on korkealla! =)

nyt ei kerkee muuta, joten palailen myöhemmin! ihanan aurinkoista päivää mammat! :wave:

katherine ja kultanen 10+5
 
Ajattelin tulla katsomaan kuulumisianne ja kertomaan omamme. Aada on tänään 6 vkoa vanha ja aika kulunut niin nopeasti ettei mitään rajaa! Sydämestäni voin todeta etten ole ikinä nähnyt näin helppoa tapausta, kun tämä meidän vauveli. Nukkuu loistavasti, syö hyvin eikä itkeskele mitään. Viihtyy itsekseen maailmaa seuraillen hereillä ollessaan ja on alusta asti noudattanut selvää rytmiä: nukkumaan mennään klo 22-23, syödään yöllä klo 2-3, 5-6, 8-9 aikoihin ja sitten vielä otetaan pieni unipätkä. Seurustellaan ja iltapäivästä nukutaan taas noin 3h, loppuilta sitten seurustellaan ja otetaan pieniä torkkuja. 4 vko neuvolassa Aada oli jo 5070g ja 56cm eli maitoa saa ainakin tarpeeksi ;) Tässä hänestä kuvia:

Aada 1 kk:http://www.aijaa.com/v.php?i=2188634.jpg

Aada 5 vkoa:http://www.aijaa.com/v.php?i=2188642.jpg

Jokaikinen päivä tuijottelemme tyttöä vieläkin ihmeissään siitä, että hänet on meille suotu ja kiitämme tottakai onnestamme. Emme olisi ikinä voineet kuvitella, että mitään voi rakastaa näin paljon. Toivon, että meistä joka ikinen saa kokea tämän tunteen ja saa vauvan turvallisesti omaan syliin. Uskon, että jokainen meistä ansaitsee onnensa :hug: Kaikille tasapuolisesti tsemppiä odotukseen: "odottavan aika on pitkä" ja voimia. Jokainen päivä odotuksessa vie kuitenkin raskautta aina pidemmälle ja turvallisimmille vesillä, mutta kuitenkin huolen aiheita ja pelkoja riittää läpi raskauden! Maanantaina on pakko tulla katsomaan MyAngelsin ultrakuulumiset!

malttamaton, joka ei ole enää yhtään malttamaton vaan toivoo ettei aika kuluisi näin nopeasti ja pieni prinsessamme Aada
 
Niinhän sitä sanotaan B)
huh hellettä, on pitänyt lapsille jo monta kertaa laittaa suojavoidettakin kun niin porottaa IHANASTI. Laitoin kyll itelleki kun me ollaan menossa miehen kanssa kahdestaan :heart: ( jee jee ku ei oo aikoihin mitään kahestaan tehtykään) häihin lauantaina niin ei sit oo ainakaan palaneet olkapäät ku mekko on olkaimeton. Ei sit näytä ihan urpolle :LOL:

juu multa kans lämpimät tervetulotoivotukset Orhid! :wave:

katherine, kiva kun olet noin iloinen, hyvä paikka tuo neuvola eikös =) iteki viimeks ootin niin niitä jumpsutuksia!
daizz, kuulumisia ootellaan jännityksellä kuinka monta pikkuista....
Äitee, hienoa että paikat rauhoittui, lepo on AINA hyväksi. :hug:

MyAngels, hyvä hyvä kun oot saikulla. Rennosti vaan B)

tänne ei ihmeempää...viikonlopun kaverihäitä siis odotan, vaatteet on jo valittu, sekä korut ja kengät :D ollaan hotellissa yötä. Mikä hotelleissa onkaan ihaninta; valmis aamiainen!

palaillaanpa taas,

Pamuk ja Toivokolmonen jo rv 15+3, hui niin se aika kulkee... :whistle:
 
ei toi kasvimaalla kökkiminen tehny muutaku turvonneet ja kipeet jalat...nii ja muutaman harjotussupparin mut kivut niistä puuttuu edelleen

ei täällä muuta...ulos en enää viitti mennä kun turvottaa toi kuumuus liikaa...

wiivi84 & pittuveitta rv 38+1


:headwall: :headwall: :kieh:
 
Mymmyryy plajon onnea ultrakuulumisista! Eikö ookin ihana tunne? :heart:

Wiiville jaksamista loppusuoralle!

Orchid onnea plussasta! Ihana juttu :flower:

Leinikki kyseli, miten alkuraskaudesta selviää järjissään... Itsellä alkaa olla ny ihan alkuraskaus takana, kun viikkoja rupeaa olemaan 12 kasassa. Jotenkin tässä on vaan täytynyt sinnitellä, vaikka välillä on pelottanut ihan kamalasti. Varsinkin kun 8: viikolla oli pientä verenvuotoa :( mutta onneksi aikaisemman keskenmenon takia pääsin samantien ultraan ja tilanne tarkistettiin ja kaikki näytti olevan kunnossa. Mutta pelko on kyllä ollut kokoa ajan läsnä. Tuo np-ultrassa todettu hyvä tilanne rauhoitti mieltä aika paljon. (nyt alkaa mietityttää, että oonko liiankin iloinen ja rauhallinen, että jos tää nyt jotenkin kostautuu... Hohhhoijaa, että sitä pitää ollakin hullu :/) Mutta tosiaan päivä kerallaan, ei kai siihen muu auta. Mun mielestä kyllä nyt keväällä on ollut paljon mukavampaa olla raskaana, aika on mennyt niiiin paljon nopeammin, kuin silloin pimeässä marraskuussa, jolloin viimeksi olin rakskaana ja keskenmenon sain.

Malttamaton Onnittelut ihanasta pienestä tytöstä :heart:

Katherine, hyvä että sydänäänet kuuluivat, uskon, että voit mennä huomiseen ultraan ihan rauhallisin mielin.

Sitten mun piti kysellä vielä noista neuvolajutuista, että miten teillä on noita käyntejä ollut alkuraskaudessa? Mä kävin ekan kerran toukokuun puolessa välissä, jolloin viikkoja 9. Tänään varasin seuraavan ajan ja se on vasta heinäkuun lopussa?!?! eli melkein 2 ja puoli kuukautta väliä noilla käynneillä. Olisi kyllä kiva käydä edes sydänäänet kuuntelemassa tässä välissä... Mutta terkkari oli sitä mieltä, että kun kerta ultrassa kaikki hyvin ja muutenkin olen terve, niin ei ole mitään syytä käydä useammin :/ Voi kyllä olla, että soitan sinne vielä tässä muutaman viikon päästä ja pyydän päästä kuuntelemaan ne sydänäänet.
 
Wiivi Meillä on tismalleen samat viikot menossa! 38+1 :D

Mulla oli eilen NKL:lla synnytystapa-arvio ja kaikki hyvin ja normaalisti lähdetään yrittämään synnytystä. Esikoinen käynnistettiin yliaikaisena ja lapsen uhkaavan hapenpuutteen vuoksi (avautumisvaihe pitkittyi liikaa) päädyttiin kiireelliseen sektioon. Vauvan kokoarvio oli eilen 3520g eli iso poika tulossa mikäli menee laskettuun asti tai yli ja kasvaa normaalisti. Kohdunsuu oli pehmennyt ja sormelle auki, mutta se ei kuulemma tarkoita välttämättä mitään. Minä tietty olin iloinen siitäkin koska esikoisesta ei ollut yliaikaisenakaan tapahtunut mitään kypsymistä. Hei, just tajusin, että kävinkö eilen jo kirjoittamassa nämä??? HÄH? No, kertaus on opintojen äiti :LOL:

Turvotusta ei ole onneksi vieläkään, esikoisesta olin turvonnut loput 10 vkoa todella pahasti eikä mikään auttanut siihen. Painoa on tullut varmaan n. 10kg yhteensä eli ihan jees kun esikoisesta 19kg.

Palailen paremmalla ajalla...
 
Eevarouva ja melkeen sama synnärikin tiedossa =) täytyy ruveta jänskäämään kumpi lähtee ensin. :whistle:

mulla esikoinen synty 41+1 ja veikkaan et tääki menee kohisten yli lasketunajan...mitään merkkejä ei oo et oisin ees synnyttämäs pitkään aikaan...

sovitaanko eevarouva et lähetään sit yhtä aikaa synnyttää ni ei tuu kummallekkaa pahamieli??
 
Hellou mamuskit :wave:

Meidän pikku mies tuli maailmaan 3.6 klo 12.07 :heart: 3670g ja 50,5 cm (tosin kotiinlähtömittauksessa mittaa 52 cm - hyvin kasvaa :LOL: :whistle: ). Tuun kertoon myöhemmin lisää, nopeasti meni kun vauhtiin päästiin! :wave:

stoppis nyt kotona 2vrk vanhan jätkänpätkän kanssa :heart:
 
Stoppis...Isot onnittelut pojasta :heart: :heart: Miten ihanaa :heart: :heart: Hienoa että kaikki hyvin...ja poika kasvaa =)

Mun eiliset ultra kuulumiset...Yksi siellä nyt killuttelee sitten.Toisaalta helpotus.Toisaalta pettymys.Mut todettiin isännän kaa että yksi jo toooooooosi hyvä.Siellä se mötkylä oli kasvanu vkojen mukaan ja sydän sykki...Voi miten oli ihanaa...Illalla sitte tunteet myrsys ekaa kertaa ku olin nii jännittäny tuota ultraa...huh...Mutta yksi hyvin köllii ja kasvaa. :D
Olen niin huojentunut ja helpottunut...kun näin sen pienen pisteen sykkimässä..ja kasvua tapahtuneen... :heart: :heart: :heart:
Tässä siis eteen päin mennään. :heart: :saint:

Daizz ja sydänkäpynen 9+0...(eilisen ultran mukaan 9+3)
 

Yhteistyössä