Kirjautumisongelmat, haun ja omien viestien haun ongelmat

"kattiina"
Ei onnistu kirjautuminen, ei vaikka pyysin uutta salasanaa, eikä mikään. Minulla käyttäjätunnus ja nimimerkki on muistaakseni samat, aina olen kattiinalla kirjautunut.
 
"labello"
Yritin taas kirjautua, ei onnistu. Lisäksi koitin tilata uuden salasanan, mutta herjaa ettei tunne sähköpostiosoitetta. Noh, kuitenkin tuohon sähköpostiin oli tullut ilmoitus kaveripyynnöstä nyt tämän uudistuksen jälkeen. Kummallista.
 
"labello"
[QUOTE="labello";21890953]Yritin taas kirjautua, ei onnistu. Lisäksi koitin tilata uuden salasanan, mutta herjaa ettei tunne sähköpostiosoitetta. Noh, kuitenkin tuohon sähköpostiin oli tullut ilmoitus kaveripyynnöstä nyt tämän uudistuksen jälkeen. Kummallista.[/QUOTE]

joo no tunnistihan se sähköpostin vihdoin :D liekö sit kirjotin sen oikeesti ensin 3kertaa väärin..? Mut yhtä tyhjän kanssa, ei auttanut salasanan vaihtokaan. :(
 
Ihan mikä tahansa haku: ei toimi..

Tätä viestiä lähettäessä:
Your submission could not be processed because a security token was invalid.

If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.
Kaksplus
 
"Jellonainen"
[QUOTE="Meritähti";21889420]Mä olen aina kirjautunut nikilläni Meritähti. Onko ennen uudistusta siis kirjauduttu käyttäjätunnuksella ja nyt nimimerkillä? Liekö siis mulla sama käyttäjätunnus ja nikki...ei mulla ole muuta muistissa kuin tuo nikkini.[/QUOTE]

Samoin, minäkin olen aina kirjautunut nimimerkilläni. Nyt ei kirjautuminen vain enää onnistu.
 
"Kaunishäntäinen orava"
No nyt minäkään en pääse, vaikka eilen ensimmäistä kertaa ikinä pääsinkin. Kokeilin sekä nimimerkillä että käyttäjätunnuksella useaan otteeseen.
 

Yhteistyössä