Kirjautumisongelmat, haun ja omien viestien haun ongelmat

"glorinha"
En pääse minäkään kummallakaan. Eilen onnistui. Äsken jo kirjoitin tähän yhden viestinkin, jonka lähettämisen jälkeen tilttas ja ei näköjään tullut tähän asti.
 
"Lilii lisänimetön"
Pääsin eilen ja tänään aamulla - mutta en pääse enää. Eikä mun vanha s-posti enää toimi. Olin vaihtanut tietoihini jo kauan sitten uuden s-postiosoitteen, mutta se millä aikanaan rekkauduin ei enää toimi. Pitää vain odottaa?? :kieh:
 
[QUOTE="Lilii lisänimetön";21891311]Pääsin eilen ja tänään aamulla - mutta en pääse enää. Eikä mun vanha s-posti enää toimi. Olin vaihtanut tietoihini jo kauan sitten uuden s-postiosoitteen, mutta se millä aikanaan rekkauduin ei enää toimi. Pitää vain odottaa?? :kieh:[/QUOTE]

:ashamed: :ashamed: Perun puheeni. Sain sittenkin s-postiin uuden salasanan. :flower: :flower:
 
Hei, sisäänkirjautumisen vika on nyt korjattu. Tämä ohje pätee kaikille joilla on ollut ongelmia, myös niille jotka ovat eilen ja tänään päässeet sisään käyttäjätunnuksen sijasta nimimerkillään tai eivät ole päässeet kirjautumaan sisään ollenkaan: Kirjaudu sisään samoilla tunnuksilla kuin vanhalla saitilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21891448:
Hei, sisäänkirjautumisen vika on nyt korjattu. Tämä ohje pätee kaikille joilla on ollut ongelmia, myös niille jotka ovat eilen ja tänään päässeet sisään käyttäjätunnuksen sijasta nimimerkillään tai eivät ole päässeet kirjautumaan sisään ollenkaan: Kirjaudu sisään samoilla tunnuksilla kuin vanhalla saitilla.
Minulla ei toimi ne.Käyttäjätunnuksen vaihdoin äsken nimimerkiksi niin sitten pääsi
 
"BlondeMonsoon"
En pääse kirjautumaan. Nimimerkillä onnistui aiemmin tänään, nyt ei. Käsittääkseni mulla on molemmat tunnukset sama, ei onnistu..

Uudistukset on muuten ihan ok mut vähän liikaa kaikkea on, kun aiempikin versio oli ihan hyvä..
 
harmaana pakosta
Juu ei toimi ei. Ei pääse kirjautumaan millään. Olipa vitun kiva, kun vaihdoitte uudistuneen sivun joka ei toimi. Lopetan kokonaan tämän myötä palstailun,hellurei!
 

Yhteistyössä