Kiva, just ennen lentoa, kuumetta noin 40!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"nainen"
Miksi Milanna sua KOKO AJAN ahdistaa? Kuvittelet asuvasi hometalossa jatkuvasti (hometaloa talon perään), lastulevyt kauhistuttavat, koko ajan paniikkikohtauksia, haluat rauhoittaviatabuja (viimeksi saapuessasi Meksikoon), mutta haukut Suomea pilllandiaksi.

Koko ajan joku on sulla huonosti ja elämä kamalaa.
 
Hy ggfff
[QUOTE="nainen";26460222]Miksi Milanna sua KOKO AJAN ahdistaa? Kuvittelet asuvasi hometalossa jatkuvasti (hometaloa talon perään), lastulevyt kauhistuttavat, koko ajan paniikkikohtauksia, haluat rauhoittaviatabuja (viimeksi saapuessasi Meksikoon), mutta haukut Suomea pilllandiaksi.

Koko ajan joku on sulla huonosti ja elämä kamalaa.[/QUOTE]

Peesi, ap yrittää vakuuttaa olevansa onnellinen ja tasapainoinen, mutta koko ajan on ahdistus ja paniikki päällä syystä tai toisesta. Ainakin kirjoitusten perusteella välittyvä kuva on sellainen.
 
hxw
[QUOTE="nainen";26460222]Miksi Milanna sua KOKO AJAN ahdistaa? Kuvittelet asuvasi hometalossa jatkuvasti (hometaloa talon perään), lastulevyt kauhistuttavat, koko ajan paniikkikohtauksia, haluat rauhoittaviatabuja (viimeksi saapuessasi Meksikoon), mutta haukut Suomea pilllandiaksi.

Koko ajan joku on sulla huonosti ja elämä kamalaa.[/QUOTE]

Aloittaja huomiohakuinen narsisti?
 
Venakko Milanna
[QUOTE="nainen";26460222]Miksi Milanna sua KOKO AJAN ahdistaa? Kuvittelet asuvasi hometalossa jatkuvasti (hometaloa talon perään), lastulevyt kauhistuttavat, koko ajan paniikkikohtauksia, haluat rauhoittaviatabuja (viimeksi saapuessasi Meksikoon), mutta haukut Suomea pilllandiaksi.

Koko ajan joku on sulla huonosti ja elämä kamalaa.[/QUOTE]

Ei mua ahdistaa enää kauan, varma 3-4 vuotta. Mulla vaan sattui kerran olemaan, enkä kuvitellut vaan oli pakko olla raskauden aikana 3 home talossa ja sen jälkeen kaikki ongelmat alkoivat, mistä pääkin sekosi, että pelkäsin kaiken, siks kun halusin kaikille hyvän, myös oli kamala parisuhde, onneks erosimme:)
 
Venakko Milanna
Harvapa sitä tyhjästä masentuu. Itselläni kuoli molemmat vanhemmat 2 vuoden sisällä, meni työpaikka ja tuli ero miehen kanssa ja uuden asunnon etsintä ja en hakenut mitään pillereitä mihinkään vaan pärjäsin omillani. Aikaa on tuosta vajaa 3 vuotta ja kaikki on elämässä nyt hyvin. Luulet jotenkin aina, että SINULLE tapahtunut ja tapahtuu ne ikävät asiat ei muille. Miksi kielsit ettet ole koskaan käyttänyt masennuslääkkeitä kun kuitenkin olet?
Mä en sua tarkoita, se on normaalia masentua jos jatkuvasti tapahtu jotain. Mä tunnen monta jotka käyvät sossussa ja popsi pillereita ja todellisuudessa ongelmia heillä ei ole... vaan liika aika, mikä pistää pää sekaisin. Tämä systeemi mua ärsyttää, että liika silitetään päätä eikä ajatellaan että tämä tekee pahaa vaan
 
Venakko Milanna
Parempi lentää terveenä :). Pitkä lento on muutenkin rasite, kipeänä se on jotain ihan kamalaa.

Ootko shoppaillut paljon tuliaisia lapsille ja itsellesi? :D
Näin:) varma otetaan lauantaiksi lennot, kun mietin jos tänään jo parempi olo, ainakin kun nukuin, niin varma lauantai mennessä on kaikki hyvää:). Kun matka on mulle todellakin rasittava, ehkä toinen kerta ei niin. Mutta tosissaan ensimmäistä kerta lentokoneessa istuin kaikki yhteensä noin 20 tuntia. Yleensä kaikist eniteen istuin 5 tuntia ja sekin oli rasittava, mutta ei todellakaan niin:x, mutta kaikiin tottu:D

Joo mä ostin vähän liikakin että oli pakko lähetäkin Upsin kautta (muistakseni Ups):xmas:, mutta täällä niin paljon ihania juttuja. Mulle mun ystävät lähetävät myös katalogin kun en enää jaksa shoppailla ja ostan enemmän astioita kotiin, ne vaan lähetävät mulle Suomeen, kun täällä on hienoja astioita, eri värisiä ja mallisia, just mitä meijän sisutukseen sopii
 
Venakko Milanna
[QUOTE="noh";26460174]Sen siitä saa, kun pitää toosaan työntää kaikenmaailman epämääräistä kamaa.[/QUOTE]

ja olen onnellinen että otin sen:). Kun kukaan ei ymmärrä, miten kamala on Hpv ja miten paljon harmia se aiheuttaa naisille ja nykyään kun melko jokainen kärsi tästä kamalasta taudista, se on yksi ainoa virus mitä nykyään tunnetetaan, joka muuta geenejä ja aiheuttaa erilaisia syöpiä....

Minulle tämä ainakin oli kiva kokemus, koska saimme kivan matkan ja vain joskus olimme pikitettäväksi, 2 hyvää asia yhdellä iskulla, myös sain kivat vaatteet ja tukkan ja monta muuta hoitoa otin täällä, nautinut hyvästä ruoasta, matkustimme ympäri Mexicoa, ainakin kävimme Chiapasissa, Cancunissa, ja 3ssa muissa kaupungeissa, en muista enää nimet. yhdessä kaupungissa ainakin se tutkija asuu, joka keksi rokotteen:). Ja myrkyistä sen verran, suosittelen verratta mitä sisältä Gardsil ja se rokote mitä otin, niin Gardasil on oikeasti myrkky, kun muistan niin kirjoitan mikä aine siellä on, joka aiheuttaa lapsetomuutta
 
"..."
Huh huh tätä menoa täällä taas. Kyllä menee välillä ihan täysin nettikiusaamiseksi.

Milanna mä kovasti toivon, että parantuisit ja pääsisitte kotiin lentämään :) kipuilusta huolimatta koita nauttia viimeisistä päivistä, on varmasti upea paikka tuo Mexico :)
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Venakko Milanna
[QUOTE="...";26462916]Huh huh tätä menoa täällä taas. Kyllä menee välillä ihan täysin nettikiusaamiseksi.

Milanna mä kovasti toivon, että parantuisit ja pääsisitte kotiin lentämään :) kipuilusta huolimatta koita nauttia viimeisistä päivistä, on varmasti upea paikka tuo Mexico :)[/QUOTE]
on se hieno paikka:), mä pistin jotkut kuvat, löytyy kuvaketjussa 6lla sivulla=)...

harmita vaan kun nyt viimeiset päivät en voi nauttia:D kun kipeä olen, mutta toisalta hyvää että niin, kun tiedän että tämä rokote toimii:). Paitsi huoneessa ei oo kiva istua, haluan ulos, siellä kiva sää, kaupunki näkyy ikkunasta ja ihmiset ja mä täällä pimeässä huoneessa istun:/
 
"nainen"
Ei mua ahdistaa enää kauan, varma 3-4 vuotta. Mulla vaan sattui kerran olemaan, enkä kuvitellut vaan oli pakko olla raskauden aikana 3 home talossa ja sen jälkeen kaikki ongelmat alkoivat, mistä pääkin sekosi, että pelkäsin kaiken, siks kun halusin kaikille hyvän, myös oli kamala parisuhde, onneks erosimme:)
Ihan oikeasti, tämän tarinan haluan kuulla: MITEN JOKU ONNISTUU ASUMAAN 3 HOMETALOSSA PUTKEEN?

Joko ei ole yhtään järkeä päässä, kun ostaa asunnon (ei teetä mittauksia) tai sitten se home on ollut sun korvien välissä hysteeristä kuvitelmaa.

En halua olla tyly, mutta ei ihminen voi olla noin typerä.

Kerro, mikä on sun selitys?
 
Venakko Milanna
[QUOTE="nainen";26462974]Ihan oikeasti, tämän tarinan haluan kuulla: MITEN JOKU ONNISTUU ASUMAAN 3 HOMETALOSSA PUTKEEN?

Joko ei ole yhtään järkeä päässä, kun ostaa asunnon (ei teetä mittauksia) tai sitten se home on ollut sun korvien välissä hysteeristä kuvitelmaa.

En halua olla tyly, mutta ei ihminen voi olla noin typerä.

Kerro, mikä on sun selitys?[/QUOTE]

Selitys, ostimme aivan uudeen talon Martilasta, missä tapahtui vesivahinko. Muutimme vuokralle Turkuun ja saimme 2 kerta home asunnon. Valitettavasti sellainen paska kohtalo oli, yhdessä asunnossa oli vain kamala pistävä haju ja lopuksi se oli home, toisessa ihan hometta mitä emme huomaneet kylpyhuoneessa ja makuhuoneessa
 
"nainen"
Selitys, ostimme aivan uudeen talon Martilasta, missä tapahtui vesivahinko. Muutimme vuokralle Turkuun ja saimme 2 kerta home asunnon. Valitettavasti sellainen paska kohtalo oli, yhdessä asunnossa oli vain kamala pistävä haju ja lopuksi se oli home, toisessa ihan hometta mitä emme huomaneet kylpyhuoneessa ja makuhuoneessa
Niin, missä välissä se home tuli Martilan taloon? Vesivahinko kuivatetaan ja jos siinä ei onnistu, ehka vuosien päästä saattaa tulla ne homeongelmat, ei heti.
Miten te saitte myytyä sen, jos oli homeongelma? Vai salasitteko ostajilta?

Oliko noissa 2 muussa vuokra-asunnossa mitattu se home?
 
Oikeestikaan ei missään netissä surffailtaisi jos kuumetta 40 tai edes liki sitä.
Ei lainkaan mahdotonta, että pystyy liki 40 asteen kuumeessa palstailemaan tai käymään palstalla.Me ihmiset olemme erilaisia...joku on vuodepotilas kun on yli 37 ja toinen pysyy pystyssä kovemmassakin kuumeessa.Itse olen joskus siivonnut pienimuotoisesti 39 asteen kuumeessa, vaikka se koville ottikin.
 
"niin"
ja olen onnellinen että otin sen:). Kun kukaan ei ymmärrä, miten kamala on Hpv ja miten paljon harmia se aiheuttaa naisille ja nykyään kun melko jokainen kärsi tästä kamalasta taudista, se on yksi ainoa virus mitä nykyään tunnetetaan, joka muuta geenejä ja aiheuttaa erilaisia syöpiä....

Minulle tämä ainakin oli kiva kokemus, koska saimme kivan matkan ja vain joskus olimme pikitettäväksi, 2 hyvää asia yhdellä iskulla, myös sain kivat vaatteet ja tukkan ja monta muuta hoitoa otin täällä, nautinut hyvästä ruoasta, matkustimme ympäri Mexicoa, ainakin kävimme Chiapasissa, Cancunissa, ja 3ssa muissa kaupungeissa, en muista enää nimet. yhdessä kaupungissa ainakin se tutkija asuu, joka keksi rokotteen:). Ja myrkyistä sen verran, suosittelen verratta mitä sisältä Gardsil ja se rokote mitä otin, niin Gardasil on oikeasti myrkky, kun muistan niin kirjoitan mikä aine siellä on, joka aiheuttaa lapsetomuutta
Muistathan, että meillä tavallisilla HPV:n kantajilla ei ole varaa matkustaa ehkä koskaan
Meksikoon. Sinä olet varmaankin onnekas, kun sait samalla sekä rokotteen, lisää hienoja
vaatteita ja lomamatkan. Esim. minä täällä lasken, miten selviämme perjantaihin asti
kun ei meinaa rahat riittää. Ja juu, olen kyllä työssä ja teen työtä paljon, mutta joudun
maksamaan toisen ihmisen velkoja loppuikäni. Köyhä olen, mutta silti niin onnellinen.
Mulla on maailman paras mies ja ihanat lapset ja ollaan tosi onnellisia, kun kohta päästään
telttaretkelle =)
 
Venakko Milanna
[QUOTE="nainen";26463304]Niin, missä välissä se home tuli Martilan taloon? Vesivahinko kuivatetaan ja jos siinä ei onnistu, ehka vuosien päästä saattaa tulla ne homeongelmat, ei heti.
Miten te saitte myytyä sen, jos oli homeongelma? Vai salasitteko ostajilta?

Oliko noissa 2 muussa vuokra-asunnossa mitattu se home?[/QUOTE]

Meille sanoivat että asunnossa nyt varallista elää, koska rakennusaikana siellä on tapahtunut jotain.. siellä vielä joku lintu jäi, mistä ongelma on tullut ja oli kamala haju.... asunto korjattiin ja myyimme pois sen, mutta laina jäi, onneks on jo maksettu
 
Venakko Milanna
[QUOTE="niin";26463330]Muistathan, että meillä tavallisilla HPV:n kantajilla ei ole varaa matkustaa ehkä koskaan
Meksikoon. Sinä olet varmaankin onnekas, kun sait samalla sekä rokotteen, lisää hienoja
vaatteita ja lomamatkan. Esim. minä täällä lasken, miten selviämme perjantaihin asti
kun ei meinaa rahat riittää. Ja juu, olen kyllä työssä ja teen työtä paljon, mutta joudun
maksamaan toisen ihmisen velkoja loppuikäni. Köyhä olen, mutta silti niin onnellinen.
Mulla on maailman paras mies ja ihanat lapset ja ollaan tosi onnellisia, kun kohta päästään
telttaretkelle =)[/QUOTE]

Kuulosta hyvältä:).

Kyllä mä uskon ettei kaikilla oo varaa, mennä edes risteilylle.... mutta silti jos joku kovasti halua tästä eroon päästä, voi säästä rahaa ja tehdä tavoiten... mutta toivottavasti rokote pääse joskus Suomeenkin, vaikka vahvasti epäilen ettei se pääse, siellä on ensiks aineet jotka Europassa ei hyväksytetään vaikka ne ei ole myrkkylisiä yhtään vaan päinvastoin, silti se lääke poliitikka on sellainen. Sekä kukaan ei halua tätä virusta poista, se kuulu lääkebisnekseen. Mutta hyvää että koko Latino Ameerikka rokotetaan ja se pääse Usaan, kun siellä Hpveen naiset kuolee kaikist eniteen, kun ei oo vaara käydä kontroleissa, muistakseni joka 2nen tunti nainen kuolee Hpv:n Meksikossa
 
"nainen"
Meille sanoivat että asunnossa nyt varallista elää, koska rakennusaikana siellä on tapahtunut jotain.. siellä vielä joku lintu jäi, mistä ongelma on tullut ja oli kamala haju.... asunto korjattiin ja myyimme pois sen, mutta laina jäi, onneks on jo maksettu
Ketkä on sanonut, että vaarallista elää? Kuullostaa taas aika ihmeelliseltä. Uusi talokin oli. Rakennusaikana tapahtunut mitä? Siitähän rakennuttaja on vastuussa 10v? Kai teitte reklamaatiota?

Ai lintu tuhosi talonne itseasissa? Meinaatko, että muiden talojen sokkelissa ja tunneleissa ei elä vaikka hiiriä? Kampissakin on sanottu olevan enemmän hiiriä kuin asukkaista.

Mun mielestä nämä sun jutut kuullostaa hysteerisen naisen ongelmilta, jolla ei ole mitään tekemistä reaalimaailman kanssa.
 
"vieras"
Kuulosta hyvältä:).

Kyllä mä uskon ettei kaikilla oo varaa, mennä edes risteilylle.... mutta silti jos joku kovasti halua tästä eroon päästä, voi säästä rahaa ja tehdä tavoiten... mutta toivottavasti rokote pääse joskus Suomeenkin, vaikka vahvasti epäilen ettei se pääse, siellä on ensiks aineet jotka Europassa ei hyväksytetään vaikka ne ei ole myrkkylisiä yhtään vaan päinvastoin, silti se lääke poliitikka on sellainen. Sekä kukaan ei halua tätä virusta poista, se kuulu lääkebisnekseen. Mutta hyvää että koko Latino Ameerikka rokotetaan ja se pääse Usaan, kun siellä Hpveen naiset kuolee kaikist eniteen, kun ei oo vaara käydä kontroleissa, muistakseni joka 2nen tunti nainen kuolee Hpv:n Meksikossa
Millä rahalla hankkivat rokotteen, jos ei ole papa-kontrolleihin varaa...
 
Tää maksaa
[QUOTE="vieras";26463719]Millä rahalla hankkivat rokotteen, jos ei ole papa-kontrolleihin varaa...[/QUOTE]

Venakkohan muuttamassa sinne USAhan niin kai sillä tai siis sen miehellä nyt sen verran on et maksaa sitten USAn naisten rokotteet niin ei tarvii niiden käydä edes kontrolleissa.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26463719]Millä rahalla hankkivat rokotteen, jos ei ole papa-kontrolleihin varaa...[/QUOTE]

tämä kun tulee, rokoteohjelmaan tänne, yks ministeeri jo hyväksyi, siks koska kuolemat on täällä kaikist eniteen, mutta vies aika:)
 

Yhteistyössä