Kiva, just ennen lentoa, kuumetta noin 40!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="Zap";26458649]Sinulla on, Milanna, melkoisen ruusuinen kuva USA:sta! Olen asunut noin 2 vuotta (2002-2004) Pohjois-Carolinassa Raleighissa ja vaikka PC on kohtuullisen hyvin voivaa aluetta, niin en kyllä minään onnelana tuota pitänyt. No, itse kokemalla oppii...[/QUOTE]

Minulla ei ole ruusuista kuva Usasta ja mun ystävä asuu siellä. Rahalla siellä pärjää ja jos kovasti jotain halua tehdä ja se on minulla ja miehellä löytyy eli kova haluminen ja myös rahallisesti että pärjätään
 
"vieras"
tämä ei ole perinteinen rokote vaan terapia:) ja kun virus elimistö yrittää tappa kovalla vauhdilla niin tulee kuume, niin kuin jokaisen viruksen takia, jos elimistö taistelee....

Mies osti joku Tylenol 500mg, mun oli pakko ota 2 kun lihakset särkee hullulla tavalla ja hikoilen aivan hirveästi, sama oli miehellä 2 päivää ja nyt parempi
Eikö sinulla juuri vähän aikaa sitten ollut lihakset ihan normaalit ja nyt ne särkeekin hullun lailla? Voisiko siis kuitenkin olla se dengue-kuume?
 
"mmm"
En ole ikinä popsinut masennuslääkeitä, vaan olen saanut reseptit vaikka minkäläisiin lääkeisin.
HNyt kauppaankin tulin ja kysyin äidiltä että miks niin vähän valoa, mut mulla on vielä sen lisääksi näköjään se että näen että on pimeämpi, ehkä nyt tajuan että niin pahat ne vieroitusoireet on, koska oli joskus kauan sitten sama, kun lopetin masennus lääkkeet, tuntui että olin pimeä ja päässä joku ihme juttu, kun nyt putoan tai vaikea selittää, niin kuin sähköiskuja
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1849387-voiko-noin-pahat-vieroitusoireet-olla/sivu2.html
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26458717]Eikö sinulla juuri vähän aikaa sitten ollut lihakset ihan normaalit ja nyt ne särkeekin hullun lailla? Voisiko siis kuitenkin olla se dengue-kuume?[/QUOTE]

lue hyvin että mulla ei ole muita oireita kuin kuume ja koko kroppan särky
 
Venakko Milanna
[QUOTE="mmm";26458723]http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1849387-voiko-noin-pahat-vieroitusoireet-olla/sivu2.html[/QUOTE]

siis kyllä, mulla tullut vieroitusoireet joka kerta kun kokeilin ja pahaa oloa, mä en ikinä syönyt masennuslääkeitä pitkään, en edes viikkoa vetänyt jos ihan hyvin muistan, kun mulla oli vaikka mitä lääkeistä, harhoista alkaeen, sitten kun menin valittaman lääkärille tästä että haluatteko te tappa mua, kun kerran he antoivat niin pahan lääkkeen että en kuullut edes lapsia, nukuin vaan ja mulla silloin oli pieni vauva. Olin tyhmä kun kuuntelin sinisilmäisesti lääkäreitä ja mulla oli pelkästää todella vaikea aika, asiat niin sanotusti kaatuivat päälle ja jos tästä itket lääkärille niin saat vaan iso pussillinen karkeja
 
"vieras"
lue hyvin että mulla ei ole muita oireita kuin kuume ja koko kroppan särky
Luuletko sinä, että jonkun taudin kuvaan kuuluu, että siinä on aina kaikki mahdolliset oireet? Minulle on kyllä ihan se ja sama, mikä kuume sinulla on, en tietenkään toivo sinulle mitään pahaa, mutta kuinka sinä voit aina osata järkeillä kaikki oman mielesi mukaan? Nyt sinulla on "vaan kuume", no olkoon sitten niin. Toivottavasti se ei ole mitään pahempaa etkä toivottavasti vie sitä sinne lentokoneeseen pitkälle lennolle, kun et itsekään tiedä mistä kuumeesi johtuu. Muistele miten paniikissa olit, kun sikainfluenssa oli mahdollinen levitä? Et päästänyt exääsi kotiin vaan otit ruokaa oven raosta. Mitä olisit tykännyt, jos sinun olisi pitänyt lentään jonnekin ja joku epämääräistä kuumetta sairastava olisi istunut puoleksi vuorokaudeksi viereesi. Ai niin, mikään ei koske sinua, sinä voit tehdä mitä vaan.
 
"Mä"
tämä ei ole perinteinen rokote vaan terapia:) ja kun virus elimistö yrittää tappa kovalla vauhdilla niin tulee kuume, niin kuin jokaisen viruksen takia, jos elimistö taistelee....

Mies osti joku Tylenol 500mg, mun oli pakko ota 2 kun lihakset särkee hullulla tavalla ja hikoilen aivan hirveästi, sama oli miehellä 2 päivää ja nyt parempi
Juu, ei tietty, mutta ei minustakaan ole mikään ihme, että se nostattaa kuumeen, joten itse varmasti luottaisin myös lääkärin sanaan.

Niin, tuo lääke taitaa vastata parasetamoli-valmisteita, mulla ne eivät tehoa juuri ollenkaan, vaikka ovatkin vatsaystävällisempiä, ibuprofeeni sen sijaan auttaa.

No mutta toivotaan, että olosi kohenee ennen matkaa! :)
 
"vieras"
siis kyllä, mulla tullut vieroitusoireet joka kerta kun kokeilin ja pahaa oloa, mä en ikinä syönyt masennuslääkeitä pitkään, en edes viikkoa vetänyt jos ihan hyvin muistan, kun mulla oli vaikka mitä lääkeistä, harhoista alkaeen, sitten kun menin valittaman lääkärille tästä että haluatteko te tappa mua, kun kerran he antoivat niin pahan lääkkeen että en kuullut edes lapsia, nukuin vaan ja mulla silloin oli pieni vauva. Olin tyhmä kun kuuntelin sinisilmäisesti lääkäreitä ja mulla oli pelkästää todella vaikea aika, asiat niin sanotusti kaatuivat päälle ja jos tästä itket lääkärille niin saat vaan iso pussillinen karkeja
Älä sitten please kirjoittele suomalaisista naisista jotka popsii lääkkeitä, kun ihan itsekin olet popsinut lääkkeitä. Enemmän varmaan kuin moni muu.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26458724]Muista Thylenolin olevan paracetamolia, joten sitä ei kauheasti pidä ottaa kerralla, ettei maksa vaurioidu.[/QUOTE]

mä otan vain 2, vaikka lääkäri sekin kielsi, mutta mulla on hirveä olo sitten muuten jos en ota
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26458753]Älä sitten please kirjoittele suomalaisista naisista jotka popsii lääkkeitä, kun ihan itsekin olet popsinut lääkkeitä. Enemmän varmaan kuin moni muu.[/QUOTE]

Niinpä tai hauku heitä masentuneiksi ja mielisairaiksi kun ei ap itsekään taida sen terveempi olla...
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26458747]Luuletko sinä, että jonkun taudin kuvaan kuuluu, että siinä on aina kaikki mahdolliset oireet? Minulle on kyllä ihan se ja sama, mikä kuume sinulla on, en tietenkään toivo sinulle mitään pahaa, mutta kuinka sinä voit aina osata järkeillä kaikki oman mielesi mukaan? Nyt sinulla on "vaan kuume", no olkoon sitten niin. Toivottavasti se ei ole mitään pahempaa etkä toivottavasti vie sitä sinne lentokoneeseen pitkälle lennolle, kun et itsekään tiedä mistä kuumeesi johtuu. Muistele miten paniikissa olit, kun sikainfluenssa oli mahdollinen levitä? Et päästänyt exääsi kotiin vaan otit ruokaa oven raosta. Mitä olisit tykännyt, jos sinun olisi pitänyt lentään jonnekin ja joku epämääräistä kuumetta sairastava olisi istunut puoleksi vuorokaudeksi viereesi. Ai niin, mikään ei koske sinua, sinä voit tehdä mitä vaan.[/QUOTE]
ja oikein tein silloin kun oli sikainfluenssa, koska mun toinen lapsi oli jatkuvasti Tyksissä letkuissa, siks otin vain hänelle rokotteen ja yritin suojella 2 viikkoa. Minulle oli aivan sama onko se hullua vai ei, mutta tiesin että sikainfluenssa hänelle olisi varma kohtalokas, jos se olisi sen saanut....

Mä en lenä mihinkään jos mulla flunssa jatkuu, kun en myöskään pystyy ja toiseks mä uskon että se on rokoteesta, kun miehellä samat oireet 2 päivää oli
 
"mmm"
ja oikein tein silloin kun oli sikainfluenssa, koska mun toinen lapsi oli jatkuvasti Tyksissä letkuissa, siks otin vain hänelle rokotteen ja yritin suojella 2 viikkoa. Minulle oli aivan sama onko se hullua vai ei, mutta tiesin että sikainfluenssa hänelle olisi varma kohtalokas, jos se olisi sen saanut....

Mä en lenä mihinkään jos mulla flunssa jatkuu, kun en myöskään pystyy ja toiseks mä uskon että se on rokoteesta, kun miehellä samat oireet 2 päivää oli
no mut entäs jos jollain muulla siinä lentokoneessa on lapsi letkuissa ja toi sun sairaus ei liitykään rokotteeseen?
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26458764]Niinpä tai hauku heitä masentuneiksi ja mielisairaiksi kun ei ap itsekään taida sen terveempi olla...[/QUOTE]

Mä en ole ikinä ollut tyhjästä masentunut vaan masennus oli kun oli liian vaikeat ajat, sairaudet ja kuolemat perheessä
 
"vieras"
Mä en ole ikinä ollut tyhjästä masentunut vaan masennus oli kun oli liian vaikeat ajat, sairaudet ja kuolemat perheessä
Et varmaankaan ymmärrä miten loukkaavasti tuo on sanottu. Mutta laitetaan se kielimuurin piikkiin ja erilaisen mentaliteetin. Sinusta saa sen kuvan, että vain sinulla on oikeita syitä ja vain sinä tiedät jostain jotain.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="mmm";26458768]no mitä jos nyt se rokote ei tehoakaan kunnolla?[/QUOTE]

kyllä se tehosi jo, mä kirjoitin että näin mun kohdunkaulan ennen rokotetta ja sen jälkeen, virusta mulla siellä ei enää näy ja kohdunkaula on sileä... se jo hyvää asia, koska rokotteen täys tehoon vie 2-4kk.... pitää olla aika onnetton jos ei auttaa, oikeasti sellaiisa ihmisiä heillä ei edes ollut, vaan oli imunnisairaita kelle mitään ei tehonut melkein ja kun lisääsivät rokotteen se poistui silti
 
Venakko Milanna
[QUOTE="mmm";26458781]Mä oon tietyllä tavalla tykännyt susta, mutta oikeesti jotain rajaa. Väitätkö että muut on sitten tyhjästä masentuneita???[/QUOTE]

Mun kaveri oli tyhjästä masentunut ja juoksi lääkäreillä jatkuvasti. Mä sanoin sille että sä tarvitset jotain tekemistä, mee vaikka töihin, lopeta jo miettiä että sulle kaikki maksetaan, sä sekoat kotona.... sitten kun se meni tekemään jotain, tulos onkin, ei ole enää aika masentua turhista ja se koske monta muita. Sekoan mäkin kotona
 

Yhteistyössä