KM jälkeen kuumeilevat

Hienot on glitterit! =)

Taitaa olla mullekin tämä palsta tällä hetkellä tärkeämpi kuin nuo vieressä odottavat paperihommat...

Mulla olis ollut kauheesti puhuttavaa eilen, enkä päässyt kirjautumaan illalla ollenkaan! Nyt sitten kiiruusti vaan, joten sori kaikki jotka unohdan...

Neuvolassa taidettiin tuosta kahvista sanoa, että uusimpien tutkimusten mukaan yli kaksi kuppia voi lisätä keskenmenoriskiä. Mulle tää oli kova pala, koska olen kahvin suurkuluttaja.
Mutta sen kupin koonhan voi itse valita, eikö? :ashamed:

En kuitenkaan nää mitään syytä jättää kahvi jo ennen kuin edes voi raskaudesta tietää, eiväthän äiti ja alkio sillioin ole edes yhteydessä keskenään niin, että siitä voisi olla haittaa.

-Meritähti-
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
AM miten sä saat tuolta glitteristä noita kuvia? Mulla näyttää vaan osotetta tai tyhjää? Mä oon yrittänyt kaikkeni. :ashamed:
mä en osaa nuita kuvia liittää jostai joskus löysin jotai mutta olen härskisti kopsannut muitten viesteistä niitä pandoja ja perhosia yms.. :D :ashamed:

mulla on niin käpälä keskellä kämmentä noitten kanssa ettei oo tosikaan :D :LOL:

Meritähti :hug: kuule ..


:LOL: syksyinen sieniaihe tekstissa :D
 
Pitäisköhän munkin opetella tommoisia hienouksia :saint:

Nyt on juttua sen verran, etten urkene. Ainakaa nyt tai heti.

Sain eilen vastaukset verikokeista, prolaktiini ja kilpparit okei, progestroni vain jotai vähän päälle 2 (Oli tosin enemmän kuin keväällä mittailuissa) tosin mä sanoisin jos veikkauksia otetaan lukuun, että mulla oli ovis viime viikolla. Joo pitäis vissiin hommata niitä tikkuja niin tietäisi, helppohan mun olis tässä himassa tikutella milloin vaan.

Mutta saa nähdä joudunko unohtamaan koko vauvahaaveilun, määrättömäksi ajaksi. Mulla on alkukesästä lähtien kuumottanut kielen toiselta puolelta reunaa ja tänään kysyin hammaslääkärissä käydessä, että mikä lääkäri tämmöiseen osaisi sanoa jotain ja sehän kertoi, että hänkin voi katsella. Katseli ja kyseli ja oli sitä mieltä, että tämä olisi jotain hermopeliä... Mulle on tehty 5 korvaleikkausta ja viimeisin (hyvänlaatuinen) kasvain on höylätty naamahermon ympäriltä ja lääkäri totesi, että siinä ne menee kaikki samassa nipussa, että voisi olla jotain tekemistä sillä. Otapa yhteyttä hoitaneeseen tahoon. Soitin sitten samantien polille jossa mua on on hoidettu vuosikaudet, tosin moneen vuoteen ei ole ollut juurikaan hoidettavaa, jätin soittopyynnön ja 10 min päästä soitti osastonsihteeri ja tarjosi aikaa reilun parin viikon päähän. Ja mä en nyt oikein tiedä mitä ajattelisin, lääkäri halusi antaa mulle ajan samantien puhumatta edes mun kanssa. Onko mulla nyt uusi kasvain? Vanha alkanut kasvamaan? Jotain muuta? Onko se tässä nyt 10 vuotta kasvanut? Vai mitä h*****ä? Tai sitten ei ole mitään ja hermoon nyt ihan turhaan. Mutta miten vauvahaaveiden ja clomien aloitus? Todennäköisesti mä joudun jonkin sortin tt kuvaan ai vastaavaan. Ja vaikka sen mitä. Mutta mitä mä nyt niinkuin teen? Kun on se lähete sinne gynepolillekin...
Kertokaa mulle jotain fiksua, mä olen nyt hieman tolaltani. Jos ei olisi vauvatoiveita niin leikkaus ei olisi mikään kammotus mulle mutta kun on. Ja sitäpaihti jos se on kasvanut se vanha kasvain ne varmaan haluaa poistaa sen kokonaan ja se tietäisi sitten naamahermon katkaisua, mikä ei kyllä olisi kivaa. Mutta mitä hittoa mä näitä vielä murehdin??? Odottaisin nyt sitä lääkäri aikaa ja mahdollisia kuvaustuloksia, tämäkin muuten ärsyttää ettei osaa olla murehtimatta vaikkei asialle mahda mitään tai oikeasti tiedä siitä mitään!!!!!!!!!

Anteeksi omanapaisuus, halauksia kaikille jotka niitä tarvitsevat.
 
MymmyryyNo joo, se onkin ainut hyvä puoli, että aika on pian mutta kai sitä joitain etuja pitääkin olla kun 20 vuotta käynyt samalla polilla ja melkein samalla lääkärillä.



Ja munkin on ihan pakko kokeilla... Onnistuuko?

*muoks*Jesh! I did it
 
[





"Lisistä, olisin ostanut sitä glandinia, mutta sehän se yks paketti makso 35 ?, ni mä aattelin, että p*skat, olkoot. Greippimehua en myöskään litki, limoja on ihan tarpeeksi omasta takaa, ja siihen vielä rakkauden nektarit päälle ni ei juu tartte millään vahvistaa kosteustasapainoa alapäässä."




:LOL: ai helkatti,hyvä kun joku jaksaa ottaa positiivisesti!! :LOL:
 
Sylin täydeltä onnea Äittälle ja humulle :flower:

Ja pahoittelut kaikille tädin yllättämille.

Sini mä olen myös tuskaillut tuon edelleen (nyt lähes 6 vko) jatkuvan vuodon kanssa. Menkatkin tuli ja meni, mut vuoto vaan jatkuu (tosin hyvin pienenä enää) ja oli viime viikolla noita alavatsakipujakin. Eilen sitten soittelin Jorviin (jossa mulle tehtiin tyhjennys) ja kehoittivat tulemaan ultraan, jotta saadaan varmuus asiaan. Ultrassa kaikki näytti olevan ok =) ja lääkäri sanoi, että toisilla voi tuo vuoto kestää parikin kuukautta.
Kyselit myös tota e-pilleriasiaa. Lääkäri mainitsi jossain välissä, että joskus voidaan tarvittaessa määrätä muutaman kuukauden e-pillerikuuri, jotta hormonitasapaino palautuu tai jotain sellasta. Siitä siis varmaan sinunkin kohdalla kyse.

Huhtitytölle onnea huomiseen lääkäriin ja kaikille rutkasti plussaonnea :heart:
 
Voi vautsi mikä mahtava olo tänään.. :D
Itsekkäästi omaa napaa jälleen mutta..
Kokeilin piruuttani tos jossaki vaihees tuommosta ovistestiä (ei tarkotuksena bongata ovista vaan ihan vain koittaa tota juttua turhuuttani) :D ,
tänään uuestaan ku en tosta kierronpituudesta tosiaan tiiä ja lyhyt kierto normaalioloissa..
No siinähän on paljon tummempi tuo "viiva" kuin silloin aiemmalla kokeilullani.
Tiedän,tiedän, nega se on edelleen..
lohduttavaa vain tuo tummeneminen |O
Tämän kaiken perusteella ei pitäs ovikseen olla montaakaan päivään,
jos se nyt sattuisi tulemaankaan.
Nyt ei muuta ku vilttejä pöllyyttämään :LOL:
 
SusSoo
Pitäiskö mun jotain pientä omaa napaa kertoa :D

Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä. Tässä kierrossa ei ollut mitään yritystäkään, joten tätihän se sieltä sitten tuli ihan ajallaan. Jatkan siis oleskelua täällä pinon taka-alalla.

Päivittäjä :attn: mulle vois kyllä laittaa siihen jonon jatkeeksi myös km 08/08, koska kyllä mä sitäkin plussan menetystä keskenmenona pidän. Kolme menetystä mulle tänä vuonna on ollut tosissaan ihan liikaa... Ehkä mä tästä vielä piristyn ja innostun vauvan hankinnasta jonakin päivänä ihan tosissaan.

Mukavat viikonloput :wave: -Sussoo-
 
Kiitokset halauksista kaikille.

Tarina jatkuu, tänään sitten alkoi menkat tai ainakin tuhrua tulee jo, siis nyt kp 1 ( tai mahdollisesti huomenna), oli muuten kohtuu lyhyt kierto mutta ovuloimatoon siis.
Mutta mielipiteitä seuraavasta kiitos.
Käynkö mä ostamassa clomit tänään ja aloitan ne kp 3 vai pitäisikö mun jättää nyt tämä kierto väliin ja odotella lääkäriä? Nyt mielipiteitä kaikilta ja jos keksitte perusteluja niin niitäkin mukaan. Lääkäri on siis 6.10 vajaa kolme viikkoa siihen aikaa. TT- kuvista tai muista ei ollut puhetta joten en usko, että niitä samalla kertaa otetaan mutta voi olla että ovat kuitenkin varanneet sinnekin ajan koska eihän tuonne pään sisään näe muuten :kieh:


Mä inhoan epätietoisuutta!
 
unicco mä odottaisin vaikka vaikeelta se tuntuisikin. (Me ollaan jouduttu odottamaan yrityksen alkua tutkimusten takia.) Mutta nopeesti se aika menee. TT-kuvaakin jos joudut, niin suosittelen odotusta. Se voi olla vahingollista sikiölle.

En mä oikeen muuta keksi, kun voimia teille kovasti.
[/quote]
 

Yhteistyössä