Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

ansku tervetuloa mukaan! pahottelut km:stä, sen takia en tiedä onko niin kiva tänne palstalle toivottaa tervetulleksi, kun kaikki me ollaan täälä just sen kamalan kokemuksen takia :/

Positiivisin mielin eteenpäin,kohti uusia tuulia, plussatuulia!!!! :saint:
 
Kiitos taas kaikille, sekä vastauksista että sympatiasta :heart: Kyllä täällä on mukavaa porukkaa! :)

katherine, olen todella pahoillani kokemastanne :hug: Tuollainen koettelemus vaatii ihan varmasti tosi paljon niin fyysisesti kuin henkisestikin. :'( Musta kans tuntuu, että omalla kohdallani pääsen parhaiten yli sitten kun joskus toivottavasti uusi raskaus alkaa.

Voi, Ansku07!! Mukava nähdä vaikkakin ikävissä merkeissä täällä :hug: Luin äsken viestiäsi ja yhtäkkiä kun katsoin uudestaan nimimerkkiäsi ja teidän pojan ikää, aloin miettimään, että voisikohan tämä olla sama Ansku joka kuumeili samoissa ketjuissa, kun muistan että teillä tärppäsi kuukausi ennen meitä. :heart: Voi vitsi, että täällä sitten kohdataan! Pahoittelut teidän keskenmenosta :'( Meillä todettiin keskenmeno myös 3.1., edellisiltana alkoi kylläkin vuoto ja menkkamaiset kivut.
 
Nti Kesäheinä: onpas todella omituista, miten nämä asiat sattuvat meillä yhtä aikaa.. Miehellekin luin viestiäsi, ja ihmetteli samaa. Toivotaan nyt sitten tietysti, että plussataan molemmat, ja mahdollisimman pian :heart:

Ja samaa toivon tietysti kaikille muillekin :hug: Ihan sydäntä riipaisi lukea joidenkin kertomuksia, ja joillakin tämä kokemus on toistunut niin usein. Pistää miettimään, ettei pidä valittaa ihan turhasta :ashamed:

Täällä tosiaan on jotenkin niin "erilaista" porukkaa, kun vertaa tuonne tavallisiin kuumeilijoihin. Muut otetaan ihan eri tavalla huomioon.

Plussatuulia ja voimia kaikille :wave:
 
Minunkin puolestani tervetuloa joukkoon mukaan Nti Kesäheinä ja Ansku07. Olen pahoillani, että myös te olette joutuneet kokemaan näin suuren menetyksen :hug: Täältä löytyy kohtalotovereita, joiden kanssa voi vapaasti purkaa kaikenlaisia tuntojaan!

MyAngels uskon, että tekin saatte vauvan vielä syliinne. Ikävä on, että joudutte näin kovia kokemaan.

Katherine :hug: En oikein löydä sanoja kertomaan, kuinka pahoillani olen keskenmenostasi. Itsellänikin keskeytynyt keskenmeno rv. 20 kaksi kuukautta sitten. Huomattiin rakenneultrassa, että poikamme sydän ei enää syki. Syytä tapahtuneeseen ei näillänäkymin löydy, eli jäänee ikuiseksi arvoitukseksi... Jälkitarkastus nyt vasta ensi viikolla ja hieman pelottaa, että löytyykö minusta jokin syy, mikä keskenmenon aiheutti :(

Voimia ja tsemppiä kaikille :heart: !
 
Tervetuloa minunkin puolestani Nti Kesäheinä ja ansku07. Niin kamalaa ja ikävää kuin se onkin, niin tämä porukka on parasta terapiaa keskenmenon kokeneelle...

Epskeps, kiitos taas aktiivisuudestasi, mitä jaksan ihmetellä kerrasta toiseen! :D On se ihanaa, että sun kaltaisia ihmisiä on olemassa! Hieno uusi pino!

Katherine :hug: teki kyllä todella pahaa lukea tuo syy keskenmenoosi... Kun tyttö olisi ollut täysin terve. Voimia toipumiseen!

Täällä ei ihmeitä, odottelen ja ihmettelen, ilmestyykö ovis vaiko ei.. auttakaahan siskot, kun en ole joutunut ovistestien kanssa ennen leikkimään.. milloin mun olisi järkevintä aloittaa se tikkuun pissiminen :D Viimeksi ovis oli kp 17 tai 18... Kun eikö se jotenkin näytä etukäteen hedelmällisimmät päivät.. siis että plussa testissä tarkoittaa 48 tuntia aktiivista rakkauselämää? =) kyseessä siis Clearbluen digitaalinen testi.
Ei uskoisi, että pari vuotta yritystä takana kun kysymykset on tätä luokkaa.. :D
 
Hei murut! :heart: Meidän vanha rakkine kone joka saatiin toimimaan, on toiminut sitten vähän miten sattuu ja on pitänyt uudestaan asennella jos jotakin, et en nyt hirveesti ole nettiin päässy, mut josko tämä tästä :)

Ansku olen pahoillani että olet joutunut km:n kokemaan :hug: Lämpimästi tervetuloa tänne meidän seuraan :heart:

Emppu, ei kestä kiitellä :) Mä vaan niiiiiiiiiiiiiiin kovin tykkään tästä meidän pinosta :D vaikka toivonkin pääseväni pian tuonne odotuspuolelle... :snotty:
Onko siinä sun ovistestissä mitään ohjelappusta mukana? Niissä testeissä mitä mulla on ollu, niin on mukana ollu ohjeistus että minä kp:nä testailu pitää alkaa, se riippuu kierron pituudesta. Mulla kun normi kierto on 28 pv, niin testailu on pitänyt aloittaa kp 11. Eikös siinä digitaalisessa ole 7 liuskaa? Ni jos aloitat kp 11 tai 12, niin varmaan silloin sen "plussan" saat näkyviin =) Toivotaan niin! bdbdbdbd

Katherine :hug: Olen niin pahoillani :'(
 



Haaveissa esikoinen

JJ-t.........................KM 12/07
Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Miikkis 25v ..............KM 12/06,TM03/07,KU05/07....KP 7/-
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 9/28
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 13/35
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 13/-
Juuliai......................KM 11/07.............................KP 17/28-30
Siilura......................KM 10/07.............................KP 17/31
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 20/-
Julietta......................KM 09/07............................KP 24/28
Diodium...................KM 11/07..............................KP 24/30

Haaveissa toinen

Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Fey.........................KM
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP -/-
Danjuska................KM 08/07..............................KP 4/32
MyAngels.................Enkelipoika 06/07,KM 12/07..KP 4/28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 5/26-28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 17/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP 47/23-28

Haaveissa kolmas

Mymmyry..................KM 12/07
Emunen....................KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 7/30-32
Pamu k.....................KM 12/07..............................KP 25/-


Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........enkelipoika 11/07
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 11/-
Masukki08.................KM 11/07............................KP 14/32-42

Haaveissa viides

Tilly...........................KM --/07, 10/07.................KP 11/-

Haamuilijat


Orchid
[/quote]

 
Jopas oli taas paljon ikäviä uutisia tullut :/ pahoittelut kaikille uusille ja kovasti voimia :hug: tää porkka kyllä auttaa suuresti niinä vaikeina päivinä, kun ei enää jaksa uskoa ihmeisiin. :heart:

Minäkin täällä vielä hillun, kun on tää raskaus niin oireeton, että oon mielessä ehtinyt kaikki tuulimunat sun muut käydä :| varmaan rauhoitun vasta kun kuulen sydänäänet tai tuskin täysin sittenkään :whistle: Pakko vaan toivoa parasta, että tää kaveri pysyis matkassa.

Anskun kanssa piinailtiinkin tuolla viikon 45 pinossa yhdessä...harmillista kun täällä tavattiin uudestaan :hug: Mulla tää raskaus alkoi heti sen km:n jälkeen...joten kovasti tsemppiä.

ja ihan kauhean plussapuhurin haluan teille tänne lähettää
++++++++++++++++++++

katjuska ja vilpertti 6+0 :heart:
 
Nti Kesäheinä ja Ansku07: voih, pahoitteluni menetyksistänne, suuren suuri voima :hug: ja jaksamista!! Olette lämpimästi tervetulleita joukkoomme :wave:

MyAngles: Ihana tuo nimimerkkisi, toivotaan ettei sen enää tarvitse muuttua mihinkään ;) Ja taas niin ihana, mutta surullinen uni! Koitahan taas päästä kiinni niihin plussauniin ;) :heart:

Äitee2: Hienoja uutisia ultrasta!!! Ihanaa, jo 12 viikkoa kulunut, kyllä aika menee nopeasti!! Jaksamista ja onnellista loppu-odotusta!

Katjuska: Toivotaan että sinulla olisi se onnellinen oireeton raskaus! Varmasti kaikki on enemmän kuin hyvin siellä masuasukilla :hug: KOska sulla on ultra?

Katherine: Koita jaksa, voima :hug:

Mitäs vielä.... (.) täällä takana jo 4 pistosta Puregonia, mitään ihmeellistä ei vielä tunnu :LOL: Mietin vaan että tunteekohan ovista näillä keinoilla ollenkaa? Laittakaahan kaikki peukut pystyyn huomenaamulla, kun meika menee ekaan ultraan, toivotaan että ne munikset siellä kasvaa kunnolla, että ensi viikolla päästään punktioon ja siirtoon! Pelkään vaan että kun ajattelen tän IVF olevan takuuvarma nakki, niin kaikki menee plörinäks kuitenkin... :ashamed:
Mä oon niin kypsä työhöni, onneks torstaina on työhaastattelu kilpailijalla... Toisaalta toivon että saan sen paikan, mutta kiva sanoa parin kuukauden päästä että oon raskaana, ja eihän ne sopparia jatka enää koeajan jälkeen (taidan olla liian optimistinen sekä paikan että raskauden suhteen :LOL: )
 
Miikkis murusein, täällä on kaikki peukut ja varpaat pystyssä että kaikki sujuu paremmin kuin hyvin
ja tsemppiä kovasti myös työhaastatteluun!!

Katjuskalle kiitos plussapuhureista :heart: Onnellista odotusta sulle


 
Miikkis Mulla on eka neuvola vasta tän kuun lopussa ja luulen, että eka ultra on se np-ultra ellei sitten itse mielenrauhan takia yksityisellä käy varhaisultrassa...tuntuu vaan nyt siltä, ettei tää tiukka budjetti anna periks, että vois mennä. :|
 
i´m back! Alkaa taas pikkuhiljaa kirjoittaminenkin kiinnostaa. Tosiaan, olen taas taustaillut, kun energiaa ei vaan löytynyt tarttua näppikseen. Olen kuitenkin seuraillut kuulumisianne.

Orchidille kovasti viivanvahvistumisonnea!

Pahoitteluni kaikille uusille, teitä näkyy taas liikaa olevan.
:hug:

Nyt on 33. pv keskenmenosta ja vieläkään ei menkkoja kuulu. Saisi nyt alkaa, niin pääsisi taas uuteen yritykseen. Jälkitarkastuskin on sitten viikon päästä, olisi kiva, ettei tarvitsisi mennä "menkkaisena". Toivotaan, että kaikki olisi kunnossa, menkat alkaisi ja pääsisi taas kehään! Voihan tietenkin olla, että kaksi perättäistä keskenmenoa vetää kierron aika sekaisin, mutta kun se jälkimmäinen oli niiiiin aikaisin (5+0), että luulisi palautuvan nopeasti.

Ihanaa oli kyllä kuulla äiteestäkin tuplineen!!! Onnea!!!
 
tapsu: mullakin on tänään 33 päivää keskenmenosta!! Eli samoilla linjoilla mennään :D ...täälä kans odotellaan menkkojen tuloa ja melkei viikon ajan on tuntunut mahassa silta että tulis mutta ei vieläkään :headwall: . Oot vielä menossa jälkitarkastukseen?? Minne menet, gynelle vai terveyskeskukseen? mä en ajatellu mennä ollenkaan kun 4päivään km vuodon alkamisesta kohtu ultrattiin tyhjäksi ja kolme viikkoa km:stä tein negatiivisen r-testin...tuskin tässä enää tarvii mennä, vai mitä luulet??oon pahoillani kun olet jo kaksi joutunut kokemaan :hug: . jos saa udella niin oliko toi toinen raskaus siis heti perään ilman ekoja menkkoja?
 
JJ-t Aika on ihan keskussairaalaan naistentautien polille. Sain ekan km:n syyskuunlopulla 7+0, yhet menkat oli välissä, ja sit melkein tärppäs uudelleen. Mullakin ultrattiin kohtu tyhjäksi ja hcg oli enää 1. Eli en oikein tiedä miks munkaan pitää jälkitarkastukseen mennä, en uskois että sun tarvii mennä, ellei lääkäri erikseen ole niin sanonut. Ekasta km:sta en käynyt. Nyt lääkäri kuitenkin halusi tarkistaa, että kaikki on sitten kunnossa. Mulla ultrassa näkyi munajohtimessa verta tai jotain, ja sanoi, että haluaa tarkistaa senkin hävinneen. Onhan se tietenkin hyvä, että tutkivat, mutta kun meillä on keskussairaalaan matkaa 70 km.
 
mäkin ajattelin että turha sitä on mennä jos ei mitään oireita ole...munasarjat mulla oli ihan normaalit, ei mitään merkkejä etteikö voisi lasta saada heti, lääkäri sanoi että heti vaan yrittään..meillähän kyseessä tuulimuna,meni kesken rv 10+3. nyt sitä toivotaan vaan tätiä paikalle, niin pääsis kunnolla yrittään!! niin hassua kun tässä tilanteessa voi ollakkin, mutta mulla oli menkat viimeks syyskuun lopulla niin en oo edes enää varma millaset ne kivut on :saint:
 
Nti Kesäheinä Pahoittelut keskenmenostasi! Tervetuloa mukaan keskustelemaan :hug:

MyAngels Olet ollut mielessäni! :hug:

Äitee2 Voi kun ihania uutisia! Kovasti tsemppiä ja kaikkea hyvää tuplaodotukseen! :flower:

katherine Tuntuipa kamalalta puolestasi, kun luin tarinasi :'( Niin väärin kyllä, että noin kävi! Toivon sulle kaikkea hyvää ja pikaisesti plussaa testiin! :hug:

Kaa Täällä myös neulotaan :wave: Aivan käsittämättömän ihana keino kyllä saada ajatukset pois kaikesta ikävästä! Mulla valmiina vauvalle töppöset, lakki ja jakku, tosin jakusta puuttuu vielä napit. Menee miehen serkun vauvalle nuo. Ja perheen isommalle on tekeillä neuletakki, ihan alkutekijöissä vasta, kun meinaa olla hankaluuksia saada sopivan kokoinen, kun eri langalla teen kuin ohjeessa.. Mutta varmaan tässä kohta pääsen siinäkin vauhtiin =)

Ansku07 Pahoittelut keskenmenostasi! Tervetuloa kuitenkin mukaan keskustelemaan! :hug:

Katjuska-78 Ehtiihän niitä oireita vielä tulla! Mutta ymmärrän kyllä huolesi :hug: Kaikkea hyvää sulle odotukseesi!

Miikkis db pystyssä, että kaikki menisi hyvin! Tsempitykset mukaan!

Epskeps Sulle miljoonasti tärppionnea tähän kiertoon! =)

tapsulle ja JJ-t:lle taidan toivoa tätiä kylään ;) Vaikkei se yleensä toivottu olekaan, tällä kertaa varmasti olisi!

(.) Mitäs täällä, menee elämä painollaan.. Yöt on ollut vähäunisia, kuopuksen päivärytmi heitti häränpyllyä sairastelun takia ja maksaa nyt veroja. Itkua ja hammasten kiristystä ollut nyt jo yli viikon, tällä viikolla yritän laittaa rytmiä kuntoon toden teolla! Vuotoa ei juurikaan ole, vain häivähdys ruskeaa. Eli eiköhän ne menkat sitten ollut, kai.. Edelleen tämä epätietoisuus on se suurin ärsytys, en oikein tiedä mitä ajatella! Vauvakuume kyllä on edelleen kova, siis huolimatta kuopuksen valvottamisesta ;) Toimii vaan erinomaisena ehkäisynä, tämä väsymys siis.. Muutenkin vuodon takia normaali seksielämä on jäänyt lähes kokonaan pois. Miesparka, vielähän tuo on kestänyt ;) :whistle: Mutta päivän hommat odottaa elikkä täytyy koittaa koneelta selvitä pois.

Ihanaa uutta viikkoa kaikille ja kovasti plussapuhureita puhaltelen!
 
Hei vaan kaikille, täällä uusi kuumeilija liittyy joukkoonne.
Eli lyhykäisyydessään juttu meni näin; pillerit pois 10/06 ja plussa testiin 10/07. Samana päivänä kun plussasin alkoi kova vuoto joka kesti 6 päivää. Oli todella sekavat tunnelmat... Tämän jälkeen ei vuotoja, kipuja yms ja uusi plussa marraskuun viimeinen päivä. Raskaus varmistettiin labrassa virtsakokeella 5.12. Meni 4 päivää ja taas vuotoa, niukkaa kirkasta verta. Ultraan viikon päästä vuodon alkamisesta, kohtu siisti ja tyhjä, mutta vas. munatorvessa jotain outoa, jonka vuoksi tarkempiin tutkimuksiin naistentautien polille. Labroissa hCG alle viiden ja CRP vähän koholla. Polilla munatorvesta ei löytynyt mitään outoa, kaikki ok, mutta kohonneen CRP:n vuoksi uudet labrat viikonpäästä. Lääkäri vain totesi että en ole edes ollut raskaana! CRP ei laskenut, joten aloitin antibiootit lievään kohtutulehdukseen, mitään muita oireita ei ole ollut. Itsekseni sitten pähkäilin, että todennäköisesti silloin lokakuun km:ssä kohtuun jäänyt "tavaraa", joka tullut sitten pois joulukuussa. Ja tämä aiheutti väärän positiivisen tuloksen ja tuon lievän tulehduksen. Fyysistä keskenmenoa ei siis joulukuussa ollut, mutta henkinen kylläkin. Nyt sitten odotellaan tätiä saapuvaksi, mitään merkkejä ei ole ollut ja tuosta viimeisestä vuodosta tänään 30 päivää. Mieltäraastavaa tämä odotus, tulis jo. :eek:
Mites, oletteko heti km:n jälkeen päättänyt alkaa yrittämään seuraavaa? entä onko käytössä ollut "poppakonsteja"? Itse olen jotekuten sillä mielellä, että tulee jos on tullakseen, vaikka kuume on todella kova.
Plussatuulia kaikille! :heart:
 
Kiitos teille :heart:

Ansku, no sanos muuta, ihan kummallista että nää jutut tapahtuu samaan aikaan... Jospa sitten seuraavaksi vaikka plussataan samaan aikaan, se sopisi varsin hyvin B)

Emppu78, mä en Clearbluen ovistestejä tunne, mutta mun tavallisten liuskaovistestien mukaan ovis tapahtuu keskimäärin 24-48 tunnin kuluessa ovisplussasta. Toki noi Clearbluen digitaaliset voi toimia toisella tavalla. :)

Täällä on ihanan aktiivista ja mukavaa porukkaa :heart:

).( Keskenmenovuoto alkaa olla loppumaan, tai ainakin vähenemään päin. Torstai-illan hcg-arvo oli ollut luokkaa 97 (jolloin siis olisi ollut menkoista n. 7+2), eli tosi vähän ilmeisesti? Edellisillastahan asti olinkin jo vuotanut, ja ultrassa sanottiin että kaikki raskausmateriaali oli tullut pois vuodon mukana.
 
riine tervetuloa joukkoon!! :hug: pahottelut kaikesta kokemastasi..tuntuu rankalta lukea teidän muiden km:stä jos sen jälkeen on tullut komlikaatioita tms.. itsellä niin "helppo" km, kun mitään lääkkeitä/kaavintaa ei tarvittu. tässä alkaakin jo pelkään että mitä jos vielä on jotain "tavaraa" tai tulehduksia, kun niin monella muullakin...toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

meille ohjeeksi tuli että yhdet kuukautiset pitäs odottaa ennen seuraavaa yritystä ja niiden pitäs tulla 3-6 viikon sisään..mulla nyt33 päivää km:stä ja kn on löpsykkä ja alhaalla, kuulemma enteilee menkkoja..jossain kyllä enteilee myös raskautta :saint: ...toisaalta tätiä odottelen enemmän kun plussaa, sillä jos nyt olis raskaana niin vois mennä taas kesken :/
 
Riine pahoittelut kaikesta kokemastasi :hug:

Piti vielä käydä kertomassa, kun kuulin tänään ilouutisen. Mieheni sisko odottaa lasta!!! Heillä esikoinen nyt 7-vuotias ja ovat luomuna koko tämän ajan yrittänyt saada toista. Oli vielä joutunut käymään verenvuodon takia rairaalassa, mutta kaikki olikin hienosti ja näkivät sykkeenkin! Tämä nainen on nyt itse 40-v ja oli täysin luopunut toivosta.
 
niin ja sitä piti sanoa, että TAPSU ja RIINE me mennään kaikki aika samoilla päivillä niin sovitaanko, että plussataan kaikki sitten ens kierrossa ja kaikille tulee täti kylään TÄNÄÄN!!!! :saint: :attn:
 
Nti Kesäheinä: kyllä toi sun hcg-arvo on alhainen, minulla oli torstai-iltana vastaava lukema 5000, tosin mulla vuoto alkoi vasta torstaina. Täälläkin alkaa olla vähenemään päin.

Katjuska: toinen tuttu :D Täällä siis, mutta toivottavasti sinulla nyt menee kaikki hyvin. Ja toivoa antaa se, että raskauduit heti uudelleen.
 

Yhteistyössä