KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

mä tossa mietiskelin et tahtoisin viedä hautausmaalle kynttilän, mutta mihin hittoon mä voin sen siel laittaa? tai siis mist mä tiiän millä hautausmaalla on sellai paikka minne voi ihan yleisesti viedä kynttilän..
 
PLUSSA!!! =) Testiviiva ilmestyi aika nopeesti ruutuun ja muotoitui aika vahvaksikin! Kuukautiset olis pitänyt alkaa torstaina ja nyt jo selkeä tulos apteekin omalla testillä. Mähän sanoin, että raskaana ollaan, kunnes toisin testataan ;) Teen kyllä uuden testin vielä perjantaina, mua ei saa siirtää vielä plussanneisiin...
 





HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise..........................KM 10/08 .........................KP 11/35
Elviira-76........................RK 11/07...........................KP 14/26-27
MeaMimosa....................KM 04/08, 06/08, 08/08....KP 18/28-32(pt)
Diodium..........................KM 11/07,03/08................KP 23/30
Piki80..............................KM 10/08..........................KP 26/28
Lymypiilo........................KM 07/08 10/08................KP 26/28
Lehmis.............................KM 09/08..........................KP 27/26-33
tyttö onnellinen................KM 12/07..........................KP 27/28-32
Kanella.............................KM 05/08..........................KP 28/30
Dada.................................KU 07/08...........................KP 30/35-38
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 37/29
Liinakko...........................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Nasu-85............................KU 11/08
nanakuu............................KM 11/08
tiitu87...............................KM 11/08
aMansikka........................KM 11/08



HAAVEISSA TOINEN



Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 3/24-28
Heinämassu82 .................KM 10/01, 12/08 ............. KP 6/26
Filuuri..............................KM 08/08..........................KP 15/28-
miigu123..........................KM 10/08..........................KP 24/30
nöttiäinen.........................RK 10/08...........................KP 26/
marijasu............................KM 06/08..........................KP 42/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde.........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi.................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi......................KM 10/08..........................KP 6/23-28
rouva-77...........................KM 10/08.......................... KP 7/26-28
Amira...............................KM 06/07..........................KP 17/
Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 23/35-38
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 26/
Tikruliini..........................TM 05/08 (pt)
awek123...........................KM 11/08



HAAVEISSA NELJÄS



Ristiinkulkija


HAAVEISSA VIIDES



Millukka..........................KM 05/08..........................KP 12/29






TAUSTALLA:

Leinikki



HAAMUILIJAT: b =) d

Empuuu



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Epskeps, Maaria -76



 
Onnittelut Lymypiilo :flower: :heart: Voi kun se nyt pysyisi matkassa loppuun asti bd!

aMansikka, ehkä sullakin ne menkat sit alkoi jo, kert oli pari hiljaisempaa päivää? Mulla kesti km-vuoto 2,5 viikkoo. Sit alkoi pikkuisen särkemään taas selkää juuri ja juuri havaittavasti, niin menin lääkäriin kysyy onko kaikki nyt varmasti kunnossa. Kättärillä todettiin, ettei kohtu ollutkaan lainkaan tyhjennyt, jotain oli sieltä vain revennyt. Lääkäri sanoi, että aika kauan jaksoinkin sitä vuotoa katella. Monet ois tullut kuulemma jo aikoja sitten? Ilmeisesti se vuoto ei siis noin kauaa kuulu yleensä jatkua... Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kesti n. viikon.

nanakuu, luulin että kaikilla hautausmailla olisi sellainen vieraskynttilä-paikka?

Tänne ei ihmeempiä, vuokrasopimuksen allekirjoitus tänään. Joululahjatkin alkaa olee ostettuina. Muuttoa stressaan sitten vasta kun sen aika on :D Tosta nettiyhteydestä en muuten tiedä, miten on asian laita muuton jälkeen... Selvittelen.

Hauskaa päivää kaikille :wave:
 
MML
Sun Rise Ompas nyt sitten sekavaa tietoa, kun mun oma lääkäri sanoi että vi vuoto kestää hyvin neljä viikkoakin. Et kuhan ei ole runsasta eikä pahanhajusta niin ei huolta. Ei se kyllä mitenkään tutkinu, eikä muutenkaan missään vaiheessa oo tutkittu onko tyhjentyny kohtu. Ainoastaan istukka tutkittiin et on kokonainen. Eipä se vuotokaan oo nyt kun aamulla vähän, et kaipa se sitte on normaalia...ei ainakaan muistuta mun niagaranputous kuukautisia yhtään :)
 
Sintsu78 ilmoittautuu myös tänne kuumeilemaan, ettei tee täällä kotona kaikkia hulluksi omalla sekoilulla.Meillä km ihan alkumetreillä(rv.5) tän kuun alussa ja neljännestä haaveillaan.Pari viikkoo jaksoin olla hirveesti miettimättä, mut nyt ei mahdu mitään muuta mieleen ja tuppaa asiat jäädä hoitamatta...Nyt vasta toinen yk ,mutku mä en oo mikään paras odottelee vaan lähinnä tyyppiä kaikki mulle ja heti! Niin ottaa koville tämä odottamisen odotus ku kuume ois niin kova...Tiedä sitte mihin väliin niitä vauva uutisia vois edes toivoo ku kierrosta (ehkän.30)ei mitään hajuu.Km vuoti vaan kolme? päivää alko eka päivä.Oisko se sitte vuodenvaihteeseen? Voima halit kaikille...On tää ihmeen rankkaa vaikka meidänki piti olla erityisemmin "yrittämättä" mut ei se vaan mee niin...
 
Suuret pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille.. :hug: :hug: Todella todella käsittämättömän surullisia kuulumisia tällä.

Välillä mietin, että onko parempi vaan, että ei natsaa kun se, että natsaa ja menisi taas kesken. Jotenkin tuntuu, että joku säännönmukaisuus siinä on, niiiiiin monelle tapahtuu näitä peräkkäin. Onko se tosiaan niin, että ei kahta ilman kolmatta(kaksi kmmää mulla on jo)? Onko se niin, että jos natsaa ni siitä seuraa vaan suurempi suru..?

Meillä siis ei nyt stressata asiasta, mutta ei me kyllä mitään olla laskettukaan. Aika tasasesti ollaan sektailtu, että jos ois hedelmällinen ni kyllä se ois tullu. Menkat kuitenkin tekee tulemistaan, tässäkään kierrossa hormonipattia EI ollut. Joku minussa on pielessä, jos neljä kertaa raskautuu max yk2 ja nyt mennään vissiin kymppiä. Sen lisäksi kierto lyhenee, aina ennen ollut täsmällinen, päälle tuhrut JA kadonnut hormonipatti. Mietin, josko tässä kierrossa kävisin puolessavälissä gynellä ihan vaan kattomassa onko munasarjoissa lainkaan elämää?

Joukkohali kaikille, viikon päästä ois joulu!!

:heart:
 
Huomenta!

woodoo: mua pelottaa myös että meneekö seuraavakin raskaus saman kaavan mukaan, tuleeko tuulimuna, KU, kaikki pyörii mielessä. Silti niin kovasti halutaan yhteinen lapsi miehen kanssa, että ei tätä voi nyt yrittämättä jättää.

Tämä päivä on mennyt kuin sumussa, mekaaninen kauppaan kävely, ja takas kotiin. Matkalla mielessä pyöri ovistestit, raskaustestit, tuleva jälkitarkastus, tuleva ovis, millon voi alkaa sekstailemaan ym ym..huomasin kotimatkalla, etten ollut puhunut lapsille mitään ääneen koko matkan aikana... :ashamed:

Päivät matelee, ja tuntuu että aika kuluu mielettömän hitaasti. Tänä aamuna tuli taas itku, halasin miestä ja sanoin että mä en mitään muuta halua juuri nyt kuin saada vauvan mun mahaan takaisin...Tiedostan sen, että uusi raskaus ja uusi vauva ei MITENKÄÄN korvaa menetettyä pientä, mutta siitä saisi uuden alun, ja uusia ilonaiheita..uuden pienen ihmisen :heart:

Vuodon loppumista odotteleva Heinis..
 
Kun on tauolla, niin surullisia uutisia pinot täynnä.. :headwall:
Nyt on kyllä huono olo kaikkien puolesta!! :hug: :hug:
leinikki, meritähti ja epsu :hug: :hug: tännekin pinoon. Miksi aina samoille ihmisille käy näin? MIKSI????? Pistää vihaksi.
woodoo mä oon sitä mieltä, että mielummin EI plussaa, jos menee aina vaan kesken. Ei jatkuvia km:ja jaksa :'(
Mymmis ja nöppönen 9+

Onnea plussanneille :heart:
 
Ihanaa, Lymypiilo!!! :heart: :flower: :heart: Pitäisköhän itsekin lähteä vauvantekolomalle jonnekin kauas ;)

Itse en aio testata muutamaan päivään, tuhruilu taitaa yltyä vaan ja muuttua tädin vierailuksi :headwall: . Mutta muuten tuntuu ihan samalta kuin silloin plussakierrossa :eek: . Saattais olla varhainen km kyseessä, kun tää tuhruhomma alkoi niin aikaisin :( . Perjantaina viimeistään pitäis alkaa kunnon vuoto.

Voi ei, Epskeps! Jaksuja teille :hug:
 
Mulla on kp30.
Menkkoja ootellessa, alkais nopeasti ni pääsisi uuteen kiertoon.
Mistäkö tiedän että ne alkaa?
Tein negatestin eikä mulla ole sitten minkään maan oireita, mihinkään suuntaan.

Kauhee flunssa tähän kaiken päälle,
mietin uskaltaako sitä luvata viel huomiseksikin töihin. täytyy kai kattoa tämän illan jälkeen.
Kaamea olo päässä..huoh :snotty:
 
Kylläpä tänne oli tullut paljon surullisia uutisia :'(
Oikein iso :hug: Leinikki, Meritähti ja Epskeps ja kovasti voimia teille. Ei ole reilua ei :ashamed:

Onneksi oli sentään iloisiakin uutisia eli kovasti onnea Lymypiilo :flower:

aMansikka kyseli menkkojen alkamisesta. Mulla alkoi menkat 28 päivää lääkkeellisestä tyhjennyksestä eikä km vuoto ehtinyt kokonaan loppua ennen sitä. Menkoiksi tunnistin siitä, että vuoto taas runsastui (oli viimeisen viikon ollut lähinnä tuhrua) ja vatsassa ihan menkkamainen olo. Menkkojen jälkeenkin vuoto jatkui pienenä vielä reilun viikon eli yhteensä vuotoa yli 6 vko putkeen! Joka kuulemma normaalia lääkärin mukaan.
 

Onnea Lymypiilo plussasta :flower: onneks jollain on sentään hyviäkin uutisia.

Vähän on apea olo kun meidän kissa vanhus nukkui eilen pois, ikää oli jo melkein 19v et olihan siinä kissalla jo ikää. Mun yks kaveri tekee tänään raskaustestin ja lupas laittaa mulle multimediana kuvan jos plussa tulee ja sanoin et toivottavasti tulee et saan jotain kivoja uutisia.

Ite täällä ihmettelen et tuntuuko missään vielä mitään. Tänään yks kaks kävellessä vihlaisi alavatsaan tosi kovaa ja hetken päästä uudestaan ja heti mietin että voisko olla raskaus oire. Muuten ei vielä mitään. Lämpöjä en oo mittaillu et pitäis varmaan kattoo et sanooks ne mitään. Ups kävin lämmöt mittaamassa ja 36.9 näytti, eli koholla on, nyt pitääkin sitä siis seurailla. Testejä meinasin huomenna tilailla jos apteekkiin en pääse.

:wave:
 

Yhteistyössä