Kokkolalaiset hoi!

SnowFairy
Hemmetti, se olis ollu eilen... unohin koko jutun! :ashamed:

Niin, millos sitten pidettäis seuraava tapaaminen? =) Ja missä? Meille sais ainakin tulla...

:flower: Kuulosti mukavalta synnytykseltä Hennuli.... =)
 
Mun puolest voitais treffata vaikka nyt ja heti! :p
Isäntä tuossa lähti just kaverinsa luokke ja takasin tulee kuulemma 12 tunnin sisään... :p Hyvä sillekki vaan päästä välil "poikien kans ulos" ;)
ja sitä paitsi mä pääsen sit huomenna! Jei!
Ei ketään tahtois ja lähteä? ;)

Nii ja Saparo, kiitos sinullekkin kun tilasit! =) =) =)

Nii sitä seuraavaa tapaamista. Kaippa me nyt ainaki viel tän kuun puolella? Mut ei 27.4. kun mulla on sillon pääsykokeet... jänskättää nyt jo... :ashamed:

Eikös tuo SnowFairy tuossa meinannu että heille vois mennä?
 
Äkkiä vaan uutta tapaamista, ensi viikolla, onks liian äkkiä ehkä sitten seuraavalla. Arkisin ja päivällä mulle käy milloin vain. Ensi viikonloppuna meidän poppoo lähtee luultavasti Juväskylään kyläily reissulle =)

Miten ois SnowFairy milloin tultais teille? Tai saa meillekkin tulla uudestaan mutta kiva olis nähdä muidenkin koteja, jos sais jotain vinkkejä remonttiin ;)

Iicca ota ilo irti kun saat olla ainakin 12h sinkkuna. Mä olen luultavasti ens viikonloppuna lähdössä irroitteleen, tietääks joku kuka silloin on Callessa hoilaamassa =)

Tuokos hennuli seuraavaan tapaamisen vauvan näytille tai ota ainakin kuva mukaan jos tulet :p

Palataan asiaan....
 
Ens viikolla mulle ei käy ti eikä to. Autokoulun II-vaihe ja vloppuna ollaan menos virroille mut muuten käy mikä päivä vaan. Eli tultaisko me SnowFairy vaikka teille sitten ens viikolla?

Onhan täl "sinkkuna" ololla omatki puolensa (mm.netin vapaa käyttö :p ), mutku ei vaan taho saada unenpäästä kiinni ku on tottunu siihen et yks kiehnaa vieres.. :ashamed:
 
hennis
Huomenta vaan! meillä Viivillä tauti hellittäny nukku tosi hyvin koko yön. Ihanaa sai äiti ja isi nukkua kunnolla. =) Juu mutta ei kai tässä sen kummempaa meen aamukahville. :p =)
 
Huomenta! Neiti nukahti eilen sitten vasta puoli seitsemän maissa isin kainaloon sohvalle =) Siitä onkin kauan kun meillä ed. känkkis nukkumisen suhteen on ollut, onhan se hyvä välillä testata vanhempia ettei ihan liian helpolla pääsee =)

Tapaamisen suhteen ei olla oikein edistytty? Tänään päät surraamaan että saatais tapaaminen aikaan mahdollisimman pian...

Nyt neitikin heräs, täytyy lähtee hakeen sängystä pois :wave:
 
Onks vietetty vapaapäivää myös netistä :p

Nyt on sitten selviytyjät ja amazing race katsottu ja loppuneet kokonaan :( No onneks kohta alkaa uusi selviytyjät. Katsoin myös Talo ohjelman ja voi että mua ärsytti se Niina, no onneks se joutui lähteen.

Käytiin tänään testaan neitin kans pyöränistuinta. Käytiin mun vanhemmilla kylässä ja neiti nukkui mennen tullen. Kotipihalta kun lähdettiin niin oli heti hiljaista takana ajattelin että neiti taitaa katsella maisemia, kohta sitten kypärä kopsahti selkääni ja neiti katsoikin unimaisemia. Pyörän kyyti oli tehokkaampi nukuttaja kuin auto mutta pääasia ettei pahana kyytiä pitänyt että voidaan pyöräillä jatkossakin. Että kenes luo me voitais syklata seuraavaan tapaamiseen????

Onks Hennuli huhuillut täällä tai onks kukaan kuullut mitään? Mitä pikkuiselle kuuluu?

Iicca: ilmoitteleppas sitten kun tavarani tulee niin tulen hakemaan

Onks muut menossa markkinoille? Ajateltiin neitin kans käydä katselemassa ja perinteisesti ostamassa lakua kun ei muutakaan ikinä löydetä eikä raaskita ostaa. Jos vain säät sallii, mitähän lie ovat luvanneet :x

Palataan asiaa ja muistakaa missäs me tavataan seuraavaks????
 
huomenta! Täällä tyynnyttelen huutavaa lasta!! Siis ihan hirveetä,liian hyvinhän kaikki oliski menny jossei tätä huutoo ois tullu,mutta tiesin tämän kyllä ku ennestään on kaks huonomahasta lasta. Joten nyt onki sit taas mun ruokavalio pantu uuteen uskoon ja vyöhyketerapiassa käyty jo viikonloppuna kahesti ja tänään kolmas kerta. On onneks apua ollu mutta kyllä näiti huuto konsertteja vielä on useita per päivä. Jospa se nyt tästä. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2005 klo 07:20 hennuli2 kirjoitti:
huomenta! Täällä tyynnyttelen huutavaa lasta!! Siis ihan hirveetä,liian hyvinhän kaikki oliski menny jossei tätä huutoo ois tullu,mutta tiesin tämän kyllä ku ennestään on kaks huonomahasta lasta. Joten nyt onki sit taas mun ruokavalio pantu uuteen uskoon ja vyöhyketerapiassa käyty jo viikonloppuna kahesti ja tänään kolmas kerta. On onneks apua ollu mutta kyllä näitä huuto konsertteja vielä on useita per päivä. Jospa se nyt tästä. =)
 
hennis
Hennuli koita jaksaa kyllä se siitä helpottuu ja onneksi ootta saannu apua vyöhyketerapiasta. :hug: =) :flower: Niin huomenta vaan kaikki! viikonloppu meni ja taas maanantai meillä oksentauvista selvitty. =) Mutta palataampa juttuun. =) :wave:
 
Hennulille jaksamisia :flower: :hug: :heart:

Selvitytyjät voitti NAINEN, en muista nimee :ashamed: Darla, Carla???? Ei kuitenkaan Lill joka oli toinen finalisti ja Rehti-Jon jäi kolmanneks, onneks

Markkinat on täällä huomenna ja keskiviikkona.
 
SnowFairy
Terve vaan kaikille! =)

Ja tsemppiä Hennulille, koitahan jaksaa, jospa pian helpottaisi... :hug:

Sandra oli muuten se joka voitti sen Selviytyjät!

Jospa kokoonnuttais meille keskiviikkona, jos joku haluaa lähteä tänne päin sinne markkinoille, niin iskis kaks kärpästä yhdellä iskulla? Vai onks liian pian? Mullehan käy miten vaan, pitää vaan tietää et osaa leipoa etukäteen... :p Aika, vaikka yhen-kahen maissa??
 
SnowFairy
No, näyttää siltä että saisimme Saparon kanssa kahdestaan kokoontua... :p Saat toki tulla käymään huomenna! Mutta oliskos kenelläkään sitten hyvää ehdotusta päiväksi?? =)
 
Hellou! Meillä taas kiukutellaan päiväunien merkeissä. Yritetty on sisälle ja ulos mutta ei onnistu. Nyt istuu sylissä rauhallisesti että taitaa kohta uni voittaa.

Käytiin tänään markkinoilla ja perinteiset lakut tuli ostettua, ei muuta.

SnowFairy: laitakko mulle yviestinä vaikka ajoohjeet ja puh.numeros niin jos huomenna on hyvä ilma niin voitais neitin kans vaikka kävellä tai pyöräillä kylään. Nämä tapaamiset vain kutistuu koko ajan :(

No niin nyt sai unin voiton, lähdenpä siirtään neitin sänkyyn.
:wave:
 
Kyllä meki voitais neitin kanssa tulla huomenna käymään sielä Snowfairyn luona. Että jos vaikka laittaisit ajo-ohjeita mullekki, jos kerkeet lukeen tätä ennen ku pitäis siellä olla. =)
Tai jos Saparo soitat mulle tai jotain. Eikö ketää muuta oo tulossa?

Ollaanko ihan nyyttäri idealla liikenteessä vai?

Nii tosiaan jaksamisia Hennulille!!! Onneks on jotain mikä auttaa! :hug:

Vähän tuo neiti taas tinttailee. Ku se ei suostu nukkuun enää toisia päikkäreitä, eli viimestään puol kaheksalta nukkuun ja sitten taas aamulla kuuelta ylös! :$ äiti EI tykkää... \|O

Kävin tänään siellä markkinoillaki kääntymässä ja YLLÄTYS YLLÄTYS :attn: vettä tuli kaatamalla. ;)

Ei mutta jos kävis laittaan vaikka pyykit kuivumaan... ei niinku yhtään inspais.. \|O
 
SnowFairy
Laitoin yksäriä Saparolle ja Iicalle! :wave: Mitään syötävää ei tosiaan tartte tuoda, kai meillä jotain löytyy.... :p Soitelkaa jos onkelmia.

Täällä on taas päivä menny vauhdilla, vaikka ei me mitään hirveitä olla tehty... Torstaina tulee kaupungin puutarhaneuvoja käymään, jee... jos saatais jotain vinkkiä ton pihan suhteen! Nyt tarttee mennä laittaan iltapalaa ittelle ennen ku nääntyy, palataan.... =)
 
Hellou! Kävinpäs tuossa talkoissa leikkimässä portsaria ja liikenteenohjaajaa, meni ihan kivasti, pitäisköhän harkita alan vaihtoa :LOL: :LOL:

Oliks jotain kellonaikaa sovittu huomiselle, onks se perinteinen klo 13? Nähdään jos en eksy :ashamed:

Nyt lähden koisimaan, hyvää yötä \|O
 

Yhteistyössä