kokkolalaiset uusi tapaaminen

hennis
Hennuli vähän väriä päähän ja leikkausta tehtiin. =) =) Tällänen oransin punanen pää nyt. =) No onse mukava että jonku ees tekee onnelliseksi hih =) ;) :flower: Juu mutta eipä tässä sen kummempaa muuten Hennuli ja Bianca mullaki mese on siihen sama osoite kun sähköpostiinki. =) =) saa kirjotella. =) =)
 
moi..

ohoh mikä päivää... lähdettiin lasten kans linjaautolla kokkolaan ja käytiin matkatoimistossa tekemässä vähään muutoksia meidän matka suunnitelmiin... ei paljon mutta meinas jo siinäki mennä hermot.... ku ei tätille mitään kelvannut... tai sen konee ei halunut toimia.... :/ ... ja sitte ruokakauppaan ja siitä kotiin ja ei keretty kuin suödä niin taas menoks.,..... aahh :eek: noo sain vähä aikaa sitte lapset sänkyyn ja william ainakin on nukahtanut joten kivan hiljasta täällä on... .. paitsi että ronja käy tuolla ovella kurkkimassa aina välillä ja taas joutuu sille \|O että nukkuun siitä....no eiköhän se siltäkin menee taju kankaalle kohtaa...... ''

Niin siitä tapamispäivämäärästä... eli katsoin tuolla että olisiko 26 pvä hyvää?? ja onko päivä vai ilta parempi....?? mulle sopis parempi päivällä mutta mites teille????

 
moi!!

kotiuduttiin vähän aikaa sitte,tytöt söi iltapalan ja meni suoraan sänkyyn.veeti oli jo unten mailla,raukka oli hiukan itkeskelly perään.oli ensimmäistä kertaa kummitätillänsä hoidossa.onnex ville oli sit kuitenkin hyvissä ajoin hakenut kotiin.

oli kyl mahtava esitys =) tytöt jakso istua koko ajan nätisti paikoillaan.kesti kuitenkin melkeen 2h.

me saatiin tänään uus sohva =) =) ville oli hakenut sen silla aikaa.oon ihan onnessani :wave: :whistle: oon jo pitkään halunnu meidän entisen sohvan pois ja uuden tilalle ja vihdoinkin toteutui!!

no jospa tästä itekki vetäytys katteleen vähäx aikaa tv:tä...uudelle sohvalle tietenki :whistle:

niin ja meille ainakin sopii toi 26pvä ja parhaiten sopii päivällä =)
 
Iltaa tai yötä tännekkin. Täällä vielä kuppaan vaikka nukkumas pitäis olla kun lähdetään ajaan aamulla Jyväskylään. Ihanaa pääsee shoppaileen.

Sain muuten tänään paikalle viimeiset vaatekaappien ovet. Ihanaa, onhan noita pari viikko laitettu. Kahvat vielä osasta puuttuu mutta sen on isännän homma. Nyt mietin milloin jaksaisin ruveta väliovia hioon ja maalaileen. Saiskohan sitä ensi viikolla virta piikin?

Mulle käy se tapaaminen 26 pvä ja päivällä sopis paremmin. Tähän mennessä ollaan taidettu aina tavata aina klo 13. Jotkut on leiponut itse nyyttäreille (en minä) ja toiset tuo kaupan antimia.
 
SnowFairy
Hei vaan tännekin! =)

Meille kyllä passaa se 26. päivä näillä näkymin...

Voi kun ihanaa, tahtoo kans kampaajalle!! Tää kuontalo on ihan syvältä... Ja rahat on ihan finito ja erehdyin käymään Aleksi13:sta... tietysti löyty tosi makeet ihan mun näköiset kengät! ARGH! \|O

En muista edes koska viimeeksi oon tänne kirjoitellu... Käytiin kesäreissulla Helsingissä. Korkeasaaret ja Linnanmäet tuli käytyä vaikka ei Anna niistä mitään vielä ymmärtänyt.... ;) Ikeassakin tuli taas käytyä ja eihän sieltä tyhjin käsin lähetty... :p Tulomatkalla pysähdyttiin Tampereella, miehenpuolella oli siellä kokous ja oltiin yötä kavereilla. Juhannus meni mukavasti Lohtajan työleirillä :whistle: Anopin kotipaikka on siellä, ja sitä kunnostellaan porukalla aina joutessa. Miehen sukulaisia USA:sta on käymässä, ja vietettiin sitten perinteistä juhannusta makkaran paistoineen ja muurinpohjalettuineen. Ja ihana ilma kruunasi kaiken! Anna kasvaa niin ettei perässä pysy, ens viikolla on neuvola. Jännä nähä mitkä on tämänhetkiset mitat. Nyt istutaan omassa syöttötuolissa onnellisina. Mummo toi sellaisen vauvakeinun tuonne ulos, sitä ollaan testattu ja voitte kuvitella sitä riemua ja jännitystä! :D :heart: Niin, ja sainhan mä aikaan ne kukkapenkitkin, vihdoin ja viimein, katsotaan miten niden kanssa käy. Kun ei tuota viherpeukaloa omista.... ;)

Nyt on mentävä, treffit nukkumatin kanssa! :p Palataan...
 
moi

No hyvä että passa se 26 pvä... ja mäkin haluan sen mielummin päivällä ja jos ei oo kellään sitä mitään vastaan niin pidetään se silloin ja jos kaikille sopisi niin ottaisin ne jo klo 12... eikä se haitta vaikka otta kaupan antimia....

Meillä lapset nukkuu vielä.... ihanaa.....
Ja mulla on aivan järkyttävä päänsärky ja niska niin jumissa kuin olla ja saattaa.... :/ :( otin äsken särkylääkettä niin toivotaan että se nopeasti parantaisi.,...
 
hei kaikille! te ootte kaikki ollu hirveesti menossa ja mää vaan kökötän kotona tai korkeintaan käyn kaupassa. tuunkhan kohta mökkihöperöks :whistle: pitää vissiin isännälle sanoo että reissuun pitää päästä. ;) No on mulla se vaasan shoppailureissu tulossa onneks ;)

Juu meilleki käy 26 päivä ja kaheltatoista on hyvä koska sitte ehin laittaa justusta päikkäreille vielä iltapäivällä.

Nyt aamupalalle ja sit juuson kaa 5v neuvolaan. :wave:

 
(olipas pikkusen tullu meikäläisellä kirjotus virheitä ed.tekstiin :whistle: )

No niin päivä on taas hujahtanu melkosta vauhtia, enkä oo saanu mitään aikaseks :ashamed:
Neuvolas käytiin ja juuso oli 104.7cm pitkä ja paino 15.9kg, eli pikkunen ja hoikka mutta omaa käyrää kasvaa, pieni oli syntyessään.

Nyt sitte pitäski alkaa tehä jotain järkevää mut ei saa mitään aikaseks, oon kyl yrittäny hirveesti järjestellä paikkoja ja lehtiä keräsin että pitäs viedä eko pisteelle, kauheet määrät niitä tulee pienessä ajassa. \|O
Mitäs ootte hommannu?? :wave:
 
Voi v......... \|O \|O \|O kirjoitin teille tosi pitkän viestin, kuulumiset ja kaikki ja sitten.... sessio vanhentunut. \|O \|O \|O \|O \|O \|O

No lyhyesti uudestaan.....

Jyväskyläs oltiin shoppailemas mutta ainut ostos oli neidille vaaleanpunainen hellehattu. Rahat säästyi =) Taidan olla aika nirso kun noin ison kaupunginkaan valikoimasta ei mulle häävaatteita löydy. No perjantaina lähden Ouluun niin katsotaan jos sieltä tärppäis. Isäntä jää muuten koko viikonlopuks neidin kans kahdestaan, saas nähdä miten ne pärjää ja missä kunnossa huusholli on kun palaan. Taitaa olla kovin paikka mulle olla neidistä erossa.

Hemuliina: minkäslaisen sohvan ostit? Mä täällä haaveilen uudesta sohvasta vielä :ashamed: Haluan semmoisen kulmasohvan missä on irralliset tyynyt. Serkkuni omistaa sellaisen mutta jostain syystä se ei suostu mulle sitä lahjoittamaan.

SnowFairy: saitkos hääkutsun?

On muuten ehtiväisin nuo pikkuiset. Neiti löysi täysinäisen Mynthon-askin ja hetki vain niin oli jo neljä pastillia suussa. Eikä yhtään edes ollut väkevää. Kaivoin pastillit suusta pois niin neiti vain hymyili ja totes että nam, nam.

No tulipas tästäkin aika pitkä viesti kaikesta huolimatta. Joten toisten vuoro nyt :wave:
 
moi!

saparo:eek:stettiin tollanen 3 istuttava sohva,ei irto tyynyjä.meidän vanha sohva oli sellanen kulma sohva missä irralliset irto tyynyt ja meillä ne tyynyt loju aina jossain.ja sit vielä ku oli sellanen tummansininen niin siinä näky lika hyvin.toi meidän uus sohva on tollanen beige.eipä varmaan siinä näy lika :\| :whistle:

taas tuli kaupungilla pyörähettyä ja nyt löysin tytöille uuden maton ja janinalle kengät.

nyt täytyy mennä laittaan poika nukkuun :wave:
 
SnowFairy
Moi vaan!

Täällä koneella notkun, lapsonen nukkuu ja niin taitaa varmaan mieskin... Kiva kun saa aikaiseksi välillä kirjoittaa pitkiä sähköposteja ystäville, on ollu jotenkin syyllinen olo kun ei ole ehtinyt (lue viitsinyt) nähdä vaivaa. :p Päivä meni nopeasti, ei oikeastaan tehty mitään, käytiin vaan jäätelöt syömässä iltasella. Hinnoittelin kirpputorille vietäviä tavaroita, luoja mitä kaikkea rojua kaapeista löytyy! Ja missään ei tunnu että jotain viedään pois... :whistle:

Saparo: tuli juu. =) Meettekö te aikaisemmin sinne vai sillon lauantaina?

Jos nyt yrittäis suunnistaa nukkumaan... ;)
 
voi tätä suomen kesää B) on se vaan ihana...aamusta heti +20 B) :D
Mulla serkku poikaystävänsä kans käymäs,kiva aina nähä talven jalkeen, kesäsin sitä vaan yleensä tulee nykysin nähtyä,ku serkku asuu jyväskyläs ja opiskelee.
Mut nyt pitää suunnistaa kiireen vilkkaa kohti ulkoilmaa :wave: B)
 
Voi ihanaa...... lämmin on ja kaikki valmiina lähtee reissuun ,... nyt vaan pitää ootta että kello on niin paljon että saadaan mennä....... Ihana päästä pois täältä vähäks aikaa ja että pääse viettämään kesäää...

Nyt pitäisi etsiä kaikki uimavaatteet valmiiks että kun lapset herää niiin lähdetään beachille... YIPEEE!!!....

nyt en tuu käymään täällä muutaman päivään eli aikaisintaan torstaina jos kerkiän silloinkaan... mutta toivottavasti on nyt viikko eteenpäin todella lämmintä......

:D B) :D B) :p
 
Lotrattiin äsken neidin kans ulkona vedellä ja tulipas siinä sivussa autokin pestyä. Pyykkikone on myös tänään jyllännyt ahkerasti =)

SnowFairy: me mennään sinne jo perjantaina auttaan järjestelyissä. Polttarit ois tarkoitus Jonnalle pitää, luultavasti 6.8. Päivämäärä varmistuu piakkoin. Toivottavasti pääset osallistuun?

Me lähdetään huomenna mökille ja tullaan keskiviikkona joten nettipimentoo hetki ois tiedossa. Mutta palataan asiaan keskiviikko iltana :wave:
 
Evab: mihin asti lähitte reissuun??

Taas näyttää tulevan kaunis ilma B) on se vaan niin lepposta ku on lämmin, ja sen kyllä sisällä huomaa :ashamed: tiskit on eiliseltä laittamatta ja muutenki kaikki jää siihen mihin kädestä lasketaan. :whistle:
Jos täs aamutuimaan nyt vähä reipastuis ennenku ulos lähtee.
palataan taas :wave:
 
hennis
Huomenta! B) ihana ilma tänäänki. =) =) Pikkasen on meinannu ölöttää aamusin mutta kyllä se siitä aina ohi menee kun syö. =) =) Juu mutta nyt kohta kauppaan joten Moikka =) =) :wave: B)
 
moi!

meillä veeti nukkuu vieläkin =) ite nousin keskimmäisenkaa 8 aikoihin ja vanhin onki ollu mökillä yötä et aika hiljanen aamu ollu!
tytöt lähtee kohta puolin pietarsaareen maa uimalaan villen äitinkaa.hakevat vaan janinan ekaks mökiltä.olivat lauantainaki sielä mun vanhempienkaa.
täytys veetinkaa lähtee käymään kaupungissa asioilla.
no mutta palaillaan....
 
Hellöy hellöy!!! :D :D :D

Ja netti toimii taas! Jes!!! :D Sit kun nuo huoltomiehet tulis viel kytkeen meijän tiskikoneen ja pesukoneen seinää ni olis tosi kiva! Piti tänää tulla mutta eipä oo noita näkyny! \|O Alkaa oleen "pieni" pyykkivuori kun neiti on alkanut oleen sitä mieltä että hänen täytyy saada syödä ihan ite kans...

Nii mun tuuria taas... Meil ei käy 26.päivä. Ollaan sillon just menossa isännän kans Oulun Eedenin hemmottelu vuorokaudelle.. Sitäkään kun ei oikeen voi siirtää ku meijän äiti tulee lapsenvahdiks ja sille käy vaan tuo päivä... Niinpä tietty...

Olin muutenkin ajatellut että olisitte voinu tulla tänne meille vähän niinku tupareille ja onhan tuolla neitilläki just ollu synttärit. Eihän meillä oo "kun" 73 neliöö mutta tuossa olis tuo perhepuisto ihan lähellä että jos vaikka sattuis oleen hienot ilmat tai alkaa käydä tilat liian pieniks... :p

Vähän tänne oli tullu paljon viestejä1 Muutaman päivän poissa ja heti on palsta taas täynnä! HYVÄ HYVÄ HYVÄ!!!! :p

Mä olin muuten päässy lähihoitajakouluun. :D Enny tiiä alotanko siel vai jossain muualla mut se on ainakin varmaa että mä lähen syksyllä kouluun. Kävin just tänään hakemas tytön päivähoitopaikkahakemuslaput. Hyvä etten itkeny kun niitä täytin. Se on niin pieni viel... :'(

Täytyy vissiin alkaa oikeesti harkitsemaan tuota käsin pyykin pesua kun sunnuntaina lähetään taas leirille ja neitin (ja munkin) vaatteet alkaa oleen aikasta lopussa... Tulee kyl tosi mielenkiintonen leiri kun on maahanmuuttajaperheleiri. En oo ikän ennen ollu... Jänskättää... :)

Juu mäki haluaisin kampaajalle. Viimeks kävin vähän enne rippijuhlia eli sellaset 7 vuotta sitten... ;)

Mutt nyt minä lopetan ja alotan tuon sähköposti vuoren purkamisen...
 
Nyt on nettipimento taas hetkes ohi. Kylläpäs Suomen kesä on ollut lämmin alkuviikon. Ihan käräytin itseäkin tuolla mökillä löhöillessä. Neitikin nautti mökillä kun sai juoksennella nakuna ja pulahtaa aina välillä uima-altaaseen vilvoittelemaan. Mutta ihan kiva oli tulla kotiakkin. Kyllä mulle ainakin riittää tuo kolme päivää löhöilyä, nyt on taas virtaa. No pitää sitä ollakkin kun lähden melkein parinkymmenen 14-15v kans Ouluun turnaukseen perjantaina ja siellä ollaan sunnuntaihin asti. Saas nähdä miten menee, mitä tuo murrosikä on tuonut tullessaan!

Pitäis varmaan lähtee koisiin pikku hiljaa. Meillä neiti oli niin iltavillissä että ei millään meinannut rauhoittia nukkuun. Sängyssä piti näyttää kaikki taidot äitille mutta sitten yhtääkkiä simahti kuin saunalyhty.

Mä pääsen muuten huomenna kampaajalle =) =) Ja väripurkki odottaa sitten vessassa käyttöä. En raaski värjätä kampaajalla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2005 klo 00:36 Saparo79 kirjoitti:
Mä pääsen muuten huomenna kampaajalle =) =) Ja väripurkki odottaa sitten vessassa käyttöä. En raaski värjätä kampaajalla.
tiiätkö että tervakartanon kampaajalla maksaa leikkaus ja raidat 27e!!! että eipä oo kallis eikä kannata ite alkaa värjätä. Kaveri otti värin ja raidat niin se oli muistaakseni 31e. että ihan turhaa moni maksaa 50-60 e jopa enempi kokkolas ku tuola on niin halpaa ja katja on maailman ihanin kampaaja ja tekee aina hiuksiin jotain uutta. Onneks se on mun kampaaja :D
 

Yhteistyössä