kokkolalaiset uusi tapaaminen

moi

Ja terveisiä Tallinnasta tultiin just eilen illalla joskus 23 aikaan kotiin ... ihanan olla kotona vaikka siellä tallinnassa kiva olikin...

Lähdettiin junalla kokkolasta sunnuntai/maanatai välisenä yönä ja ma aamulla laivalla yli... oltiin kaks yötä hotellissa ja tultiin eilen pois samalla tavalla....

Tallinnassa oli tosi lämmin ja kun me oltiin koko ajan melkein ulkona niin mulla melkein palo selkä ja olkapäät mutta onneks se on siinä rajalla ettei palanut.....

Käveltiin tosi paljon... kierrettin melkein koko kaupunki..ja käytiin eläintarhassa.. tosi kiva paikka ja siellä oli niitä ulkomaalaisia eläimiä-

Nyt vaan pitäisi keksiä jotain tekemistä että mene isännän loma jotenkin eteenpäin...


:D :D :D B)
 
moi!!

on ollu niin mahtavat ilmat et ei oo paljoo koneella kerenny olla :D

me oltiin eilen lasten kanssa koko päivä leirillä.mulla oli vielä pikkusiskoni laura ja siskon poikani juho mukana et kaiken kaikkiaan vahittavia oli VIISI!!

jaa piti vielä jatkaa,mut ilmestykki jo ruudulle :whistle: tosiaan kaikki tietenkin halus käydä uimassa,et sai olla kyl silmät selässäkin,mut kaikki meni kuitenkin hyvin ja lapsilla oli hauskaa :D

ville myi meidän auton :'( useesti vaihtelee autoo(nyt ollu hieman taukoa ku löysi volvon ja on tykkänny)mut aina sit iskee väli ajoin autokuume!!saas nähä minkälainen auto on seuraava :\| =)

mutta nyt kahvia juomaan :p :wave:

 
hennis
Juu mieheillä varmaan ikuinen autokuume hih =) meilläki isäntä puhu että laitetaan mun fiati vaihossa ja passatti jätetään sitte mulle ja Viiville autoksi. Ei sillä WV on hyvä auto ei oo moittimista. saa nyt nähä mitä se keksii.. =) =)
 
Täälä siivoon ja leivon ku on aurinko pilvessä, paitsi nyt ku pääsin sanomasta niin alko paistaa B) :D
Mut siis en oo moneen viikkoon siivonnu :ashamed: ulkona vaan asuttu niin nyt on ihan hirvee siivo, vaikka ei se mitään auta ku siivoo, hiekkasilla ja multasilla jaloilla tullaan sisään niin se yks hujaus niin on sama sotku \|O

Hemuliina: voi noita miehiä, meille taas ku tuli tuo volvo viime syksynä niin siitä nyt ei isäntä luovu kirveelläkään, paitsi jos laittaa uuden samanlaisen taas :whistle:

no nyt taas jatkaan siivoomista että pääsen kohta ulos,serkku tulee lasten kaa käymään. :wave:
 
kertokaa mulle että mitä pitäisi käyttä pienille lapsille ihon suojaksi kun ei aurinkorasva saisi käyttä???

Onko olemassa jonku rasva mitä voi siihen käyttää..

Pitäisi beachille mennä mutta olisi hyvä jotain iholle laitta ettei iho palaa....

B) B) B)
 
Mä kävin ostaan meidän neidille apteekista aurinkorasvaa jota saa käyttää puolivuotiaista ylöspäin. Siinä on vain jotain fysikaalisia suojia. Vieläkö sais neidin pysyyn paikalla rasvauksen ajan :whistle: Se rasva on tosi kökköä levittää ja jättää semmoisen kalvon ihon pinnalle mutta meillä on ainakin asiansa ajanut.
 
Huh huh hellettä, ei sais valittaa kun kerrankin on lämmin mutta kun sama mitä tekeen niin hiki valuu...

Mulla taas tiedossa muutama päivä nettipimentoo kun lähden Ouluun viikonlopuks turnaukseen. Isäntä jää ihan kahdestaan neitin kans koko viikonlopun, saas nähdä miten pärjäävät ja missä kunnossa huusholli on kun tuun. Hyvin ne varmasti pärjää, taitaa mua jänskättää enemmän miten mä pärjään ilman neitiä. Ensimmäinen yön yli kestävä ero neitistä :( No tekee varmaan hyvää vähän lomailla niin jaksaa taas sitten. Tai eihän mulle ihan vieroitusoireita varmaan tule kun vahdittavana on kuitenkin 15 murrosikäistä tyttöä.

Palataan taas asiaan ja hyvää viikonloppua :p :wave:
 
meillä on janinalla pssatulehdus :( hyppäs koko ajan vessassa,siitä rupesin aatteleen et ei oikeen oo kunnossa.ei vaan meinannu millään saada lääkekuuria,ku pitää ottaa 2 pissa näytettä ennenku lääkäri voi kirjottaa reseptin.meidän ois pitäny maanantaihin asti ootta,mut käytiin päivystyksessä ja sielä lääkäri suostu kirjottaan.onnex!!janina on vielä niin lääkäri pelkoinen et ei mielellään mee lääkäriin.itkeskelee vaan sielä :( :(

ville lähti sit viemään sitä autoa uudelle omistajalle ja tulee vasta myöhemmin illalla.
mahtava päivä ollu taas tänään B) oltiin lastenkaa koko päivä (ennen ku mentiin lääkäriin)mökillä.

no mutta jatketaan :wave:
 
ihana ilma B)
me on nyt joka päivä käyty merellä uimassa ja on niin ihanaa :D
Lapsia vaan ei taho saaha iltasin rauhottuun sitte ei millään, ovat varmaan yli rasittuneita tosta jatkuvasta kuumuudesta, justus ihan jo kärtynen ku niin lämmin. \|O
Onneks mulla on maanantaina "loma" päivä tästä kaikesta. lähen tyttöporukalla vaasaan koko päiväks shoppaileen lypsykoneen kera ku vauva jää myös kotia!! jes! :attn: :D
nyt kattoon tango markkinoita :whistle:
 
hennis
No niin nyt tangofinalistit valittu. Mun mielestä meni oikeat jatkoon ja se naisten sarjan yleisö äänestyksen voittaja oli ihan oikea jatkoon! =) =) Juu mutta eipä tässä kauniita unia. =) :wave:
 
kiitos kiitos! kyl mä kuulkaa osaan nauttia sata lasissa, sikäli vaan että lypsää joutuu mutta eiköhän tuo oo sekunnissa tai ainaki kymmenes lypsetty meikän nahkapussit tyhjiks. :LOL: :LOL: eikä sitä varmaan tarvi lypsää ku pari kertaa, ei se nyt luulis maidon tulo kauheesti vähenevän jos yhen päivän on imua vähä vähempi, vai mitä luulette? =)
 
Hyvää vapaapäivää hennulille!! :p

Mulla olis tässä nyt sitten pakkaaminen viel tälle illalle. Huomen lähtee 9.17 juna että... Mä inhoon pakata!!
Mulla vaan meni koko leirifiilis ku yks kaveri soitti just vähän aikaa sitten(on kanssa tulossa ohjaajaks ko leiril) että yks akka jota mä EN TODELLAKAAN voi sietää on kans tulossa! \|O \|O \|O
No eihän mun tartte sen paraskaveri olla, mut v:ituttaa vaan kun olin niin innoissani menossa ja nyt sitten toiki akka tulee... grrmurr :(
Muutenki mitä oon sen juttuja kuunnellu ni en oo oikeen saanu sellasta kuvaa et hän olis kovinkaan vierasmaalais ystävällinen ja nyt on kuitenki kyseessä maahanmuuttajaleiri! No mutta kattellaan... :/

Vähän meinasin saada sydärin! Yhtäkkiä alko miehen puhelin huutaa! Meillä neiti ja isäntä menny jo yöunille. Raukkaparat kun on molemmat niin naatteja.

Joo mutta hyvää viikkoa kaikille mäki olen sitten taas ens lauantaista eteenpäin jälleen linjoilla! :p
 
no jhei

Onpas tuolla ulkona ihanan lämmin vaikka vähän liian lämmin........... B) :x

en enää kestää olla auringossa ku sain tallinnassa vähän liikakin aurinkoa... no onhan jossain aina varjokin......

 
Hellou tänne! Nyt on kolme päivää viettetty ulkona, raitisilma ja aurinko myrkytys tuli. Joka paikasta iho punoittaa mutta ei kumminkaan palanut onneks ole. Bussikuskimme tosin oli kuin keitetty rapu :p Vietti tämän päivän kentän laidalla, pitkät housut jalassa. Mulla oli aivan hirvee ikävä neitiä, tulin tunti sitten kotia ja neiti nukkui sohvalla. Mäpäs sitten herätin sen kesken unien. Neiti ei oikein tiennyt että olisko itkenyt vai nauranut kun olin siinä. Oli vähän hämillään mutta kyllä sieltä sitten hymyäkin irtos mutta nukahti nopeesti uudestaan. Eiköhän neiti pidä pari päivää huolen nyt että äiti ei liian kauas karkaa. Ihan mukava reissu oli. Tosin aika laiskaa hommaa oli, syötiin, puhuttiin potaskaa, pelattiin ja taas kierros alusta. Taidanpas lähteä tästä nukkumaan kun unet jäi siellä aika vähiin, todella epämukavan ilmapatja ansiosta ja lisäks vielä tyyny jäi kotia. :wave:
 
Bianca
Eihän tätä kuumuutta kestä elävä erkkikään!! \|O
Mä oikeesti oon kevät ja syksy ihminen enempi.
Mieskin kivasti sairastu angiinaan, nyt jo parempaan päin onneks.Mullakin oli eilen illalla vähän kurja olo, lihakset ja nivelet kipeenä.Toivottavasti nyt ei tuu muhun saati lapsiin!!
Alkaa pihassa ruoho olla kohta monin paikoin palanu tästä helteestä.Kastelin sitä tässä yks päivä ja oltiin ruohokin ajamatta vähän kauemmin.Mut palo silti monesta kohtaa.Tulis nyt sateita väillä!Öisin tietty mielellään :) .
 
on kyllä pikkasen ollu KUUMA!!ruoka ei oikein maistu keskimmäiselle,mut onnex juo paljon!

meillä janina on taas mökkeilemässä.tuli illalla kotiin ja tänään taas lähti :\| ois mun puolesta voinu jäähä jo kotiin,mut villen mummu antaa aina periks,ku kerta halus tulla saa tulla :/ sille periaatteella ja eihän siinä silleen mitään,mut jemina ikävöi ja on kaveria vailla ja ois kans tietenkin halunnu lähtee mukaan.

nyt meillä on sit uus auto :D opel astra farmari-99,taitaapi olla samanlainen ku saparollakin :wave: no mut ville ompi hyvin tyytyväinen autoonsa,mut saapa nähä millon taas (KOHTA) iskee autokuume.mut mää alan kans jo jollain lailla tottuun,ku yleensä ollu aina kauheet riidat jos meinaa vaihtaa ja nyt en jaksanu enään ees kommentoida asiaa pahemmin:whistle:

nyt pitäs rientää ruuan laittoon :wave:
 
Pikku Hiisi
Hellou pitkästä aikaa!! On ollu niin mahtikset ilmat, ettei oo paljo koneen kimpussa kerenny oleskella! Pihalla ollaan oltu aivan yömyöhälle joka ilta... Ollaan isännän kanssa laitettu terassi uuteen uskoon, höylätty ja hiottu ja lakattu noi puu"laatat" , asennettu kaijuttimet ja muutenki vähä siistitty tuota, tarkoitus kun olis pitää kavereille grillibileet ens lauantaina!! TOIVOTTAVASTI ilma olis yhtä ihana kun viimepäivinä on ollu..joka päivä täytyy nyt kurkkia tuota FORECAn täsmäsää saittia ja sieltä niitä ennusteita.. :whistle: olis niin kivaa, jos kaikki menis putkeen..lapset hoidossa ja silleen.. :D

Meillä lähti esikko tuossa alkuillasta mummun matkaan, yökyläilemään, ihan yllättäen.. nyt onki ollu sitte taas ihan eriskummallisen rauhallinen ilta, ja pikku akkakin meni jo yöunille.. tänään pääsi kainalo hautuun ikävän punaiseksi, tuputtelin sinne perunajauhoja..toivotaan että yönaikana menis paremmaks..

Mutta tässä oli taas meijän kuulumisia..niin..olihan vielä sellastakin, että isännältä ensin viikko sitten poisteltiin niitä luomia ja nyt loppuviikosta siltä vedettiin vielä kaks hammastakin (oliskohan kannattanu paikkailla sillon armeijassa kun oli pienet reijät!!!! *hammaslääkärikammonen*) ja koko äijä on tikkejä täynnä..kiva näin kuumaan aikaan.. :p ;) ((tooosi mielenkiintosta varmaan... :LOL: ))

mutta nyt muihin puuhiin..on eilinen Smallville nauhalla!!! *koukussa Clark Kentiin* :LOL: :xmas: B)
 
hennis
Huomenta... uuh eilen meinas vähä olla etova olo ei toki oksentaa tarvinnu :x raskauden ihanuuksia.... :) Juu mutta eipä tässä sen kummempaa palataan askaan taas. B) =) :wave:
 
huomenta!!

hennis:millon sulla on laskettu aika?

ihana ku poika vielä nukkuu ja jemina leikkii itsekseen,niin hetken saa olla rauhassa koneella :D :whistle:
meinasin hakee villeltä auton niin päästään lastenkaa käymään vaik kyläilemässä mun siskon luona =)

mutta eipäs sen ihmeellisempää tänne =)
 
huomenta!!
täällä on väsynyt mutta onnellinen ihminen!! =) Vaasan shoppailureissu oli enämmän ku onnistunu ja voin sanoa että mies pärjäs täälä lasten kans paremmin ku minä!! :attn: :whistle: Oli hoitanu lapset hyvin, leiponu pannukakkua, siivonnu keittiön, ja perkannu kasvimaan. :attn: Otti aurinkoo ku minä tulin :eek: Ihan turhaan mää aina sille narisen että ku oisit joskus lasten kaa päivän yksin niin tietäsit millasta se on :whistle: näköjään ihan liian helppoo... :ashamed: :snotty: ;)
Rahaa meni :whistle: :ashamed: Mutta kivaa oli...
Tänään sit täs vähä julhitaan... :whistle: :D vanhenemista... :kieh:

 

Yhteistyössä