kokkolalaiset uusi tapaaminen

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2005 klo 18:37 minttu kirjoitti:
hei!
onkohan tää porukka, joka kokoontuu kokkolass joku vakioporukka, ku itellä poika 4kk ja asun kokkolassa, niin ois mukava olla tekemisissä muitten äitien kaa..
kokonnutaan epäsäännöllisen sännöllisesti, aktiivista jutustekua kyllä on täälä. ei muutako mukaan vaan ! :wave:
 
Pikku Hiisi
Tervehdys!!!

Kiva että tänne tulee lisää sakkia, ei muuta kun sekaan vaan!

hennis: joko sait kuulla pienen :heart: sykkeen? Se on niin herkkä hetki.. itellä ainaski tuli :'( mutta hymyssä suin..

Käytiinpäs sitte "nakkaamassa" Saana tuonne Power parkkiin, tai paremminki sinne asuntovaunu alueelle, kun mummu ja vaari siellä neitiä ootteli.. kahdeksi päiväksi lähti reissaamaan ja kyllä oli tyttö innoissaan!! Nopsasti kävästiin myös siinä huvipuisto-alueella, ja aivan kivalta paikalta vaikutti, neiti kävi parissa laitteessa, ensin vaarin kanssa ja sitten yksin.. sitten rupeski taas vaihteeks sateleen ja ukkostaan, niin hiukka latisti tunnelmaa.. mutta menevät kuulemma huomenna uudestaan... =)

ei täällä ihmeempiä, huomenna isäntä lähtee kauan odotetulle motskari reissulle kaverinsa kanssa ja minä, pikkuneiti ja koira ollaan täällä aivan kolmistaan..pitäis keksiä jotakin kivaa, ja autokin on kerranki käytössä! :p

mutta palataan!! :wave:
 
minttu:pieni esittely mää oon 21v ja meillä on kolme lasta 5v tyttö ,3v tyttö ja poika 1,3kk.

no niin tänään on meidän kälviän mummon 80v juhlat :heart: sinne suuntaan lasten kanssa.ville ei pääse ku on töissä.kiva nähä serkkuja pitkästä aikaa ku sinne tosiaan tulee varmaan koko isän puoleinen suku =)
pikku hiisi:me oltiin sielä power parkissa tos kesäkuussa ja tykättiin kovasti.olihan se ranneke kuitenki aika kallis sinne,mut me ei sillon ostettu ollenkaan sitä.mun mielestä sielä oli paljon laitteita lapsille =) ois kiva vielä tänä kesänä käydä siellä.

jaahas tytöt riitelee täytyypi mennä... :wave:
 
Huomenta! Meidän neiti on kuin herätyskello, tänään taas herättiin tasan puoli seitsemän ja Ti-Tiä on töllätty sitten koko aamu =)

Minttu: meidän perheeseen kuuluu mä 25v (vielä vähän aikaa) ja neiti 1v5kk ja tietysti isäntä. Ja asustellaan Isokylässä. Tervetuloa joukkoon mukaan!!!

Onks muuten uutta tapaamista suunniteltu tai sovittu jotain.

Puhuttiin isännän kans eilen että jos mä lähtisin töihin syyskuun alusta ja se jäis neidin kans kotia. Tuntuu ihan kivalta päästä kotoa pois mutta vähän jänskättää. Pitäis mennä käymään töissä ja kysyyn että huoliiks ne mut töihin takas :whistle:
 
Ollaan oltu miehen veljen luona Kuopiossa lomailemassa ja on ollu netti tän viikon käytössä. Tänään lähetään kotia...Toivottavasti saajaan omakin netti pikku hiljaa toimiin, joten saattaa tulla pikku tauko!
 
hennis
Juu siellä masussa vaana "kahteli" pikkusen jalkaa heilutti. =) :heart: kyllä se on herkä hetki. niisk.Eilen ilalla katoin nelosen leffaa niin lopussa alko itkettään oli onnellinen loppu. =) =)
 
pääseekö mukaan remmiin?
Itellä ei kyllä oo nettiä, mutta pääsen aina välillä käymään...
pikku esittely kans: mä oon 23v mies on 26v. meillä on kaks tyttöä, 3v ja 2v. Me asutaan kans koivuhaassa.
ois ihan kiva tavata muitakin äitejä välillä....
 
SnowFairy
Hei vaan!

Ja tervetuloa joukkoon Minttu! Mää olen 26 v, perheeseen kuuluu mies ja tyttö 8,5 kk. Ja asutaan Mesilässä eli ei kovinkaan kaukana. =)

Niin, arvaattekos unohdinko koko tapaamisen?! :ashamed: Ja kun Saparo soitti oltiin tytön kanssa unilla... Sori, unohdin myös vastata sun viestiin... Oikeesti oon kyllä ihan lahopää, nykyään ei pysy mikään muistissa! No, seuraavalla kerralla... Onkos jo jotain sovittu?

On kyllä ihanaa nähä vaavi ensimmäisiä kertoja ultrassa... :heart: Mää oon ihan kade, vauvakuumetta pukkaa.

Saparo: niinkö meinaat töihin uskaltautua? :p Mua hirvittää jo ens vuoden alku, tulee liian nopeaa. Sulla on kyllä tosi hyvä tilanne kun mies voi hoitaa, sydän särkyy kun joutuu viemään vieraalle hoitoon... :'( Olis tuo anoppi lähempänä.

Pitäsköhän oikeesti mennä nukkumaan... Palataan!

PS. Hei niin, Saparo, mites ne polttarit? =) Onko tulos paljo porukkaa? Ja toisekseen, onko sulla tietoa häälahjalistasta?
 
Tervetuloa mansikka! =) Tosi kivaa että näin monta uutta on tullu mukaan :attn:
Snowfairy:kyllä se on nyt teitillä pahemman puoleinen dementtia iskeny ;) ihmeteltiin vähä kyl ku et tullu mut aateltiin että ootte lähteny reissuun tai jonnekki! :)

Tänne ei mitään ihmeellistä, pitäs alkaa silittää ja siivota, en siis muista millon olisin siivonnu :ashamed: äitihän tääl kävi siivomas ku oltiin reissussa mutta kyllä mun täytyy nyt ryhdistäytyy ja siivota tänään tai jos siirtäs huomiseen ;) :whistle: no tänä viikonloppuna kuiteski... :headwall:
nyt aamupalalle :wave:
 
Huomenta kaikille tasapuolisesti myös uusille !!! Mä olen ollut tehokas tänä aamuna, herättiin taas puoli seitsemältä, olen siivonnut ja perunat on kiehumassa, ja yövaatteetkin olen jo saanut pois päältä.

Snowfairy: polttarien ohjelma vielä vähän auki kun mies joka järjestää jotain kivaa =) niin varmistaa tänään tuossa iltapäivällä miten sille kävis. Mutta varmaan tuossa klo 11 maissa aloitellaan ja aamuun asti. Lahjalistasta ei tietoa mutta otanpas selvää.

Tietääks joku miten tarran saa irti laminaatista? Matosta oli tuoteseloste liimautunut lattiaan. Uskallanko rapata sitä voimakeinoin :whistle:

Mites uusi tapaaminen? Onks mitään ehdotuksia?
 
Niin tosta tapaamisesta ku ois kiva nähä niitä jotka oli sielä ekas mukana mutta ei muuten, eli sartsukka,hanne,carla,iicca,bianca ja ketäs muita vielä. Huhuu nämä ihmiset?? millon nähtäs ja missä? pitäskö ottaa joku paikka kaupungilla että kaikki pääsis tuleen. :attn:
 
hennis
Juu passaa kaupungilla mutta mulla alkaa maanantaina työharjottelu että passaa vaan viikonloppuna. Kolme viikkoa elokuun alusta oon työharjottelussa.Joku lauantain ? =) :attn: :attn:
 
moi munki puolesta uusille ja vanhoille :D

ollaan pojan kanssa kahdestaan,ku tytöt on mökkeilemässä.mennään kyl hakeen ne ku ville pääsee töistä,samalla mun pikkusisko lähtee mukaan ku tulee meille yö kylään.saas nähä miten menee yö,ku on niin vähän ollu pois kotoa.tai oikeestaan yö menee hyvin,mut sitku pitäs lähtee nukkumaan niin sit iskee kauhee ikävä :(

voi mun pitäs hakee tänään postista mun sälekaihdin :) tilasin sellasen puisen kaihtimen ja se on tullu aikoja sitte,mut oon unohtanu hakee sen :ashamed: ei sentään vielä oo lähteny takasi onnex!nyt yritän muistaa!!meinaa välillä kaikki asiat unohtua \|O

nyt meen hetkeks aikaa katteleen tv:tä ku veetiki nukkuu vielä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2005 klo 19:03 Carla kirjoitti:
Hennuli, näinköhän susta vilauksen kaupassa tänään? En ollut varma, koska tää nainen oli vaaleahko. En sitten viitsinyt juosta perään huhuillen.... Viimeeksi kun näin sut olit tummahiuksinen.
Et oo nähny tai oot voinu mutta on mulla edelleen ruskeet hiukset, kullan keltasii raitoja on muutama. Cittaris kävin kyl pikapikaa hakeen vaippoja tos neljä-viiden välis.
Hei pidetään vaan tapaaminen viikonloppuna niin munkaan ei tarvis vetää koko revohkaa mukaan :whistle:
oisko ehotuksia että missä ja monelta, lapset mukaan vai ei????
Mulle kyllä kävis ihan ilman lapsiaki,mut miten muut pääsettekö? pedrinakseen syömään tai rossoon? :wave:
 

Yhteistyössä