kokkolalaiset uusi tapaaminen

iicca koulun lomassa
Hellöy taas tännekki.
Istun tässä justiinsa koulussa atk-tunnilla! Että voi olla tylsää... Tässä taannoin juuri opeteltiin 4 TUNTIA käyttämään sähköpostia... Että näin..
Meille kävis toi 18.pv , mut muut ei sitten käykkään...
25pv mulla on valtuuston kokous ja 2.10. meijän äiti tulee kylään... Hitto!
Meijän pitäis kyllä treffata taas kun siitä on tosi kauan kun ollaan viimeks nähty!
Mutta ollaan taas kuulolla. =)
Nyt tarttee varmaan taas välillä keskittyä tähän tuntiinkin... :p
 
Onpas täällä ollut hiljaista...... :\|

Jyväskylästä palattiin muutama tunti sitten. Raskas mutta mukava reissu. Neitikin oli ihan kiltisti, 20km ennen Kokkolaa alkoi automatka tympiin mutta aika pienellä melulla päästiin kotia asti. Nyt on ihan iltavillissä kun saa olla kotona.

Snowfairy: unohdin antaa sulle ne polttarikuvat häissä, mulla olis ne CDllä poltettuna. Nähtäiskö tässä joskus lähiaikoina?

Mites se tapaaminen? Onks muita tulossa messiin mukaan ja mikä olis päivä?

 
Niin siitä tapaamisesta...
Näytti tosiaan siltä ettei oikeen noi vloput sitten sopinukkaan. Miten olis sitten vaikka viikolla.
Esim. ens viikon maanantai? eli 19.9. ? Vai tuleeko se liian aikasin?
Mullekkin tuo maanantai sopis oikeen hyvin kun on vapaa päivä koulusta.
Miten on muitten kanssa? Ehotelkaa jotain!
=)
 
moi!!

tota me ollaan just tollon 19pvä reisussa :( miten ois jos sitä siirtäs viikolla,monesko päivä se sit oiskaan...26pvä?

täällä tosiaan on ollu hiljasta,en oo itekkään kerenny koneelle :(

saas nähä miten meidän auto reissut menee :whistle: täytyy ottaa riittävästi tekemistä mukaan =)

vitsi meillä on ollu uuni rikki nyt 2 viikkoo \|O vieläkään kukaan ei ole suvainnut tulla sitä korjaamaan \|O :kieh: sitä kävi joku mies kattomassa ja tilas siihen jonku osan mut ei oo sit tullu laittaan sitä osaa!!talonmies(tai oikeestaan nainen) kävi just ja lupas soitella sille miehelle..ehkäpä tänään sit saatas uuni kuntoon.
 
meillä ollu toi kaamee räkätauti ja luulin jo välissä että se helpotti mut pyh, jouduin käyttää vaavia toisen kerran lääkärissä,mutta nyt alkaa olla sitte kunto semmonen että isot pojat vielä räkii jonku verran ja vaavi yskii ja räkii, mutta eiköhän tämä tästä nyt ala pikkuhiljaa helpottaa, toista viikkoa tässä onki jo sairastettu :eek: :whistle: :snotty:
 
No siis mulle nyt käy melkeen mikä päivä vaan kunhan on sitten vasta joskus neljän jälkeen kun oon kuitenki koulussa. Viikonloputkin on aikasta täyteen buukattuja.

Miten olis siis se maanantain 26.9. klo 17 tai 18?
 
moi moi =)

mitäs ootte hommaillut?me oltiin tänään perhekerhossa ja jumiuduttiin tähän mun vanhemmille loppu päiväksi :whistle: kohta kyl lähetään kotiin syömään.

mulle ainakin sopis toi tapaaminen sillon 26pvä =) mites teille muille?

asiasta viidenteen mun pitäs tilata tytöille hammaslääkäri aika,mut kauhulla ootan sitä sinne menoo,ku se on yhtä huutamista!!kumpiki pelkää ihan hirveesti hammaslääkäriä :\| että kiva reissu ois tiedossa sinne :( :(

 
Luova tauko meneillään, asennellaan isännän kanssa tulevaan kodihoitohuoneeseen mattoa. Pitää kohta lähtee jatkaan....

Asiasta kymmenenteen, kävin tänään Ti-Ti nallen kotisivuilla ja Kokkolassa on marraskuussa konsertti. Onks muita ajatellut mennä sinne? Me mennään neitin kans, pitää vaan muistaa varata liput hyvissä ajoin että ei jäädä ilman.

Palataan asiaan kun matto on asennettu, toivottavasti :wave:
 
Mitäs teille kuuluu? Mitäs olette duunannut?

Mua väsyttää kamalasti ja pitäis huomenna aamulla töihin joten pitäis kyllä kömpiä sänkyyn pikapuolin. Isäntä remppaa ja kiroaa kun ei oikein mene suunnitelmien mukaan :kieh: Onks kaikilla miehillä lyhyt pinna remppahommissa vai vaan meidän isännällä? :whistle:
 
meilä aletaan nyt vasta toipua ku sai loputki lapset antibiootti kuurin, huh mikä tauti! nyt sitte itellä kurkku kipee ja sillee \|O :headwall:
ei tänne sen kummenpia, isäntä ollu viikon reissussa ja tänään tulee :heart: :D
mä en muuten pääse 26 pv tapaamiseen ku meen party lite kutsuille.
 
moi

täällä ollaan ... on ollut niin kiire ettei oo pitkään aikaan kerennyt tänne tulla kirjoittelemaan

Vierailija: kysyit kynttilä myynti työstä että mistä sitä saa... niin multa sellainen on ja mun kautta voi aloittaa myymään ... laita mulle sähköposti jos edelleen kiinnostaa niin voin kertoa sulle lissääää..
evabrannkarr@hotmail.com.

Meillä on tänä viikonloppuna´kauheat juhlat kun mies täyttää pyöreät 30 ja William 1v.. joten pitäisi mennä laitta kakku valmiiks ennen kuin alkaa vieraita tupsahtamaan.... :whistle: :p tein selllainen ihana marjainen suklaakinuskikakku.. nNAM. :p
 
moikka!

reissusta selvitty kotia =) hyvin meni matka ja hyvin jakso lapset istua autossa.tultiin eilen tuurin kautta kotia ja veeti nukku koko matkan kotia asti =)
laivalla oli kyl paljon lapsille kaikkea.sattumoisin vielä peppi pitkätossu oli esiintymässä sielä =) pallomeri oli ihan ehdoton ykkönen!!
no mutta täytyy mennä veetille laittaan vaippa..hei mites se tapaaminen?ketä sillon 26pvä ois tulossa?
 
täällä ollaan kanss

Hennuli: kenelle meet kynttiläkutsuille??? kuka pitää=???

Mä en tiedä pääsenkö tapamisiin .. pitää katsoa onko auto...onko 26 pvä maanantai`?? jos on niín ainakaan mulla ei oo töitä.... mutta katsotaan lähempänä.
 
Pikku Hiisi harmis
hei!

Mitäs kaikille kuuluu? Meille sitä tavallista, isäntä painaa kauheeta työputkea ylitöineen, ja me kotona ollaan ihan jumissa ilman autoo.. :/ ja 26. pv on Mikolla vielä töitä, joten... :( Mutta kyllä se vielä joskus onnistuu sekin että me päästään!! :whistle: :D
 
huh mikä päivä ollu \|O vietiin janina ratsastus tunnille ja sielä jemina alotti semmosen huuto konsertin et ei tullu loppua millään!!jeminaki halus ratsastaa ja ens kerraks varattiin sit sillekkin pikkunen poni.janina on nyt kuukauden ratsastanut ja joka kerta jemina on ollu itku silmässä ku ollaan janinaa viety sinne tunnille..no nyt saa sit ens kerralla koittaa ratsastaa =)
meille käy sillon 26pvä mikä aika vaan =)

no joo mut pitää tästä lähtee siskon tytön 2v synttäreille.ihanaa pääsee syömään kakkua :p
 

Yhteistyössä