¤¤KOKKOLANSEUDUN VAUVAT¤¤

Juu..Minä oon 25-vuotias ja naimisissa ollut 4-vuotta. Meilläkin on ollut aika nopeaa tämä eteneminen....tai no ehkä muiden mielestä, mutta ei omasta :D Seurusteltiin jotain nelisen kuukautta, mentiin kihloihin ja parin vuoden päästä naimisiin. Raskaaksi tulin melko pian naimisiinmenon jälkeen, mutta se raskaus meni kesken jo aika alussa. Aloin kuitenkin aika pian odottamaan uudestaan, mutta menetimme Juuso-pojan raskausviikolla 27 :( Juuson jälkeen minulla oli jälleen alkuraskauden keskenmeno, mutta sen jälkeen aloin odottamaan Josua-poikaa, joka syntyi viime kesäkuussa, eli on nyt siis iloinen 9,5kk ikäinen vesseli :heart:
Me asutaan pienessä omakotitalossa, mutta tarkoitus olisi jossain vaiheessa muuttaa tästä hiukan isompaan rintamamiestaloon, joka täytyy ekaks hiukan rempata.
Me käydään tosi useasti kokkolassa ostoksilla, syömässä ja Josuan kummeilla kylässä, eli matka ei oo mikään este meille. Niin ja tulihan siellä käytyä sairaalassa lastenpolillakin Josuan kanssa. Mää tykkään käydä kahviloissa, mutta porukallahan se olis paljon kivempaa :) Ja toki meille Kannukseenkin olette tervetulleita kyläilemään!
 

hei kokkola laiset ja lähellä asuvat.
Ollaanko jo liian vanhoja ?:whistle:
neiti on 1v 1kk ja kokkolasta ollaan.
Me myös käymme lauantaisin vauva uinnissa, ollaan käyty kesäkuusta saakka. uintiopetuksen laatu kärsi huomattavasti kun siirryttiin isoon altaaseen ja isompiin ryhmiin. harmi
No, ollaan muutenkin päätetty et käydään viel jonkun aikaa ja sit aletaan käymään ihan omikseen uimassa.
Meidän neiti kävelee hienosti. joulusta asti otti muutamaa askelta sillon tällön ja seisoi ilman tukea hetkiä. viikko ennen vuotis pvää alkoi sit kävellä kunnolla. :heart:
nopeasti aika kuluu.
leikkikaveri neidille on tilattu :heart: rv 12+2
 
Huomentapäivää!

Sussu; onpa teillä ollut paljon surua! Onneksi kuitenkin nyt kaikki hyvin.

Eevin äiti; tervetuloa joukkoon (tuskin tänne mitään ikärajaa on...) ja onnea raskaudesta! Vauvauinnista vielä sen verran että siinä vikassa ryhmässä jossa me käydään on ollut viime aikoina varsinkin aika vähän porukkaa joten ohjaajat on kerennyt aina tarvittaessa auttamaan. Meilläkin kun käyn tytsyn kanssa yksin niin tarviin apua jos lähettämällä sukelletaan niin aina ovat kerenneet. En tietty pysty vertaamaan aikaisempaan kun ei olla pienessä altaassa oltu!

Miamis; meilläkin on miehen kanssa 7vuoden ikäero, mies on 41v ja sillä on kaksi poikaa edellisestä liitosta, 14 ja 12 vuotiaat. Eipä meilläkään tuo ikäero ole tuntunut missään eikä mun mielestä tollanen alle 10vuoden ikäero iso olekaan, ainakaan enää tässä iässä. Me ollaan oltu yhdessä nelisen vuotta, asuttu yhdessä 2,5 vuotta,kihloissa kaksi vuotta, naimisiin ei olla vielä keretty...Ei mun mielestä siinä ole mitään pahaa vaikka asiat tapahtuukin nopsaa jos kerta se oikea on löytynyt.

Meille tulee nuo miehen pojat viikonlopuksi ja ne valloittaa aina tietsikan joten mun kirjoittelut jää varmaan aika vähäiseksi. Joten hyvää viikonloppua kaikille ja ehdotuksia tapaamispäivästä ja kellonajasta!
 
moi

Mullekin sopis joku kahvila tapaaminen. jos ens viikolle tapaamista niin mulle sopii kaikki muut päivät paitsi ei maanantai ja torstai.

Ja tässä vähän kertomusta meistä
mä olen 26v ja mies on 27v. Ollaan oltu 3.5 vuotta naimisissa. Tavattiin joulukuussa 2000 ja mentiin kihloihin lokakuussa 2001 ja naimisiin syyskuussa 2003. Tytöt on syntynyt kesäkuussa 2004 ja kesäkuussa 2006.

Nyt täytää mennä. Pienimmällä on ruoka aika.
 
äitee-agnes
Heips! Meillä peruuntui keskiviikon neuvolalääkäri. Halkokarin neuvolassa, kuten myös varmaan kaikissa Klan neuvoloissa, on otettu käyttöön uusi tietokonejärjestelmä ja tästä syystä olivat tehneet vahingossa "ylibuukauksia" ja näin ollen aika siirtyi viikolla eteenpäin. Että semmosta..

Tuosta vauvauinnista kysyin ihan mielenkiinnolla, koska esikoinen oli siinä ja mielestämme ryhmän vetäjä ei paneutunut asiaan lainkaan. Hänellä oli joku tuttu kyseisessä ryhmässä, jonka kanssa höpisi omiaan lähes tulkoon koko ajan. Ohjaus ei ollu mistään kotoisin. Eli siitä syystä jäi vähän huonot fiilikset. Kiva että homma nykyään hoituu!

Miepä oonki sitten tän porukan mammojen mamma. Ikää nimittäin JO 42v. ;) Puoliso täytti just 40. Esikoinen tosiaan 8 vee. Naimisissa oltu 6 vuotta. Mulla alkoi tämä vakiintuminen vasta vanhemmalla iällä, kun se "oikea" tuli kohdalle :heart: .
Toivottavasti en saa teiltä "pakkeja" ettekä harrasta tässä kohtaa ikärasismia... :ashamed:
On ja olisi kiva jatkossakin vaihdella vauvakuulumisia ja muitakin ja jopa treffata kahvien merkeissä!

Ensi kuussa lähdemme Bulgariaan viikon lomalle. Eilen käytiin ottamassa passikuva pikkumiehestä. Totuttuun tapaan poika hymyili kuvassa, jossa ei saanut hymyillä. Otos onnistui ihan hyvin kuitenkin. Nykyään kun on niin tarkat ohjeet noihin kuviin..

Tänään lähden työkaverin läksiäisiin. Käydään syömässä ja sitten siirrytään työmaalle iltaa viettämään, kuulemma "loistavan" ohjelman kera. Saas nähdä! No, joka tapauksessa mukava mennä pitkästä aikaa ja ainakin vähäksi aikaa.

Oikein mukavaa viikonloppua teille kaikille!!!
 
Sinsar
Heips!

Mullekin sopis kahvilatapaaminen. Tosin maanantaina ei päästä kun auto huollossa ja keskiviikkona muskari (tosin tapaamisaika ratkaisee). Me ei asuta keskustan tuntumassa vaan suunnilleen 3 km päässä siitä, niin mieluiten sitä autolla nopeasti ja vaivattomasti hurauttaa...

Sitten vähän meistä. Ite olen 27v. ja mies 32v. Tavattiin aikoinaan baarissa ja pitkän ajan jälkeen alkoi seurustelu, viiden vuoden seurustelun jälkeen syntyi tyttö -05 ja poika -06. Asutaan vanhassa omakotitalossa rauhallisella alueella, kihloihin saati naimisiin ei olla vielä menty.

Meillä pojan yöunet on kanssa nyt parina viime yönä olleet tosi risaisia, hampaita tulossa useampi kerrallaan, toinen etuhammas ja etuhampaan viereinen hammas on jo puhjennut, mutta näyttää siltä että tulee toiset parit lisää.

Nyt täytyy mennä, kahvihammasta kolottaa siihen malliin...!
 

Tervetuloa vaan kaikki ikää katsomatta =) Eiköhän me olla kaikki samassa "veneessä" kun äitejä ollaan B)

Meillä oli kiva päivä kun oli kavereita käymässä pitkästä aikaa.. Neidilläkin oli seuraa tasan 2kk vanhemmasta tytöstä! Kyllä oli ihmeissään kun ei aiemmin kotona ole ikätovereitaan nähnyt..

Toinen kaverini odottaa vauvaa syntyväksi kesäkuun lopulla =) Kyllä oli muhkee masu jo.. soitettiin masuvauvalle soittorasiaa tytyn kans!!

Meille ei myöskään maanantai sovi.. On 8kk lääkärin neuvola käynti!! Menee kyl siinä päivä ihan kivasti.. pukemiset, kirkonmäelle vaunuttelu ym ym.

Potuttaa kyllä edelleen vietävästi että kuulutaan kirkonmäen neuvolaan vaikka ihan vieressä olis torkinmäki!! Siis asutaan väärällä puolella katua, niin kuulutaan toiseen neuvolaan B) Ihmetyttää välillä..

Mikä olis hyvä paikka, jonne vaunuillakin pääsis??

Ehdotan kans HH-kaffilaa, sinne pääsee suht helposti ja on ainaki mun mielestä oikein hyvä paikka. (wc ja lastenhoito!!) sit siellä on vähän pidempiäkin pöytiä isommallekki joukolle!!

Vauva uinnista.. Kyllä sitä ohjaajien rupattelua tapahtuu edelleen!! Välillä ovat kahdestaan sivummalla ja pulisevat ihan omiaan :(

Meidän ryhmässä on vaihtelevasti väkeä.. toisinaan vain muutama ja sit välillä on allas ihan täys!! Kerran meitä oli vaan 4 =) Oli jotain tautia liikkeellä sillon..

Mutta nyt antaan tytölle tissimaitoo!!


Miamis ja tyty
 
Mahtuisko vielä joukkoon Himankalainen äiti?

Olen 19v, aviomieheni on 33v ja pikku neidit 1v & 1,5vk. Seurusteltu ollaan 5,5v ja naimissa kohta 2v.

Ystäviä ei ole oikein yläaste ajan jälkeen ollut ja miehen töiden perässä Himangalle muutettiin, joten yhtään sukulaistakaan ei täällä asu. Päivät ei kuitenkaan ole kovinkaan pitkäveteisiä, kun kahdessa pienessä meinaa työtä piisata.. Päivän koho kohta taitaa olla kun posti tulee. :D Olisi mukava joskus tavata muitakin äitejä ja saada leikkiseuraa vanhemmalle neidille.
 
Heippa taas!

Apila87; mukaan mahtuu varmasti kaikki halukkaat!

Tapaamisesta; mulle käy oikeestaan mikä päivä tahansa, torstaina on neuvola kello 10.15 mutta eipä sielä koko päivää mene. Halpa-Hallin kahvio käy hyvin. Annetaanko miamiksen päättää päivä ja kellonaika kun on tämän viestittelyn aloittanut (tietty toiveet huomioiden)?

Meillä oli tänään vauvauinnin kuvaus. Oli ihan hauska kokemus. Eilisessä uinnissa meni sukellukset todella hienosti ja hyvillä mielin lähdin tänään kuvaukseen. Mutta tytsypä ei oikein tykännytkään olla valokuvamallina...!
Eka sukellus meni hienosti mutta sen jälkeen alkoikin itkemään aina kun aloin laskemaan 1,2, sukella. No saatiin me sit viimein kaikki tarvittavat sukellukset tehtyä ja valokuvaajan mielestä ainakin tuli hyvät kuvat.

Tytsy oli taas viikonlopun niin kilttiä tyttöä kun velipuolet oli viihdyttämässä. Ei kitinöistä tietoakaan. Se selvästi tykkää kun on enemmän porukkaa ympärillä. Sisko perheineen kävi vielä lauantaina iltapäivällä kylässä (asuvat Vaasassa) niin kyllä tytsyllä riitti ihmettelemistä.

Mites muiden viikonloput meni?

Meidän torstainen neuvola vähän "jännittää", tuo neiti on nimittäin vähän sellanen laiskapötkylä eikä ole vielä kääntynyt mahalleen kertaakaan!! Ei vaikka kuinka ollaan yritetty harjoitella. Pistävät varmaan fysioterapeutille. Eihän siinä muuten mitään mutta kun satun itsekin olemaan ammatiltani fysioterapeutti....

Kirjoittelemisiin!

 

moikka!

Päättäkää te vaan päivä ja aika.. kuitenki meille sopis parhaiten iltapäivällä ku neiti on heränny unilta ja syötetty!!

Meillä on kans ollu niiin aurinkoinen neiti että.. =)

Uinti meni oikein hyvin.. Saatiin jopa muutaman kerran sukellettua!! Lähettämisestä ei vaan tullut mitään kun ilmisesti vierastaa ohjaajaa ja sen käheää ääntä!!! Uudesta ohjaajasta kyllä tuntuu tykkäävän.. Toivotavasti on seuraavallakin kerralla että voidaa koitaa sukelluksia sen kans!

Lauantaina käytiin ostoksilla neiti sai mekon, hellelakin ja teletappi videon! On ihastunu teletappeihin ihan hirmusti.. Katotaan joka aamu BBC primeltä!

tänään käytiin pitkällä vaunulenkillä ja sen päälle jätskillä!! ollaan otettu rennosti tää päivä B)

Huomenna meillä neuvola.. jänskättää!! Ei kyllä oo mitään jännittämisen aihetta paitsi pituus ja paino.. tuntuu kehitys menevän ihan omilla raiteillaan =)

Meinasin sanoo että kehittyy normaalisti, mutta normaali on mun mielestä ihan kökkö sana kun lapsiin liitettynä.. Jokainen on yksilönsä ja kehittyy omaa tahtiaan!! Mistään normaalista ei pitäis puhua, vaikka aina se itelläki on mielessä.. Onkohan normaalia että vauva sitä ja tätä??

Harvinaista kyllä meillä neiti on kohta menossa jo nukkuun.. Ollaan pidetty touhua päällä niin ei nukahtanu tuossa seiskan aikaan enää torkuille =)

Mutta huomisiin.. Nyt puuron keittoon!!
 
Huomenta! Tässä tapaamisehdotuksia mun osalta: huomenna tiistaina kello 14 tai keskiviikkona kello 14 (sinsarilla oli muskari ke mutta jos ei sattuis samaan aikaan olemaan). Todennäköisesti kaikkien vauvat nukkuu eri aikaan päikkäreitä joten voi olla mahdoton sopia kaikille hyvää aikaa, mutta tässä nyt mun ehdokset.

Meillä meni yö hyvin, kerran piti tuttia laittaa ja maidon annoin puol seittemältä ja nukkui vielä sit tunnin. Nyt kitisee siihen malliin et puuron keittoon!
 

Huomenta!!

Kyllä takkuaa mulla nää sivut.. on heti niin hidasta että piip!!

Meillä tosiaan sit nukahdettiin ihan liian aikasin eilen.. Heräs ekan kerran 24.00 syömään nukuttuaan tunnin.. Sit tasasesti tunnin välein ähisi ja pyöri ittensä hereille! Neljän aikaan otin sit lopullisesti viereen ja nukku puol seiskaan söi ja herättiin ylös 7.30 B)

Mulle sopii ainakin toi klo. 14.00 ihan hyvin!! Tulee jokatapauksessa käytyä halpiksessa viim. kskiviikkona ku oli soseet 0,25e purkelo =) Meillä noita hedelmäsoseita on alkanut kuluun..

Jahas ovikello soi...

Jatketaas!!

Kaveri kävi maksamassa kosmetiikka tilauksensa.. Avonia aloin myydä ihan vasta!! Voin ottaa muutaman kuvaston treffeille jos jotakin kiinnostaa tutustua =) Eihän tuolla hommalla perhettä elätä, mutta pikkusen extraa tytön vaate ym hankintoihin!

Pitäis varmaan alkaa laittaan itelle vaatteita valmiiks ja käydä suihkussa kun neiti nukkuu. Vähän hankalaa tuo suihkussa käynti kun yksin on tytön kans jos ei tyttöä ota lattialle loiskimaan..

Väsyttää kyllä ihan vietävästi.. onneks isi on sit jo kotona ku tullaa neuvola keikalta! Saa vähän ite huilata soffalla, ehkä! Tahtoo olla että isi väkisin tuo tytön mulle vaikka olisin kuinka poikki tahansa.. Varmaan aika yleistä =)

Ilmeisesti meillä on tulos pihan siivous talkoot taloyhtiössä kun on roskalava vetastu pihan reunaa.. Tai sit tulee L&T. n miehet siivoon meidän pihan!! Vaihtu talvella toi huoltoliike nii en tiiä mitä niitten hommii kuuluu.. Viime keväänä kyl oli kiva kun oli talkoot niin tutustu naapureihin =) Olispa nytkin.. niin paljo uusia kasvoja tullut talven aikana!!

Mutta nyt sinne suihkuun.. Palaillaan!!


Miamis ja tyty 8kk
 
Moikka :wave:
Mulle ei käy tämä viikko tapaamiseen kun Josualla on hammaslääkäri ja oikeestaan joka päivälle on jotain pakollista suunniteltu. Mutta ei se mitään, treffatkaa te, mä liityn joukkoon sitten seuraavalla kerralla :) Onhan tässä ihania kevätpäiviä tulossa ja mekin liikutaan varmasti kokkolan suuntaan useastikin.
Minäki voin tuoda teille Oriflamen kuvaston....oon kohta kolmisen vuotta myynyt niitä :) Mutta en siis mitenkään tuputa, vaan ihan vain jos jotain kiinnostaa :D Mutta palaillaan asiaan taas :wave:
 
Hei

mulle sopii sekä tiistai että keskiviikko ja ajalla ei ole väliä. Mut ajattelin sitä et ketä sinne tapaamiseen olis tulossa? et tavataanko tällä viikolla vai siirretäänkö ens viikolle että tulis enemmän porukkaa. mitä mieltä olette? mut jos tällä viikolla olis tapaaminern niin olen tulossa.
 
Sinsar
Heps!

Meillä viikonloppu meni kivasti, käytiin hakemassa molemmille lapsosille kengät ja esikolle pyöräilykypärä. Käytiin mummolassa ja otettiin rennosti. :) Voipi olla että mun osalta kahvilatapaaminen jää toiselle kertaa kun esikko nukkuu päikkärit puolenpäivän jälkeen, saattaa vetää jopa kolmen tunnin unet. Mutta älkää vaan meidän takia tapaamisaikaa siirtäkö kun niin monelle se klo 14.00 sopi!

Kirjoittelemisiin!
 
Voitaishan me tehdä niin että tavataan nyt keskiviikkona ne ketkä pääsevät ja sitten vaikka ensi viikolla uusi tapaaminen ja jatketaan tapaamisia vaikka viikottain ja eri aikoihin niin pääsevät kaikki halukkaat mukaan. Eli mun ehdotus on että KESKIVIIKKONA KLO 14 HALPA-HALLIN KAHVILA ja ne tulee ketkä pääsee ja sit jatkoista sovitaan myöhemmin.

Kylläpä oli lämmin ilma tänään. Oli ihan liikaa tytsyllä päällä kun oli vaunuissa ekoilla päikkäreillä, heräs hikimärkänä. Toisille unille sit vähän tajusin vähentää vaatetta. Tuli vaunulenkillä vastaan rullaluistelija jolla oli päällä t-paita ja shortsit!

Nukutaanko teillä monet päiväunet? Meillä nukutaan kahdet, meinas jo alkaa nukkuu vaan yhdet mutta nyt olen saanut onneksi nukkumaan kahdet kun olen nukuttanut molemmat kerrat ulos vaunuihin. Sisälle nukuttaminen oli yhtä tappelua, muutenkin meillä on alusta asti ollut vaikeeta tuo nukahtaminen, unta vastaan pitää tapella kynsin ja hampain vaikka selvästi on väsynyt. Nyt vasta alkanut yöunille meneen ilman suurempia itkuja mutta edelleen pitää nukuttaa, ei osaa itsekseen nukahtaa.

Mites miamiksella ja tytyllä meni neuvolakäynti?

Jatketaan taas huomenna!
 

Kiitos kysymästä, hyvin meni neuvola reissu!! Oli tyty kasvanut oikein hienosti =) mittaa 71,2cm (+3cm edellisestä käynnistä) ja painoa 8785g (+715g)

Vähän piti neuvolan tädille ja lääkärille itkeä.. vierasti molempia! Tasainen kasvu ja kehitys.. Lääkäri tuumasi että taitaa olla sellainen tyttö joka tietää mitä haluaa, tomeralta vaikuttaa!!

Huomiselle tulikin ohjelmaa että, Keskiviikko sopii meille oikein hyvin.. Missä kokoonnumme??

Tyty nukahti kauppa reissulla ja tuolla nyt heräilee!! Meillä varmaan tänään valvotaan aika myöhään.. ja mua jo niiin väsyttää B)

palaillaan taas.. tyty vaatii huomiota =)
 
Meillä ei ollutkaan keskiviikolle mitään menoja. Josuan hammaslääkäri olikin vasta torstaina, joten voitais yrittää tulla tapaamiseen. Meille vaan sopis paremmin esim.klo:12.00, mutta jos se ei sovi muille niin me voidaan tulla tapaamiseen ensiviikolla. Silloin miehelläkin iltavuoro, joten olis meillekki sit jotain tekemistä :)
Mutta joku tuossa jo aikaisemmin sanoi että sovitaan tapaaminen KESKIVIIKOLLE KLO:14.00 JA PAIKKA HALPA-HALLIN KAHVIO, joten jos tuo mun klo:12.00 ei saa kannatusta, niin pidetään sovittuna tuo klo:14.00. Ja tulee sitte tosiaan paikalle ne jotka pääsevät ja sovitaan sit uusi tapaaminen taas ensiviikolle :)
Aivan ihana päivä tänään, täytyy laittaa poika vaunuihin ja lähteä kävelylle B) AURINKOISTA PÄIVÄÄ KAIKILLE :wave: :flower:
 

Kuinkas on huomisen tapaamisen laita, Moniko on tulossa?? Treffataanko ekku vaikka siinä ulkona ja mennää sit porukalla kaffilaan!

Tällaisina päivinä sitä kaipaa tosiaan seuraa.. mies meni töihin yheksi ja tulee yheksän jälkeen!!

Aamulla käytiinki miehen kans ne mun iltapäivälle ajattelemat paikat niin on ollut aika pitkä päivä kotona..

Tosiaan markkinoilla käytiin ja apteekissa hakemassa mulle pillerit, yritin kyllä että jos ei haettais B) Sit pyörähettiin kallentorin kirpparilla ja kassillinen vaatteita löytyi tytölle!! Yllättäin..

Alan laitaa iltapalaa miehuuelle.. palaillaan =)
 
Tapaamisesta; meille kävis kello 14 paremmin mutta periaatteessa kello 12 on myös mahdollista, tytsy saisi vaunussaan heräillä sitten kahvilassa ja voin kyllä antaa hedelmäsosepurkin sielä. Et jos muille käy tuo kello 12 niin mullekin käy kun pistetään käymään! Mutta yritetään nyt tän illan ja huomisen aamun aikana sopia se kellonaika niin tietää sitten vähän varautua.
Niin ja ei kai meidän erikseen tarvi minnekään kokoontua vaan suoraan sinne HH kahvilaan, ei sielä taida niin paljon porukkaa olla ettei toisiamme löydetä...

Tänään ollut jotenkin väsyttävä päivä, päätä särkenyt ja hartiat jumissa. Täytyis mennä hierojalle ennenkuin ihan pahaksi käy. Nyt tuntuu ettei oikein juttukaan luista, taidan mennä miehen eteen lattialle istumaan vihjailevasti...

Palaillaan!

 
pipsa-80 harmaana
hei

En osaa vielä sanoa että pääsenkö sinne klo 12. Mutta Jos se teille muille sopii niin Ei tarvi mua vasten sitä pitään silloin klo 14. Mä tulen jos pääsen.
Sitten semmoista että mitä mieltä olette jos sinne tapaamiseen tulee listan ulkopuolelta joku? Kyse olis mun yhdestä tutusta ja sillä on hyvin harvoin mahdollisuutta käydä netissä. Hän on -82 syntynyt mamma jolla on 10kk ikäinen tyttö ja kohta 4v ikäinen poika.
 
hei kaikille.
En ole kovasti kirjotellut, kun tahtoo olla ajoittain kova väsy. ja sitten välillä taas ei väsytä lain, niinkun nyt. Johtuu vaan tästä alku raskaudeta varmaan, ja odotellaan ohi menoa.
Ihana kun on ilmat suosinut meitä, ihan hyvillä mielin on tullut lähdettyä neidin kanssa ulkoilemaan väsymyksestä huolimatta.
aika menee tosi nopeesti. Meidän neiti haluaa ulkona "pii aan", eli kiikkaan. ja sit puistossa haluaa osallistua kaikkeen niinkun isommatkin. mun pienestä vauvasta on tullut pikku-taapero.
Mä käyn myös melkein päivittäin kallentorin kirpparilla katseleen neidille ja itselle vaatteita. edullista ja monesti löytyy tosi löytöjä. niin ja kivaa kanssa.
Mun mies on vuorotöissä, ja hänellä on välillä 14-22 vuoroja peräkkäispäivinä. sillon kyllä kaipaisi aikuis seuraa ja neidille kelpaisi varmasti myös seura.
nyt keskiviikkona ei päästä kaupunkiin, kun mulla on työpäivä. jospa mekin päästäisiin ensikerralla. kaikkea hyvää teille kaikille.
 
Huomenta kaikille!

Jos nyt sitten kuitenkin pidetään se kellonaika siinä alkuperäisessä suunnitelmassa eli kello 14 niin pääsevät ainakin ne ketkä alusta asti ovat olleet tulossa.

Miamis; en nähnyt jostain syystä sun edellistä viestiä illalla kun kommentoin ettei tarvi erikseen mihinkään kokoontua. Ihan hyvin voidaan tavata eka ulkopuolella ja sit mennä yhdessä.Tarkennan vain et tarkoititko kahvilan ulkopuolella vai koko halpa-hallin ulkopuolella?

Pipsako se kyseli ulkopuolisen tulemisesta tapaamiseen, mun puolesta ainakin saa tulla, hyvä vaan jos on paljon porukkaa.

Eevin äitille jaksamisia!
 
äitee-agnes
Huomenta!
Meillä on tänään klo 13 se viime viikolta siirtynyt neuvolalääkäri, joten ei varmaan ennätetä kahville. Poikakin pääsee iltapäiväunille vasta neuvolan jälkeen, joten siirrämme kahvittelut seuraavaan kertaan. Isoveli ollut flunssassa ja nyt tuntuu että me muutkin aivastellaan siihen malliin,
että saattaapi lenssu iskeä, joten senkin puolesta parempi näin.
Oikein mukavia rupatteluhetkiä teille, jotka "kynnelle kykenee"!! :D
.. ja muille mukavaa viikonjatkoa! =)
 

Yhteistyössä