¤¤KOKKOLANSEUDUN VAUVAT¤¤


Huomenta täältäkin!!

Aattelin jos siinä halpa-hallin liukuovien luona treffattais?! Ja tosiaan sillon 14.00! Mukavampi mennä porukalla sisälle niin ei tarvi siel sisällä miettiä et onkohan ne tuola pöydässä vai..

Ja tosiaan kyllä munkin puolesta voi tulla vaikkei täällä ole kirjoitellutkaan!! Mukaan vaan kaikki..

Ja muut pongatkaa sit meidät.. oon niin huono tunnistaan ketään!! Meidät kyllä pitäis tunnistaa.. Meillä on nalle kuvioiset harmaa-beiget vaunut ja mulla päällä niken sini-harmaa hupparitakki ja punaset kengät! Tytöllä keltanen puh haalari ja punaset arskat päässä B)

Mutta nyt aamu toimiin.. tapaamisiin!!
 
Joo tavataan vaan siinä ulko-ovien luona ja kello 14. Mä en vielä tiedä mitä päälle laitetaan mutta meillä on tummansiniset vaunut missä reunoissa vähän ruutukuvioo. Tuskin siinä montaa "ulkopuolista" äitiä vaunujen kanssa parveilee siihen aikaan että eiköhän toisemme tunnisteta.
Kiva olisi jos mahdollisimman moni pääsisi tulemaan!

Tapaamisiin!!
 

Kyllä nyt ottaa päähän ku ei päästy tulemaan :( Mitään ilmottamatta pölähti tänne just ku olin syöttämässä tyttöä ja sit olis puettu ja lähetty!!
Ootin niin innolla tapaamista..

Tyttö unilla nyt.. täytynee tieten lähteä vielä iltasella kävelylle että pääsee uloskin tänään!! Vähän niinku pinna kireellä ku on koko päivän ollu sisällä..

Minkä ikäisenä muuten saa laittaa lapsosen pyörän istuimeen?? Neuvolasta sanoi että 1v ikäisenä!! Eikö muka ennen sitä.. Kun mulle on moni sanonut että kun istuu =)

Meille tuli hobbyhallista eilen uudet pyörät niin olis kiva päästä polkeen noita raskauskilojen rippeitä pois B)

Millanen päivä mammoilla huomenna?? Haluaisko joku tulla meille leikkimään tai vaunulenkille? =)


Miamis ja Aino neiti huomenna 8kk
 
äitee-agnes
Hei Mammat!
Montako teitä oli tapaamisessa? Mitäs vauvelit tykkäs? Ja vielä.. oliko tapaamispaikka hyvä ja mahduitte sinne vaunujenkin kanssa hyvin?

Meillä oli tuo 8kk neuvolalääkäri. Pojan pituus oli 74 cm, paino 9300g eli hyvin kasvaa!
...mutta sitten lääkäri kuunteli sydäntä...pitkään... ja kertoi että semmonen hento sivuääni kuuluu, joten saamme aikanaan lähetteen lastenpolille jatkotutkimuksia varten
:'(
Toivottavasti ei mitään pahempaa!!!

Nyt parannellaan flunssaa ja ensi kerralla tuumme kahville mukaan!
Mukavaa loppuviikkoa!

:)
 
Hei kaikille!

Olipas mukava yllätys tämä otsikko, kun eksyin tänne palstalle :) Hyppään nyt vähän vauhdista mukaan, jos se vain sopii...Olen Kannuksesta ja 4 kk:n Jeren äiti. Olen asunut Kannuksessa 1,5v, joten tuttavia ei liikaa ole. Meidän Jere on sitten tämän joukkion kuopus varmaan, mutta perässä tullaan!

Mielelläni tulen mammatapaamisiin Kokkolaan ja Josuan + äidin kanssa olisi kiva myös treffailla vaikka ihan Kannuksessa.

Alkuhankaluuksien jälkeen meillä on mennyt oikein hienosti esikoispoikamme kanssa.
 
Heissan!

Kyllä me vähän miamista ja tytyä odoteltiin ja ihmeteltiin minne ovat eksyneet!
Meitä ei ollut kuin kolme, minä, pipsa ja pipsan kaveri joka siis ei ole tänne kirjoitellut. Toivottavasti seuraavalla kerralla on parempi menestys. Mutta mukavaa oli silti ja vauvat tykkäsi (mitä nyt meidän neidin piti vähän alkaa kiukutella lopussa väsymystään). Paikka oli hyvä, mahtui ihan hyvin vaunujen kanssa (tietty eri asia sit jos on kymmenet vaunut...)eikä ollut paljon porukkaa ja lastenhoitohuonekin oli hyvä. Syöttötuolejakin oli useita. Ja pulla oli hyvää... Eli suosittelen seuraavallekin tapaamiselle samaa paikkaa. Ajateltiin että joku joka ei nyt päässyt saa ehdottaa seuraavan tapaamisajankohdan. Meillä ei ainakaan ole ensi viikolle mitään suunniteltuja menoja.

Äitee-agnes, toivotaan tosiaan ettei pojun sydämessä ole mitään vikaa.

Miamis; meillä on huomenna aamupäivällä neuvola ja ajattelin yhdistää vaunulenkin neuvolakäyntiin ja iltapäivällä kun mies tulee töistä lähden kaupoille vähän katselemaan tytsylle jotain vaatetta, pitäisi ostaa joku ohut ulkohaalari. Joten me ei ainakaan päästä teille leikkimään tai lenkille, harmi sillä mielellään oltaisiin kyllä tultu. Joku toinen kerta sitten!

En osaa siihen pyöräilyyn sanoa mitään, kai se periaatteessa on se 1vuosi rajana mutta miksei sitä aikaisemminkin voisi jos lapsi tukevasti istuu. Meillä ei ole vielä ajankohtaista, ei nimittäin istuta yhtään tukevasti...
 
äitee-agnes
Miamis; tosta pyöräilystä..
Aikoinaan kun isoveikka oli vauva, niin laitoimme hänet pyörän kyytiin n.9kk ikäisenä ensi kerran. Poika istui siinä vaiheessa jo hyvin. Ekaksi pieniä matkoja pyöräillen, kuin totuttaen siihen hommaan jne.
Istuinta kun olimme ostamassa pyöräliikkeestä, kertoivat ettei sen istuimen tarvitse mikään sellainen erikoinen olla, jossa vauva pystyy esim. "nukkumaan", vaan ihan sellanen perusistuin. Se me hyväksi todettiin ja poikakin nautti suunnattomasti "laajentuneesta reviiristä". :D
 
Huomenta ja tervetuloa xena porukkaan!

Meillä sit neuvola peruuntui, lääkäri sairaana. Tylsää... Soittaa uutta aikaa kun tietää lääkärin tulon mutta veikkas että siirtyy kuukaudella! Kysyn kyllä jos sais käydä kuitenkin mittauksessa ja punnituksessa lähiaikoina.

Niin että Miamis meille kyllä sopisi tänään se leikkiminen teidän luona ihan hyvin! Vaikka kello 13 aikaan? Kirjoittele!
 

Moikka!!!


Hansku; Voi kukkanen sentää!! Meni vähän ohi toi klo.13.00 B) Jostai syystä sun viesti ei ole näkyny mulla ku vasta ny... mulla tökkii nää sivut välillä tosi pahasti!!
Mut oikeesti täytyy joku päivä yrittää paremmalla tuurilla leikkimään tuloa.. Ihan millon teille vaan sopii koska me kyl ollaa lähes joka päivä vaan kotosalla kahden!!

Oliskoha teillä ollu sama lääkäri ku meillä, se meinaan oli jo maanantaina aika pahasti vilustunut ja niiskutti.. Vähän hirvitti olla sen likellä kun ollaan kaikilta taudeilta vältytty!

Oltiin aamu tässä kotosalla ja yritin ja yritin tyttöä nukkuun päikkäreitä mut ei.. Sit lähettii kaupoille, oli hereillä koko reissun!! Nukahti sit puol kahen aikaan..

Olinkin tuossa pihalla sit alottelemassa haravointi urakkaa.. meillä pihatalkoot tänään niin ku tossa aiemmin jo arvelin et pian olis =)


Mut nyt meillä herättiin.. Palaillaan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 21:02 Xena kirjoitti:
Hei kaikille!

Olipas mukava yllätys tämä otsikko, kun eksyin tänne palstalle :) Hyppään nyt vähän vauhdista mukaan, jos se vain sopii...Olen Kannuksesta ja 4 kk:n Jeren äiti. Olen asunut Kannuksessa 1,5v, joten tuttavia ei liikaa ole. Meidän Jere on sitten tämän joukkion kuopus varmaan, mutta perässä tullaan!

Mielelläni tulen mammatapaamisiin Kokkolaan ja Josuan + äidin kanssa olisi kiva myös treffailla vaikka ihan Kannuksessa.

Alkuhankaluuksien jälkeen meillä on mennyt oikein hienosti esikoispoikamme kanssa.
Moikka :wave: Hmm...mahdetaanko me tuntea toisemme =) Missäpäin Kannusta asut? Me asutaan Raasakankadulla :) Tervetuloa vaan kylään jos näillä nurkilla liikut :D Oletko käynyt Kannuksessa siellä perhekahvilassa? Me oltiin tänään Josuan kanssa siellä ekan kerran ja oli ihan kivaa kun sai rupatella muiden äitien kans. Josua on vielä vähän arka koville äänille kun ei olla oikein ihmisten ilmoilla liikuttu, mutta tänään näytti jo leikkivän rohkeammin tuolla muiden lasten kanssa :)
 
Hei Sussu!

Empä usko, että tunnetaan mutta sillehän voidaan tehdään jotain B) Me asumme Roikolassa, rakensimme v. 2005 ja muutimme marraskuun alussa. Onko yhtään tuttua seutua..?

Minä olen ajatellut sitä Perhekahvilaa monesti, mutta en ole muistanut niitä aukioloaikoja - olen itseasiassa kytännyt seuraavaa kaupunkitiedotetta, että näkisi ne ajat. Oliko siellä paljon väkeä? Oliko niin nuoria kuin alle 1/2 vuotiaita..?

Meille olette myös tervetulleita!!! Palaillaampas :wave:
 
Heissan taas kaikille!

Miamis; ei se haittaa vaikka ei tavattukkaan, joku toinen kerta sitten. Kotona kaksistaan mekin yleensä päivät ollaan. Mulla kans välillä nää sivut tökkii kovasti. Tehtiin tytsyn kanssa vaunulenkki ja olin miehen töiden jälkeen pari tuntia kaupoilla, ostin tytsylle parit housut ja kypärämyssyn ja sukkahousut jotka oli aivan liian isot. Oli ajatuksena ostaa joku kevyt ulkohaalari mutta nuukuus iski ja ajattelin että pärjätään sillä pakkauksen kevyttoppapuvulla ja muilla vaatteilla, kun eipä tuo nyt vielä pahemmin ulkona konttaile...

Tein iltapalaksi mannapuuroa ja mansikkakiisseliä, nam. Herkuttelemaan ja teho-osastoa katsomaan.

Huomiseen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 18:55 Xena kirjoitti:
Hei Sussu!

Empä usko, että tunnetaan mutta sillehän voidaan tehdään jotain B) Me asumme Roikolassa, rakensimme v. 2005 ja muutimme marraskuun alussa. Onko yhtään tuttua seutua..?

Minä olen ajatellut sitä Perhekahvilaa monesti, mutta en ole muistanut niitä aukioloaikoja - olen itseasiassa kytännyt seuraavaa kaupunkitiedotetta, että näkisi ne ajat. Oliko siellä paljon väkeä? Oliko niin nuoria kuin alle 1/2 vuotiaita..?

Meille olette myös tervetulleita!!! Palaillaampas :wave:
Juu, kyllä Roikola on tuttua seutua, kaveri mm.asuu siellä ja lapsena kävin Kiviojalla ratsastamassa :) Minä oon kotoisin Kannuksen toiselta sivukylältä, välikannuksesta, joka on vähän niinku roikolan naapurikylä :D Ollaan joskus miehen kanssa ajeltukin siellä roikolassa ja katsottu niitä uusia taloja joita sinne on tullut ilmeisesti useampikin. Missäpäin te siellä asutte....asutteko kenties sellaisella mäellä metsän keskellä? =) No mutta kyllä mää varmasti löydän teille jos joskus sovitaan kyläilyaika. Oletteko tulleet jostain kauempaa tänne kannukseen? Niin... ja jos et halua tässä jutella, niin kirjaudu ja laita yksityisviestinä. Mua kiinnostais tietää että mitä tarkoitit niillä alkuhankaluuksilla joista tuossa ensimmäisessä viestissä mainitsit ja ihan vain sen takia kiinnostaa, koska meilläkin on ollut hankalaa Josuan kanssa tämä alku. Mutta tietenkään ei ole pakko kertoa :) Tuolla perhekahvilassa oli tänään n.10 äitiä ja lapsia iso kasa :D Se alkaa joka torstai klo:10.00 ja siellä saa olla klo:13.00 saakka. Tarjolla on kahvia yms yms ja siihen saa laittaa rahaa jos haluaa, mut ei pakko. Isommat lapset lähtee sit kerhotätien kanssa yläkertaan askartelemaan ja leikkimään ja äidit jää pikkuisten kanssa alas. Joskus on jotain teemapäiviä, mutta nyt oli ihan vapaata jutteluaikaa. Josua taisi olla tänään nuorin lapsi ja loput oli sellasia jotka osasivat jo kävellä...eli yksi vuotiaita tais olla suurinosa, mutta sillä ei ole mitään väliä minkä ikäinen lapsi on, kaikki ovat tervetulleita! Tänään siellä kävi yksi äiti jolla oli vauva vielä mahassa. Hän tuli jo etukäteen katsomaan perhekahvilatoimintaa ja tulee sitten vauvan kanssa varmaankin mukaan :) Mutta nyt taidan mennä suihkuun ja sitten nukkumaan, jos Josua vaan antaa nukkua. Eilen valvottiin puoleen yöhön :/ Kirjoitellaan lisää!
 

Huomenia!!

Xena. Mun mielestä sinne halosen lastenosastolle menee vaan portaat.. Viime kesänä käytiin sielä viimeks ja vaapuin rv 41+ niitä portaita ylös ja alas helteellä vielä! Kahteltiin sillon et jos olis helpompikin tie sinne mut ei ainakaa löydetty..

Hansku. Mulle kans iski nuukuus haalarin ostossa niin teinki sit itte!! Ihan hieno tuli.. Sain kankaat samaan hintaan mitä yks valmis haalari olis maksanut ja tein niistä tosiaan haalarin ja vielä housut ja takin!!

Tyttö heräs tänään jo kahdeksalta ku isi lähti töihin.. ja onki nyt jo nukkumassa! Tässä järkkäsin vähän paikkoja kun kämppä näytti oleva ihan pommin jäljiltä.. Pyykkiä tarttis vielä koneellinen pestä mut se saa oottaa tytön heräämistä!! Neiti herää linkoamiseen..

Pakkaamistakin tieten täytyisi aloitella.. Lähdetään huomenna iltapäivällä ajeleen Alavudelle! Miehen veljellä synttärit niin mennää juhliin niitä =)

Vähän hirvittää tuo matka kun ei olla noin pitkästi vielä tytön kans ajeltu. Maksimissaan 75km ollaan ajettu kerrallaan ja sillonki on hermot menny! Ei toki ihan aina.. Taitaapi tulla aika tuskallinen reissu, kukaan ei ymmärrä vaikka sanottaisiin millaista meidän on matkustaa niin on vaan mentävä! Anoppi tulee kyydillä niin näkeepähän sit jos tyty alkaa hermota B)

Meillä tosiaan oli eilen talkoot ja olin haravoimassa.. Suunniteltiin sit naapurin kanssa että järkätään pihakirppis kesäkuussa!! Meillä on tässä niin kiva sisäpiha että on hyvä järkätä.. Toivottavasti saadaan naapurusto innostumaan ja väkeä paikalle!

Mutta nyt täytyy alkaa laittaan kamppeita kasaan B)

Hauskaa viikonloppua kaikille jos nyt en enää kerkeä paikalle!!


Miamis ja Aino
 
Sussu: Laitoin sulle yv:tä.

Miamikselle ja Ainolle mukavaa reissua!

Meidän poika kääntyi selältä mahalleen tuossa vähän jälkeen 3 kk:n ja nyt se on ihan mahdotonta kääntyilemistä. Ei yhtään pysy enää selällään, vaan heti pitää kääntyä mahalleen ja sitten pääsee huuto kun ei taidot vielä riitä eteenpäin. Että ei puhettakaan, että mamma pystyis jotain tekemään... :/ Milloin teidän vauvat ovat oppineet ryömimään?

Mitäs teillä on viikonloppusuunnitelmia? Minä olen tulossa huomenna Kokkolaan pubikierrokselle ja Calleen B) Eipä tuota tule nykyään jostain syystä paljon enää käytyä. Nyt on hyvä syy kun treffaan rakasta opiskelukaveria!

Itestäni sen verran vielä, olen kesällä 30v. täyttävä, naimisissa oleva mamma. Ollaan miehen kanssa seukattu kohta 7 v. 2005 mentiin naimisiin ja 12/06 syntyi yllätysvauva :heart:

Kenelläs täällä oli vauvakuumetta...olikohan Miamiksella...jokos muilla on?
:)
 
Kiitos yv:stä :) En vielä ehdi siihen vastata kun ollaan kohta lähdössä miehen kanssa Kokkolaan syömään. Mun äiti tulee Josuan kans ja päästään kerranki kahestaan. Eipä me olla vielä käyty kahestaan missään :ashamed: Mies tuolla yrittää saada Josuan iltapäiväunille, mutta vähän takkuista tuntuu olevan, varmaankin maha taas pojalla kipeä :/ Saa nähä millä tuulella se täällä mummun kanssa illan viettää. Ei me käydä kuin syömässä jossain ja vähä kaupoissa. Mutta laitan illalla yv:tä jos ehdin. Ja kaikille hyvää viikonloppua :wave:
 

Täällä vielä ollaan..

Meillä neiti alko pyöriin napansa ympäri n.5kk ikäisenä ja 6kk iässä alko ryömiin takaperin B) 7kk iässä alkoi ryömimään eteenpäin vauhdilla!!
Nyt 8kk iässä ryömitään ja välillä otetaan konntaus askelia.. Tänään on konttaillut jo enempi =) Ihan uusin taito on nyt tukea vasten polviseisonta.. Hieman haparoivaa on että saa olla mammalla silmät selässäkin!!

Piti ihan vauva kirja ottaa esille kun on tapahtunut niin paljon ettei muista mitä millonki ollaan opittu!!

Kohta sieltä mieskin kotiutuu töistä :heart:

Sillä on vielä maanantaikin vapaana niin saadaan vielä kökötellä kotona päivä kun tullaan reissusta!

Hui.. Uimakassikin varmaan tarttis pakata =) Pienellä varauksella meidän uintiin lähtö kun kävellen täytyy mennä ni jos on oikee p.. keli nii en kyl lähe tarpoon minnekkään ;)

Mutta nyt keitteleen ruoka valmiiks..

 
hei

Pitkästä aikaa pääse taas tanne kirjoittelemaan

Miamis ja Aino teille oikein mukavaa reissua

Xena:Tervettuloa, Mukavaa että tulee lisää porukkaa

Meillä täällä Jenni (nuorimmainen) opettelee kovasti seisomaan ilman tukea. Pysyy siinä n.15s ja sitten tajuaa että mitä tekee ja sitten lösähtää lattialle. no siitä se lähtee....
Meidänkin pitäis lähteä kaymään raahessa sunnuntaina ku on kummipojan 1-v synttärit. Onneksi meillä tytöt tykkää nukkua autossa niin se matka menee nopeaa

Mut nyt täytyy lopetella ku miehen veli tuli käymään ja jos en nyt viikonlopun aikana kerkiä käymään täällä niin oikein hyvää viikonloppua kaikille
 
Heippa!

Xena; meillä ollaan vähän laiskoja eikä ryömitä vieläkään, tytsy täyttää maanantaina 8kk. Ja niinkuin olen aikaisemminkin kirjoitellut, ei käänny edelleenkään mahalleen. On se hauska kuinka eri tahtiin vauvat kehittyy kun teillä jo 3kk ikäisenä kääntyi. Kovasti kyllä vatsallaan touhuaa lelujen kanssa ja paljaalla lattialla takaperin työntää itseään ja napansa ympäri pyörii. Toisaalta odotan kovasti että lähtis jo ryömimään niin ehkä vähän paremmin sitten viityisi itsekseen lattialla mutta toisaalta on kiva ettei ryömi niin ei tarvi koko aika niin kovasti vahtia.

Kyllä sellainen pieni vauvakuume tääläkin on nousussa... Mutta ajateltiin vielä muutama kuukausi odotella...Tarkoitus kuitenkin olisi tehdä tytsylle pikkuveli tai sisko ja kun ei tästä ainakaan enää nuorru niin ei kauhean kauaa viitsi odotella (minä 34v ja mies 41v). Kaksi saa meille riittää, miehellä kun on ennestään kaksi niin siinä on ihan tarpeeksi lapsia!

Miamis; olen joskus nuorempana ommellut jonkin verran mutta nyt ei kyllä enää hermoja ole sen vertaa että alkaisin tehdä itse haalaria...Housun lahkeiden lyhennys onnistuu mutta ei paljon muuta.
Kerro sitten milloin meinaatte kirpparin pitää niin täytyy tulla käymään.

Meillä tytsy nukkui tänään vaan yhdet päiväunet, normaalisti nukkuu kahdet. Nukkui melkein kolme tuntia enkä sit enää saanut nukkumaan toisia unia. Eli heräs päikkäreiltä 13.30 ja nukahti yöunille 20.00. Ei ole koskaan ennen noin pitkään ollut hereillä putkeen. Toivottavasti ei ota tavaksi, oli meinaan vähän pitkä alkuilta...Viime yönä nukkui 8 tuntia heräämättä joka oli kyllä ennätys! Toivottavasti ensi yö menee samanlailla.

Meillä ei ole viikonloppusuunnitelmia muuta kuin vauvauinti huomenna. Saadaan ne viime sunnuntaina otetut kuvat, kiva nähdä minkälaisia otoksia tuli.

Xenan huomisesta pubikierroksesta ja Callesta tuli mieleen kysyä että oletteko kuinka käyneet yleensä baareissa nyt lasten aikana? Mä olin työpaikan pikkujouluissa kun tytsy oli 3,5kk (ei tosin baarissa vaan työpaikalla mutta juhlimassa kuitenkin) ja kotipaikkakunnalla vanhojen kavereiden kanssa juhlimassa kun tytsy oli 5,5kk. Välillä kyllä menojalka vipattaisi enemmänkin, olen aikaisemmin ollut kova tyttö juhlimaan...

Xenalle hauskaa iltaa huomiseksi ja miamikselle hyvää synttäriä, toivottavasti teidän matka menee hyvin!

Palaillaan taas!
 
Iltaa vaan, me tultiin vasta 20.30 Kokkolasta. Menikin vähän kauemmin kun innostuttiin kiertämään muutama kauppa ja löydettin molemmille uudet takit :) Mutta Josua oli pärjännyt täällä mummun kanssa oikein hienosti ja oli ollut tosi hyväntuulinen, niinkuin yleensä onkin jos ei mahakipu vaivaa. Poika oli aivan onnessaan kun tultiin takasi kotia ja tuotiin sille sellanen pehmeä pallo :D Ja mies osti sille H&M:ltä ralli-pipon ja paidan ja minä löysin ale-rekistä sille ihanan verkkatakin :heart:
Itelle ostin hajuvettäkin Body Shopista ja kävin moikkaamassa parasta kaveriani Matinessa, kun hän on siellä kampaajana. Minäkin olen muuten ammatiltani parturi-kampaaja, mutta töissä olen ylivieskan sepon kullassa :D En luultavasti enään koskaan tee kampaajan hommia. Tarkoitus olisi aloittaa jossain vaiheessa opiskelut sisustusalalla. Kyllä mekin ollaan puhuttu lapsesta, mutta meillä on kuitenkin taustalla niin paljon vaikeita juttuja, että ei nyt suunitella yhtään mitään vaan katotaan mitä elämä antaa :ashamed: Ja mulla on kuitenkin 2 raskautta/synnytystä niin peräjälkeen, että katsotaan nyt sitten...

Meillä Josua kääntyi (muistaakseni) selältä mahalleen tuossa 4-5kk taitteessa ja toisin päin 6kk iässä. Taaksepäin alko ryömiä 7kk iässä ja navan ympäri pyöri 7,5kk iässä. Josua ei ryöminyt tuolloin 7kk iässä eteenpäin ollenkaan, vaan liikkui kierimällä paikasta toiseen :D Vasta nyt 9,5kk iässä oppi vihdoin ryömimään myös eteenpäin ja nousee kontalleen ja keinuttelee itseään siinä. Josua oppi istumaan jo 5kk iässä ja nyt osaa nousta itse lattialla istumaan. Vielä en kuitenkaan uskalla jättää yksin istumaan kun keikahtaa silloin tällöin nurin ja sitte tulee itku.

Nyt taidan lähteä suihkuun ja sitten toivonmukaan nukkumaan....meillä kun ei koskaan tiedä, että milloin Josua herää pyörimään :/
 
Niin ja joku siellä aikasemmin kyseli tuosta baarissa käymisestä, niin mää en oo vielä käynyt vaikka poika on jo 10kk :whistle: En olis kyllä jaksanutkaan kun yöt valvottu ja päivät nukuttu, mutta nyt kun elämä on jo tasaantunut niin kyllä kuulkaas tekis mieli lähteä tanssimaan =) Mää oon ihan hulluna tanssimiseen...siis diskoissa....ei mitään humppaa :D Mutta eiköhän sitä tässä jossain vaiheessa tule lähdettyä ihan tuohon paikalliseen :)
 
=) me tullaan näin myöhään teidän keskusteluihin;mut pikasesti katoin
teidän kirjoituksia ja olin tapaamisessa tytön 10kk kanssa!lisäksi mulla on
poika heinäkuussa tulee jo neljän!meidän tyttökin on vähän jäljessä kehityksessä,vähän ryömii eteen,ei varaa jalkojaan maahan,joudutaan
lisätutkimuksiin,ollaan fysioterapiassa käyty muutamia kertoja!vähän laisesti tänne pääsen kirjoitteleen,mut tapaamisiin voin osallistua!hyvää
loppu viikonloppua kaikille!palailemisiin! :wave:
 

Yhteistyössä