KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mymosa, minut voisi poistaa tuosta painonpudotus pinosta. En millään jaksa nyt ajatella laihdutusta. Syksyllä tiputin 10kg ja jotenkin tuli stoppi vastaan asian kanssa, että tarviin taukoa asian kanssa. Nyt pyrin pitämään painon samassa.
Mut voisi myös laittaa piinailijoihin. Eilen oli ovisplussa testissä, siispä tänään oletettavasti ovulaatio eli onko se sitten dpo 0 nyt.
 
Minnarun: Sanoit tosi ihanasti =) Kiitos!

mymosa: painoa pudonnut yhteensä -3.9 kg eli eipä ole hurjasti muutosta tapahtunut viimeisten parin viikon aikana... No eiköhän se taas tästä, kun kevättä kohti mennään ja kiinnostus kilojen karistamiseen taas nousee...

PieniTytönTylleröinen: Testaa! *yllyttäen* :D

InkeriIisakki: :hug:
 
Täällä kp 26 ja viime yö ollut hyvin levoton... tissikivut oikein ihmeelliset ne tulee ja menee ja taas kerran vasen rinta on se kipeämpi... eilen kävin taas lukee kaiken maailman raskausoireita ja useassa oli levottomat unet ni niitähän sitten viime yön näin :D on se niin hassua vaikka kuinka kaikkia luonnonlakeja vastaan jos raskaana olisin ni toivoo sitä kyllä viime metreille asti ja etsii itsestään "oireita"... mut niin kuin jo useasti olen saanut huomata miun hormooni toiminta on semmoinen että miulle tulee pahoinvointeja huimausta mielialojen muutoksia ym. joka kierrossa lämmöt nousee, finnit, rinnat kipeytyy, pahoinvointi, nälkä ym. joten itse olen ajatellut et se kierto jonka loppu puolella uupuu kaikki nuo olisi se plussa kierto =)=)=)=)

Inkeriniisakki: kurjaa...odottavan aika on niin kamalan pitkä, jos et kerta raskaana ole ni toivottavasti täti suvaitsee saapua paikalle ajoissa.

Pienitytöntylleröinen: mie muistelen et monesti noiden terojen jälkeen on tullu kiertoihin heittoja itselläni ei siis kokemusta, mutta useat on täällä jakanut tuntojaan. Mie en vielä oo perehtyny niiden vaikutuksiin ym.
 
Kp 25 ja yk 5 ja tältä näytti testi tänä aamuna:

klikkaamalla saa suuremmaksi..

Kädet tärisee... Olin ihan varma negasta, ajatus oli tehdä testi pois kaapista polttelemasta näppejä...
Nyt pitää jännätä ja pelätä alkaako menkat viikonloppuna vai... Jos ei, niin pisimmän kierron mukaan maanantaina on menkat myöhässä. Nyt tosin on melkein kellontarkasti alkaneet menkat kp 28, joka ois perjantaina :rolleyes:

Painonpudostushaasteesta jättäydyn minäkin pois...
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Toivottavasti karamelliapinan haamu vahvistuu plussaksi..

Eipä uutta tämän taivaan alla, reseptit haettava tänään tai huomenna..

Muuten, haluaako joku muu päivittäjän pestin vai jatkanko ensi kuussakin?
 
Karamelliapina :heart:

ON: kivut alkaa olla sitä luokkaa et täti tulee minä hetkenä hyvänsä joten jostain syystä miun kierrot on alkanu lyhentymään huomattavasti alusta...aikaisemmin siinä 30-31 suht säännöllisesti sitten alkoi olla 29 ja nyt viime kierto 27 ja todennäköisesti tämä on yhtä lyhyt !!! Onko jollakulla tietoa missä vaiheessa pitäisi alkaa huolestua kierron muuttumisesta, ei koskaan aikaisemmin kierrot ole ollu näin lyhkäsiä...
 
InkeriIisakki: :hug: Toivotaan että se muuttuisi vielä plussaksi.

Karamelliapina:: Varovaiset onnittelut! Viiva on mielestäni kyllä aika selkeä =)

Minnarun: Voisithan varuiksi soittaa neuvolaan/lääkäriin ja kysyä, onko syytä huoleen. Siis jos ne menkat sieltä alkavat, mitä emme tietenkään toivo =)
 
Minnarun: Mulla on kierrot olleet tosi lyhyitä keskeytyksen ja kaavinnan jälkeen (aikaisemmin on ollut n. 30 päivää). Ensimmäinen oli 27 päivää ja sen jälkeen 25, 23, 24, 27 ja 26 päivää. Tuossa 23-24 kiertojen kohdalla olin itse tosi huolestunut tilanteesta ja juttelin asiasta terveyskeskus lääkärin kanssa. Hän sanoi, että 23 päivää on normaalin rajoilla ja jos siitä vielä lyhenee tai pysyttelee siinä, lähdetään tutkimaan ovuloinko ollenkaan. Nyt näyttää siihen nähden jo ihan hyvältä, että kierto on pidentynyt. Ehkä hormoni toiminta on vain ihan sekaisin koettelemuksen jälkeen???
 
Tails: minun ainoat pyörähdykset on kuuden (kohta seitsemän) yrityskerran aiheuttamia listan yläpäästä alapäähän =)=)=)=) notkutaan yhdessä josko meidät päästetään joku päivä tuonne odottajien puolelle =)

Barbbis: se on kyllä ihan mahdollista en koskaan aikaisemmin ole tämmöisten koettelemusten edessä ollu enkä myöskään koskaan ennen ole tarkkaillut kiertojani näin tarkkaan... olimuuten päivällä oikein mehevät kivut... miun täytyy varmaan jossain vaiheessa ottaa uus satsi ovistikkuja kerta kierto on alkanu niin heittää josko se sieltä edes löytyy lainkaan... ainut perinteinen merkko joka uupuu on finnit niitä ei löydy vielä leualta jostain oviskesta (arvellusta sellaisesta) on oikealla ohimolla ollu finni joka aluks oli kipeä ja oikein täyteinen nyt siitä on jo kivut kadonnu mutta möhkylä on siinä... yhä harmittelen kun en ole kirjaa pitäny kiertopäivistä ja mitä oireita milläkin kp:lla ollu ni vähän sais osviittaa jo aiemmin missä vaiheessa kiertoa mahdollisesti ollaan menossa....
 
Tails ja Minnarun: :hug: Miltei samoissa lukemissa mennään. Mulla on nuo kierrot vaan olleet niin lyhyitä, että olen kuronut teitä kiinni yrityskiertojen määrässä ;) Välillä tulee kieltämättä just tuo tunne, että toiset käyvät täällä vain kääntymässä ja siirtyvät nopeasti odottajiin. Ketuttaa, kun ei itse pääse sinne. Toisaalta iloitsen kyllä muiden puolesta. Sekavia tunteita siis. Mitä pidemmälle tässä mennään, sitä vähemmän jaksaa keskittyä raskautumiseen. Jotenkin kaikki greippimehut ym. ahdistaa. En jaksa enää mitään ylimääräistä vaan yritän keskittyä yhä enemmän muihin asioihin. Eihän sitä tiedä kuinka kauan täällä saa odotella odottamista. ;) Kuitenkin täällä tulee roikuttua lähes päivittäin muiden kuulumisia lukemassa vaikkei aina jaksa itse osallistua keskusteluun. En osaa olla poissakaan. :D
 
Sunflower11
Nytkö se vouhottaminen taas alko miulla? :ashamed:
PIstin merkille kun ihmettelin tätä vessassa ravaamista et tunnin välein /useammin juoksen pissalla. Liittyneekö mihin, tähän kipeänä oloon? No, yleensä tosiaan kuumeessa/kipeänä ei tee mieli syödä, nyt on koko ajan kaamee pikkunälkä :D Why, why mä annan itseni taas toiveita nostatella.. ja kohta mätkähtää ja kovaa.. Onhan täs viel viikko aikaa menkkojen oletettuun alkuun..
 
Sunflower: vaikka kaikella järjellä tiedän etten ole raskaana...olen minäkin tänään käyny useamman kerran pissillä mut sekin tais olla sarjassamme näitä miun menkkoja edeltäviä oireita ja mies tuli just ihan tuoksuisen ruoan kanssa miun viereen currya =)=)=)=)=)=) ja pakko oli saada...( en oo kovin innostunu yleensä mutta....nää on nää menkka oireet ja kyllä juilii vieläkin ja posket kuumottaa
 
Sunflower: vaikka kaikella järjellä tiedän etten ole raskaana...olen minäkin tänään käyny useamman kerran pissillä mut sekin tais olla sarjassamme näitä miun menkkoja edeltäviä oireita ja mies tuli just ihan tuoksuisen ruoan kanssa miun viereen currya =)=)=)=)=)=) ja pakko oli saada...( en oo kovin innostunu yleensä mutta....nää on nää menkka oireet ja kyllä juilii vieläkin ja posket kuumottaa
 
Sunflower: vaikka kaikella järjellä tiedän etten ole raskaana...olen minäkin tänään käyny useamman kerran pissillä mut sekin tais olla sarjassamme näitä miun menkkoja edeltäviä oireita ja mies tuli just ihan tuoksuisen ruoan kanssa miun viereen currya =)=)=)=)=)=) ja pakko oli saada...( en oo kovin innostunu yleensä mutta....nää on nää menkka oireet ja kyllä juilii vieläkin ja posket kuumottaa
 
Sunflower11
On se kiva kun oma kroppa antaa turhia toiveita..
Eilen illalla vihlaisi hemmetin kovaa alavatsasta.. Jouduin liikkeen pysäyttämään, sen jälkeen yöllä alkoi tasanen alavatsan jomottelu, välillä taukoaa.. et menkkoja odotellessa..
 
InkeriIisakki: Onnea haamusta! Tee aamupissistä seuraava testi. Siitä saa yleensä vahvemmin nuo viivat näkymään kuin päiväpissistä. Tuo Predictor ei ole luotettavimmasta päästä testejä. Kannattaa kokeilla vaikka apteekin omaa sen sijaan. Peukuttelen kovasti viivan vahvistumisen puolesta! b=)d
 

Yhteistyössä