KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Barbamama35 mä tein eilen aamulla sen testin clearbluella. Siihen en luota kyllä enää yhtään. Pyysin miestä tuomaan apteekin testejä niin se toi predictoreja. ilmeisesti se aatteli et kallein on paras. :D

Oottelen kuitenkin pari päivää nytten ennenkuin teen uuden testin. Mulla on varalla viel yks predictor.=)

Danjuska :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Danjuska: :hug: Tulethan pian takaisin!

InkeriIisakki: Juu siitä CB tavistestistä olen lukenut täällä ehkä eniten negatiivisia kokemuksia ja toinen samanmoinen on Predictor. Molemmat antavat vääriä positiivisia ja epäselviä tuloksia. Eniten kehuja on tainnut saada juuri Apteekin oma, CB digitaaliset ja ihan marketeista saatava Pregcheck.
 
Ihan vaan aamuinen kommentointi....on aika hurjaa kuinka paljon turhia plussia on testit antanu, ei ihme ettei moni heti uskalla innostua !!! Tai edes luottaa tulokseen mie itse pidän apteekin omaa todella luotettavana se on miulle näyttäny sen mikä tilanne todella on olllu ! Mut inkeriniisakki siulla on yhä alhaiset kiertopäivät...

"Nopeasti" omaa napaa: erilainen kierto tämä on liekkö häiriintyi siitä sairaalassa olosta, miulla aina josku on kierto häiriintynyt jos on ollu jotain isoja asioita vireillä ni on saattanu muutamalla viikollakin siirtyä.... eilen oli tosiaan jomotuksia alavatsalla ja toissa yönä heräilin muutaman kerran rintakipuun se ei ole kokoaikaista hetkittäin kipuilee ja tosiaan finnit uupuu naamasta... tästä tulee todennäköisesti pitkä kkierto miullahan viime kierrot on alkanu tiputtelulla kaks päivää ennen kunnon vuotoa ni ei tästä ainenkaan lyhyt kierto tullu... mut tosiaan tän kuumeilun aikana kierrrot on ollu hyvin erilaisia mut tosiaan tais mennä miun kroppa huolesta sekaisin...mie itse olin tunnelmista päätelly et ovis oli jo tosi varhaisilla kiertopäivillä mut ei tainnu olla kun ei oo vuoto alkanu tai sitten tämä on ollu ovuloimaton kierto...mutta kyllä elämäntilanteella on kamalan suuri vaikutus kiertoon joten voi olla että saan odotella ihan rauhassa ja siltä näyttää...taas on kyllä semmoisia kipuja tulossa et varmaan viimeistään huomen aamuna alkaa tuhruttamaan joten 30 päivän kierto olisi, saas nähdä.
 
inkeriIisakki onnea!!:flower: sullakin on jo kp 32 ja nyt sait vasta plussan...hmm...pitäiskö tässä vielä innostua omasta olotilastaan....
siis omaan napaan ei olotiloja ole suuntaan tai toiseen..ei menkka tuntemuksia eikä raskaus,oikeestaan.

no en kyllä vaan jaksa uskoa,mutta jotenkin on outoa kun ne ei ole alkaneet.
 
kesällä 2002 sain predicorilla oman vahvan plussani, tosin tais olla menkat myöhässä viikon pari. Mun plussani täyttääkin nyt tässä kuussa 8 vuotta:)

Varovainen onnittelu haamujen saajille.

Mä sain tuosta neidistä haamun samana aamuna kun oletettavasti menkkojen piti alkaa. Testi oli ostettu s-marketista, siis sellainen halppis puikkotesti.

Omat tuntemukset on että täti kaartaa paikalle, en vaan kyllä tiedä että koska. Mut kait lähipäivinä.
 
PieniTytönTylleröinen en kyllä tosiaankaan uskalla vielä innostua, on sen verran haalea toi haamu. perjantaina/viikonloppuna teen vielä toisen.
Mulla on varmaan ollu ovis tosi paljon myöhemmin kuin kuvittelin...
Jotenkin tuntuu että ei kannata innostua, tää on vasta meiän eka yrityskierros tätä kolmosta. Ei tää vois olla näin helppoa... : /
mutta ei mullakaan tosiaan oo mitään selkeitä oireita oikein. Kahvi vähän närästää.. ei oikein muuta, niin ja päänsärky autossa.
 
inkeriIisakki no toivotaan että tuo plussa pysyisi matkassa...
oon kokenut itse kerran kemiallisen raskauden,ja mulle tuli juuri semmonen haalea haamu,ja seur.päivänä tein digi testin,ja tuli teksti ei raskaana,ja muutama päivä myöh.alkoikin sit menkat.

en halua tietenkään masentaa tai lannistaa mitenkään.

itse testailen sunnuntaina
 
InkeriIisakki: Eihän sitä tiedä. Kyllä niinkin onnellisesti voi käydä. Mulla toinen ja kolmas raskaus saivat alkunsa ensimmäisestä kierrosta ja nyt taas tahkotaan pitkään niinkuin ensimmäistä. Toivotaan teille sitä jättipottia! =)

Sunflower: Juu Gravidan 10 herkkyinen löytyy apteekeista. Se toimi mulla ainakin, kun viime kierrossa sillä testasin puhtaan negan. Ei ilmestynyt edes sitä kuuluisaa roskishaamua siihen testiin. ;) Olin siis viime kierrossa aika epätoivoinen ja ekaa kertaa testihistoriani aikana kaivelin testiä vielä roskiksesta varmistaakseni... hih :ashamed: Etsin täältä keskusteluista ja muualta netistä tietoa noista herkistä testeistä ennen kuin lähetin miehen asialle. Tuo oli saanut hyvää palautetta, joten päätin kokeilla.
 
karamelliapina ja inkeriiisakki Paljon onnea haamuista! Toivottavasti siitä vahvistuvat! Mäkin luotan apteekin omaan. sillä oon ainoastaan testaillutkin.

pieni tytön tylleröinen onnea testailuun!

Sunflowerillakin jännät paikat! peukut pystyssä!

Ja minnarunille myös peukut ja varpaat pystyssä!

Danjuska Pahoittelut :hug:

Omaan napaan ei muuta uutta kuin että bogasin ovislimoja jo tänään ?! Kp 7, mitä kummaa?! No, pitänee puuhailla varmuuden vuoksi tänään =)

Mistä marketeista muuten ostatte noita testejä? Mä en jostain syystä ole koskaan löytänyt, vaikka joskus olen hiukan etsiskellytkin. Millä osastolla niitä on?
 
Niisku: Riippuu ihan kaupasta minne ne on sijoitettu. Kannattaa etsiä ainakin kondomi hyllystä ja muiden hygienia tarvikkeiden joukosta ja jos ei siellä ole niin lastentarvikepuolelta. Ainakin Prismassa ja Citymarketissa olen niitä nähnyt.

Sunflower: Nuo tosi herkät toimii ilmeisesti parhaiten aika aikaisilla dpo päivillä (ehkä 8-12) ja sen jälkeen kannattaa testata normitesteillä. Monesta keskustelusta olen lukenut, ettei herkkä ole sitten enää näyttänyt mitään vaikka normitestiin tulee kunnon viivat.
 
Hei! Liittyisin mielelläni mukaan tähän porukkaan. Täällä kuumeillaan kovasti kolmatta, ja lopetin pillerit noin 5 viikkoa sitten eikä kuukautisia kuulu, joten ei mitään hajua missä mennään. Toisin sanoen pää meinaa hajota, kun ei pääse edes laskemaan kiertopäiviä! Meillä on lisäksi sellainen tilanne, että varsinainen yritys saisi alkaa mielellään vasta kesällä, koska mies on tällä hetkellä töissä ulkomailla, eikä siis ole edes paljon tilaisuuksia yritellä. Jos kesällä tai alkusyksystä tärppäisi, niin oltais taas koko perhe koossa kun vauva syntyy ja suurimman osan odotusajastakin. Yritän kovasti olla pohtimatta asiaa, mutta en pysty, ja siitä kärsii niin mies kuin lapsetkin, ja kaikkein eniten ehkä minä itse. Tilanne hallitsee elämää jo ehkä vähän liikaa, mutta kun on kotiäitinä, niin elämä pyörii muutenkin lasten ympärillä, ja usein on vaikea saada muuta ajateltavaa, ja sittenhän ne menkat ei tietysti ainakaan ala. Ei tässä vissiin oikein vielä voi lääkärillekään mennä, kun pillereiden lopetuksesta on niin vähän aikaa. Ei vaan malttais odottaa. Luulin jo 3 viikkoa sitten ovuloineeni, oli kovat kivut alavatsalla, selässä ja reisillä, mutta siitä on todella jo 3 viikkoa, ja raskaana en ole, joten mitä lie sitten ollut.

Tällaisia kuulumisia täältä, kuulen mielelläni jos jollain kokemuksia siitä mitä ehkäisyn jälkeisen kierron tasoittamiseks voi tehdä, tai voiko tehdä oikein mitään, ja koska kannattaa mennä lääkäriin. Silloin aikanaan ennen esikoista kun lopetin pillerit, alkoi kierto samantien säännöllisenä, kuopusta ennen en syönytkään pillereitä.

Kovasti tsemppiä kaikille ja mukavaa viikon jatkoa!
 
Tervetuloa mukaan, merimama! :)


Onnittelut InkeriIisakillekin haamuisesta :) :heart:

Plussaa toivotaan jännäilijöille, pienitytöntylleröinen , sunflower ja minnarun! :) Toivottavasti tärppäis!

Omassa navassa tutun tuntuista menkkajuilintaa... Ja pelottaa niin perkeleesti, että ne menkat vielä alkaa... :|
Viikonlopun vielä vähintään saa jännätä..
Ei minkään näköisiä raskausoireita lukuunottamatta pahoinvoinninaaltoja. Olis vaan pitäny olla testaamatta! Olis ehkä vähän vähemmän paha mieli, kun ne menkat alkaa.
 
Sunflower11
Hehhehe.. alkaahan ne toiveetkin sieltä nousemaan kun ei oo samanmoisia menkkakipuja täs vaiheessa (n. viikkoa enne) mitä oli viime kierrossa.. Katotaan :D Tuntuu kyllä alavatsassa, mut eritavalla..
 
Heippa taasen! Kyllä huvitti, kun menin tuon ekan viestini kirjoittamisen jälkeen vessaan, ja kappas, menkat olivatkin alkaneet! Nyt on ihan voittajafiilis, ja mukavaa kun voi alkaa tarkkailla omaa kiertoa. Kesäkuussa olis tarkoitus alkaa tosissaan yritellä, jos sitä ennen ei satu sopivaa ajoitusta. Siihen asti jännään teidän kaikkien muiden puolesta! :)
 
sunflower: kiinnittyy..

miulla on vuoto alkamassa ihan just tekis mieli puristaa reidet yhteen ja kieltää koko tosi asia...kivut on sitä luokkaa... tuntuu kuin joku kaivais sukkapuikolla tuosta vähän häpykummun yläpuolelta.
 

Yhteistyössä