KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Sunflower11
Barbamama: kp 19 negaa näytti clearbluen testi, kp 20 positiivinen, eli siis hymynaama joten joo, jos noihin testeihin on luottaminen niin sitten olen varma. Olihan silloin oireet jne..

Kuinka paljon voi e-pillereiden lopettaminen vaikuttaa vielä tässä vaiheessa? Viimeisen pillerin otin Joulukuun lopussa ja silloin eka tyhjennysvuoto oli 28.12.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
InkeriIisakki: :hug: Ehkä se oli kemiallinen raskaus? Tai sitten tuo pregcheck ei näytä oikein... Eihän sitä tiedä. Kovasti voimia odotteluun! Toivottavasti täti ymmärtää pysyä poissa ja seuraava testi olisi selvä plussa! b=)d

Sunflower: Kyllähän kierto voi olla sekaisin pillereiden jälkeen. Kaipa kroppasi hakee vielä sitä omaa rytmiä. Voimia Sinullekin! :hug:

Omaa napaa... Saattaa tulla taas ovuloimaton kierto. TCOYF siirtää joka päivä oletettua ovispäivää, kun käyn merkkaamassa sinne lämmöt ja limailut. Mitään kipuja en ole nyt tuntenut eli en usko oviksen vielä menneen ja nyt on jo kp 14. Lämmöt kyllä nousi tänä aamuna tosi paljon eli voi olla vielä tänään tulossa tai sitten tuo lämmön nousu johtui alkavasta flunssasta ja huonelämpötilan noususta (tuntuu omakotitalossa heti, kun ulkona kelit muuttuu). No jatketaan "harjoituksia" joka tapauksessa varmuuden vuoksi :D
 
Jospa jotain omia kuulumisia... Olo on ollut melko seesteinen, enkä ole kovin tutkiskellut oloani. Merkille olen kuitenkin laittanut ettei vatsalla ole ollut niitä nippailuja joita aiemmissa kierroissa on ollut oviksen jälkeen. Viime yönä en saanut millään unta ja kun tyttö herätti niin uudelleen nukahtaminen oli todella vaikeaa. Muutenkin uni oli jotenkin pinnallista. Aamulla tuntui huimausta, ihan pientä. Nyt vasta dpo 5, joten nuo nyt saattaa olla ihan mitä vain. :rolleyes:
Jännäilen kovin alkaako tiputtelemaan ennenaikaisesti kuten parissa viime kierrossa. Jos näitä paria kiertoa katsoo niin tiputtelu on alkanut joko kp:nä 23 tai dpo 5 ja ne olisivat tänään tai huomenna. Vielä ei ainakaan ole mitään näkynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Tää on varmaan taas kuvittelua, mutta mua on kuvottanu eilisestä asti:x Voiko näin aikasin edes olla vielä mitään oireita (oviskivut ja limat bongasin kp13, nyt kp20)? Tuskinpa, silti ajatukset juoksee ja pörrää ja toiveet on taas korkeella. Aamulla jouduin pakottamaan itteni syömään edes jotakin, muuten koko päivä on mennyt sohvalla makoillessa ja kylmää vettä hörppiessä. Edes kahvia en oo voinut keittää saatika juoda. Ja jos oikeen haluaa oireita hakemalla ettiä niin muutamana yönä oon juotunut käymään jokusen kerran vessassa. Voi kyllä olla, että oon illalla juonut normaalia enemmän..
 
Viimeksi muokattu:
Jaa'a mitähän tästäki taas aattelis vai aattelisko mittään.. Oireita ois kauhee maha- ja tissikipu, huono olo, kylmä ja jatkuva pissahätä. Mutta ainahan nuo samat oireet on ,että tuskiin taaskaan tärppäs....
 
Halit tädin yllättämille!
:hug:

(.) Viikonloppuna alkoi tuhruvuoto ja päiväpissasta tein varmuudeksi testin, negahan sieltä tuli... Lähdin sitten viihteelle :ashamed:
Tuhru kuitenkin loppui sunnuntaina ja kun se ei jatkunut, tein tänään uuden testin, siihen tuli aivan selvä plussa o_O
Olen hieman ihmeissäni plussasta ja nolostuksissani omatuntoni soimatessa, kun tuli viihteelle lähdettyä..

Tuo plussa oli nyt niin selvä, ettei epäilystäkään ole, että mikä se on :heart:
(Tänään kp 31)
 
Viimeksi muokattu:
KaramelliApina: ONNEA :flower: ja paljon tarrasukkia pienelle mukaan! :heart: Älä stressaa siitä viihteellä käynnistä. Aika moni käy kuitenkin tuossa vaiheessa, kun ei vielä tiedä raskaudesta. Silloin vauva on vielä hyvin suojattuna eli tuskin on ollut mitään haittaa.

Tsemppiä kaikille piinapäiväläisille! Toivon kovasti plussaa teille ihan jokaiselle! =)

Omaa napaa... Tosi kummalliset lämmöt taas tässä kierrossa eli ei hajuakaan onko ovista ollut ollenkaan, onko se mennyt vai vielä tulossa. Limailua oli tosi monta päivää (oikeastaan koko viime viikon) ja kipuilua on ollut epämääräisesti la-su välisestä yöstä alkaen. En nyt ole kuitenkaan ihan varma onko se ovistelua vai jotain muuta... No nähtäväksi jää... Tätiä siis odottelen saapuvaksi ensi viikon kuluessa.
 
KaramelliApina: ONNEA! :heart:
Samaa voisin sanoa Barbamaman kanssa ettei kannata stressata juhlimisesta, vauva on vielä hyvin suojassa kaikelta.

Sunflower: Aika jännää.. eikö sulla ole ollut raskaus jossa olet vuotanut ja veilä ennenaikaisesti? Olisko nyt sama homma? Et ole ajatellut testaavasi jossain vaiheessa?

ON: Tänään ei ole tuhrutellut, mutta uskon kuitenkin että sitä samaa se on kuin aiemminkin eli liian aikaisin alkaa tiputella. :|
Ja ai niin... mua huimaa kolmatta päivää... ei ole voimakasta mutta sellaista että tekee pahanolon kuitenkin. :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
miranda-81: Joo, kakkosen aikana vuodin runsaasti 3-4pvää viikko hedelmöittymisen jälkeen (joka siis selvisi ultrassa, et oli tapahtunut oletettua myöhemmin). Siitä n. viikko eli 4+3 tein plussatestin. Itseasiassa mä olen kyllä meinannut näiden olevan ihan menkat, vaikka välillä mietityttää. Katotaan vuodon loputtua et mikä fiilis :) eiköhän se mene seuraavaksi taas oviksen testailuun.
 
Onnittelut plussista Herttaliisalle ja KaramelliApinalle :heart:

Lupaavia oireita on myös ilmassa, toivottavasti oireet muuttuvat selviksi plussiksi! :) InkeriIisakin haamut ja negatkin saattavat muuksi muuttua kun ei kerran tätiä vieläkään näy. ;)

:hug: tädin kohtaamille ja murheiden kanssa painiville!

ON: Reissulta palattu kotiin ja oli kyllä sellainen "katastrofimatka", että lähes kaikki mikä vaan voi mennä pieleen, meni. Mm. esikoiselle nousikorkea kuume, auto hajosi, kuopus kiukkusi hammastaan yöt ja minä en ole käytännössä juurikaan nukkunut reiluun viikkoon. Kaikkea pientä oli myös joka päivälle melkoisesti. Onneksi kuitenkin kaikkien probleemien keskellä oli kivaakin. En tosin vähään aikaan lähde ilman miestä "lomailemaan" mihinkään! :LOL:
Negan tuossa testasin kun kotiuduttiin. Se oli odotettavissa, mutta ihmetyttää jatkuva etominen, mahan juiliminen ja hutera olo. Mahatautia ei kuitenkaan ole. Jos vaikka vihdoin se täti tulisi kylään?!? :D
 
KaramelliApina Suuret onnittelut!

Sunflower Onko sulla nyt vuoto kestänyt miten monta päivää?

ON: Kuvotus ja huono olo oli yön/aamun ajan pois ja nyt taas iltapäivällä alkoi. Toivottavasti en ois kuitenkaan taas johonkin oksennustautiin tulossa:|
 
Sunflower11
Heja: Piti ihan tarkistaa et mikä kp menossa ku en oo pistänyt merkille :D Mut 4pvää.
Menkathan nää on kuitenkin vaikka luulis ja toivois mitä :D
Sulla mitää oksennustautia ;) SITÄ itseään ;) Peukut pystyyn..
 
KaramelliApina: Ihanaa, onnea plussan vahvistumisesta!

miranda81: Ikävää tuo tiputtelu, paitsi jos se olisi ollut kiinnittymisvuotoa? :)

mymosa: Katselin tuota etusivun listaa, ja huomasin että minut on jostain syystä pudotettu pois sieltä mukana enemmän.... osiosta :confused:

Hmm.. Onpas täällä paljon "oksutautia" liikkeellä :D Toivottavasti mahdollisimman monella teistä se olisi kuitenkin jotain muuta ;)

ON: Tympii ihan hirveästi. TAAS on eilisestä lähtien tullut pyyhittäessä todella haaleata vuotoa :kieh: Laskeskelin, että jos tämä nyt tästä yltyy ja nämä olisivat menkat, niin "kierroksi" olisi jäänyt vain 23.. Siis edellisestä tiputtelusta laskettuna. Katsotaan, katsotaan..
 
Moonchaser: En usko että on kiinnittymisvuotoa. Mulla on nyt muutamien kiertojen ajan tiputellut kp 23->. Kunnon vuoto kp 29->, josta siis lasken uuden kierron alkavan. Kyseessä imeisesti jonkinasteinen keltarauhashormoninvaje... : /
 
mymosa
Moon, listaltahan tippuu pois tautajoukkoihin jos ei päivitä tilannettaan jonkin verran aktiivisesti ja taustalta sitten ne joista ei ole syystä tai toisesta kuulunut sen pinon aikana tai pidempäänkin. Poistelin tuossa niitä joista ei ole aikoihin kuulunut ja olen saattanut epähuomioissani poistaa vaikka oisi kirjoitellutkin, mutta ei niin aktiivisesti ja olen jo unohtanut, että on kirjoitellut.
Pistelen takas listaan :LOL:

Jos pääsenkin taas siihen aiheeseen jota tuolla jo aiemmin kysyin, eli jatkanko vai ottaako joku muu listan hoitaakseen?? niin ei jäädä huomenna ilman pinoa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä