KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
minnarun minkävuoden omegaa ootte aatellu???

on: täällä edelleen vuodot jatkuu ja lopppua ei näy lääkärissä käyty ja taas vaan seurataan.. ärsyttää tommonen ku lääkkeellisestä kuitenki 7vko..
 
Inkeriniisakki mä oon niin varma et oot raskaana =)

Oiskin...
Tein testin ja sain taas haamun. kai sen ois kuulunu 3 päiväs vahvistua jos raskaana oisin??
ei tätiä, ei oireita. ei mitään hajua kierron pituudesta, ei mitään hajua siitä koska on ovis ollut.. alkaa näyttää siltä että mulla on vaan tavallista pitempi kierto ja tavallista enemmän menkka oireita.
predictor on ihan pyllystä. en luota noihin haamuihin yhtään.
Ei yhtään huvita yhtäkään testiä tehä, mut taidan pyytää miestä tuomaan kaupasta niitä pregcheck-liuskoja.

PieniTytönTylleröinen voi ei :( iso hali sinne :hug:
 
Viimeksi muokattu:
pakko nyt laittaa vaikka on kiire: Inkeriiiisakki: Mulla ei viime raskaudessa haamut vahvitusneet millään ja lopetin testailun parin viikon jälkeen. Neuvolassakin sanottiin että kaikilla ei vahvistu haamut koko raskauden aikana. Tämä testin tyttöni tulee huhtikuussa 2vee. Eli Onnea plussasta!

t. nimim kolmatta päivää aamupahoinvointia ja dpo8
 
inkeriIisakki mulla myös oli tuosta edellisestä haamuja testit,ja tuossa se nyt sohvalla löhöilee:heart:
et ei mun mielestä niiden tarvii kaikilla vahvistua olleskaan,kerta jos siihen viiva piirtyy niin sillon on aina jo jonkin verran raskaushormonia. joten olisin aika luottavaisin mielin,tai sit jos se sua kauheasti painaa niin tee se digitesti,mis näkee varmasti et kuinkapitkällä raskauson tai sit tulee teksti et ei raskaana. se on luotettava ainakin.

juu siis mulle saa päivittää kp1,täällä aukes hanat tänään!:(
 
PieniTytönTylleröinen: :hug:

InkeriIisakki: Kyllä mä kuitenkin uskon että raskaana olet. Uudella, toisen merkkisellä testillä asia kuitenkin taitaaa varmistua. :hug: Ja ei mullakaan viime raskaudessa Apteekin oman teestin viivat vahvistuneet sitten millään ja olin ihan paniikissa, mutta tuossa tuo 1.5vuotias on. :)

Sunflower:
Miten siellä menee?
 
Inkeriniisakki: miulta on saattanu mennä ohi mut ootko eri merkeillä tehny ne haamut? saisko kuvia tulkittaviksi ? mie tein tytöltä yhden ainoan testin ja hentoinen vaaleanpunainen viiva testissä oli vain.

anooj: varmaan jonkun vanhemman omegan sillä kilometrejä ei paljoa tule enää kun/ jos jään kotiin jossain vaiheessa...

PTT: aloitamme varmaan sitten uuden kierron yhdessä =) miulla alkoi eilen tuhrutus ja tänään oli jo huomattavasti enemmän joten vuoto alkaa varmaan viimeistään huomenna...

sametuli: aikasta lupaavalta kuulostaa =)

Sunflower: täälläkin ollaan kiinnostuneita kuinka kiertosi etenee ?

ON: täti on niin tulossa =)
 
:wave: pitkästä aikaa. Meillä on ollu täs hieman parisuhe kriisiä ja en oo sen takia kirjotellu tänne ku ei oo oikeastaan ollu mitää kirjotettavaa... aattelin jo yhes vaihees että vauvahommat pannaan jäihin ny hetkeks. MUTTA sitten istutin ukon alas ja laitoin ovet lukkoon ja kersat olkkariin ja annoit vaihtoehot. Ja lopputulos oli se että ukko päätti että vauvan tekoa jatketaan :heart: Ovet pysy "keskustelun" päätteeks lukossa ja vauvan tekoahan jatkettiin :D Maanantaina irtos oikeen kunnon "limatulppa" ja sen jälkeen limailut jatku pari päivää ja maha kivut oli ajoittain sellasia viilteleviä, puolin ja toisin ja nyt alako tuttu tissi kipu. Ovislaskurit ennustaa ovista tälle viikonlopulle mutta mä uskon kyllä että se oli jo viikolla. No "hommailuja" jatketaan niin kauan ku kerkeää =) Nenä on taas tukos ja eilen lämpö oli illalla 36.0 eli aika alaalla ;) Saattais ehkä sittekki olla otollinen aika vielä tänää ;)

Täällä on moni saanut plussia ja haamu plussia sinä aikana ku oon hiljaiseloa viettänyt :) Onnea Teille!!! Ja pahikset niille joille täti oon taas eksynyt :(
 
Sunflower11
Miranda-81 + Minnarun Ei hirveitä muutoksia.. Tiputteluvuoto on selvästi vähentynyt vaikka kyl sitä suojaan asti tippa tulee ja välillä pyyhkiessä.. Alavatsassa on jännä paineentunne ja pissalla tulee juostua KOKO ajan (mieskin huomasi).. Meinasin käydä jonkun herkän testin ostamassa ja jos ei ylly kunnon vuodoksi ni testaan sitten viikonloppuna tai maanantaina..
 
Inkeriniisakki: miulta on saattanu mennä ohi mut ootko eri merkeillä tehny ne haamut? saisko kuvia tulkittaviksi ? mie tein tytöltä yhden ainoan testin ja hentoinen vaaleanpunainen viiva testissä oli vain.
Mä oon noi haamut tehny predictorilla.


Tossa se eka haamuista, toisesta ei oo kuvaa kun nakkasin roskiin.. :D otti niin lujaa aivoon, mut saman vahvuinen oli.
Eli TODELLA haalea..
Kylläpä te kaikki vaikutatte varmoilta että raskaana oisin... :O
Yks kaveri vaan tokaisi että mitä valitat, sullahan on jo 2.
No, mun mies ei halua pitkää ikäeroa lasten väliin, kun se ei alunperin ollu ees innostunu kolmannesta. Että jos ei nyt tule niin jää sitten kolmas lapsi yrittämättä. Mies haluaan 40 vuotiaana että lapset ois jo aikalailla yläasteen käyneitä ja muuttamas pois kotoa..
Voihan se olla ettei mun kroppa ole viel palautunut edellisestä raskaudesta. Nuorempi 1v.
aattelin apteekin testin hankkia huomiselle tai sitten niitä pregcheck(?) merkkisiä kaupasta
 
Viimeksi muokattu:
minnarun: meillä ollu 2 omegan farmaria -95 ja -96 molemmat oli aivan ihania ajaa ja mä tykkäsin mut ton ikäisessä varsinkin omegassa on kamalasti KALLIITA vikoja joten siin mielessä en suosittele ja ukkonikin netissä kattellu opel forumeja niin ei ole ollut meidfän tuuria vaan kaikilla niitä tuntuu olevan et jos ukkos ei tykkää rempata koko ajan autoo niin en suosittele. niin kamalat stressit ja rahanmenot tullu molemmista etten sitä toivo kellekään. :) mondeo on tosi hyvä mä tykkäsin ja se meil oli 2v ja mitään vikojakaan ei ollu ja tilavakin oli myöskin pienikulutuksinen. myös volvot on samaa kokoluokka kun omegat mut niist ei o kokemuksia. ja eipä niitä muita isoja farmareja taida ollakaan tota ikäluokkaa.. mut onnea teille autohankintaan, meillä sama edessä ku ollaan jo joulusta asti oltu ilman autoo et anopilta lainataan sen verran et kaupassa pääsee käymään. ja omegahan meillä oli ennen joulua.. :)
 
KaramelliApina: Onko nokkosihottuma helpottanut?

mymosa: negasta :hug:

Minnarun: :hug:

PieniTytönTylleröinen: :hug:

anooj: Hmmm.... Jospa sinne on kuitenkin jäänyt jotain??? Onko sulla jotain kipuilua, oudon väristä tai hajuista se vuoto tai tuleeko hyytymiä? Onko lämpöä? Kuulostaa tosi pitkältä ajalta tuo 7 vko. :confused:

InkeriIisakki: Kyllä sä varmaan olet raskaana, kun kolmeen testiin on jo tullut haamu. Noi testit on vaan p..stä. Testaa huomenna aamulla uudestaan Precheckillä niin eiköhän tule jo kunnon viiva =)

m0308: Ihana kuulla susta pitkästä aikaa! Olen miettinyt monta kertaa mitä sulle kuuluu. =) Ihanaa, että saitte asiat puhuttua ja jatkoitte yritystä. Toivottavasti se tuo nyt hyvää onnea! b=)d

Miuski: MOI :wave: ja kiitos! =)
 
Pieni tytön tylleröinen Voi sentään! Pahoittelut tädin hyökkäyksestä!

Anooj Samoilla linjoilla Barbamaman kanssa. Aika pitkältä ajalta tuo kuulostaa. Vuotaako ihan kunnolla?

InkeriIisakki Ei mullakaan kuopuksesta tullut kuin haamu, mutta silti olin varma että olin raskaana. Silloin en vielä ollut yhtä hullu kuin nyt =) Nyt kyllä testaan varmaan kymmenen kertaa ennenkuin uskon, jos sinne asti päästään ;)

Sunflower Oireet kuulostaa ihan hyviltä. Onko sulle epätyypillistä tuo tiputtelu kesken kierron? Jos on, niin kuulostaa vielä paremmalta :)

m0308 Tervetuloa vaan takaisin jännäilemään !

Autoistakin oli juttua. Meillä on pikkuFarmari V40 Volvo. Miettinyt oon että mahtuuko sinne kolme istuinta taakse, mutta eipä sitä kolmatta vielä ole tulossakaan :) Eli aikaa on miettiä. Toki esikoinen voi istua jo korokkeellakin ja silloin varmaan mahtuu. Mies ei luopuisi tuosta autosta, on hiukka kiintynyt siihen :)
 
joo eli siä lääkärissä eilen ultrattiin ja kohtu on tyhjä ja limakalvo paksuhko, kohtuun ruiskutettiin keittosuolaliuosta jolla saatiin "kaikua" ja ultralla näkyi paremmin ja silti oli hyvän näköinen kohtu. kohdunsuulla lääkäriä oli vastassa "köntti" n.2cm ja arveli et opn viel pala istukasta ja sen takia vuotelee ja käski 2vko seurata vaikka arvelee et loppuu vuoto piakkoin. se köntti lähetettiin patologin tutkittavaksi jossa selviää onko istukasta vai mitä se on mut siin vastauksessa menee ainakin 6vko joten se ei tilannetta hyödytä. äsken lääkäri soitti ku eilen otettiin hcg verikoe ja tulos on 36 siis edelleen on viel vaik lääkärikin eilen sano et nyt kyl pakko olla jo alle 5 mut tää joka soitti niin sanoi et ihan hyvä lukema siihen nähden et koko näiden operaatioiden alussa se oli 34 000. ja vuoto on ihan suht ok eli ei runsasta ja pärjään pikkuhousun suojilla kuhan vaihtelen suht usein.. n. 1-2 tunnin välein.. mut ei kamalan runsasta. sen verran kuitenkin et hb laskenu ja taas joudun syömään obsidania 2 pilleriä päivässä.. eli siis vuotoa odotellaa loppuvaksi ja sit kuulemma pitäs odottaa seuraavat menkat, saa nähä odotetaanko ei me ainkaan kumien kaa aleta vehtaan joten saa nähä.. :)

autoista: kyllä melkein kaikkiin autoihin mahtuu kolme takapenkille jos yhdellä vain koroke mut en usko et 3 turvaistuinta mahtuu.. meillä iso omega farmarissa tehtiin niin ku kaverin ja sen muksun kaa lähettiin liikkeelle niin mun nuorempi istu omalla paikallaan repsikan takana, vanhempi korokkeella keskellä lantiovyöllä ja kaverin muksu turvaistuimessaan kuskin takana ja omegassakin teki tiukkaa et kyl mä kaikkein mieluiten ottasin ison 7hlö tai isomman auton.. ei sitä ahtaamista jaksa jos useinki liikkuu.. mut samallalailla nuop kolme muksua mahtui anoppini pieneen ford focukseen ja se on hatchback eli ei iso auto.
 
Viimeksi muokattu:
inkeriniisakki: kyllä mie tuon positiiviseks luokittelisin ihan selvästi vaaleanpunainen hailakka viiva... =) näin uskon ja tietysti toivon..

ON: voihan näitä miun kiertoja tämä kierto alkaa olla lpuillaan ihan rusehtavaa vuotoa on tullut hiukan eilen ja tänäänkin kipuja ei ole enää lainkaan, huomenna ois bileet ja ihan varmuuden välttämiseks jos ei huomenna oo kunnon vuotoa joudun kyllä testin tekemään ni tiiän otanko tukan ihan täyteen...
 
InkeriIisakki Toivottavasti myös toisen merkkiseen testiin pärähtää plussa!

Sunflower Täällä pidetään peukkuja ettei vuoto jatkuis/runsautuis :)

Auton vaihdosta olitte jutellu. Me nyt ainaskin testataan mahtuuko tohon audiin kolme istuinta. Toisena autona meillä on ikäloppu mersu, johon ei kyllä kolmea mahdu eli ainaskin se pitäis laittaa vaihtoon. Tai sit ei, en tiiä. Asuntoa ei oo tarvetta vaihtaa, muutettiin viime kesänä omakotitaloon maalle ja tänne mahtuu. Lisähuoneet on juuri rakenteilla. Onhan tää ollu aika kulttuurishokki muuttaa Helsingistä ihan täysin maalle, mutta on täällä lasten kiva olla=)

ON: Ovia oli ja meni...kai. Mä en nyt oikeen tiiä uskoakko enää omaa kroppaakaan. Oli siis ovis mun mielestä jo, ihan kaameet kivut (pahimmat ikinä) ja limatki täsmäs. Nyt on oireet tullu uudestaan:confused: Aamulla oli ihan sellaset kivut, kun oviksen aikaan on. Limoja ei kuitenkaan, mutta muuten olotila täsmää. Ota nyt sit tästäkin selvää. Jos ovis onkin vasta nyt, se jää kyllä täysin hyödyntämättä. Ollaan ainakin maanantaihin asti eri paikkakunnilla:| Tikkuja en kuitenkaan ajatellu hankkia, tulee vaan sit siitäkin turhaa stressiä.
 
onnea plussista ja plussa tuulia tutuille (ja muillekin tietenkin)!!!

Joku oli haamuja vain saanut... eipä mullakaan haamua kummempaa tullut ja CB digi sanoi Raskaana 2-3. Kokeilehan sellaisella ;)

Santtu toiselta puolen... :O:whistle:
 
Sunflower11
Niisku74: En voi nyt tietenkään 100% varmasti sanoa, mut tällä muistilla ei IKINÄ ole ollut tiputteluvuotoa, ainoa epätavallinen vuoto oli kakkosesta viikko hedelmöittymisen jälkeen, luulin menkoiksi, oli ihmeelliset kirkasta verta ja kesti 3 päivää jolloin aloin ihmettelemään. Viikko siitä niin tein pos. raskaustestin :D
 
pakko päivittää: jahas.. lämmöt koholla 37, hirvee väsy ja sain jopa kevyesti vetästyä päikkärit vaikkei univelkaa... Tää alkaa näyttää liian todelliselle... Testaamista saa vaan vielä oottaa, kun nyt dpo8 (Vasta!) Alkaa pelottaa että mitäs jos tulee tuplat, kun joskus tullaan raskaaksi! Se tuplais lapsimäärän - huh!
 
sametuli mä jostain syystä haluisin kaksoset ja meillä niitä molempien suvuissa onkin:D

Lisäystä: Niin tai siis ihan sama, kunhan nyt edes sen yhden nyytin sais. Kaksoset ois vaan aika kiva tuplapotti =)
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Mulle saapi päivittää kp 1 ja yk 3. Sen verran alavatsaan sattuu ja pönttöön asti tuli verta että eiköhän tuo runsastu.
Mitä sitten pitäs ajatella kun tänään olis ollu dpo 9...? Tuhru alko dpo 7 että melko lyhyt luteaalivaihe. Täytyy täs muutama päivä keräillä itseäni.. :'(
 

Yhteistyössä