KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mulla kävi myös niin silloin kun digillä testasin, että viivat näytti mielestäni lähes tasapaksuilta sekä digissä että liuskassa, mutta hymynaamaa ei tullut. Oireet ja lämmöt viittasivat plussaan juuri silloin, kun ne vahvimmat viivat tulivat, joten arvelin oviksen kuitenkin olleen vaikken sitä hymyä saanut koskaan. En sittemmin ole jaksanut enää testailla edes. Luotan noihin omiin tuntemuksiin ja lämmön mittaamiseen.
 
Barbamamalle :hug: onneksi löydät hyviäkin puolia ja olet paremmalla mielellä :heart:

Tervetuloa anooj :wave:

ON: Menkkajuilintaa ja lievää rintojen kipuilua, voi siis merkitä mitä vaan. Mielialakin on heilahdellut..:whistle: jotenkin jännitys alkanut hiipiä mieleen. Ja mun ei pitänyt mitään oireita tarkkailla :headwall:
 
mymosa
LIUSKAT


PUIKOT loppukiertoa


Kaikki PUIKOT


Minusta vahvimmat viivat on antanut kp 17.. En sitten tiiä onko oikea oppinen plussa.. nippailua on kuitenkin ollut tuolloin ja joku 4 päivää tuon jälkeen. Digi vaan negaa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sunflower11
Jos mie oon eilen testannut sen tähän asti tummimman viivan aamulla ja päivällä.. Ja miehen(kin) mielestä tän aamun viiva on haaleampi kuin eilen ni oisko mitenkään ollu mahdollista et illalla ois tullu tummempaa viivaa? Harmi etten tajunnut eilen testata digillä.. No, ei se auta ku testa taas illemmalla ja huomenaamulla.. siitähän tuo varmaan näkee et haaleneeko/tummuuko vai mitä.
 
mymosa
Juu mulla on pco ja tuolta toisaalta luin, että välttämättä ei näytä aina ihan totuutta. Voi olla plussa olematta ovista ja ovis olematta plussaa. En ole mitään ns. faktaa löytänyt, tuo vaan toisen ihmisen kirjoittamana.
 
:heart: Ihanaa ystävänpäivää kanssasiskoille! :heart:

mymosa: Pystytkö yhtään oireiden perusteella arvioimaan oviksen ajankohtaa? Oletko mittaillut aamulämpöjä? Tuo vaikuttaa aika toivottamalta metsästää ovista noilla tikuilla. Tuolla on monta vahvempaa päivää, mutta eri päivät liuskoissa ja puikoissa eikä mikään ole ihan 100% varma plussa kuitenkaan... Mä bongaan oviksen helpoiten limailun (alkaa n. 4 päivää ennen ovista), kipuilun ja lämpöjen (käyrä lähtee nousuun oviksen aikaan) perusteella.
 
mymosa
En mittaa lämpöjä, en vuoda limaa (siis pikkasen jatkuvasti jotain loppukiertoa kohti ehkä voimistuu), nippailee molemmille puolille tasaseen..

nuohan on kuivia, mutta tuoreeltaan kp 17 on ollut vissiin vahvin, molemmissa.. Mutta sellasta viivaa en oo saanut kuin tuolla vanhassa kuvassa oleva kp 15.. Ja osa noista testeistä on muuten tehty aamulla ja huomaa, että toisesta vessareissusta tehtynä ovat vahvempia..
Mutta jatkossa jos testaan niin testaan fertestillä, ei oo ikinä jääny epäselväksi.. vaikka siinäkin oli kierto, jossa digi oli negaa vaikka itse liuska plussaa, selvästi.
 
Barbamamalle :hug: Tädin tulosta huolimatta oot taas niin postiivisella mielellä! Ihailtavaa.

Mitähän Koiksalle kuuluu? Toivottavasti pikkuinen on vielä matkassa.

Mun menkat ois sit perjantaina alkamassa...Nyt oon ollu kyllä tavallista väsyneempi. Ja muutenkin on vähä outo olo. Ehkä vaan haluan niin kovasti että menkat ei ala, niin kuvittelen näitä ihmeellisä oireita ;) Miten pian muuten se alkuraskauden väsymys edes voi alkaa? Kellään muistikuvaa/tietoa. Mä oon molemmissa raskauksissa ollut aivan järkyttävän väsynyt ekat 3kk.

Nyt siis vaan ootellaan, että saatiinko ovis siitä hiivastakin huolimatta hyödynnettyä :whistle: Laskureiden mukaan oltas oltu ihan oikeeseen aikaan liikkeellä ja kyllähän ne limailutkin tuli bongattua...Ootellaan nyt viikonloppuun.

IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!! :flower:

Hertta


PS. miten aikasin ootte saaneet aiemmissa raskauksissa plussat testeihin? Esikoisesta tein oletettujen menkkojen alkamispäivänä haamun. Kuopuksesta muistaakseni samoin. Vähänkö syyhyttäis loppuviikosta testailla :ashamed:
 
herttaliisa: Kiitos! Kaipa se on perusluonteeni - ikuinen optimisti - vaikka elämä välillä potkii. Jaksan paljon paremmin, kun etsin joka asiasta jotain positiivista. =)

Kyllä mulla ainakin on alkanut se väsymys jo aika aikaisessa vaiheessa. Testiin on tullut plussa vasta sen jälkeen, kun kuukautiset on selkeästi myöhässä. Viimeisessä raskaudessa tein negatestin muistaakseni kp 27 ja plussan n. kp 32. Dpo päiviä en tuolloin laskenut.
 
mymosa
Sun, tuolla ovistestikuvissa on sivulla 9 Huldasharksin oviskuva.. siinä on davidin testeillä tehty ja digi on ollut plussaa, davidin testi negaa.. Jos et oo jo kattonut sitä. Eli viitettä tuohon davidin testiin :)
 
Kiitos mammat vastauksista =)

Noista oireista vielä, että palelen melkosesti ja oon huomannut käyväni pissalla tavallista useammin päivän aikana.... :rolleyes: Kai tässä pudotaan ja korkeelta viikonloppuna...!

Jään taustailemaan :wave:
 
Ihanaa ystävänpäivää kaikille virtuaalisille ystäville!

Täällä ollaan vielä hengissä ja vuoto on taas niukentunut, muut oireet voimistuneet. Rinnat kipeät ja nälkä ja ällötys kasvaa.
Varasin tänään neuvola-ajan ja sain sen kahden viikon päähän. Terkkari käski ottaa rennosti ja koittaa olla välittämättä vuodosta jos ei menkkamaista ja ei ole erityisiä kipuja. Varasin myös ajan Meri-Oulu neuvolaan torstaille. Silloin pitäis ko kätilön mukaan sykkeen jo elvästi näkyä jos viikot pitää kutinsa. La aamuna tehty digi näytti sen 3+ niin uskoisin aikalailla täsmäävän. Vieläkin vähän pelottaa, mut koitan hengittää ja ottaa rennosti.
 
koiksalle kovasti tarraliimaa ja toivotaan että pieni pysyy matkassa!

mä oon raskaustestin tehny kaikista 3 raskaudesta n.3-4 päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää koska kaikki muut oireet olli niin selkeät jokainen plussa oli selvä mutta viimesin jonka tein joka olikin tuulimuna niin oireet oli heikommat ja plussa oli haamu vielä monena päivänä kunnes vahvistui..

DAVIDIN ovistestailun alotin tänään vaikka vasta kp 11/34 ihan vaan sen takia että jos tyhjennys laittanu jotenkin kierron sekaisin joten saan mielen rauhan ettei ovis livistä ohi huomaamatta :)
nyt vaan heränny pien pelko; tänään nyt kahdesti tullut selvästi veristä vuoto kahdesti ku vessassa käyny niin paperiin pyyhkiessä.. kai se jotain välivuotoa on luulisin mutta voinko tulla raskaaksi os jotain välivuotoja on..

miksi davidin ovis testiä ei voi tehä aamupissasta, jos joku tietää niin kertokaa!

taidan muutenki tehä rinnalla koko ajan cb:n testejä niin saa ees jonku varmuuden et toimiiko noi testit ees.
 

Yhteistyössä