KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Barbamamalle :hug:

Mymosa:
Minun silmään tuo vika kuva minkä laitoit niin se kp15 ois ovis+.. ainakin itsellä oli vähintäänkin yhtä vahva viime kierrossa ja alkoi sitten haalistua.

pöh, pöh omaan napaan.. en ymmärrä missä meikäläisen ovis voi olla!! yhtään viivaa en ole saanut minkä olisi edes vilkkaalla mielikuvituksella voinut plussaksi todeta :LOL: pahimmat kivut oli toissa päivänä ja edellisessä kierrossa limailukin loppui kuin seinään silloin.. mutta nyt ei loppua näy : / kiertopäiviäkin jo kuitenkin näköjään ihan kivasti.. tai sitten tulossa joku extra pitkä kierto.
noh, ma ois sokerirasitus ja josko sitten ensi viikon loppu puolella lääkäri kerkeis niitä katsoa ja laittaa sitä konsultaatio pyyntöä gynelle..
 
liityisin mukaan kanssa. lapset poikia 06 ja 09 nyt kolmas toiveissa ja tm:n jälkeen yk 1 ihan tarkkaamenkkojen alkamispäivää en muista mut luulisin et nyt on kp 9/34
ovistikut tuli eilen postissa ja niitä alan jo maanantaina testaan ihan vaan sen takia et en tiedä kuinka sekasin kierto on tuon lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen.. yhdet menkat tullu jo tyhjennyksen jälkeen ja jos tyhjennyksestä laskee kierron niin oli 31 pvää..

aikasemmin käytin cb:n digi ovulaatio testiä ja kp 17 siihen pärähti hymynaama ja siitä raskauduin mut oli tm. mut nyt mul on jotain DAVIDIN puikko testejä.. mitä kokemuksia teillä on niistä?? aattelin cb:t viel rinnalle et varmistelee si ovista..
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Tervetuloa anooj!
Mulla samat tikut, toistaiseksi ei oo sanomista niistä kun ei tuu viivan viivaa.. ei kait sitä ovistakaan sit vielä, cb:t on mullakin varmistukseksi.

Kp 16 tosiaan, eikä tietoakaan ovis+.. limailujen ja kipujen perusteella kyllä luulis et on tulossa..
 
koiksa: Eikä!!! Voimia! Toivottavasti on vain harmitonta tuhruttelua! Kerro miten tilanne etenee. :hug:

anooj: Tervetuloa mukaan! :wave:

Kiitos kaikille tuesta. Olette ihania! :heart: Täti ei tullut tänään. Hienoa, että kierto näyttäisi pidentyvän ja samoin luteaalivaihe. Olen ollut aika huolissani luteaalivaiheen lyhyydestä, joten tämä tuo kovasti toivoa jatkon suhteen =)
 
Sunflower11
koiksa: Voi ei!!! toivon tosiaan että on vain sitä harmitonta tuhruttelua!

Jee, mulle sittenkin taitaa se ovis kohta tulla! Tummempi haalea viiva jo tuli! Ja alavatsakivut muistuttavat menkkojen alkua :)
 
voi ei, Koiksa! Toivottavasti ei vuotoa ole enää tullut, :hug:

Itsellä ainakin tuli hyvin vahva ovis+ noilla davidin testeillä kun ekaa kiertoa tikuttelin, mutta tässä kierrossa ei löytynyt.. tilasin kiireessä netistä ja tuli noita davidin testejä. en merkkiä muista mutta välissä oli niitä "vihreitä" ;) ovistestejä ja niitä pidin enemmän..
 
Koiksa Voi ei! Toivottavasti kaveri pysyy matkassa :hug: Tosiaan neuvolan kautta ei yleensä ihan tuhrun takia ultraan pääse. Paljonko sulla on viikkoja?Sykehän näkyy ultrassa vasta rv 6-7 -> Suosittelen yksityistä rv 6-> tai mieluummin 7 jos jaksaa niin kauan kärvistellä.

AnoojMulla on myös käytössä nuo Davidin testit ja mulla on kyllä näyttäneet oviksen, mutta olen kyllä kuullut niistä negatiivista. Varmaan yksilöllistä miten toimivat. Ja tervetuloa sinulle :)

Dpo 13. Ei vielä tätiä näy, mutta sellainen olo on että kohta alkaa. Voi merkitä mitä tahansa. Huh. No, ti-aamuna todennäköisesti kuitenkin testaan. En malta kuitenkaan odottaa pidempään. Tottahan silloin jo jotain näyttää jos jotain on.
 
Huomenna tulee 6vk täyteen jos edellisen km:n vuodosta lasketaan. joo ja niin määkin luulen, ettei neuvolan kautta pääse, mut aattelin, että jos hyvin perustelen ton edelisen km:lla niin jos sais lähetteen gynelle. Ja jos ei irtoo ni sit soitan yksityiselle.
 
heippa kaikille,oon tässä pitänyt vähänaikaa taukoa täältä,mutta enkait liikaa.
koiksa sulla näytti kyllä tosi hyvälle tuo testi,ja onnea matkaan ja toivotaan että kaveri pysyy matkassa=)
ei olla niin kauheesti sitten peittoja heiluteltukaan vaikka ajattelin että nyt aletaan panostaan ja kunnolla,mulla kun nyt oli se eka clomi kierto.

tein tänään viimesen ovistestin ja siihen eio mtulut yhtään mitn.viivaa,edes haaleaa,ja nyt tänään o siis kp 21,ja tein tuossa viime viikolla enemmän niitä ovistestejä niin niihin tuli aika haaleaa viivaa,et en tiedä onko sitä ovuloitu sit olleskaan taas.

mutta siis pupuiltu on kp 8 13 ja 17

tuun lukemaan myöhemmin rauhassa teiän kuulumiset
 
Mulle voi päivittää kp 1 ja yk 6. Ei se täysin yllättäen tullut, koska raskaustesti näytti negaa pe aamulla ja lämpö tuli jo eilen hiukan alas ja tänään vähän lisää. Ei se silti tietenkään kiva tunne ole, kun vessakäynnillä näkyy punaista... Positiivista oli se, että kierto oli 25 päivää ja luteaalivaihe 12 päivää - molemmat ovat siis pidentyneet. Olen tuosta hyvinkin huojentunut, sillä keskeytyksen jälkeen kierto on ollut hirvittävän lyhyt. Sekin on positiivinen puoli, että ehdin taas pudottaa pari kiloa ennen seuraavaa mahdollista tärppiä ;) Siis ylös ja eteenpäin!
 
iltoja

barbamama: :hug: ihana akun kuitenkin positiiviakin puolia löydät! niillä sitä aina jotenkin jaksaa :)

Koiksa: jospa saisit jonnekkin aikaa.. ei tartteis ihan epätietoisuudessa elää.

Oma napa jaksaa hämmentää.. tänään tuli vaaleanpunaista valkovuotoa, joka enteilee yleensä menkkoja seuraavana päivänä, mutta mikä ihmeen alkamispäivä se tommosilla kiertopäivillä on :confused: Taas ihan uus luku muutenkin niin hienoon suoraan :LOL: :kieh:
 
Sunflower11
Digitestiä ja davidin testiä tein aamusta ja samanmoinen viiva tuli kuin eilen, digitesti nega. Sattuu mahaan niin et tuntuu siltä ku olis sekaisin vatta.. :ashamed: Tulis ny se ovis+ edes :D
 

Yhteistyössä