Kolmatta kaipaavien MAALISKUU

Maanantai 26.3.2012




kp 31->

Tuitsukka..................kp 62/30.................yk
mimosan...................kp 70/28-32...................yk 6
Elmaleena..................kp 53/29-31............yk3
KauniinaPäivänäTuut...kp 36/27...........yk

kp 21-30


Sunflower11..........kp 26/24-35............yk 16

kp 11-20


kittyb.......................kp 19/8-28....................yk2
mirjami_73...............kp 19/21-25...................yk 8
Malania..................kp 13/??..................yk 6
hopsan......................kp 12/28.............. yk


kp 1-10


emmy83...............kp 9/28-30..................yk 4 -09 -10
toinen....................kp8/....................yk 3
Bindi.......................kp 5/30-36...........yk 7 -06 -09
Pettunia....................kp 5/28-35................yk 17
Tirlittan77..............kp 1/32..................yk 3


Vaniljakaakao........kp??/??..................yk -08 -10
Äippä27....................kp ??/32-33...............yk ? -03 -05



PIINAILIJAT..dpo, haamuilut ym..



MENOSSA MUKANA enemmän tai vähemmän:

Äidin onni
Miima81
Tuuska
Fiona-neiti
Tasse
nereida
Whisky Peat
P12
Liljan Kukka
suhveli
lippimami





2012 PLUSSAT - ONNEA!



TAMMIKUU
smurffiina84
Bamboo81 yk 2
Liljan Kukka yk 11
Emmaliini yk 2
Emminmamma yk1

HELMIKUU
Iltatuuli

MAALISKUU
SaNi-81

2011 PLUSSAT - ONNEA!


TAMMIKUU
Kerran vielä yk 7
Äpyli
sporty yk 8
kaneli87 yk 3
Mädchen yk 15
Santtu81 yk 4
äiti88 yk 6

HELMIKUU
Koiksa-79 yk 2
Herttaliisa yk 1

MAALISKUU
Karamelliapina yk 5
EevaN
Sametuli yk 2

HUHTIKUU
Niisku74 yk 6
m0308

TOUKOKUU
raparperitaivas
kipakko
Bassets yk 9

KESÄKUU
Tails yk 11
*JS* yk 7
Iina73 yk 1

HEINÄKUU
Minnarun yk11
moomin(34)

ELOKUU
Tähti77
Annastiinakerttuli yk2
Kultakurkku yk3
Mymosa yk18
Malania yk2

SYYSKUU
LepikonHeta yk3

LOKAKUU
Enisa84 yk5
Aanna yk2
Barbamama35 yk14
Daniella yk5
Jenhy yk2

MARRASKUU
PieniTytönTylleröinen
Kati82 yk7
Filuuri yk2
runttipulla yk 1

JOULUKUU
Maijamehi
Santtu81 yk1
Emmin yk 4
Moonchaser yk 11
morebabies

PLUSSANNEIDEN PINO LÖYTYY TÄÄLTÄ:
KOLMANNEN ODOTTAJAT

PÄIVITYSPYYNNÖT LIHAVOIDULLA JA PUNAISELLA! KIITOS! .
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kittyb
Maaliskuu on plussakuu! nyt niitä plussia pitäis jo ihan tilastollisestikin alkaa ropisemaan, kun helmikuu oli niin hiljainen.
Tein negatestin aamulla :( eli eipä tainnut tärpätä tässä kierrossa... tosin tämä on nyt eka Luge-kierto, joten saa nähdä millaisia kierrot tulee jatkossa olemaan.

Tirlittan, ovulaatio löytyi testeillä aikas mukavasti, ihan eka testikierrosta. Ja olin jotenkin kuvitellut, että ovis olisi ollut aikaisemmin kierrossa, joten testeistä on ollut todella hyötyä tärppipäivien metsästyksessä.
 
Viimeksi muokattu:
Kerkesin jo innoissani kirjottaa meijän vanhaan ketjuub, kunnes huomasin että se olikin tammikuun pino-höhlä minä!!!

Mutta asiaan: olen siirtynyt tonne plussanneiden pinoon...tein nimittäin plussan tänään! Oon niiiin onnellinen asiasta, enkä oikein tiiä, että miten päin olis!!!

Nettilaskurin mukaan la olis 1.11, mutta on epävarmaa sekin, kun kierto on heitellyt jostain syystä tämän yrityskauden ajan... mutta pääasia, että plussa tuli!!!!

Oikein paljon plussatuulia kaikille!!! :)

Sani :)
 
  • Tykkää
Reactions: kittyb
Onnea Sani! Toivottavasti tuo olis tarttuvaa ;)
Elmaleena ja Sunflower, pahoittelut.
Tirlittan, mulla kans ovis löytyi heti helposti ovistikkujen avulla. Ekasta testatusta kierrosta. Tosin käytin ensin jotain halpoja "arvailutikkuja", enkä aina ollut ihan varma oliko ne viivat yhtä vahvat...Nykyään käytän vain CB:n digitaalisia. Ovat kalliita, mutta helppoja ja varmoja. Jos nyt yleensä mikään on varmaa...

Mirjamille kiitos uudesta pinosta. Älä vielä luovuta tämän kierron osalta. Kierrosta voi nyt hyvinkinb tulla pidempi ja plussakin tulla vasta myöhemmin. Peukkuja!
 
Paljon onnea Sanille plussasta. Tarrasukkia matkaan.

Täällä ei vieläkään plussaa ovistikkuun. Pliis, millasia kokemuksia teillä on noista pregcheckeistä. Näyttääkö aina jonkunlaista viivaa? Entä jos tikutteleekin vielä mahdollisen plussan jälkeen?
 
Paljon, paljon onnea SaNi!

Pettunia, minulla ovistestissä ei juuri viivaa ollut plussaviivoja seuraavana päivänä. LH-piikki saattaa olla nopea, on mahdollista että jos testaa kerran päivässä, ovisplussa jää huomaamatta... mutta älä luovuta, jos on vaikka pitkähkö kierto tulossa.

Tökkikkös tämä nyt jotenkin... voi hitsi...
 
Viimeksi muokattu:
Mirjami, kahdesti päivässä olenkin tikutellut. Mutta epävarmuu haihtui tänään, sillä tikkuun pamahti oikein kaunis selkeä plussa. Nyt illemmalla vielä hitusen vahvempi sellainen. Eli tulihan se sieltä, vaikkakin aika monta päivää myöhemmin, mitä lääkäri veikkas. Tiedä häntä onko se isoin folli enää edes hedelmöityskelpoinen, mut jos se pienempi olis nyt just sopivan kokoinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Moonchaser
onnea Sani! :heart:

Kiitos mirjami uudesta pinosta!

onnittelut ovisplussasta Pettunia.

Täällä ei uutta auringon alla. Kpt huitelee taas ihan omissa lukemissaan että terve vaan! En enää ees jaksa laskea. Pakko kai tässä on kohta taas tuonne toosalääkärille lähettävä ku ei tästä kerrassaan tuu lasta eikä p.skaa näitten kiertojen kanssa. hohhoijjakkaa.
 
Tuli sen verran huono-omatunto ja pahamieli, että oli pakko tulla vielä avautumaan tuosta tyttö-haaveilusta. Tuli mieleen, että mitä jos nyt aloitettaisiin oikein huolella tytön tekeminen ja vauva olisikin poika ja mitä jos poika saisi joskus asiasta tietää. Sellaisen asian herättämiä tunteita en lapselleni missään nimessä halua eli kalenterit nurkkaan ja aloitan sen tikuttamisen vasta, jos ei plussa yllätä muutamaan kuukauteen. Luotetaan siihen, että haikara kyllä osaa valita sen meille parhaimman vauvan. :)

Mukavaa viikonloppua kaikilla haikaraa odotellessa! :)
 
Tirlittan, minusta ei ole yhtään väärin haaveilla vauvasta ja tyttärestä (tai pojasta) :heart: minustakin tuntuu jotenkin, että olisi ihanaa, jos meillä olisi toinen tytär. Mutta se on varmaa, että kun vauva on sylissä, hän on niin ihmeellinen ja ainutlaatuinen, että ei sen väliä onko tyttö vai poika. Äidinrakkaus pitää varmasti huolen, että lapsi tietää olevansa maailman ihanin ja odotetuin.

ON: menkkajomotuksia on, mutta tätiä ei kuulu, kiitos Luge-nappuloiden. Silti elättelen kuitenkin vähän toivoa, tissit on turkasen kipeät ja aivan tolkuton turvotus. Naamakin on ihan pöhössä. Mutta nämä ovat tietty progesteronin sivuvaikutuksia : / testailen vielä kp 27, kun on määrä lopettaa Luget, jos vuoto ei ole alkanut.

Pettunia, onnittelut o-plussasta! napsahtihan se!

Voi Malania! minulla lyhyt ja sinulla pitkä! ei ole hyvä kumpikaan :|
 
Tulen mukaan! Jos mahtuu :) Lapset -05 ja -07, kolmatta alettu nyt helmikuussa yritellä. Kierto yleensä max. 28 päivää, koskaan ei ole sen yli mennyt. Nyt kp34, pissatesti labrassa näytti negaa vielä torstaina. Testailen uudestaan ti-ke ja loppuviikosta.
 
Kp35/epäsäännöllinen kierto (8-28vrk viimeiset 3v), yk1, testasin negan tänään.. aaargh.. menkkamaiset olot alavatsalla, siispä luulen että toivo on tämän kierron osalta mennyttä. Ajattelin tilata ovistestejä seuraavaa kiertoa varten, kunhan menkat nyt vaan alkaisivat. Toivottavasti pian, niin pääsisi turhaan toivomasta :( Tietysti vielä enemmän toivon, että tässä olisi kyse vaikkapa myöhäisestä hedelmöittymisestä. Voi minua, voi meitä!

Peukkuja ja voimahaleja kaikille kanssajännäilijöille! :heart:

(muokkasin infot punaiseksi ja lihavoiduksi, haluan mukaan.. :) )
 
Viimeksi muokattu:
Heissan kittyb ja tervetuloa! lisäsin sinut listalle. Pahoittelut negasta, tuttu fiilis :( meillä on muuten saman ikäiset tenavat :)

WP, kevättä pukkaa ja kyllä se tekee käpylisäkkeelle (vai mikä se talviunirauhanen oli) hyvää :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kittyb
Hellou! Mie oon pitäny hieman matalaa profiilia raskautumis asioiden suhteen tässä kuukauden päivät. Niin jo hermostutti ja melkeen masensi, että lepo oli paikallaan. Stressivapaaseen kuukauteen ei kuulunut raskauden miettiminen, lehtien lukeminen, palstailu jne. Elikkäs sen vuoksi minua ei oo täällä näkynyt viimeiseen kuukauteen edellisen negan jälkeen.
Vaan tiedättekö! Stressitön kuukausi auttoi!!! Tänään pärähti plussa testiin. :) Pitää vielä varmistaa loppuviikosta...

Aijaa.com - 9709893.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: kittyb
Tuitsukka onnea!!! Ihanaa! :heart:

Varasimpa sit eilen ajan gynelle. Tänään jo päivällä pääsen näyttämään vehjettä. Pitäkee tyttäret peukkuja et joku syy löytyy mikä tuota ahistaa ja et saisin jonninlaiset lääkitykset kiertojen tasaamiseen jnejnejne. Eilen tein ovistestin ja edelleen näyttää vahvaa plussaa, aamun rt oli taas niin tyylipuhdas nega että!
On se kivaa joo!
 
Kp 36/8-20. Testasin juuri negan. Alkais jo ne menkat jos on alkaakseen, niin pääsisin jännäilemästä! :/

Voi Malania, toivottavasti lääkärillä selviäisi syyt ja saisit tarvitsemasi hoidon, niin voisi alkaa lyyti kirjottaa :) Tsemppiä ja kaikkea hyvää! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
No niin... Tohtorilla käyty. Ihmetteli sitä, et miten mulla nyt on ni vaikeeta raskautua kun kuitenkin kaksi ensimmäistä tullu ilman mitään hoitoja.

Sain siis terolut 10 mg tästä päivästä eteenpäin aloittamaan vuodon. Sitten pitäis syytä seuraavan kierron 15.-24 pv toinen satsi ja sitten sitä seuraavan kierron 5.-9 pv clomia ja 15.-24 pv terolutia. Meinas et jos ei tuloksia oo tullu syksyyn mennessä niin sitten tulla uudelleen.

Mä nyt tässä tietenkin sitte tuskailen seuraavaksi sitä, että jos mun pitää nyt oottaa tää tuleva vuoto ja sitte se seuraava vuoto ennenkuin voin alottaa Clomit ni todennäköisesti meil ois vauva vasta joskus vuonna 2013!!! Et uhmapäissäni mietinkin jo et jos kuitenkin syön clomeja jo tuossa tulevassa kierrossa? Onko järkee?

Onko teillä kellää kokemuksia teroista taikka clomeista tai molemmista. Valaiskaa vähän. Lääkäri taas nii kiireinen ettei siinä paljo ehtiny kysellä mitää erityisohjeita.

Kiitos Kitty :hug::heart:
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Mä aloitin ainakin clomit heti siitä kierrosta mistä ne sain. Mutta mulle ei suositeltu teroja yhtaikaa, koska voivat taas estää ovulaatioo. Eli kannattaa tikuttaa ovis ja aloittaa terot sen jälkeen vasta.

eli söin clomeja 3-7kp:t, kävin folliultrassa kp14.
 
P12
Malania sun pitäis päästä folliultraan ensimmäisessä clomikierrossa kp10-12, niin näkee auttaako määrätty annos eli tuleeko folleja vai pitääkö lisätä määrää. Tai voi käydä niinkin että folleja tulee liikaa ja monikkoraskauden riski kasvaa.

Mä syön nyt clomeja tabletin päivässä kp3-7. Folliultra on kp11. Kolme kiertoa mennään näillä, sitten otetaan suunnitelma b käyttöön jos en tuu raskaaksi clomien avulla. Loppukiertoon tulee varmaankin luget avuksi. Mulla viimeisin ovulaatio onnistui hyvin, progesteroni oli 71 eli hormonit pelaa mutta raskaaksi en vaan meinaa tulla.

Terolut ei estä ovulaatiota, se on ihan faktajuttu. Terolut on dydrogesteronia eli synteettistä hormonia joka ei myöskään nosta peruslämpöä, eli ei vaikuta elimistöön samoin kuin luonnollinen keltarauhashormoni. Ovulaatio voi tapahtua terojen syömisen aikana jos ei ole tapahtunut ennen kuurin aloitusta, siksi kannattaa jatkaa esim. ovistestailua vaikka teroja syökin. Jos ovulaatiota ja/tai raskautta ei tule, terot aloittaa vuodon muutaman päivän sisään vikasta pilleristä. Jos ovulaatio tulee terojen syönnin aikana, vuoto tulee sitten kun oma keltarauhanen sammahtaa. Jos on tullut raskaaksi, vuotoa ei pitäisi tulla laisinkaan teroista huolimatta.

Tuli aikas paljon luettua terolutista sillon kun niitä söin, ihan ok pilleri se on mutta kaikkia se ei valitettavasti hyödytä mitenkään. Sinuna malania aloittaisin ne clomit ensi kiertoon ja yrittäisin saada folliultran varattua jostain. Teroja voit toki syödä ovulaation jälkeen mutta jos sulla on normaalin mittainen luteaalivaihe ilmankin, ei niistä juurikaan ole hyötyä.
 
mymosa
Folliultra kannattaa tosiaan varata vasta siihen kp12-14 maille..
Toki jokainen gyne määrää vähän eri ajan, mutta näin mulle sanottiin, että kp10 on turhan aikainen jopa.
 

Yhteistyössä