*Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

Huomenia :) Aamulämpö oli ihan normaali, siis äsken vasta muistin sen mitata. Sen perusteella siis kuvittelen olemattomia :D Muistelen, että esikoisesta ainakin lämpö oli koholla selkeästi plussaamisen jälkeen, ennen testin tekoa en edes tienny olevani raskaana. (sit vaan tuli joku ihme tunne että pitäisköhän tehdä testi.. :D)
 
Molly älä piinaa hulluja! ;) Tule kertomaan testasitko jo?

Runttipulla mulla toi lämpö oli tänään sängyssä herätessä 36,80 ja nyt pari tuntia heräämisen jälkeen 36,54. Se on se heti ennen ylös nousemista oleva lämpö joka on tärkeä. Verrattuna siihen mitä sulla on ennen ovista. Mulla se on ennen ovista pyörinyt siinä 36,25 tienoilla.

Mä en ole ikinä liittänyt tänne yhtään kuvaa, menen nyt opiskelemaan miten se tehdään, niin jos saisin kuvaa liitettyä vähän ajan kuluttua. Koska pakkohan mun oli tänäänkin testata. :p
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
tervetuloa uudet :)

mulla tänään dpo 10. maanantaista asti olen odottanut testejä mammaksilta, mutta joku sielä nyt hidastaa!! voitte kuvitella, että tällaiselle himotestaajalle varsinkin nämä kaksi viimeisintä päivää on ollut yhtä tuskaa, kun ei ole päässyt testailemaan! mitään ihmeempiä tuntemuksia ei kyllä ole, dpo 7 tuntu kovaa poltetta ala selässä ja sen jälkeen nivusissa niitä repäisy kipuja oli muutama, kun oikeen nopeesti nousi tuolilta. toissa iltana ja eilen koko päivän paleli, mutta tosiaan ei mitään suurempaa. tänään toivottavasti ihan pian postimies pate kurvaa postilaatikolle ja tuo ne testit.

Mollyn uutisia minäkin odottelen :)

nyt nuorimmainen tuli tuohon roikkuun niin pitää mennä....
 
mimosan argh miten ärsyttävää kun testit ei tule ja polttelisi testata. Toivottavasti tulisi tänään.

Ja nyt pitäis sitten ymmärtää mitä noista kuvalinkeistä käyttää... Kokeilen nyt yhtä, jos onnistuisi. Ylempi testi eiliseltä ja alempi tänään. Mies näki eilisessä haamun, niin kehtaan nyt laittaa senkin mukaan. Haaleen haaleeta on, mutta ei ole päiviäkään paljon. Jomottaa makuulla ollessa kyllä niin paljon, että tekisi mieli särkylääkettä ottaa. En muista aiemmista raskauksista sellaista, niin mietin tietysti, että onkohan jokin vialla ja kuvittelenko mä haamua testiin ja tää on vaan lähestyvät menkat.
Aijaa.com - 9114258.jpg

Filuuri 10 dpo
 
filuuri pistä äkkiä sitä kuvaa ;)

nyt se posti auto kävi, mutten pääse vielä hakeen postia.. kyllä revin pelihousuni, jos niitä testejä ei oo tullu, lähetään päivällä reissuunkin, niin saa testailun muutenkin unohtaa sunnuntaihin asti...
 
voi filuuri kyllä sielä vaaleenpunasta näkyyy!!! mun mielestä viivaset on just sellasia ku näinä päivinä kuuluiskin olla :heart: nyt tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan! meillähän mennään ihan samassa, apua, heräis nyt tuo isäntä ja esikoinen ja tulis tänne pienimmäisen kanssa niin pääsis hakeen sen postin!
 
Molly, voi tylsyys. :( Sulla on kuitenkin runsaasti oireita, ehkä se vaan oli liian aikaista tai sitten sun testi on sellainen joka ei vaan näytä näillä päivillä. Meillä on kummallakin niitä kuitenkin vielä vähän. Mä katselin kuvaa testistä jonka tein kp 13 kun rupesin odottamaan kakkosta ja se oli suunnilleen samanlainen kun se jonka tein tänään. Luulen, että se on ihan hirveän paljon kiinni testistä.

Nyt kun opin laittamaan kuvia, niin tässä vielä mun ovissuora. Tumminta viivaa seuraavana päivänä oli suunnillen samanlainen kuin sitä edeltävänä (haalea) , mutta mä onnistuin tiputtamaan sen märkään lavuaariin ja sitä ei kannattanut enää kuvailla silloin. Herkkyys näissäkin 25.
Aijaa.com - 9114434.jpg

Voi kun hauskaa, että muutkin näkee mun haamun, koska itsellä vähän usko horjuu ja pitää tarkistaa vähän väliä. Pitää vaan toivoa, että viiva vahvistuisi ja kova menkkajomotus vähenisi edes.

Muoks. Anteeksi kuvan kehno laatu, se oli ihan vaan itselle vertailukohdaksi seuraavaan kiertoon.
 
Viimeksi muokattu:
filuuri ai mihin seuraavaan kiertoon, sähän olet raskaana!! Kyllä siinä vain haamu on, tosi hieno juttu. Ja mulla on menkkajomotus kertonut kyllä raskaudesta eli älä nyt sen vähenemistä toivo.

).( mulla on ollut niin varma olo, että nyt on tärpännyt, paitsi ettei enää olekaan. Eilen menin lukemaan kirjaa "alkaa uusi elämä", ja sitä lukiessa taas tajusin kuinka monen asian oikeasti täytyy mennä putkeen, että raskaus pääsee alkamaan. Mulla on kuitenkin alkanut viimeiset 3 raskautta 1. oikeasti yrityksestä, joten tsäkä ei kuitenkaan enää voi käydä. Vähän siis pistää masentaa, mutta ainakin kroppa on alkanut toimimaan normaalisti keskenmenon jälkeen eli se on sentään askel oikeaan suuntaan. Mutta silti harmittaa, kun jotenkin oli niin hedelmällinen olo ja nyt taas pettynyt fiilis.

malania: mulla oli keskenmenon jälkeen seuraava kierto vain 19 päivää ja johtui siis siitä ettei hcg ollut vielä alhaalla, joten en ovuloinut ja kroppa aloitti sitten uuden kierron. Oletko käynyt verikokeissä? Mulla meni 10 viikkoa, että sain hcg:n neutraaliksi.

molly pahoittelut negasta, pudotus on ihan kauhea, jos on sellainen olo että nyt tulee plussa. Esikoista yritettiin km:n jälkeen vuosi ja joka kierto mulla oli sellainen olo, että nyt on tärpännyt ja ihan selvät oireet. Sitten se kierto mistä tärppäsi, ei ollut mitään oireita , joten plussa ihan ylläri. Samoin 1. raskaus, lähti 3. kierrosta mutta 2 kiertoa sitä ennen, olin ihan varma et natsasi ja sitten se missä olinkin raskaana, en tajunnut edes testata kun viikon myöhässä. Viimeisessä raskaudessa olin tullut raskaaksi viikko kierrukan poistamisesta, mutta en pitänyt sitä edes mahdollisena, joten tajusin testata vasta 5+3. Mitään oireita ei ollut ennen sitä, mutta plussatestin jälkeen yhtäkkiä kaikki. Mä olen sitä mieltä että osa oireista on psyykkisiä, koska viime raskaudessa oksensin vielä ennen ultraan lähtöä (9+5) ja selitin lääkärille ummet ja lammet kuinka kamalin pahoinvointi ikinä kun missään raskaudessa (5.raskaus). Kun lääkäri sitten totesi, että syke on loppunut, pahoinvointi ja kaikki katosi sillä sekunnilla (hcg kuitenkin 51000) eli ei voi johtua siitä ettei olisi ollut raskaushormoneita. Toivotaan sinne kuitenkin vielä plussaa, ovulaatio ei kuitenkaan ole ihan niin selvää, jos tehty testeillä siis että milloin irtoaa ja milloin sitten hedelmöittyy.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Filuuri lohduttavista sanoista. :heart: Testasin jollain netistä tilattivilla testillä, en tosiaan apteekin omilla millä testasin kun sain esikoisen ja kuopuksen. Hirmunen juiliminen vaan jatkuu ja mua niin ärsyttää jos "turhaan" saan kärvistellä näillä oireilla! :kieh: Onneksi täälä on ihania uutisia - Oikein kovasti onnea plussasta, kyllä siinä kaksi selkeetä viivaa on! :heart:
 
Molly mulla ei plussat näy kun vasta sinä tai edellisenä kun menkkojen pitäs alkaa. Viimeksi sain haamujen haamun kp27/27 ja plussan 29/27
Ihana kuulla! Mä olen edellisissä raskauksissa kans aina testannut vasta kun menkat oli myöhässä. Nyt ei vaan malttanut odottaa ja tässä tulos! :ashamed: Käyn hakemassa apteekin oman testin ja jos menkat on myöhässä, testaan.

morebabies Kiitos myös sun kommentista. :heart:
 
Wouu, filuurille onnea ja tarrasukkia paljon mukaan :) Molly, ei ne vielä välttämättä näy - pitää vaan jaksaa odotella:) Sulla kuitenkin oireet kertoo paljon :D
Ja Morebabies, mä luottasin kyllä tohon vahvaan fiilikseenkin - mulla kuopuksesta se meni just niin. Tiesin jo paljon ennen testiä että jep jep, plussaa tulee - vaikken sitten testejä tuhlatessa sitä meinannu kuitenkaan uskoa todeksi :D

Mä kans päätin tossa että testiä en tee ku ens viikon lopulla, ellei sitä ennen tule sitten todella selkeet menkkaoireilut ja ootan sit vaan niitä.

Nyt syön itteni ähkyyn (hirvee nälkä taas, yölläki heräsin ja mietin meenkö jääkaapille koluamaan...) ja sit nukkumaan, mikäli nuo lapset suostuu päiväunilleen...
 
Filuuri Tarrasukkia :) Hyvältä tuo näyttää, ei miullakaan alkuun tullut tuon vahvempia viivoja, muutamaa päivää myöhemmin jo tosi selkeää viivaa. Ja ainakin aamupahoinvoinnista päätellen raskaana tosiaankin ollaan :)
 
Piti vielä lisätä, että musta oli jännä, kun olen aina luullut et se on se hcg mikä aiheuttaa raskausoireet eli mitään oireita ei periaatteessa voi olla ennen kuin alkio on kiinnittynyt ja istukkahormonia alkaa erittymään. MUTTA kun eilen luin tuota kirjaa, joka olikin siis nimeltään "syntyy uusi ihminen", niin kiinnitin huomiota lauseeseen "Ennakkoaavistuksia: kun hedelmöityksestä on kulunut runsas viikko, veren progesterinitaso kohoaa jyrkästi. Monet naiset tuntevat selvästi tämän muutoksen. Rintoja pakottaa enemmän kuin normaalisti ennen kuukautisia eikä lievä aamupahoinvointikaan ole epätavallista. Kohdussa alkio on juuri alkanut kaivautua limakalvon sisään ja solminut intiimin liiton tulevan äidin kanssa."
 
Filuuri: No jopas! Kyllähän tuo on ihan selvä haamu, ja on vielä tummentunut reilusti päivässä :) Näyttää jo niin hyvälle, että uskallan jo onnitella :heart:

Molly: :hug: negasta, mutta toivoa onneksi on vielä b=)d

Oletteko huomanneet että nyt onkin hauska tilanne kun kaikki mennään 1-3 päivän välein tuon etusivun listan mukaan, niin saa koko ajan jännittää jonkun puolesta :popcorn:
 
filuuri onnea ja iloa, ja miljoonasti tarrasukkia!! :kiss:

muoks. nyt on aikaa kommentoida enemmän...

moonchaser
näyttäs joo olevan vähän väliä testipäivät jollakin, kohta tarttee lisää väkeä tänne kun nää kaikki meinaa täältä plussata pois :D Mä luotan siihen että oma oireisto kertoo kannattaako edes alkaa testailemaan. En viittis turhaan jännäillä joten toivon ettei kuumemittari ja iltaolot tee mulle tepposiaan... etkö sä meinaa jännäillä lainkaan tässä kierossa? Eihän ne ovikset aina näyttäydy tikuissa, ymmärtääkseni...ja km saattaapi lykätä ovista, niin se mulla tekee ainakin. Elokuun ovis on ollu n. kp14, sen jälkeen n. kp24.

Molly voipi olla että liian aikaisin olit liikkeellä testin kanssa. Mulla muuten on tänään ollut paljon repäisykipuja, kiristelyitä ja jomotuksia alavatsalla enkä ole edes vielä ovuloinut, niitä tuntemuksia voi satunnaisesti tulla kenelle vaan vaikkei joka kierrossa niitä olisikaan. Sen olen huomannut muidenkin teksteistä tällä palstalla. Edelleen liputan aamulämpöjen mittailun puolesta, se on semmoinen oire jota ei pysty laittamaan mielikuvituksen piikkiin. Tsemppiä, toivo ei onneksi ole vielä menetetty. Kaikilla ei tosiaankaan tule sitä plussaa kuin vasta dpo14.

morebabies
kirja pois ja takas piinailemaan! :D Mua ei ainakaan hedelmällinen olo ole vielä huijannut, saas nähdä kuin käy tässä kierossa..

runttipulla ja mimosan, testit kehiin ja kuvia näytille :popcorn:

ON: ovis tulla jolkottaa.. oksettava olo, ruoka ei maistu, pää jomottelee, niskoja särkee, alavatsaa kiristelee ja jomottelee ja repäisykipujakin tullut, kosteaa on ja olo on tosiaan kovin hedelmäinen.. mä jännitän jo valmiiksi r-testien tekoa vaikkei o-plussakaan ole vielä näyttäytynyt :p Eilen aamulla tuli hyvinkin tumma viivapari.. säännölliset talletukset on ollu käynnissä viime viikosta asti, lämpöjä seurailen tiiviisti. Innolla odotan liittymistä piinailijoiden joukkoon :saint: kroppa onneksi reagoi vahvasti kaikkiin hormonimuutoksiin joten voin skipata testien teon jos ei olot vihjaa raskaudesta. Ja kätevästi n. viikko oletetun oviksen jälkeen on gyne joka saapi mulle kertoa oonko ovuloinut ja sitä myötä katella sitten sitä testaamista.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä