* Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Pikkuinen, ihan selvä plussa :heart: nyt tarrasukkaa!! ja minä olen myös toivoton testailija, tuskin maltan odottaa että pääsen o-testailemaan... saati sitten kun kierron loppuviikot koittavat :D mutta totta on että ensimmäiset pettymykset olivat pahimpia, nyt jo osaa odottaa sitä negaa... mutta saapahan jännitystä elämään!

Voi miten hyvältä kuullostaa, pieni sykkivä sydän, Moonchaser. Kuinka tarkka ultralla tehty kokoarvio on? sehän on kuitenkin visuaalinen mittaus, onko mahdollista, että siinä olisi heittoa?

Tervetuloa mukaan, Hopsan :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen12
Ihanaa Pikkuinen. Onnea plussasta. Nyt iloitaan ja surraan vasta sitten, jos surtavaa tulee. Kyllä nyt voi olla sen pysyvän plussan aika.

ON: Kp13 ja vasta haamujen haamu ovistikussa. Mulla haamuilee ja vahvistuu viiva melkein viikon ennen plussaa. Piiiitkä kierto siis tällä kertaa tiedossa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen12
Onnea pikkuinen!!!! :heart: :heart: Kyllä se mun silmään plussa on, vaikka varmaan tulee vahvistumaan vielä :) Onnea ja on kyllä ihan paras synttärilahja :)

Mä täällä oon ja möllään oireiden tai "oireiden" kanssa ja eiiii jaksa oottaa... miksei ne menkat vois jo alkaa jos en ois jo raskaana. :p
Mulla kurkku ihan hiton kipeenä, ja muutenkin vilu. Mä EN jaksa kun tuo mein toinen napsu on koko ajan kipeenä. Nii saan itekkin sitten osan taudeista..

Kivaa viikonloppua kuumeilija kamut!
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen12
Kiitos kaikille :heart:

Iloita en vielä uskalla, mutta toivon että tämä raskaus saisi onnellisen lopun ja mies pienen nyytin synttärilahjakseen :heart: Pelottaa tosi paljon, niin huonoa tuuria ollut alkaneiden raskauksien kanssa. Ei ole edelleenkään semmoinen olo että olisi raskaana, alaselkä ja alavatsa on kipeät vasemmalta puolen ja sillä on aiemmatkin keskenmenot käynnistyneet. Ei tässä auta kuin toivoa parasta.
 
Pikkuinen monta keskenmenoa sinulla ollut? :( Ymmärrän hyvin sinun pelkosi, vaikka minulla vain yksi keskeytynyt keskenmeno ennen esikoista. Ja ensimmäinen raskaus, siis esikoisen kanssa oli pelkoa täynnä, ja ei osannut nauttia. Loppuajat vasta meni luottavaisemmin, mutta pelko pysyi mukana. Tosin auttoi jokaisen ultran jälkeen enemmän. :) Tsemppiä!! Ja koita nauttia, vaikka se varmasti alkumetreillä varmasti vaikeaa! <3
 
Kaksi varmaa alkuraskauden keskenmenoa elokuussa ja marraskuussa 2011. Syyskuussa ja joulukuussa 2011 sain testeihin haamuja mutta en osaa varmaksi sanoa olivatko kemiallisia raskauksia vai mitä.

Nyt lohduttaudun sillä että tämän päiväinen testi oli vahvempi kuin marraskuun keskenmenneessä myöhäisemmässä vaiheessa tehty. Kristallipallon kun saisi, osaisi varautua tulevaan.. Ensi torstaina on gynepolille aika tutkimuksiin, kun vuosi yritystä meillä täyttyy. Se on sitten joko alkuraskauden ultra tai keskenmenon toteaminen.
 
paljon onnea plussasta pikkuinen!!

täällä odotellaan,tilasin ovistestejä ja ajattelin muuten vaan alkaa niillä testailemaan.me sovittiin miehen kanssa ettei tehä tästä mitään stressaavaa touhua,joten näillä mennään:)
 
Moon ja Pikkuinen niin ihania uutisia teillä kummallakin! :heart:

Täällä mennään kp 15 ja ovistestissä viiva vasta justiin ja justiin havaittavissa. Jeejee. Edellisessä kierrossa vahva plussa tuli vasta kp 19, että sitäpä sitte ootellessa.

Niin puuduttavaa tää oottelu ja hohhailu. :p

Tervetuloa uusille!
 
Mut saa poistaa listalta.
Palailen sitten jos ja kun alkaa olemaan toivoa pysyvään raskauteen hoitojen avulla. Tän aamun liuska tismalleen yhtä haamu kuin eilinen ja mä vaan tiedän että tiistaina alkaa vuoto, tää on jo niin tuttua. Tulen uudella nimimerkillä takaisin, kirjaan tän ulos. En muista salasanaa tai sähköpostia kun olen ollut pysyvästi sisäänkirjautuneena, pikkuinen12 poistuu kuvioista. Toivon sydämeni pohjasta pysyviä plussia teille kaikille, kiitos kun olette jaksaneet tsempata tässä keskenmenojen suossa :heart:
 
Lauantaita!

Pikkuinen, (toivottavasti vielä luet...) kyselit meidän yritysajasta. Nelisen vuotta ollaan yritetty
tosin välissä on monenlaisistakin syistä ollut sellaisia kiertoja, jolloin ei varsinaisesti ole yritys-
tä ollut. Mutta yk on nyt jotain 40+ :headwall:
En kuitenkaan halua, että tuota karmeaa lukua edes listalle laitetaan, tulee vaan itselle paha mieli.
Mutta kuinka hullulta se kuulostaakin, niin taas tälläkin kierrolla jaksan toivoa. Ainakin vähän.
Meillä on syitä tutkittu, eikä mitään ole löytynyt. Ikää minulla kyllä jo 37, joten se tietysti nyt
jo vaikuttaa. Mutta jos teillä ei Pikkuinen ole vielä mitään tutkittukaan, niin älä ollenkaan
vaivu epätoivoon. Syyhän voi olla joku ihan helposti korjattavissa oleva.
Meidän kaks lasta tulivat tosi helposti, heti kun toivottiin, joten onhan tämä kolmannen odottelu
ollut tosi raskasta ja ihan täysi yllätys.
Mutta halusin mukaan tähän pinoon, kun tuntuu, että täällä plussia kuitenkin on tullut ja TULEE, ni
niin jospa se olisi tarttuvaa =)
Hopsan
 
Pikkuinen voimia sinne! Luin täältä kuulumiset kun tuolla toisaalla kyselinkin.

Täällä menkka oloja, tuonne testailu pinoon olen kuvia laittanut. Eli jotain on tässä kierrossa tapahtunut, mutta ei ole vahvistunut ja olot on ikävät.

Näillä mennään.
 
Kylläpäs tulee vähän kirjoitettua tänne. : /

Menkat alkoi taas, eli Yk 6 pärähti käyntiin.
Minut voi kuitenkin poistaa listalta,
koska kirjoittelen tänne niin harvoin.

Kaikille kovasti plussia ja kaikille plussanneille kovasti onnea. Voikaa hyvin.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
vauvaohjelmat pitäis kieltää kokonaan. Kuume vain vahvistuu niistä. ;-) Tääl oli tosi oudot menkat,ei mitään kipuja,vaik yleensä olen kaksin kerroin. et jotenkin outo fiilis,mistä moinen voi johtua.
 
mirjami: Olen kuullut että parin päivän heitto olisi normaalia, joka voisi johtua mittausvirheistäkin, mutta neljää ei minusta lasketa enää pariksi. Paljon huonoja juttuja lukenut isosta heitosta. Mutta toivotaan parasta :)

Pikkuinen: Suuren suuret pahoittelut ja paljon voimia sinulle :hug: Toivottavasti saisitte apuja (teillähän taisi olla helmikuussa jo lääkärille aika?) ja pysyvän kyytiläisen matkaan. Toivottavasti kuulemme sinusta vielä. Ps. Testejä minulla onneksi ei enää ole, eikä tule :ashamed::LOL: Ja jos tässä nyt huonosti käy, niin ostan sittenkin vain yhden enkä kymmentä :D
 

Yhteistyössä