Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

vehnätähkä, joko testasit? :)

T-81, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :hug:

Heinäkuu, nyt vaan sitten piinailemaan! Toivottavasti nimimerkki olisi enne ja tulisi plussa tässä kuussa! :)

ON: Mulla on oireita! Tänään on siis dpo 10 ja mulla on samoja oireita, kuin keskenmenneen raskauden alussa! Voi kunpa nämä olisi nyt niitä oikeita oireita! Välillä mietin, että yritän olla innostumatta liikaa, mutta loppujen lopuksi, sitähän tämä odotuksen odotus parhaimmillaan on: kuumeilua ja intoilua! Sain viimeksi plussan dpo 12 eli voisi ehkä jo tiistaina näkyäkin..
Mun oireet:
-turvotus iltaisin
-pissahätä
-mahan nippailut
-nenä tukossa
-afta kielessä

Osa noista oireista on tosiaan jo aiemmassa odotuksessa tuttuja. Toisaalta voin syyttää noista oireista myös viime päivien ruokavaliota ja jos olisin tulossa kipeäksi, mutta ainahan saa toivoa, että nuo olisi raskausoireitakin. :)
 
T-81 :hug:

Kettula: Minä olen kanssa bongaillut raskausoireita. Rintoja vihlailee ja ovat arat ja välillä tulee sellainen kuvotuksen aalto. Saapa nähdä onko nämä mielikuvituksen tuottetta pelkästään. :LOL: Ei onneksi tarvitse kauaa piinailla sillä nyt menossa kp 26/28.
 
vehnätähkä :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Milloin kettula aiot testailla? Ketäs muita piinailijoita täällä olikaan?

Täällä ei ole vielä tätiä näkynyt ja tosiaan oireita olen muka huovaavinani. Tulee sellaisia väsymys aaltoja, oon nukkunut monena päivänä päikkärit ja vaikka nukun 10 tuntia yössä :D (mikä meidän perheessä on harvinaista mutta näin lomalla näköjään onnistuu) olen väsynyt. Kurkussa on välillä pala ja tulee paha olo. Rintoja vihlailee myös aina välillä.

Tuosta tulikin mieleen että on sitä pöhkö. Eilen illalla kun rintoja taas vihlaili piti sitten vähän väliä kopeloida niitä että onko ne OIKEASTI kipeät. No oli ne. En oikein luota vissiin näihin oireisiin :D

Mutta keskiviikko aamuna testaan jos ei tätiä sitä ennen näy. Nyt kp 27/28
 
heips piiitkästä aikaa... Täällä on vähän surkea tilanne,eli vauva hommat kyllä on jäissä ihan kokolailla :( saa nähä päädytäänkö tässä vielä avioeroonkin, erilleen asuminen nyt ainakin on tällä hetkellä :(:( minä siirryn siis taustalle ihmettelemään toistaiseksi, kunnes tässä elämä selkenee taas... Oikein hurjasti plussa onnea teille muille kuumeilijoille <3
 
pikkupeikko85: Voi eiii :'( Mietinkin jo et mihin olet joutunut,kun susta ei ole kuulunut. Hirmuisasti voimia ja jaksamista,toivottavasti saatte selvitettyä asiat ajan kanssa. Varmasti on rankkaa ja joudut kaiken lisäks vielä vauvahaaveetkin nyt unohtaa tällä erää...tsemppiä!!!

Pahoittelut myös tädin kohdanneille :hug:

Tällä viikolla taitaakin olla monella jännät päivät!Pidän ISOSTI peukkuja,et saadaan lisää plussia!

Itsellä oli vkloppuna ovis ja nyt sitten pari viikkoa odotellaan,että tuottiko yritys tulosta.
 
Moikka kaikille! :wave:

Olen tiivisti seuraillut tapahtumia, mutta lomakiireiden vuoksi en ole "ehtinyt" osallistumaan sen enempää. Nyt kun työt alkoivat, niin onpa aikaa taas istua koneella :D

Onnea kaikille plussanneille tasapuolisesti!

Mä olen itse tosi huono seuraamaan kiertopäiviä yms. Mutta nyt vaikuttaa siltä, ettei mun tarvitsekaan... Mies nähtävästi pitää huolen, että on ajallaan paikalla.

Meillä tosiaan mies on kuumeillut jo vuosia, mutta mä olen pistänyt kapuloita rattaisiin. Jotenkin vaikea luopua nykyisestä, niin helposta elämästä. Mutta toisaalta, nyt jos koskaan haluan kolmannen vauvan, jota saan yhdessä rakkaani kanssa hoitaa.

Ollaan lähdössä viettämään pitkää viikonloppua. Meidän seitsemän vuoden suhteeseen eka kahdenkeskeinen loma :heart: Toivon mukaan ensi kuussa näkyisi tulosta :D
Mulla ei tosin ole ehkäisyä ollut vuosiin, mutta en ole raskaaksi tullut. Joskaan aktiivisesti ei olla yritetty vaan vähän eri luontaisilla ehkäisykeinoilla. Mutta toivottavasti pystyn edelleen tulemaan raskaaksi.
Mulla on yksi krooninen sairaus ja miehellä tosiaan sairastettuna syöpä. Mutta hoitoina kun on ollut "vain" leikkauksia ja sädehoitoja niin lääkärin mukaan ei vaikuta hedelmällisyyteen.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :cool:
 
Viime kuussa ilmoittauduin tänne mutta olen lähinnä taustaillut...en oikein ehdi kirjoittaa mitään tänne mutta luen kyllä kaikki jutut :)

Tänään bongasin oviksen CB testin avulla, hieno hymynaamahan siihen tuli :) Eilen heiluteltiin peittoa mutta ehkä tänäänkin pitäisi varmuuden vuoksi...pelkään että jos tehdään se vasta huomenna niin on jo liian myöhäistä... Parin viikon päästä saa sitten taas jännäillä ja odottaa sekstailun lopputulosta ;)

Tsemppiä kaikille!
 
Hei taas kaikille pitkästä aikaa.

Heti aluksi toivotan Pikkupeikolle kovasti jaksamisia kurjaan elämäntilanteeseen :( toivon että kaikki menee parhain päin vielä.

Ja piinailijoille pidän PEUKKUJA :)

Tädin kohdanneille
harmituksia ja oikein plussarikasta uutta kiertoa!

Ja omaa napaa. Ehkäisyä ei tosiaan ole toukokuusta ollut, ja viikko sitten lopetin yösyötöt tytöltä. Nyt syö siis enää päivisin rintaa, melko useasti kyllä. Muistaako joku kuulleensa/lukeneensa että se yösyöttö on nimenomaan paras ehkäisemään? Minä siis tässä edelleen elättelen kaikenlaista vaikka imetänkin, mutta pahinta tässä on kun ei niitä menkkoja ole. Ei voi yhtään ajoittaa mitään kun ei kroppa toimi ei. Ihan surkeeta, tilanteeni on ihan sieltä missä aurinko ei paista :p Monet toivoo ettei menkkoja tulis, mä taas päinvastoin :D Tänään taas tuli NIIN haikea muisto sairaalaan menosta ja siellä olosta ja synnytyksestä ja kaikesta että tippa se tuli taas linssiin. Minä haluan vielä yhden raskauden ja vauvan. Meidän perhe ei ole vielä kokonainen.

Kaikkea hyvää kaikille :heart:
 
Pikkupeikolle kovasti jaksamisia tilanteen selvittelyyn! Toivottavasti löydätte pian perheellenne parhaan ratkaisun! :hug:

Eltsiira ja Mustang79 tervetuloa piinailemaan ja plussaonnea! :)

Marmelille menestyksellistä ja rentouttavaa viikonloppureissua!

Kolmiliini, mäkin muistan kuulleeni, että nimenomaan yösyöttö on tärkein ovulaation estäjä..Tosin onhan joillekin menkat tietenkin imetyksestäkin huolimatta ja tulevat raskaaksikin. Kai sekin on ihan ihmiskohtaista. Toivottavasti nyt alkaa sulla kierrot toimia ilman, että pitää koko imetystä lopettaa! On se vaan niin lyhyt aika minkä siitäkin saa vauvan kanssa nauttia. :heart:

ON: Heräsin tyynenä ja rauhallisena, että maltan mieleni ja testaan seuraavan kerran vasta torstaina, kun menkkojen pitäisi alkaa, jos ne ei ala. Kauan sitä rauhaa ei kestäny ja nyt jo piinaan itseäni kaikkien oireiden kanssa..Toivottavasti menee pari päivää nopeasti!

Piti mennä matonpesulle, mutta onkin niin kylmä ettei huvita..:(
 
Huomenta naiset! Minä kans käyn tekstit usein lukemassa, mut itse harvemmin ehdin kirjoittamaan. Omaa napaa ei oikein olekaan kirjoiteltavaks, tämä kuumeilu kun on vielä haaveiluasteella.. Mut sen verran tapahtuu, et kierukan käyn otattamassa ensi kuussa pois. Onko muita joilla hormonikierukka ollut käytössä? Mulla se on ollut pari vuotta, mut en ole oikein tyytyväinen. Munasarjakystiä tullut ja finnejä, vaikuttanut myös sexhaluihin :/ joutaa pois koko vekotin, yks aste samalla kohti vauvaa.. Vaikkakin meinasin ehkäisyrengasta seuraavaks vähän aikaa kokeilla. Onko siitä kellään kokemuksia? Mut voi että mulla on kova vauvakuume. Kuinka se voikin olla niiiiin voimakas tunne vaikka on jo kaks ihanaa naperoa vauhtia pitämässä.. :) Täällä elän täysillä hengessä mukana teidän jännäilyssä :)

Kettula kysyi imetyksestä, mulla ainakin molempien poitsujen jälkeen epäsäännölliset menkat on alkanut kunhan täysimetys on loppunut ja säännölliset menkat kunhan yösyötöt loppuivat. ( toinen sai alkunsa 1 kk yöimetysten loppumisesta, ehkäisemätöntä aikaa miltei puoli vuotta)

Karkki81 jännät paikat sulla :)
 
Katselin tuota yrittäjien listaa, aika monella taitaa esikko olla eskarin tai koulun kynnyksellä vauvan syntyessä jos kaikki menee hyvin. Siihen minäkin yritän malttaa tähdätä, voi olla ettei kuitenkaan malta ;-)
 
Kolmiliini: mä kans muistan kuulleeni, että yösyötöt vaikuttas eniten.. Mutta mulla esikoisen jälkeen alko menkat 7kk synnytyksestä, vaikka imetin muutaman kerran yössä ja välillä päivälläkin. Kuopus on nyt 8kk ja imetän häntä n.1-3 kertaa päivässä, öisin en ollenkaan, eikä menkkoja vaan näy :/ Täällä siis kans toivotaan menkkoja alkavaks, vaikka kaikki muut toivookin just päinvastoin ;D mutta ei niitten sit montaa kertaa tarviis tulla, kun voisivat taas loppua ;)
Plääääh, tylsää ja turhauttavaa tää oottelu... kun ei ees tiiä joutuuko tässä ootella päiviä vaiko kuukausia...
 
Ei sitten ollut luottamista niihin mun oireisiin :ashamed: Tissit on kyllä olleet törkeen kipeät tänäänkin mutta niin vain menkat tulivat ajallaan. Eilen vihlaili alakerrastakin ihan kuin aikoinaan liitoskivut tekivät ja miehellekin menin jo sanomaan että näinköhän se kolmas ois tärpännyt. :D Molemmissa kierroissa olen muka ollut oireita bongaavinani vaikka tiesinkin että mies oli just ne parhaat tärppipäivät työreissuilla.
Kai sitä toivoo niin kovasti sitä raskautta että kaikki menkkaoireetkin kääntää raskausoireeksi :LOL:

No se hyvä puoli tässä on että kierto on kuitenkin säännöllinen! Tuossa jo kalenteria vilkaisin niin eiköhän miehellä taas ole 5 vuorokauden työreissu just kierron puolessa välissä. Että koitapa tässä nyt raskautua sitten :D

Plussatuulia muille piinailijoille!!!!

Minulle saa siis päivittää
Karkki81...........kp 1/28...........yk 3.............31.............-09, -10
 
Back in business. Toivottavasti selvisin päivityksestä oikein. Ei ollut ihan niin juhlallista päivitettävää kuin olisin toivonut.
Pahoittelut T-81, vehnäntähkä ja Karkki-81 uuteen kiertoon joutumisesta ja tsemppiä myös!

Kettula siellä piinailee. Elän hengessä mukana! Mutta Mites saraheinä? menikö mulla jotain ohi vai mikä on tilanne?

Marmelille toivon kaikkea hyvää ja etenkin onnistumista taustanne ajatellen.

pikkupeikko85: Voihan itku! Toivottavasti kaikki selviää parhainpäin.

Eltsiira, Mustag ja KirsiH: tsemppiä piinailuun!

pimu, kukki$ ja kolmiliini: Ehditte vielä plussata! :) nauttikaa imetyksessä ja pienistä kuopuksista vielä, kun he on todella pieniä.

Tulikohan kaikille lähipäivinä kirjoitelleille kommenttia? Voi olla, että kirjoitin jotain ihan hassua. Älkää ottako itseenne, jos ei edes koskenu teitä. On aika paljon kilometrejä takana. Öitä.
 
KoiKoi joo kai tässä raskaana ollaan, viiva on vahvistunut jo muutamia päiviä sitten, tänään vielä testasin huvikseen ja tuli heti ja oli jo kontrolliviivaa vahvempi :) Eikä ne menkatkaan alkaneet :D Vähän silti aina näin alussa odottava tilanne kun ei kuitenkaan voi tietää meneekö kaikki hyvin. Mutta toistaiseksi ainakin, nyt ois viikkoja 4+3.

Tuohon imetykseen ei ole sanomista, mulla on menkat alkaneet esikoisesta jo 2kk synnytyksestä vaikka täysimetin, kuopuksesta 3kk päästä vaikka osaimetin ja öisin imetin kyllä.

Toivottavasti tulis täällä muillekin plussaa testiin =)
 
  • Tykkää
Reactions: KoiKoi ja Heinäkuu
saraheinä: Bongasinkin sut jo maaliskuisista. :D Onnea!

KirsiH: Varovaisia onnitteluja sinne!

Täällä kanssa jännät paikat vielä. Tiistaina testailen, jos ei mitään kuulu. Voi olla että kroppa on nyt niin jännitys tilassa, että tekee temppunsa ja kierto venyy. Näin viime yönä unen, jossa plussa viivapiirtyi testiin ennen testiviivaa. Olisipa enneuni.
 
En vielä uskalla kuvitella plussanneeni vielä.. Olin aamulla ihan varma että Predictor Earlyyn tulee vaikka miten selkeä viiva mutta vielä mitä.. Nega, tai korkeintaan aavistuksenomainen haamunhaamunhaamu. Oireisto ennallaan, lisänä vielä lisääntyvä rintojen kihelmöinti. Kieltämättä tympii, vaikka aika ei ehkä olisi nyt paras mahdollinen..

Aloitin testailut aaaivan liian aikaisin, ensimmäisen kerran dpo 7 tuli perus-Predictoriin valkoinen viivanpaikka molemmin puolin ohuella viivalla reunustettuna. Sen jälkeen kaikki negaa. Ehdin jo innostua noista haamuisista, näitä testejä oon tehnyt vaikka kuinka paljon ja ikinäikinä ei "turhia" viivoja ole piirtynyt.. :(
 
Jännittää...

Mulla kipeytyy normaalisti rinnat ennen menkkoja, mutta nyt on ollut jo kolmatta päivää outoja tuntemuksia... Tai siis nännit "jöpöttää" koko ajan ihan kuin kylmä olisi. Rintoja kihelmöi ja pistelee... ei lainkaan normaalia mulle :O

Niin ja aikaisintaan viikon kuluttua vasta pitäisi menkkojen alkaa... Nyt taitaa olla kp 20 tai 21...
Ei kait vielä voi oirehtia...
 
Viimeksi muokattu:
Saraheinä: Paljolti onnea plussasta! =)

KirsiH: Voi että,sulla ne vasta on piinaavat päivät,kun tuossa epätietosuudessa saa olla,että onko se nyt plussa vai ei. Pidän sulle peukkuja!

Marmeli: Sulle kans isot peukut,että plussa tulis! =)

Itse en ole nyt laskenut mikä kp menossa,mutta menkkojen pitäs joskus ehkä viikon tai reilun viikon päästä alkaa. Ekassa yk:ssa oli ihan sata lasissa ja nyt on ihan rento fiilis,kaikki mitä pitää tehdä,on tehty ja tulos selviää sit reilun viikon päästä...jotenkin rento fiilis. Ehkä viikon päästä on jo jännitystä ilmassa ;)
 

Yhteistyössä