Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Voihan oireettomuus. Kp 20/27 (-+). SannaM, lupaavalta kuulostaa :)

Joku puheli loppuvuoden lapsesta, meillä on syntynyt edelliset tammi- ja helmikuussa. Joulukuu, saati tammihelmi tästä puuttuukin. On siinä joulun jälkeen muutenkin haipakkaa :) vaikka mukavan sellanen neljän kuukauden bileputki olis jos tälle kuulle tärppää :)

Hoijjaa..
 
KP 22/35

Tervetuloa uudet kuumeilijat. Kiva kun uusia tulee, ettei tämä pino ihan kuihdu kasaan. :)

Tsempit uusiin kiertoihin joutuneille. Piinapäivillä olevia täällä on nyt siis useampia. Pidetään peukut teille pystyssä.

Täällä ovistesti näytti plussat ma. Eli eilen olis ollut se ovis ja sen mukaan talletuksia ollaan tehty. Nyt pitäis parisen viikkoja jaksaa jännätä. Ennen menkkoja olis yhdet polttarit tiedossa. Nyt pitää pohtia, että uskaltaako polttareissa juoda jotain. On aika rankka talvi takana, olis niin kiva vähän vaihtaa vapaalle.

Me ajateltiin jättää ensi kuussa tuo yrittäminen kokonaan väliin. Meille tuo LA olisi luultavasti just jouluaaton tietämillä. (siis sektio on tulossa automaattisesti.) Yhdellä kaverilla on synttärit just jouluna ja siitä olen saanut kuulla.:)
 
Perjantai 1.3.2013





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki................kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä.....lapset


Tintti83....................kp 72/33.........yk 6..............29.....09/09, 03/11
Kauniina Päivänä Tuut..kp 52/27......yk.....................35......3/00, 9/04
EiKahtaIlman3..........kp 44/25-30.....yk 3..............30....-08, -11


Aliila........................kp 24/34......yk 9..............30.....-07,-09
Sanna-M..................kp 23/32-34......yk 4...............-.....12/7, 01/10
Aotearoa.................kp 22/27............yk 2................30........01/08, 02/09

NuVe.......................kp 16/26-30.....yk 5..............27.... -07, -09
Linttu......................kp 14/~30..........yk 2............?.......08/09, 05/11
Tria.........................kp 12/28-32.......yk 3............28.....01/11,01/11
Kuume84....................kp 12/27-28.....yk 4............?.......-07, -08
Mamimamimami.........kp 4/29-31...........yk 3.........29.....-05, -07
Usvametsän neito......kp 1/28..........yk 6..............29..... -07 ja -09
Kettula....................kp 1/24-28.......yk 2..............27.......06/08, 04/10


Angelbird....................kp ?/??...............yk ?............27.........-06, -09
keksipurkki.................kp -/25-26......yk16..............25...... 09/08, 11/10
ellamillasofia..............kp ?/30-36.......yk 1..............25.............-07, -09

Taustailijat:
Jenny90
Klementiini
Ole luonani aina
hemu2
ViiruP
marsa-



Plussannneet:
joulukuu
liiisu...........................yk 5
Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1
Casper77....................yk 1
Astre.........................yk 2
Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4
Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8
Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1
Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1
dita.............................yk 5
Viola30........................yk 2
Aminohappo.................yk 4




Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Mukava, kun olette taas laitelleet kuulumisia! On aina kiva kuulla muidenkin piinailuista! :)

Mä oon tässä paljon pohtinut, että voiko ihan oikeasti olla raskausoireita, vaikka testit näyttäisi negaa? Siis sillä tavalla, että heti oviksen/kiinnittymisen jälkeen alkaisi kroppa oireilla..Aiheuttaako ne hormonit niitä oireita ja mitkä hormonit. Onko jollain tietoa sen tarkemmin tästä?
 
Mulla on koko päivän nipistellyt ja ollut paineen tuntua vasemmalla alavatsalla. Sitä mäkin mietin voiko olla jo nyt kun oviksesta on 4 päivää.. :) Mä todella toivon että tää olis nyt niitä raskaudesta johtuvia nippailuja. En vaan malttais odottaa mitä tapahtuu :)
 
Hmm..Vielä olis aamupissalla käymättä, mutta en osaa päättää testata vai ei. : / Just kun katsoin tuota listaa, niin huomasin, että lyhyemmän kierron mukaan ylihuomenna alkaisi menkat. Tänään on kuitenkin vasta dpo 11 ja edellisten päivien testit on ollut ihan selviä negoja. Aiemmissa raskauksissa oon saanut kuitenkin plussan jo kaksi päivää ennen menkkoja..On tämä vauvakuumeisen elämä vaikeaa, kun liikaa toivoo!
 
Huomenia!

Tänään aamu aloitettu tikkuun pissimällä ja tuplaviivathan sinne ilmestyi :O :D
Miekkonen sai siis toivomansa syntymäpäivälahjan :) Raskauslaskurin mukaan siis ollaan niin alussa, että en ole ikinä ennen tietoistanut raskauttani näin aikaiseen eli normikierrolla nyt olisi 4+0.

Terveisin Onnellinen Aminohappo :)
 
Aminohappo: Paljon onnea, ihanaa :heart:

Kp 23/32-34 ja alavatsa tuntemukset on vähentyneet, mutta vasemmalla tuntuu sellainen pikkuinen paineen tuntu. ja hiukan limailua. Odotellaan, melkein rauhassa, aina välillä töissä huomaan että ajatukset ajautuu raskauteen ja vauvoihin. :D

Mammaksin testit tulee luultavasti tänään, mutta testailu jää kyllä ensiviikolle..Voipi olla että sorrun viikonloppuna kun mulla vapaata :D
 
Onneaaaa Aminohappo!!! :D

Mä oon kade sun oireista Sanna-M ;) ei oireen oiretta vaikka kuinka kuuntelen kehoa ja pinnistelen.. Voihan sitä raskautua ilman oireitakin, mutta jotenkin niitä toivoo ja odottaa. Oliko Aminolla millaisia? Nyt kun on tuoreessa muistissa :)

Alkukierto meni niin nopeasti, oviksen jälkeen aika oikein matelee.
 
No siis mullahan oli ennemmin menkkamaisia oireita, nippaili/nippailee alavatsasta, kiukuttaa, mutta toisaalta yritän estää sitä kiukkuilua, josta seurauksena onkin aika raukea olo ja mulla on viimeiset kaksi viikkoa ollut hirveä karkinhimo (en yleensä syö). Eli ei mitään muuta perinteistä oiretta kun nuo turvonneet tissit. Mulla on kuntokuurin tuloksena vaan nahkapussit, mutta nyt ne on taas tissit :D

Hirvee pelko on kyllä edelleen, että menee kesken.. Kai se pelko loppuu vasta sitten kun näkee tai kuulee sykkeen. Kuopukselta kuului syke jo ekassa neuvolassa, joten sitä odotetaan. Milloin muuten se varataan? Viime kerrasta on jo viisi vuotta aikaa :eek:
 
Nippailee täälläkin alamahalla aina välillä ja rinnat on arat, muutenkin kyllä ennen menkkojen alkua ne on.. :) Mutta odottelen mitä tapahtuu. Palelee myös melkein koko ajan. No nyt iltapalalle ja nukkumaan.
 
Täällä alkoi menkat..Positiivista on se, että tämä kun oli ensimmäinen luomukierto edellisen raskauden jälkeen, niin ei ollut täti eksynyt matkalla. Ja kun kierto jäi 25 päivään, niin menee ainakin jatkossakin kierrot nopeasti, jos näissä päivissä pysytään.
 
Heissan täältä pitkästä aikaa,

Ja isot onnittelut Aminohapolle! :flower:

Täällä on ollut hiljaiseloa, koska mies edelleen niissä pitkissä reissuhommissa, joten ei ole ollut oikein mitään kerrottavaa. Mutta nyt hän on hetken kotona lomailemassa, ja ollaan alkukierrossa, joten mieleen hiipi ajatus, että eihän se ihan mahdotonta olisi, vaikka tällä lomalla nappaisi. Ovis on kyllä taas silloin kun mies on poissa. Mutta pienet mahdollisuudet olisi raskautua tästäkin kierrosta. Siis hyvin pienet! Silloin puhuttaisiin sitten kiertopäivistä 6-9. Eli erittäin epätodennäköistä.

Ollaan kyllä raskauduttu niin helposti edellisillä kerroilla, että jos miehen siittiöt ovat vaikka jotain supertavaraa ja elävät kaksi viikkoa :LOL: Kaikkea sitä alkaa ajattelemaan, kun oikein toivoo! Mutta eipä tässä tarvi odotella enää kuin kuukausi, kun oikeasti päästäisiin yrittämään, joten ei kai tässä pitäisi olla mihinkään kiire...
 
Alavatsalla nippailee ja painon tunnetta. Sekä limailee... Kp 24/32-34 toiveet että raskaana ollaan yritän pitää kurissa koska en halua paljoa pettyä jos menkat alkaa. Onneksi viikonloppu vapaa ja saa olla perheen kanssa.

Koskaan kummankaan lapsen kohdalla kiinnittymistä en ole huomioinut, ehkä pientä nipistelyä alamahalla ollut, mutta veritippoja en ole nähnyt.. ehkäpä en tässäkään muuta tunne kun tän nippailun.. Voi kun aika menis nopeesti.. :)
 
Tsemppiä ViiruP testailuun! Toivottavasti sulle tulisi se plussa, kun yhdessä tähän asti jännättiin! :heart:

Myös Sanna-M saisi saada plussan, kun kerran on oireitakin! Peukut pystyssä sullekin loppukiertoon! Nuo päivät on ne pisimmät..
 

Yhteistyössä