Kumpaan korvaan pojalle korvarengas/koru?

tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:
vasempaan vai oikeaan?

Minkä ikäiselle poitsulle olette muuten laitattaneet korviksen?
Mun miehellä on molemmissa, kun laittoivat lapsena vahingossa väärään korvaan. Koulussa alettiin sitten kiusaamaan homoksi. Sit se vaihettiin siihen heterokorvaan. Mä en vaan muista, kumpi oli kumpi.
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Kun en vaan tykkää. Musta se on liian naismaista. Minkäs ihminen mieltymyksilleen voi... :snotty:
Niinno eihä sitä mieltymyksilleen mitää voi, mut mie en ymmärrä, et ku kerta miehet on koristautuneet usein jopa enemmänkin kuin naiset, ni miten korvis voi olla naismainen...varsinkin joku pieni yksinkertainen nappi tai rengas...
Niin... kun se on se makuasia =). Toiset esimerkiksi inhoaa tatuointia yli kaiken, minä taas en. Mä en mmyöskään haluaisi miehelleni mitään hametta. Ja jos on kyse omasta lapsesta, niin päätös on mun kunnes se on täysi-ikäinen. Sen jälkeen saa vaikka lävistää kasvonsa ja muut osat täyteen, jos tykkää. Mutta kuten sanottua: makuasioista on paha kiistellä, kun kaikki on silloin oikeassa :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Kun en vaan tykkää. Musta se on liian naismaista. Minkäs ihminen mieltymyksilleen voi... :snotty:
Niinno eihä sitä mieltymyksilleen mitää voi, mut mie en ymmärrä, et ku kerta miehet on koristautuneet usein jopa enemmänkin kuin naiset, ni miten korvis voi olla naismainen...varsinkin joku pieni yksinkertainen nappi tai rengas...
Niin... kun se on se makuasia =). Toiset esimerkiksi inhoaa tatuointia yli kaiken, minä taas en. Mä en mmyöskään haluaisi miehelleni mitään hametta. Ja jos on kyse omasta lapsesta, niin päätös on mun kunnes se on täysi-ikäinen. Sen jälkeen saa vaikka lävistää kasvonsa ja muut osat täyteen, jos tykkää. Mutta kuten sanottua: makuasioista on paha kiistellä, kun kaikki on silloin oikeassa :D .
Sori, mut pakko viel kysyy semmonen, ku sanot, et päätösvalta on siulla, kunnes lapsi on täysi-ikäinen. Entäs jos lapsesi muuttaa pois kotoota esim. peruskoulun jälkeen toiseen kaupunkiin? Vieläkö silloin päätösvalta on siulla esim. korviksen suhteen? Jos lapsi vaikkaa päättää siellä asuessaan semmoisen ottaa...
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Kun en vaan tykkää. Musta se on liian naismaista. Minkäs ihminen mieltymyksilleen voi... :snotty:
Niinno eihä sitä mieltymyksilleen mitää voi, mut mie en ymmärrä, et ku kerta miehet on koristautuneet usein jopa enemmänkin kuin naiset, ni miten korvis voi olla naismainen...varsinkin joku pieni yksinkertainen nappi tai rengas...
Niin... kun se on se makuasia =). Toiset esimerkiksi inhoaa tatuointia yli kaiken, minä taas en. Mä en mmyöskään haluaisi miehelleni mitään hametta. Ja jos on kyse omasta lapsesta, niin päätös on mun kunnes se on täysi-ikäinen. Sen jälkeen saa vaikka lävistää kasvonsa ja muut osat täyteen, jos tykkää. Mutta kuten sanottua: makuasioista on paha kiistellä, kun kaikki on silloin oikeassa :D .
Sori, mut pakko viel kysyy semmonen, ku sanot, et päätösvalta on siulla, kunnes lapsi on täysi-ikäinen. Entäs jos lapsesi muuttaa pois kotoota esim. peruskoulun jälkeen toiseen kaupunkiin? Vieläkö silloin päätösvalta on siulla esim. korviksen suhteen? Jos lapsi vaikkaa päättää siellä asuessaan semmoisen ottaa...
Minkäs mä sille voisin, jos se tekisi sen mun tietämättä. Enhän mä nyt sitä korvista alkais korvasta poiskaan repimään :D . Mutta jos ajattelee teoreettisella tasolla, niin jos on valmis muuttamaan pois kotoa ja huolehtimaan muutenkin itsestään, niin eiköhän se päätösvaltakin silloin siirtyisi hänelle, vaikkei täysi-ikäinen oliskaan. Enhän mä nyt herran tähden lastani hylkäisi, jos se tekisi jotain sellaista, mistä mä en niinkään hihku innosta!
 
pink noise
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Kun en vaan tykkää. Musta se on liian naismaista. Minkäs ihminen mieltymyksilleen voi... :snotty:
Mun mielestä se on miesmäistä ja tykkään pitkästä tukasta kans. Onneks me ajatellaan kaikki niin erilailla, kaikille löytyy sopiva.
 
...
Meidän teini teki itse! Nyt sillä on molemmissa korvissaan yhteensä 12 kpl! Ja lisää pitäis saada tehdä! Kunhan nyt noista huolehtii, katsomme sitten lisää! Ottanu mammastaan mallia koska mulla on yhteensä 15 kpl läväreitä korvissa! ;)
 
En voi edes kuvitella
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Meil kans poju saapi sitten korvikset kun haluaa. Ja vaikka molempii korviin. Miehellä on molemmissa tunnelit sekä muutama muukin isompi reikä... Pienin taitaa olla halkaisijaltaan 5-6mm...
Yök, ne repaleiset roikkuvat korvat on varmaan sitten tosi mieltäylentävä näky, kun joskus aikuisena päättää ottaa ne "tunnelit" veks.
 
plop
Musta lapselle (tytölle taika pojalle) ei tarvi laitta korviksia ennen kuin itse haluavat. Ja silloinkin vasta kun osaavat hoitaa laitetun reiän itse. Minä olen aikoinani laittanut itse itselleni reiät korviin, kuin myös kulmaan ja napaan. Suosittelen, että laitettaisiin ihan liikkeessä.
 
ooij
No on se ollu vielä parikytä vuotta sitten niin vahva käsitys että jos on koru pojalla oikeessa korvassa niin on homo. En suosittele heteroille ottamaan tosissaan pelkästään oikeaan korvaan mitään koska Itä-Suomen suunnalla ainaki tosi moni ottaa sen tosissaan.
 
Dilligaf
Alkuperäinen kirjoittaja Viva:
Miehellä korvakoru oikeassa korvassa on homouden merkki, joten vasempaan. :) Tai sitten molempiin.
Ja housut on naiselle lesbouden merkki eli ei mitään väliä kumpaan korvaan. Jos ihmiset ovat vieläkin näin ahdasmielisiä, niin voi voi. Maailmassa on ehkä hieman tärkeämpiäkin asioita mietittävänä, kuin korvis miehellä/pojalla. Ja toisaalta sehän se vasta on h*momaista, jos toinen mies kiinnittää huomion toisen miehen korviksiin. Mistä lähtien heteromies on ollut kiinnostunut omasta/toisten pukeutumisesta ;-)
 
Meillä esikoinen 8v sanoi pari viikkoa sitten haluavansa korvareiän. Juteltiin pojan kanssa, että miettii vielä haluaako todella ja poika aikoi miettiä. Suostun kyllä, jos poika todella haluaa. Muistan oman kamppailun korvakorujen kanssa, kun halusin ekaluokalla ja äiti ensin sanoi tiukasti, että vasta rippilahjaksi saan. No sain kuitenkin sitten ekaluokalla.

Elämässä tulee vastaan paljon asioita, jotka ihan oikeasti on pakko lapsilta kieltää. Nuo korvakorut on niitä pikkujuttuja, jotka lapsi saa päättää. Minulle on ihan sama kumpaan korvaan pojan koru tulisi vai tuleeko kumpaankin. Veljelläni on oikeassa korvassa ja ihan hetero on.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Meillä esikoinen 8v sanoi pari viikkoa sitten haluavansa korvareiän. Juteltiin pojan kanssa, että miettii vielä haluaako todella ja poika aikoi miettiä. Suostun kyllä, jos poika todella haluaa. Muistan oman kamppailun korvakorujen kanssa, kun halusin ekaluokalla ja äiti ensin sanoi tiukasti, että vasta rippilahjaksi saan. No sain kuitenkin sitten ekaluokalla.

Elämässä tulee vastaan paljon asioita, jotka ihan oikeasti on pakko lapsilta kieltää. Nuo korvakorut on niitä pikkujuttuja, jotka lapsi saa päättää. Minulle on ihan sama kumpaan korvaan pojan koru tulisi vai tuleeko kumpaankin. Veljelläni on oikeassa korvassa ja ihan hetero on.
Ymmärrän kyllä poikaasi.
Korvarei'istä on aika paljon hyötyä, loppujen lopuksi kuulo on varsin kiva juttu! :p

 

Yhteistyössä