kuopiolaiset äidit

  • Viestiketjun aloittaja kuopiolainen
  • Ensimmäinen viesti
Tytölle 3 v kaveria
Olisko ketään toista tyttölasta n. kolmevuotiasta Kuopion seudulla, joka kaipaa kaveria ? Meillä ei ole muita samanikäisiä tiedossa, pari poikaa vaan tunnetaan. Perhepvhoitajallakin on ihan eri-ikäisiä hoitokavereita. Asumme Siilinjärvellä päin. Laita vaikka viestiä mberry1@luukku.com niin voitais tavata joskus ! :wave:
 
toinenkin äippä -80
Mäkin asun petosella ja kaverit kyllä kelpais. Mulla on 1.5 vuotias poika ja seura hänellekkin kelpaisi. Joten jos petosen porukkaan mahtuu mukaan niin mä voisin kans lähteä lenkille tms...
 
Hei!

mitäs sille hiihtolomaviikon perjantain tapaamiselle tapahtui?! :) Vietimme lasten kanssa kivan puistopäivän räntäsateessa, vaikkei muita paikalle ilmaantunutkaan. Katsoin aamulla onko täällä uusia viestejä, ennen kuin lähdimme sinne päin tarpomaan, mutta koska täällä ainakaan kukaan jo "ilmoittautuneista" ei ollut perunut saapumistaan niin lähdettiin paikalle. Saatiinpa sitten ulkoilla kaikessa rauhassa koko katras mukana :)

Riikka
 
PoitsunÄippä
Hei!

Onkohan täällä ketään Kettulanlahti-Päiväranta-Puijonsarvi-Julkula-alueilta?

Minun Pikku-Ukkeli 1v3kk kaipaisi leikkikaveria, mutta kaikki asuvat niin kaukana, että pitäis tulla bussilla ja rahat on niin vähissä, että se psykedeelinen 2euron maksu yhteen suuntaan on vaan liikaa meille! :( :\|

Jotenka ilmoitelkaahan jos kiinnostusta löytyy!
 
sori vaan
ei taida nää tapaamiset onnistua, kaikki innolla sopimassa päivää ja tulossa mukaan mut sitten viime hetkellä tuleekin vieraita ja flunssaa ja kaikki syystä jos toisesta peruuttaa. joo-o.
 
Sivettikissa
Hei. Tässä olis yks äitee Petoselta lisää. Minäkin kaipailisin Ystävää.. Olen juuri jäänyt yh:ksi joten päivät melko yksinäisiä tuon pienen pulputtajan kanssa vaan touhuta.

Olen 29v ja tyttö täyttää ihan just vuoden.

Että joku semmonen kiva luotto-ystävä olisi kiva.. Mihinkään isoon piiriin mie olen ihan liian ujo mukaan.. Mutta jos pienelle lenkille joku lähtisi, jos jollain olisi noin samanikäinen muksu ja suurinpiirtein ehkä samanlainen elämäntilanne...? oisko löytyskö?
:ashamed:
 
Me olemme kyllä kiinnostuneita tapaamaan uusia äitejä ja lapsosia Petoselta, mutta tämä viikko on niin täynnä menoja, että en osaa oikein etukäteen sopia ulkoiluaikoja..mutta koitan roikkua täällä "linjoilla", kun kuitenkin jatkossa lenkkeily ja puistoilu seuraa kaipaamme.
 
jadeamanda
Heips!

Sivettikissa: täällä olisi 29v yh-äippä ja 1v poitsu vailla ystäviä. Emme tosin asu Petosella, emmekä muissakaan Kuopion lähiöissä, vielä. Kesällä on tarkoitus muuttaa jonnekin sinne. Nyt meillä on vajaa 50km matkaa Kuopioon, mutta auto on käytössä ja päivät on tylsiä..Joten meistä saisi kyläilyseuraa yms.
Olisi kiva tutustua ja ystävystyä muihinkin suunnilleen samanikäisiin äiteihin lapsineen ympäri Kuopiota ja lähiseutuja.
Ilmoitelkaa itsestänne: jadeamanda@netti.fi
:wave:
 
Hei!

Täällä myös nuorehko ja rento äitiyslomalainen petoselta. Miehen työn vuoksi olen paljon lasten (sm 05 ja 06) kanssa yksin kotona.
Käydään joka päivä lasten kanssa ulkoilemassa, joten seura täältä petoselta olisi kyllä kivaa :)

Laita s-postia jos kaipaat "lapsellista"ystävää, asumme pyörön lähellä.
iloinenmyy@suomi24.fi
 

Yhteistyössä