Kuukautiset myöhässä..testi negatiivinen??

  • Viestiketjun aloittaja Chenja
  • Ensimmäinen viesti
Chenja
Minulla tällainen tilanne, kun kuukautiseni on kahdeksan päivää myöhässä ja silti raskaustestit näyttävät negatiivista. Kuukautiseni ovat olleet viime ajat suht säännölliset, välillä 1-2 päivää heittoja saattaa olla. Menkkojeni aikana valkovuoto tuli muutamana kertana hieman rusehtavana ja ihmettelin sitä jo silloin. Kun kuukautiseni piti alkaa, niin sinäpäivänä tuli sellainen todella pieni ruskea "klöntti". (Mukavaa luettavaa :D) Ja menkkoja ei näy eikä kuulu. Nännit ovat hieman arat ja alavatsassa välillä paineen tunnetta, turvotusta ja menkkamaisia tunteita silloin tällöin. Nälkäkin yllättää jotenkin todella nopeasti, vaikka hetki sitten olisi syönyt mahan täyteen.. Tein ensimmäisen testin aamuvirtsasta, kun menkat olivat neljä päivää myöhässä ja näytti negatiivista. Seuraavan kerran tein Clearblue testillä, kun ne olivat kahdeksan päivää myöhässä, eli tänä aamuna ja nega oli. Olen siis 21-vuotias nainen ja lapsi on erittäin tervetullut. :) Ihmettelen tosiaan, miksi menkat eivät ala.. mitä syitä voi olla? vai voiko olla mahdollista, että silti olisin raskaana, vaikka testit eivät näyttäisi vielä plussaa? Varmaan kohta täytyy lääkäriin soitella, jos eivät ala kuulumaan..
 
Chenja
Ja mulla ei koskaan oo stressin takia menkat jääny koskaan pois niin ettei ne alkaisi.. On mulla ollut stressiä joskus aikaisemmin ja aina menkat kuitenkin tulivat suht ajallaan..
 
yks mie :)
Kannattaa mennä lääkäriin ens viikolla jos ei menkat ala. Tekevät testin verikokeesta, niin ainakin totuus selviää :)

Voi testi joskus näyttää negaa vaikka onkin raskaana, toivotaan että olet jos sitä toivot :)
 
Chenja
Mulla näköjään kirjoitusvirhe :
"Menkkojeni aikana valkovuoto tuli muutamana kertana hieman rusehtavana ja ihmettelin sitä jo silloin."

TARKOITIN siis, että valkovuoto oli muutamana päivänä hieman rusehtavaa eikä minkään menkkojen aikana! :)


Joo täytyy nyt vaan odotella.. todella outoa vain, kun eivät kuulu. Välillä nipistelee keskeltä navan alapuolelta ja välillä taas juimii kuin menkat olisi alkamassa, mutta ei kuitenkaan ala. Jos menkat eivät ala, niin kannattaako mun soittaa ihan terveyskeskukseen vai sitten neuvolaan..?
 
Chenja
Olin kipeänä pari viikkoa sitten. Nousi korkea kuume ja kurkku todella kipeä. Yleensä mulla on aina alilämpöä kun olen kipeänä ja en edes muista milloin viimeeksi olisi ollut kuumetta tätä ennen.. Voiko se jotenkin vaikuttaa menkkojen myöhästymiseen?
 
Cdjh
Stressi, laihtuminen, ruokavalio voivat myös olla puuttuvien kuukautisten taustalla. Harvemmin mitään sairautta edes löydetään ja kuukautiset alkavat myöhemmin, tai sitten on raskaana
 
Täällä yksi myöhään plussannut.

Menkkojen alkamispäivänä kun pitivät alkaa, nega, odotin viikon, taas nega, tein vieläpä toisen testin perään kun en uskonut tulosta, (jostain syystä vaan tiesin että olen raskaana vaikka testit kertoi muuta) vielä toinen viikko odottelua ja vasta sitten tuli plussaa. Varmistin tekemällä vielä CB:n viikkonäytöllisellä ja tulos raskaana 3+. :D

Sikäli outoa kyllä koska tytöistä sain heti alkumetreillä jo ennen kun menkat oli edes myöhässä vahvat viivat. Niin kauan kun menkat on poissa, on toivoa. Veritesti tk:ssa kertoo viimeistään totuuden joten kannattaa hakeutua tutkimuksiin jos testit näyttää edelleen negaa.
 
Chenja
Vieläkään ei menkkoja kuulu.. nyt 12 päivää myöhässä. Ajattelin odottaa kun ovat kaksi viikkoa myöhässä niin teen uudentestin. Rinnat ovat hieman enemmän alkaneet aristaa ja välillä tuntuu siltä kuin menkat alkaisivat, mutta se tunne menee ohi.
 
Anskuuuuu1
Ansku1a on myöhässä menkat kaksi viikkoa, tein viikon jälkeen raskaustestin joka näytti negaa.. nyt ostamaan uusi testi, katsotaan mitä nyt näyttää. Lapsi olisi niin tervetullut! :)
 
Anskuuuuu1
Tein testin tänä aamuna ja testi näytti negaa.. 2 viikkoa siis myöhässä menkat nyt...kiertoni ollut aina säännöllinen, mutta nyt ei vaan näy ja testit negaa hmm..
 

Yhteistyössä