Kuukautiset myöhässä..testi negatiivinen??

  • Viestiketjun aloittaja Chenja
  • Ensimmäinen viesti
"pillu"
Mulla oli kuukautiset myöhässä ja minä en tehnyt raskaus testiä. Mutta sitten mulla Alko kasvaa maha ja sitten tein sen testin ja olin raskaana ja en halunnut silloin lasta halusin tehdä abortin mutta se oli liian myöhäistä ja nyt kun minulla on se lapsi niin se on tosi ihana suosittelen tekemään testin aina kun kuukautiset on myöhässä
 
asdfgh
Myöhässä, vain kolmatta päivää, mutta myöhässä kuitenkin.
Edellisestä raskaudesta kuukautiset palautuneet jo säännöllisiksi. Testit näyttävät negatiivista, mutta raskausoireilujakin ollut.
Viluinen olo jatkuvasti, päänsärkyä, paino noussut (normaalisti ei heittele suuntaan eikä toiseen) parisen kiloa, väsymystä normaalia enemmän ja toisinaan pahoinvoiva olo. Esikoisen kakkavaippa sai yökkäilemään, mitä ei ole koskaan ennen tapahtunut. Kahvi tekee myös samaa. Kova turvotus oli ennen kuukautisten odotettua alkamista.
Nuo muut saatan ehkä kuvitellakin, mut painonnousua ei ole ollut aiemmin, ei kuukautistenkaan aikaan. Uskaltaiskohan sitä toivoa, vaikka negaa näyttää....?

Kyllä toivoa on. Mulla oli just samat oireet ja kaksi perättäisenä päivänä tehtyä testiä näyttivät negaa. Odotin viikon ja sen jälkeen digitestiin paukahti odotettu ihana teksti: Raskaana 1-2. Ovulaatio oli ollut myöhemmin ja siitä syystä muut testit eivät näyttäneet oikein.
 
"Maisu"
Mulla kuukautiset 31 päivää myöhässä ja kolme negatiivista testiä tehty. Ylävatsa tuntuu ihmeen kovalta, näyttää siltä kuin pullistaisin mahaa tahallani vaikka on ihan rentona. Muita oireita ei sitten olekaan. Maanantaina vasta pääsen terveyskeskuksen testeihin ja tiistaina lääkäriin.
 
"PilviLinna"
Moikka, mullakin on toiveet heränneet pari kertaa viimeisen vuoden aikana, kun normaalisti niin täsmälliset menkat ovat myöhästyneet. Olen saanut kaikki ne oireetkin, joista on palstoilla puhetta, mutta viivoja ei testeihin koskaan ilmestynyt. Voihan olla, että kyse on ollut aikaisista keskenmenoista, mutta voi myös olla, että stressi tai flunssa myöhästytti ovulaatiota, jolloin yhdyntä on ollut liian aikaisin. Viimeksi valkovuotokin kesti runsaampana aina menkkoihin saakka, ja ehdin mietiskellä jo paljonkin raskauden mahdollisuuksia. Aina ne menkat ovat kuitenkin sitten alkaneet. On muuten kulunut testi jos toinenkin, mutta minkäs teet kun innostuu. Viestin ytimenä oikeastaan se, että kaikenlaista oiretta sitä alkaa tunnistamaan ja kaikki niistä (ennen plussausta siis) ovat mahdollisia myös menkkoja edeltävinä tai muina oireina. Olen siis päättänyt, etten enää laita aikaa ja energiaa nettisurffailuun ja kroppani kuulosteluun. Jos joskus oikeasti tärppää, niin olotila varmasti tekee itsensä tiettäväksi.
 
Hei, minulla on yleensä menkat alkukuusta eli tällä hetkellä n. viikon ja 2päivää myöhässä, ennen on tullut ainakin muutaman päivän menkat mutta ei ole koskaan jäänyt näin myöhäiseksi tai kokonaan pois. Tein testin joka näytti negatiivistä. Alavatsaan on koskenut jo usean päivän. Väsymystä on päivisin ja iltaisin enemmän kuin ennen, haistan outoja hajuja, joita ennen en ole haistanut ja joita ei lähettyvillä edes ole ;o Tupakkaa olen polttanut jo 4,5 vuotta ja sekin maistuu oudolta. Onko ihan normaalia?
 
Olenko hullu?
Elikkä sellainen homma että söin pillereitä normaalisti sitten tuli menkat ja jatkoin syömistä jonkun viikon kunnes lopetin kokonaan ja tuli taas menkat sen jälkeen harrastin seksiä mutta käytettiin kortsua tuli epäilys että se olisi ollut rikki joten ostettiin jälkiehkäisy pilleri... On mennyt jo kaksi kuukautta eikä menkkoja kuulu ja testejä olen tehnyt kolme kappaletta tietyin väliajoin ja kaikki näyttää negaa.. Ei ole mitään oireita muutako että menkat ei ala olen ollut kipeänä jo kauan kuukauden sisällä syönyt 2antibiootti kuuria mutta eivät ole ennen vaikuttaneet mitenkään menkkoihin.. Mitä pitäis tehä? Mikä vikana? T. 17vuotias tyvär
 
Neverlosehope
Täällä kans menkat myöhässä, nyt 2kk. Lapsikaan ei voi olla tulossa, sillä neitsyyttäni en vielä oo menettänyt. Menkkojen oireet kuitenkin ollut nyt viikon ajan tosi vahvoina, mutta vuotoa vaan ei tule.
 
Anonyom
Mullakin myöhässä toista viikkoa yleensä ollut myös tosi säännölliset menkat max 2-4 päivää joskus myöhässä mutta nyt kuitenkin jo noin 'paljon' kauhea nälkä ja pissahätä koko ajan ja aamuisin vähän äklö olo mikä menee vaan ohi sillä että syö heti herättyään jotain vaikka yleensä on tullut melkeen huono olo siitä että jos koittaa syyä aamuisin, tissit kauheen kipeät ja alavatsa ihmeellisen 'turvonnut' ja menkkamaista juilimosta mutta ek vaan ala.. haistan välillä myös ihan ihmeellisiä hajuja, edellisyönä heräsin siihen että teki hirveästi mieli muikkuja vaikka vihaan kalaa :D tänään tein jonkun halppistestin ja negaa näytti.. Ärsyttävää kun lapsi olisi niiiin toivottu :)
 
"Toiveikas"
Mulla on viimeksi menkat ollu 16.12 ja olisi pitäny alkaa 8,9 tai 10.1. Ei oo näkyny menkkoja, silloin ku piti alkaa niin ala vatsaan sattui n.10min ajan samalla tavalla kun menkat tuli, mut ei alkanu :( pari päivää sen jälkeen tein testin ja oli negatiivinen. Oireina on ollut väsymystä, nännien arastusta ja huimausta välillä. Tänää tein uuden testin ku olin varma, että nyt tärppää! Mut ei :( ollaan miehen kanssa kohta vuos yritetty ja kesän jälkeen kuukautisista on tullut aika epäsäännölliset.
 
"sorsa"
olis mielenkiitosta kuulla miten aiemmin kirjottaneilla on käyny :)

Ite oon samassa veneessä, edelliset menkat 43päivää sitten, rinnat arat, vatsa turvonnut (hyvä että työhousut menee kiinni :D), NÄLKÄ ja väsymys painaa. Mutta testit näyttää silti negaa.
Yksi aiempi raskaus (tosin viikolle 8 asti vain :( ) ja silloin oli oireita heti ekasta viikosta saakka, pahoinvoinnit sunmuut. Nyt en ole pahemmin pannut merkille.
Kaipa se on pakko mennä lekuriin, itse olen tosin pyörittänyt kaikki mahdolliset muut skenaariot läpi, koska lasta olen halunnut jo pitkään, mut pettynyt pari kertaa.
 
"nips"
Moi. Mulla on jo ollu koht kk menkat myöhässä.. Ja viikko sitte tein testin ja näytti negaa.. Tein tänä aamuna toisen testin ja sekin näytti negaa.. Eilen maistu suussa semmonen pistävä maku..Taidan viel ostaa testi ja jos sekin näyttää negaa ja menkkoja ei näy nii käyn verikokeissa. Kyll lapsi ois tervetullut.. :)
 
kipeetä...
Mulla normaalit kuukautiskivut alkoivat silloin kuin kuukautisten olis kuulunu jo alkaa muutenki, mutta tulikin pelkät kivut vaan. Lisäksi lämpöilyä ja oksettavaa oloa, joka muutenki menkkojen yhteydessä mulla normaalia, mutta menee aikanaan ohi. Raskauden mahdollisuutta ei. Neljän päivän jälkeen menin lääkäriin, joka totesi neuvolatädin avustuksella kohtutulehduksen. Eli jos on kipuja ja muita oireita, kannattaa käydä tsekkauttamassa lääkärissä, sillä voi olla jotain muutakin.. Esim kohtutulehduksella seurauksena lapsettomuutta, vatsakalvontulehdusta ym mukavaa.
 
vierailija
Täälläkin kuukautiset myöhässä n.1ķk. Aina ollut säännölliset kuukautiset ja korkeintaan ollut muutaman päivän myöhässä. Olen tehnyt kaksi raskaustestiä, mutta negaa näyttänyt. Kävin tänään lääkärissä mutta sieltä neuvottiin vielä tekemään testi itse ja jos se näyttää taas negaa, sain reseptin kuukautisten aloittamiseen. Lähete tuli myös kilpirauhasen vajaatoiminta testeihin. Saa nähdä mikä vaivaa.. mulla ei kyllä ole ollut minkäänlaisia oireita eikä stressiäkään omasta mielestäni.
 
Baheera
En jaksanut aloittaa uutta ketjua, kun näitä samoja tuntuu riittävän.

Mulla siis tilanne nyt tälläinen, että viime kesänä söin keltarauhashormooneja viikon verran, halusin siirtää kuukautisia lomareissun ajan.
Kk alkoi kuurin jälkeen pari kolme päivää, seuraavat kk tulivat normaalisti n. 4 viikon kuluttua edellisistä ja itsellä siis todella säännölliset kk olleet aina.
Tämän jälkeen kk olivat tammikuuhun asti sekaisin ja tulivat 2 viikon välein ja päättelin sen johtuvan näistä hormooneista. Kuitenkin edelliset kk tulivat taas normaalisti (4viikkoa edellisistä).
Nyt kuukautiset ovat "myöhässä" 3päivää, voihan olla, että eivät vieläkään ole palanneet normaaliin kiertoon mikä ennen oli ja siksi "myöhässä".

Noh aina ennen on ennen kuukautisia tulleet nännit selvästi aroiksi ja alavatsa/alaselkä särkyjä, jotka välillä olleet todella kovat ja näistä mennyt aina se 1-2pv, kun kk ovat alkaneet, myös mieliala aina kärttyinen ennen kk tuloa pari- kolme pv.
Nyt minulta puuttuu kaikki, nännini eivät ole tulleet kipeiksi, tissit muuten kyllä jomottelevat/polttelevat, näin ei ole ennen ollut, alaselkä kivut puuttuvat kokonaan ja silloin, kun oletin kk alkavan alavatsa oli kipeä päivän, jonka jälkeen kipu katosi ja tilalle on tullut ihmeellistä aaltoilevaa lievää pistelyä/kipuilua/polttelua, myös ollut todella paljon ilmaa vatsassa 3päivää jo ja vatsa sekaisin. Alavatsaa kun painelee, tuntuu pientä kipuilua, mitä on myös ennen kk. En ole ollut missään vaiheessa kärttyinen, enemmänkin olo on ollut ihmeellisen rauhallinen, vaikka lähipäiviin on mahtunut kaikkea mikä normaalisti aiheuttaisi stressiä.

Miehen kanssa ehkäisynä kondomit ja keskeytetty yhdyntä aika usein (molemmat tietoisia, että "vahinko" voi käydä), eli raskaus voisi olla mahdollinen.
Itse olen kuumeillut jo 6vuotta, nyt lähi viikkoina kuumeilu on voimistunut ja olen itkeskellyt paljon enemmän kaikelle ihmeelliselle (mm. autoa ajaessa rupesin kuvittelemaan, että ajan kolarin ja kuolen ja itkin hysteerisesti sitä!? :D). Ollaan miehen kanssa sovittu, et eka naimisiin sit lapsia, joten raskaus ei olisi suunniteltu, mutta kuitenkin haluaisin mahd. lapsen pitää ilman muuta.

Näistä oireista kummastuneen kävin apteekissa hakemassa testin, jonka tein eilen eli oli 2pv kk oletettavasti myöhässä ja testi oli negatiivinen.

Kannattaako tässä sitten enää miettiä mahdollista raskautta vai voiko ns. normaalien kk oireiden puuttuminen ja uusien oireiden ilmeneminen johtua keltarauhas kuurista vieläkin, vai pitäisiköhän ostaa uusi testi vähän myöhemmin?. Mulla olis tärkeää tietää mahdollisesta raskaudesta, koska poltan ja en halua kuitenkaan minkään aiheuttavan mitään mahdolliselle lapselle.
 
vierailija
Seksiä harrastettu oviksen molemmin puolin ilman ehkäisyä, kuukautiset nyt viikon myöhässä(normaalisti säännöllinen kuukautiskierto), pientä nipistelyä alavatsassa vähän väliä, ihankuin olisi kuukautiset alkamassa mutta ei sitten alakkaan, runsasta valkovuotoa, jota ei normaalisti juuri ollenkaan. Tein kaksi raskaustestiä viikon sisällä, molemmat näytti negatiivista tulosta. Onko raskaus silti mahdollinen, ettei vain vielä näy testeissä? Ikä 28v, alkoholia harvoin ja tupakoinnin lopetin kuukausi sitten.
 
vierailija88
Täällä kanssa yks jolla menkat myöhässä..Mulla kapseli kädessä joka pitäisi vaihtaa toukokuussa..Voiko kapselin vaikutus alkaa jo loppumaan vai mikä on kun ei menkkoja näy.. stressiä ei oo..Ylipainoa on mut menkat on ollut säännölliset..Ekat pari vuotta menkat oli säännöllisen epäsäännölliset kun kapseli laitettiin..Nyt viime vuoden lopulla alkoi menkat tulemaan säännöllisesti..Aamulla tein raskaustestin mut näytti negaa..Rinnat ja maha turvonneet,selkää hieman juilii,mut ajattelen sen sillä että menkat tulee vielä.. Viimeeksi ollut tammikuun lopulla..
 
vierailija
Kiinnostaisi kyllä tietää muten muilla on käynyt! Näköjään aika yleinen tilanne tämä, tällä hetkellä kp39 kun normaalisti kierto säntillinen 28 pv. Lapsi olisi kovin toivottu. Mites muillä on noissa terkkarin verikokeissa käynyt?
 
Piika97
Mulla kans menkkojen kans ongelmaa. Mulla menkat tällä hetkellä 35 pv myöhässä ja testi näyttää negaa. Mutta neljä päivää sitten harrastimme poikaystävän kanssa seksiä ja huomasimme yhdynnän jälkeen että kondoomin se pää puuttui kokonaan että sama vaikka meillä ei olisi ollut kondoomia ollenkaan. Voinko tulla raskaaksi vaikka menkat ovat valmiiksi jo myöhässä? Heeelp!!!
 
vierailija
Kiitoksia, ettö tulit kertomaan tarinasi! Antaa toivoa vastaavassa tilanteessa! :)



Hei!

Täyty tulla kommentoimaan tänne kun tässä muutama päivä sit lueskelin näitä ja olin itsekin samassa tilanteessa et kuukautiset oli myöhässä pari viikkoo ja testi näytti negaa.

Aattelin et stressin takia on ny sit menkat myöhässä vaikk ei kyll koskaan oo stressin takii jääny menkat tulematta. Aikalailla ajallaan tulleet, välillä enintään viikon myöhässä.

Lopetin pillerit marraskuussa 2013 ja yritys ollut päällä siitä lähtien. Esikoisen odotus kesti myös melkein vuoden niin ajattelin kyllä että voi tässäkin se vuosi mennä ennen ku tärppää.

No tosiaan jäi ens tän kuun menkat tulematta ja kerran jo testailtiin heti muutama päivä siitä ku ois pitäny menkat alkaa. Negaa näytti... Ooteltiin taas muutama päivä ja edelleen nega.
Sit aateltiin et ootellaan ny enempi et jos tosiaan on stressin takii myöhässä.

No nyt toss viikonloppuna oli sellanen tunne et nyt taitaa menkat alkaa, vihlovaa kipa vatsalla, vaikkakin hieman ehkä erilaista kuin yleensä menkkakivut. Vihlovia kipuja tuli muutama ehkä noin puolen tunnin aikana. Sanoin jo miehellekin et taitaa tänään menkat alkaa.

Lisäks rinnat ollut ny noin 4pv todella arat sekä "kovemmat" kuin normisti.

Alaselässäki ollut jomotusta, mut siitä ei tietoo et liittyykö tähän vai onko muuten vaa ollu kipee.

Tiistaina eli eilen testattiin ja ehkä aavistuken näky haamua, ei siitä ny ottanu selkoo ku meni sit siinä tarkkaillessa jo sen rajan yli mitä tulosta saa enää lukea. Epävarma olo siis tiistain testauksesta jäi.

Tänään päätettiin testata uudelleen ja nyt selkeä haalea viiva ilmestyi
Ei siis muuta ku neuvola-aikaa varaamaan. Jee.

Eli mulla kesti melkein kolme viikkoa ennen ku testi anto positiivisen tuloksen. Ei siis kannata heti pelästyä et vaikk menkat ois myöhässä ja mitään ei testiin ilmestyis. Mulla ainaki näköjään kesti noin kauan plussan ilmestyminen.

Monta haavetta oli tähän samaan aikaan mielessä. Nyt täytyy soittaa ja peruuttaa ens viikolle varattu silmien laserleikkaus Leikkaushaaveen saa siis laittaa taka-alalle ainaki pariks-kolmeks vuodeks, mutt täss tilantees se ei haittaa.

Tsemppiä kaikille yrittäjille.
 

Yhteistyössä