Kuukautiset myöhässä..testi negatiivinen??

  • Viestiketjun aloittaja Chenja
  • Ensimmäinen viesti
"huolestunut"
Täällä menkat myöhässä, vasta 2 päivää, mutta eipä ennen ole ollut myöhässä, korkeintaan päivän. Menkkojen oireita ei kumminkaan ole kovin vahvana ollut, lievää hetkellistä kipua saatanut olla ja nännit niiiin kipeät että peittokin jos on hipaissu niin aii, mutta testin tein tänään ja negaa näytti ja harmittaa lapsi olis tervetullut:) Mutta jos ei ensiviikollakaan vielä näy menkkoja niin.uusi testi.
 
Tulee kun tulee
Sama homma.... Päivässä 43 mennään kierrossa ja negatiivista näyttää... Ei ne ota normineuvolaan tässä vaiheessa, jos ei oo superhyvät puhelahjat. :) Kärsivällisyyttä vaan, sitä tarvitaan sitten varmasti lastenkin kanssa.
 
"Moi"
Hei! täällä myös sama homma.. Vajaa kuukauden kuukautiset myöhässä ja täällä mieheni kanssa kovasti odotellaan ja jännitellään joko tärppäis, vuoden verran tässä ollaan kuitenkin jo yritetty. Eli lapsi on toivottu. Testi näytti pari päivää sitten negaa ja huomenna teen testin uudelleen. Ruokahalut ovat huomattavasti kasvaneet ja rinnat kosketusarat. Entä jos testi näyttää huomennakin negaa, niin täytyykö uskoa siihen että nyt on käynyt jälleen näin vai kannattaisiko suosiolla mennä lääkäriin?
 
StillWaiting
Täällä myös myöhässä, viikko sitten alkanut ihan hirveä närästys joka saattaa kestää aamusta iltaan..tosin illalla pahimmillaan ja aamulla kuvottava ja todella nälkäinen olo, kuvotus tulee vasta syönnin ja kahvin juonnin jälkeen. Kahvi ei enään maistu samallalailla kuin ennen, melkein pakolla sitä juon jotta edes hiukan piristyisin aamulla. Viikon vasta kuukautiset myöhässä mutta ollut sen aikana vaihtelevasti kuukautis kipujen oloisia kipuja alavatsassa, turvottaa ihan hirveästi sekä rinnat jotenkin tiukat. Kaksi negatiivistä testiä..mutta tämä olo on ihan hirveä kun koko ajan yököttää, ruokahalu vähentynyt sekä tuo turvotus ja alamasu kivut. Viime kuussa oli myös viikon menkat myöhässä mutta ei ollut mitään oireita ja menkat sitten alkoivat normaalisti. Tosin olen miettinyt josko olisi stressistä johtuvaa ja valeraskaus?? Ajattelin jos tässä ei muuton jälkeen ala jo pikkuhiljaa kuukautiset niin pitäisi varmaan varailla aikaa lääkäriin. Silloin olisi jo kp 52 ja normaali 32 paikkeilla. Ja nyt siis kp 40. Olen huomannut myös että käyn tiheämmin vessassakin näinä päivinä. Kenelläkään vastaavaa?
 
Pippan
No mites teille on käynyt, onko kukaan plussannut, joka saanut miinuksia ensin?

Itsellä noin 3 viikkoa myöhässä ja kolme testiä tehtynä, kaikki negatiivisia! En ala, en jaksa tätä odotusta. Ainoat oireet on myöhässä olevat menkat ja jatkuva pistely ja kipuilu alamasussa. En sitten tiiä.. Itsellä myös olleet lähes kellon tarkat menkat ja silloin harvoin kun ovat myöhässä olleet niin korkeintaan 4 päivää myöhässä. Tää kolme viikkoa on jo ihan liikaa.

Mutta mitä pitäis tehdä? Mennä lääkäriin ottaan testi?
Vai onko muita syitä miksi menkat on myöhässä ja testi nega?? Kohdun ulkoinen raskaus tai muita hirvitys vaihtoehtoja?
 
¨¨¨¨
Pikkumyy voisiko olla keskenmeno joka ei vain ole tullut pois??... mene lääkäriin.. itsellä käynyt niin pari vuotta sitten....

Täälä nyt menkat myöhäss muutaman päivän. Vatsaa juilinut jo neljä päivää mutta mitään ei ole tullut.. todella toivon että pian alkaisi. Lapsi ei kuuli nyt suunnitelmiin... to tein kyllä nega testin :)
 
"lellu"
Oon tässä miettiny jo pitemmän aikaa että mikä voisi olla, ei oo ikinä ollu menkat myöhässä ku korkeintaan 2-3pv.. mutta nyt on ollut kummallisesti että aluksi oli 3pv myöhässä menkat ja tuli niukasti ja loppu ku seinään, sen jälkeen 4-5pv myöhässä menkat ja tuli vielä niukemmin ja loppu ku seinään ja nyt on tänään jo 16. päivä kun on menkat myöhässä, rintoja aristaa tosi paljon, nännin varsinki, rinnat on kasvanutki melkeen 1kuppikoon ja ihan turvonnu ja nänneistä tulee välillä jotain kummallista kirkasta nestettä, ja maha on turvonnut tosi paljon ja munasarjojen kohalta nipistelee välillä ja on pieniä menkkakipuja välillä mikkä menee pois.. ja kummastelen neonkeltasta/todella haalean vihreää pissan väriä o_O onko muilla ollut näin? tein tänään testin, mutta näytti negaa, odottelen muutaman päivän ja teen uuden, ja jos ei sitten viikon päästä näy melkkoja vieläkään ja näyttää negaa niin varaan kyllä ajan ultraan että katsoo onko se jotain muuta mistä pitäisi huolestua..
 
"Mama84"
Itsellä myös kuukautiset myöhässä. Yleensä suhteellisen säännölliset. Päivällä parilla voi heittää suuntaan tai toiseen. Kohta viikon myöhässä eikä merkkiäkään.. Tänään tein testin aamulla mutta negaa näytti. Jännittänyt plussaa, mutta ei kai sitä pysty ajatuksillaan viivästyttämään menkkojaan? :D
 
"Cloud"
Sama täällä. Menkat yli kolme viikkoa myöhässä. Kolme negatiivista testiä takana. Muuten ei mitään oireita ole ollut kuin koko ajan normaalit kuukautiskivut. Pari päivää sitten alkoi alavatsakivut (nipistelyä ja vihlontaa silloin tällöin) ja niukka ruskea vuoto. Kesti pari päivää ja loppui. Kaikki diagnoosit selattu läpi mutta kyllä se on maanantaina lääkäriin mentävä! Kellään vastaavaa kokemusta??
 
"vieras"
Itselläni myös menkat myöhässä nyt 8 päivää. Kp 37. Testi tehty, mutta nega oli :( mistä moinen johtuu? Olen harrastanut seksiä mahdollisen oviksen aikaan. Mikä neuvoksi?
 
"vieras"
Vielä lisäys tohon, että olen ollut erittäin väsynyt. Yleensä en ole. Olen nullunut normaalisti ja stressiä ei oo. Rinnat todella arat ja joka paikkaan koskee. Aamuisin huno olo, hajut etoo.
 
"toiveikas"
No miten teillä on käynyt testin kanssa? Itellä sama homma, melkee viikon myöhässä ja testi näyttää negaa. Vuoden verran ollaan mieheni kanssa yritetty lasta joten toive on kova että lapsi siellä olisi. :)
 
Täällä kans !!
Itselläni kävi esikoisen kanssa niin että minulla ei tullut minkäänlaisia kuukautisia ennen kuin tulin raskaaksi, lopetin e-pillerit 2011 marraskuussa ja sen jälkeen tuli yhdet kuukautiset joulu/tammikuussa , tein lukuisia testejä jotka näyttivät negatiivista , lopuksi menin terveysasemaan ja virtsakokeesta tuli sitten positiivinen :) Aloin siis odottamaan esikoista maaliskuun tienoilla. Olen nyt jo 8 päivää myöhässä kun kuukautisten piti alkaa. Teen vielä yhden testin silti varaan maanantaina ajan terveysasemalle :)
 
Audaces
Ehkäisyä ollut 14 vuotta. Nuvaringin otin pois 3.6. viikkoa aikaisemmin kuin piti. Heti 6.-8.6. oli tyhjennysvuoto ja aika tarkalleen kahden viikon kuluttua juhannuksen pintaan 19.-22.6. munasarjoihin sattui esim. kävellessä. Ja tästä noin viikon päästä parina päivänä hieman rusehtavaa vuotoa, sen verran että vähän paperiin pyyhkiessä jäi ja pikkuhousunsuojaan pieni läntti. Nännit oli myös kipeät, ei voinut koskea. Seksiä harrastetettu ahkeraan, voisi sanoa joka toinen päivä, joskus jopa joka päivä, mutta toisaalta on muutama päivä ollut perättäin ettei ole harrastettu, mutta ahkeraan joka tapauksessa :D No kuukautiset olisi pitänyt "perussetti"-kierron mukaan alkaa torstaina 4.7. ja nyt siis sunnuntai 7.7. eikä kuukautisia kuulu. Kaksi Clearbluen testiä tein ma ja to -> negatiivista. Tänä aamuna tein Apteekin raskaustestin -> negatiivinen. Rinnat normaalit, vatsaa turvottaa ihan samanlailla kun aina ennenkin, eikä mitkään hajut tee huonoa, eikä muitakaan kummallisia oireita. Että tuskinpa tässä raskaana ollaan.... :(
 
n20
Mulla on ollut myös samoja oireita kuin useimmilla tänne kirjoittaneilla. Menkat on myöhässä n. 1 1/2 kk ja ajoittain tuntuu kipua alavatsassa, normaalia enemmän päänsärkyä sekä painetta ja turvotusta. Muutaman kerran tuntunut että menkat alkais mutta eipä alkanu. Oon tehny kotona 3 testiä ja labrassa 2 ja jokainen näytti negaa. Ensimmäisenä tulee mieleen valeraskaus kun olen lasta toivonut jo yli 2 vuotta ja viimein vuoden alussa sain mieheltäni myöntävän vastauksen asiaan. Huomenna meinasin varata ajan lääkärille ja selvittää mikä vaivaa( aikaisemmin en uskaltanut mut nyt on jo pakko). Toivottavast selviää mistä moiset oireet johtuu. Tsemppiä muille joilla sama ongelma. :)
 
myöhässä...
heippa olen lukenut näitä teidän kirjoituksia ja ajattelin itse kans kirjottaa tänne eli minulla on kans kuukautiset myöhässä jo 8päivää mutta testit näyttää negaa..minulla on jo kaksi lasta ja molemmista testit on näyttäny heti plussaa kun menkat ovat olleet vasta 2pvä myöhässä mutta nyt ei ja olen melko varma että olen taas raskaana kaikkia oireita on jo kanssa..mutta olen tehnyt niitä apteekin omia testejä mutta negaa näyttävät :( toivon teille kaikille että pian näyttäisi teille plussaa ja itselleni kanssa :)
 
vierailija2013
Mitä teille jotka terveyskeskuksessa olette käyneet on siellä sanottu? Ottivatko kokeita vai vaan sanoivat että pitää odottaa? Vai saako terveyskeskukseen ollenkaan aikaa nykyisin???

Itselläni menkat myöhässä (ensimmäistä kertaa elämässäni) nyt kp 38 vaikka normikierto on 28-31. Testin tein eilen ja puhdas nega. :(
 

Yhteistyössä