~~kuumia aaltoja~~ "so what"

Lumeton ihanaa onnea koko perheelle :flower:

Hyvää alkanutta vuotta kaikille
!

Tänään vietettiin tytön 2v synttäreitä. Tytöllä taas korvatulehdus ja siihen antibiooti. Aika on taas mennyt niin nopeasti. Tuossa laitoin tämän vuoden seinäkalenteriin muistiin tapahtumia niin alkoi tuntua siltä, että keväthän on ihan kohta. Minulla on lisäopiskelut kesken ja ne pitäisi saada tehtyä huhtikuun loppuun mennessä valmiiksi.

Paulanna
ihanaa, että teillä asiat etennee ja sait hyvät tulokset tuosta kokeesta. Itsellä nyt jotenkin tuntuu korkealta tuo kynnys lähteä ulkomaille hoitoon, mutta toisaalta haluan kuitenkin vielä sen kokeilla.

Lillis onnisuitko matka hyvin? Minä näin sieluni silmin kuin piirretyissä kuinka palju poksahtaa rikki ja vesi tulvii ulos sieltä ja lapset sen mukana, vaikka ei tainnut ihan näin tramaattiseti onneksi teillä tapahtua.

Uudi kuinka vatsa voi?

Oletteko aleissa käynneet. Minä löysin tytölle alesta Jesperistä puoleen hintaan välikausipuvun ja pop:ista osin tuulenpitävän fleece taikin. Talvipuvun, kun uskaltais ostaa loppualesta ensivuodelle... mutta voi mennä kuitenkin koko arvio vikaan....

Ooteko katselleet Voice of Finlandia? Minä kuunteli puuhaillessani, mutta en pysynyt katselemaan.

Oivikki
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: lumeton
Eilen hieman "rentoilua"&karaoke laulantaa - kyllä oli kivaa!!!:D
..kotiuduin JO klo. 02 jälkeen, mutta retkuilin pedissä melkein klo. 16..:whistle::D

Oivikki - mie kattelen tiukasti Voice of Finlandin kaikki jaksot, tykkään musiikkiohjelmista.=)

Siun pienen korville pikaista paranemista,:heart: kuin myöskin Uudin mahalle:heart:..kurja vaiva kyllä:(


Mukavaista alkavaa viikkoa ihunille!:wave:
 
Lumettomalle sylintäydeltä onnea tyttövauvasta :heart: ihanasti alkaa teidän perheen vuosi.
Hiljaista on ollut täällä palstalla, no nythän se arki taas alkaa ja täällä meillä koulukin vasta huomenna. Itse olen jo töissä pakertanut viime viikollakin .

Oivikin tyttöselle synttärionnea ja toivottavasti korvat paranee:) . Olen tehnyt ihan tosissaan töitä noiden espanjan kokeiden kanssa, kun sinne vaaditaan jos mitä enemmän kuin Tarttoon. Nyt on kohta kasassa, mut puuttuu vielä vihurirokkovasta-aineet ( siis nekin vaaditaan) ja papa. Ja muutama verikoe, mistä kyselin nyt et onx pakko, ehkä vastaavat huomenna.

Mites Lilliksen laivamatka meni? Onkos palju jo kylpykunnossa? Ois kyllä ihana omallakin pihalla, mutta viime kesänä kun sitä mietittiin niin hankittin poreallas pihalle, mutta sitä ei voi käyttää talvella ollenkaan :(

mur-mur olit ollut irrottelemassa illanvietossa:vampire: se on joskus kyllä ihan hyväksi. Ei vaan tule juuri käytyä missään...

Silmät alkaa mulla luppaseen kiinni ja taidan laittaa kuulokkeet korville ja nukahtaa Jesse Kaikurannan ääneen.
Hyvää yötä ja alkavaa viikkoa kaikille ihkuille naisille perheineen :wave:

Voi kun näkisi vauvaunia
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: lumeton
Oivikki kiitos kysymästä. On ollut parempi vatsa. Taitaa vaan olla huonoista ruokailutottumuksista. Liikaa sokeria ja rasvoja ja hiivoja sekä epäsäännöllistä syöntiä. Vielä siihen liikunnan puute ja stressiherkkyys niin avot.

En ole seurannut ko. ohjelmaa. Meillä ei nyt ole tv:tä edes.

Onnea pienelle 2-vuotissynttäreiden johdosta. Harmi, että on taas korvat kipeänä.
Tsemppiä sinulle opiskeluihin. :hug:

Mur-mur kiitos toivotuksesta. Mukava ilta ollut sinulla.:heart:

Paulanna ihanaa, kun asiat etenee noin hyvin. :flower:

Hyvää illanjatkoa tv Uudi
 
Onnea Lumettomalle ja koko perheelle!!!

Oivikki, teilläkin tyttö jo 2 vuotias, kyllä aika menee nopeasti. En ole kauheesti ehtinyt aleihin, stokkalla vaan oon käynyt. Pitäisi kyllä mennä, yritän etsiä talvitakkia pojalle, vähän tälle vuodelle ja menisi sitten vielä ensivuonnakin (ainakin alkutalvesta). Tytyllekin pitäisi ensivuodeksi löytää haalarit. Voi voi tuota korvatulehdusta, meillä ei onneksi vielä ole ollut, mutta esikoisellahan oli tuo korvatulehduskierre.

Hyvät Uudet Wuodet.

- Minni
 
  • Tykkää
Reactions: lumeton
Ihanaa, me lähdetään viikonloppulomalla Kolille 1-3.3!:rolleyes:
..poikasellahin hiihtoloma alkaa..

Tämä se paikka minne mennään..
Mökki: Lieksa, Koli, KOLI, KARJALAN VEIKKO 2 D, 7322

Mukaan lähtee siskoni miehensä kera, miehet lähtevät 2.3 Kolin maisemahiihto tapahtumaan ja me - sisko ja poikaseni muuten vaan ulkoillaan, saunotaan ja rentoillaan.=)(poikanen esim. tykkää paistella makkaraa takassa)

..vaikia oli löytää tuolle ajalle mökkiä, jonne koirasetkin ovat tervetulleita.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Uudi
mur-murille ihanaa Kolin reissua! Oltiin viime pääsiäisenä siellä miehen kanssa kaksistaan laskettelemassa muutama päivä. Olen ollut ennekin, mä niin tykkään Kolin rinteistä :) me asuttiin nyt Sokoshotellissa siellä rinteiden päällä, upea paikka. Että sulle tulee ihana reissu!
Muuta en nyt jaksa juuri kommentoidakaan, meillä on täällä kotosalla sairastupa: nuorin poika ilmeiseti influenssassa, kun toissapäivänä yxkax nousi yli 39 asteen kuume ja jatkuu edelleen, tosin nyt illalla laski jo 37 lääkkeiden jälkeen ekaa kertaa, et jaksoi jo vähän syödäkin. Nyt mies köhii :( Ja toivottavasti ei nyt tartu koko porukkaan...
Ihania yöunia teille kaikille :eek:
 
paulannan pienelle paranemisia:heart:

Itse en hiihtele, ulkoilutan vaikka koirasia senkin edestä sitten:)

..tällaisen löysin..kaunis..ja niin totta.

~*~ÄIDIN RUKOUS~*~

Anna niin pitkät siivet,
että pystyn suojelemaan lastani
minne ikinä hän meneekin.

Anna haukan silmät,
jotka näkevät kaukaisuuteen.
Anna herkät korvat,
että kuulisin kaukaa
näkymättömänä
uhkaavan vaaran.

Anna niin kevyt uni,
että havahdun heti,
kun minua tarvitaan:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Paulanna pojalle pikaista paranemista ja toivotaan, ettei iske koko perheeseen. :hug:

Mur-mur sinulla tiedossa mukava reissu. :flower: Kunpa mekin päästäisiin. Isännän työn takia hankalaa. Onnikin, kun pitäis ottaa mukaan eikä ole vielä sisäsiisti.
 
  • Tykkää
Reactions: paulanna
Kiitokset pojan paranemistoivotuksista, nyt ollaan jo voiton puolella:heart: kuumeet laskeneet, mutta yskä ja kurkkukipu jatkuu ja ääni poissa. Mutta josko jo maanantaina kouluun pääsisi, ei kyllä kannata liian aikaisin, mutta monta päivää jo kotona ollut. Nyt sitten iski mieheen ja sairastupa saa jatkoa:( ihan on hänellä veto vex ollut eilisestä ja kotiin lähti eilen jo puolitapäivin. Minä olen vielä säästynyt terveenä ja nuo isommat lapset. Olen ollut tänään yksikseni ulkoilemassa pakkasessa tai olihan mulla koira mukana, voi miten ihanaa oli nähdä aurinko pitkästä aikaa:kiss:
Uni ei oikein ole tuloillaan ja täällä koneella vielä viihdytän itseäni. Saapahan aamulla nukkua pitkään.
Kun ei tuosta perheestä ole ollut tänään mitään seuraa niin tekaisin kahdet villasukat, nyt sitten olkapäät kiittää:flower:
Hyviä öitä kaikille ja missä te luuraatte kun niin hiljaista on ? Onx teillä muutakin elämää kuin tää palsta, kysyy suurkuluttaja:wave:
 
Heips.

Murmurilla kiva matka tiedossa. Mekin mietitty lapin reissua, mutta kun ei viittis mennä ihan kahdestaan lapsien kanssa kun ei sitten päästä yhdessä mäkeen tai hiihtämään. Ollaan kyllä kyselty kavereita mutta onpa tullut kaikenlaista odottamatonta estettä. No pikaisesti pitäisi päättää kun helmikuussa olisi tarkoitus mennä.

Toivottavasti Paulanna et sairastu ja poika parantunut, miehesi taitaa tosin vuorostaan olla kipeä. Meillä poitsu tuli tänään kipeäksi kuumetta 39,4 ja pahankuuloinen yskä. Influenssaa ei pitäisi olla kun on rokotettu, toivottavasti ei olisi pitkäkestoinen sairaus. Ei kiva lapselle ja meikäläisellä kyllä kaatuu seinät päälle jos sisällä joutuu monta päivää lasten kanssa olemaan, vaikka ne niin ihania ovat :saint: . Toivottavasti ei tartu Tytyyn ja jos minä tulen kipeeksi niin voihan helvata, ei kyllä pysty lapsia hoitamaan kuumeessa, mutta enpä nyt tätä murehdi kun en ole kipeä.

Olinpa taas tänään pelaamassa salibandyä ja oli kyllä niiiin mukavaa. Elokuussahan jo aloitin mutta sitten tuli katkoa kun Tyty ei oikein viihtynyt (piti olla mukana täysimetyksen takia), oltiin lomalla sitten minä pienessä flunssassa ja joulu ja uusivuosi ja nyt sitten vuoden alusta olen käynyt pari kertaa viikossa.

Loppukevennys. Kysyin pojalta (siis 2,5 vuotias) että vieläkö pelaat Angry Birdsiä, hän vastasi "ei pysty" kysyin miksi, "no kun on sormi kipeenä".

Hyvää viikon alkua.
 
ON heti täältä..

Jiiihaaaa, tuli kutsu labrakokeisiin 28.1 ja Ravitsemusterapeutin+Lääkärin käynnille Kys:ille 18.2!
..homma siis etenee=)

Kattokaa, mikä määrä kokeita 28.1..laskin, että n. 22-23ml verta otetaan+EKG levossa..
B-PVK+T
fB-Gluk
P-Copas-K
P-Alb
P-NaK
P-Na
P-K
fP-Kol
fP-Kol-HDL
P-Uraat
P-Krea
P-ALAT
P-AFOS
fP-Ca
S-B12-TC2
P-TSH
fE-Folaat
Pt-EKG-12
B-HbA1c

Paastokokeitakin on, joten..tulossa p**ka olo, tiedän kokemuksesta:$
..vertakin kuin kerralla noin paljon(siis oikiasti EI määrällisesti..)..mutta kun tiedän senhin kokemuksesta, että joutuvat tuolle määrälle "ronkkimaan" suonia urakalla..ääääks!:O

Mutta kyllä mie kestän:)..ja saanhan mie kölliä tarvittaessa kun on se EKG:kin..

Mulla on mennyt päin peetä viime aikoina tuo "painon vartioiminen"..suu ottanna vastaan KAIKKEA mahdollista epäterveellistä ja lihottavaa!
Paino junnannut samoissa lukemissa kuukauden:ashamed:..

..vaan kun vaakalla äskettäin kävin, se näytti painon pudonneen viime viikolta 2kg:confused:..en taida luottaa enään tuohon vaakaani..näyttää kyllä miehen&poikasen painon oikein..mutta kun se paino menee miulla reilusti yli 100kg:n, saattaa vaaka alkaa horajaamaan, mennä tilttiin

Vaakan kuitenhin pitäisi kyllä pystyä lukemaan painoa tuonne 150kg saakka..
Rav.Terapeutin&Lääkärin vastaanotolla vaakalla käydessä, on vaaka näyttänyt n . 1.5kg aina enemmän, kuin kotosalla..mutta mulla ollut vaatteet aina siellä päällä ja aamupala syötynä - kotona käyn vaakalla nakuna ja ennen aamupalaa.
..1-1.5kg saa kuulemma vähentää vaakan näyttämästä tuloksesta kun punnitaan vaattehet päällä ja päivällä.

Jospa se sitten näyttää oikein..on vain täti JUST tulollaan(varmaan tänään illasta/aamulla)..niin sen puoleen epäilyttää, silloin kun vaaka AINA näyttää turvotuksen takia enempi, kuin normisti.
..turvotusta ei kyllä ole vielä juurikaan..

Mukavaista päivää toivottelen kaikille teille ihunille!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Hieno juttu mur-mur, että asiat etenee:) noita kokeitahan on nokko, mutta osa otetaan samaan putkeen, eli ei sua ihan kuiviin imetä:LOL:
Tuo paino asia on meillä naisilla niin moninainen juttu, menkathan vaikuttaa tietty ja just kun itsestä tuntuu, et nyt ollut tosi tiukkana niin voikin olla esim + 2 kg. Vaihtelee päivän mittaankin, siksipä minäkin käyn aina kotona heti aamusta ja nakuna. Töissä on paino jo vaatteet päällä enemmän.
Mä oon ollut nyt tosi tiukkana, kun oon kans sellainen herkkupeppu, pakko vaan olla ihan nollalinja, muutoin repsahtaa. Parempi ettei ole mitään tarjolla.
Mies mussuttaa pullaa ja keksiä päivittäin eikä juuri painossa näy, ulle nousee kun näenkin pullapussin.
No, nyt oon ollut kyllä pitkään melko ok painossa, mitä nyt noi hormonilääkkeet aina kilon pari tuo mukanaan, mut pudotan sen sit pois heti ettei kerry. Kohta sais kyl alkaa kertymään raskauskiloja, tai siis enhän mä vielä ole raskaana :vampire:
Tämä on ollut rankka viikko, mä jo äsken mietin, että pnneksi huomenna perjantai, mutta eipä olekaan...Oon tehnyt tälle viikolle niin paljon työtunteja, että voisi jo ollakin:)
Mukavaa loppuviikkoa ja tsemppiä mur-murille labraan ja kaikille muillekin viikkoon:kiss:
 
Juu Paulanna, ei kuiviin imetä ei..:p

..ja nyt hoksasinhin, että tuo paasto-koe ei ole se sokerinrasitustesti tietenkään..mie hömelö ensin niin luulin;)

..elävänä siis selviä tuostahin koitoksesta:rolleyes:

Nati nati:heart:
 
Missäs te kaikki palstan ihanaiset ootte ? On kyllä ollut täällä niin hiljaista koko alkuvuosi.
Mä alan nimittäin itse nyt oikeen heräilemään eloon, kun on tullut aurinkoa ja kevättä kohti mennään muutoinkin.
Joulu otti voimille ja nyt se tuntuu jo kaukaiselta. Ulkoilua on tullut lisättyä, kun ilmat vaan sallii. On niin ihanaa nauttia auringosta ulkosalla :)

Voi mur-mur miten mukavaa, että oot saanut lääkäriajan ja kokeet määrätty, siitä se iso askel sitten vähitellen etenee...Olen jonkunverran seurannut (ihan työni puolesta) noita lihavuusleikkauksia ja oikein tyytyväisiähän ihmiset ovat olleet niiden jälkeen. Onnea matkaan ! Mikä onkin sitten elinikäinen matka, mutta varmasti sen arvoinen :heart: Voimia sinulle ja ihanaa kun jaksat tsempata esim. tuolla 40+ palstalla, mitä käyn aina sillointällöin lukemassa.

Nyt olen lueskellet Fertility Friends- palstaa ja mielenkiintoisia juttuja löytyy sieltä jenkkinaisten palstalta, tai kait siellä muualtakin on kirjoittelijoita... On tää netti sit ihmeellinen :)

Elämä asettunut mallilleen ja arkea elellään nauttien siitä. Harvoinhan sitä mitään ihmeellistä tapahtuu, täytyy nauttia arjen pikkuasioista :) voi kun aina osaiskin...

Tulkaahan nyt kirjuuttelemaan naiset, ettei mene koko palsta mun ja mur-murin kaksinkirjoittelux...No, onhan täällä nyt muitakin ollut, mutta tulkaa nyt esille :kiss:
 
Lumista Sunnuntaita ihunat!

Hei paulanna:wave:

..meillä mies&poikanen käyneet kahtena päivänä piiiiikällä hiihtolenkillä..reippaita poikia miulla:heart:
..ja mie vain viihteelle suuntasin taas eilissä päivänä tralalaaa:whistle:(näin poikanen miulle sanoi kun olin käynyt pari viikoa sitten viimeiks;))

Näinhän siinä käy kun kotosalla vain olla öllöttäää ja jonnehin päin sitten täältä suuntaa - vaikka sitten viihteelle, kovasti lapsikin sitä sitten ihmettelee:D..nooo, nyt vähäksi aikaa riittää taas.
..kuuntelen tässä Maaritin "Stoalive" levyä(konsertti taltiointi)ja fiilistelen, mukavaa:)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!
Paulanna , ompa kiva kun teidän hommat etenee.
En ole aloittanut vielä itse lääkkeitä. Ja varmaan menee vielä kuukausi tai kaksikin ennen kun aloittelen.
Harmittaa kun ei saa itseään niskasta kiinni ja paino vaan samassa vaikka pitäis saada putoamaan. Ja ennen sitä en halua siirtoon mennåä, vaikka menisi vielä keveemmälle.
Minäkin yleensä herään eloon kun aurinko alkaa paistatamaan enempi vaan nyt kyllä vielä nukun talvi unta. Lenkki vimma ei ole vielä iskenyt ja nukuttaaaa yhä :)
Jotenkin hukkasin sun yksärin mut naputtelen nyt vähän tähän.
Murmur. Hienoa että myös sinulla asiat rullaa etiepäin :) Tiedän mitä on taistelu näiden kilojen kanssa, vaikea on saada poies vaan helposti tulevat..
Eikä oikein jaksa aina sempatakkaan, vaik pitäis. Oispa joku helpompi konsti, ja kun malttais jättää ne herkut syömäti , vaan vaikiaa on, on ja on !
 
  • Tykkää
Reactions: paulanna
Tepias - täällä se siun pinosi/juttusi..:wave:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2190395-40-so-what-wol-13-a/sivu22.html#post27916325

Tämä pino kulkee otsikon allla..~~kuumia aaltoja~~ "so what"
..ja se kuumeilupino..40+ "so what"

I-K..miekin olen kuin nukkuneen ruous näin talven alla:|..sitten hetken shokki kun aurinkoinen alkaa paistella enempi ja enempi..siitä sitten alkaapi kumminhin oloinen tasaantua:)

..ja juu, kylläpä sitä painoa on vaikia saada tiputeltua alepäin - nousee pirulainnen vaan niin helposti&nopsaan - kuin huomaamati.:O
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: paulanna
Mur-mur täällä yksi jonka piti taas saada suklaata, kun kävin kaupassa. On hirveää miten se voi koukuttaa.
Kiva, että sinun asiasi etenee. Oli hurja määrä verikokeita. Tsemppiä. :hug:

Iida-Karoliinalle myös tsemppiä pudotukseen ja siirtoon myös. :heart:

Mulla kanssa kova väsy näin pimeänä aikana. Pitäis ulkoilla ja kävellä koirien kanssa ja kyllä laiskottaa. Esikko kävi äsken sulhonsa kanssa. Oli kivaa.
Poika armeijassa ja selässä oli välilevyn rappeuma. Voi itku !!
 

Yhteistyössä