'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

soleigh: toivotaan että ens kierrosta sitten tärppää.
Katto Kassinen: Älä vielä luovuta, jos se viiva testiin vaikka vielä tulisi päivän parin päästä.
Mutta joo, pitäisi laittaa itsellekin jäitä hattuun vaan. Mutta aika huono olo ollut tänään koko päivän, vaikka nyt huomattavasti parempi. Ja nännit on jotenkin laajentuneet (kai). Pitäisköhän sitä alkaa ottaan rinnoistaan kuvia joka päivä ja sitten voisi vertailla, että onko jotain muuttunut oikeasti vai ei. :LOL:

Mutta niskatkin on ihan jumissa, siitä niska/päänsärystä saattaa tuo huono olokin johtua. En uskalla nyt Buranaa syödä, vain Panadol Fortea, eikä se mulla oikein auta mitään.
 
Kiitos kurkkunaamio!! Kuitenkin menkat alkoi tänään. Olo on niin surullinen vaikka koettaa ajatella ettei ollut vielä sen aika. Miten sitä ensi kerralla taas jaksaa olla innostumatta? lupasin itselleni jo edellisillä kerroilla ettei se menisi taas tähän hysteriian, ja niin siinä silti kävi. On sitä niin tyhmä :headwall:

Kurkkunaamio, toivotaan, että sinulla onnistui. Tuo rinnoista kuvien ottaminen olisi hyvä, olisi ainakin mihin verrata!! :LOL:
 
:x tänään oon ollu toooosi huonovointinen :$ alavatsa ihan outo ja juiliva ja maha sekaisin.Mutta, en kuitenkaan plussaa, tää on jotain muuta vaan :snotty: tänään ois kp26/29-31 ja ovisplussa bongattu kp16 ja 17 liuskalla ja puikolla.
 
hellou! Löysin tän ketjun ja plääh, en jaksa kirjoittaa sen enempää tilanteestani, laitan vaan oireet viimeisen viikon ajalta ja tuun sit kertomaan olinko raskaana. :D Tällä hetkellä menossa kp 31/29, kerran aiemmin kierto venynyt 31 pvään. Nyt ei ole vauvakuumeet ollut edes mielessä ennen kuin menkat oli myöhässä, joten oireetkaan ei tod.näk ole ainakaan mielikuvituksen tuotosta.

oireet:
-palelu = lämmöt koholla
-nälkä koko ajan
-rinnat välillä kipuilee
-äklöttää jatkuvasti
-huimausta
-maha turvonnut
-aivastuttaa

I will be back jos menkat alkaa tai jos tulee plussa.
 
En olekaan koskaan tänne palstoille kirjotellut =) Esikoinen aloitti just koulutaipaleensa ja kuopus täyttää joulukuussa 5-vuotta ja haaveissani on jo pitkään ollut kolmas lapsi :heart: Mulla on poistettu toinen munanjohdin v.2006 kohdunulkoåpuolisen raskauden takia, ja tuntuu ettei tärppää vaikka kuinka koko ajan harrastelis sänkypuuhia :p Mutta nyt kuitenkin on jännät paikat, ekan kerran piiiiitkään aikaan, nimittäin tänään on kp 29/25-27 !!! En uskalla vielä tehdä testiä, ajattelin odotella huomiseen tai ylihuomiseen .. Niin monta negaa tullut vuoden aikana :ashamed:

Oireitakin jo on:

*Rinnat ollu älyttömän kipeet ja kosketusarat yli viikon (yleensä myös ennen menkkoja, ei kuitenkaan näin arat)
*Öisin tulee herättyä pissalle, viimeistään aamuyöllä, mitä en oo tehnyt ties millon
*Tänä aamuna oli painon tunnetta alavatsalla ja nippaillut silloin tällöin alavatsaa ja myös alaselkä oli hetkellisesti tänään kipeä
*Älytöntä palelua iltaisin ja kun hetkeks pistää peiton päälle ni johan on hiestä märkänä :D
*Lauantaina oli todella kovat menkkakipukrampit, kesti tosin vain n. 10 minuuttia ja loppui eikä ne menkat sieltä alkanut ;)

Kaikille plussaonnea ja mä yritän olla jotenkinpäin tän kaks päivää (tai yhden) ja ilmotan kuin kävi :heart:
 
Kattokassinen :hug: voi kurjuus. Jos ens kierrosta sitten...
TMirre ja enkuli85, kuin teillä on kärsivällisyyttä olla vielä testaamatta! =) Mulla on myös kierto noin 25-27 ja the päivä 25 on perjantaina, ja varmaan testailen silloin jo (joo ihan hullua, tiedetään!). Mulla on vaan oireet jotenkin lieventyneet. :( Välillä on vähän huono olo ja rinnat on ehkä vähän arat ja nenä vähän tukkoinen, mutta viime viikolla jo kuvittelin paljon enemmän oireita. Lisäksi, mulle on jotenkin tullut enempi sellainen olo, että tuskin tässä kuitenkaan on tärpännytkään, vaikka joku päivä olin jo ihan "varma", että olen raskautunut.
Kun nyt saataisiin niitä plussauutisiakin tähän ketjuun!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kurkkunaamio:
TMirre ja enkuli85, kuin teillä on kärsivällisyyttä olla vielä testaamatta! =)
Mulla menossa seitsemäs kierto ilman mitään ehkäisyä. Ekat kierrot testailin tosi paljon ja liian aikaisin useimmiten. Se negan saaminen repii rikki joka kerta ihan samalla tavalla. Ei se testaaminen kuitenkaan mitään muuta, ja mitä pidempään odotan, sitä todennäköisemmin saan totuudenmukaisen tuloksen, eikä tarvitse tulla tänne itkemään, että "onkohan tää nyt viivanpaikka vai haamu vai...?" ;)

Ei tunnu niin pahalta jos menkat alkaa, sillä joka kierto on uusi mahdollisuus tulla raskaaksi. Ja jos plussa tulee, niin kyllä sitä kannattaa vähän odottaakin =) :heart: Täällä nyt kp32/29. En ole vielä testannut, mutta menkkoja ei näy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:
Alkuperäinen kirjoittaja kurkkunaamio:
TMirre ja enkuli85, kuin teillä on kärsivällisyyttä olla vielä testaamatta! =)
Mulla menossa seitsemäs kierto ilman mitään ehkäisyä. Ekat kierrot testailin tosi paljon ja liian aikaisin useimmiten. Se negan saaminen repii rikki joka kerta ihan samalla tavalla. Ei se testaaminen kuitenkaan mitään muuta, ja mitä pidempään odotan, sitä todennäköisemmin saan totuudenmukaisen tuloksen, eikä tarvitse tulla tänne itkemään, että "onkohan tää nyt viivanpaikka vai haamu vai...?" ;)

Ei tunnu niin pahalta jos menkat alkaa, sillä joka kierto on uusi mahdollisuus tulla raskaaksi. Ja jos plussa tulee, niin kyllä sitä kannattaa vähän odottaakin =) :heart: Täällä nyt kp32/29. En ole vielä testannut, mutta menkkoja ei näy.
Toivotan sulle kovasti onnea Tmirre. Meinas tulla tippa linssiin kun luin sun kirjoituksen. Oli kuin suoraan mun suusta! Mutta ihana tuo sun loppulause. Munkin pitää alkaa ajatteleen positiivisesti. Ens kuussa teen ovis testin että tietää sohiiko sitä pimeässä vai antaako oikeita mahiksia
:D
 
Tähän pinoon ilmoittaudun siis minäkin! Oireet: arat nännit, lievää kuvotusta/huonoa oloa, vähän hajuherkkyyttä, armotonta väsymystä aaamuisin... Heh:D Saa nähdä miten käy. Niin ja meneillään tänään kp 25/27, oviksen oli bongaavani oireiden perusteella aika tarkkaan kp 13/27.
 
Ihan pakko ilmoittautua tännekkin....

eli nyt menossa kp 24/29-31 oireet oli heti oviksen jälkeen 2 päivää aivan kamalat alavatsa kivut kaikki tärähtely ym. aiheutti kipua, siitä asti rinnat ollu hellänä ja eilen ja toissapäivänä taas alavatsa juilimista... finnit tuli kans jo oviksen jälkeen mutta niin niitä on tullut nyttenkin lisää... yleensä ei vielä tässä vaiheessa....flunssa pärähti oikein kunnolla päälle ja sen mukana kylmät & kuumat aallot. Tässä on joko kyse uuden pienen ihmisen alusta tai sitten ihan vaan normaaalit ennen menkkoja olevat oireet & syys flunssa =) viikon päästä eiköhän tämäkin asia ole selvinnyt että silloin palailen....


Oli muuten nega
 
Viimeksi muokattu:
enkuli85 onnea!!!:flower:

Mulla sen sijaan tullut tänään pientä vaaleanpunertavaa tuhruvuotoa, joten taitaa olla menkat tulossa kuitenkin. :| Mä olin jo niin varma, että olen raskaana. Mutta saa nähdä mihin suuntaan tää menee, jos vaikka peli ei olisikaan vielä menetetty. Hiton valehtelevat rinnat ja niiden mukamuutokset!
 
Oireita vai oikeitaoireita :D
Juu hei vaan kaikille olenkin nyt branny tulokas :) vauvakuumeilua täysillä vaikka juuri alkanut tämä ihanainen perheenlisän toivominen... eli kiertoa ei tiedä luojakaan, kierukka poistettu 2.8.10 samantien normaalin tuntuinen kuukautisvuoto 5pvää, luulisin ovuloineeni 17pvä, ainakin tuntui kipeä vihlonta vasemman munasarjan tykö.

noh nythän mie luulen ja toivon, että olis niin hyvin käynyt ja ekasta tärpänny, että rintoja aristaa, etoo välillä rankastikin jo viime perjantaista (20.8) naama kukkii huimaa välillä ja vatsaa nippailee nytkin ikävästi... myös eilen tuli raivoväsy ja kaatusin sänkyyn ja nukuin kolme tuntia...: / onko sitten niin kova tahto ja iso pettymys edessä en tiedä mutta kai tuo viikossa selkenee,avo ei yhtään helpota intoa kun pulisee illat ja yöt kuinka ihanaa ja megaihanaa ja mahtavaa olis jos sais plussan :LOL: noh ei passaa valittaa, kyllä sitä itsekin haluaa yhtälailla :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Enkulille plussasta!!! Soleigh, toivottavasti kierto muuttuu taas pian normiksi ja olo helpottuu. Kohta onkin jo peittojen heiluttelu aika :) Kurkkunaamio, harmillista.. Voimia!!

Minä otin tänään järeät aseet käyttöön :). Aloin siis juomaan pienen lasin punaviiniä iltaisin sekä kittaan greippimehua!! Saas nähdä onko näistä poppaskonsteista mitään apua!!
 
Niin ja sen verran lisäilen vielä että vessassa saa ravata jatkuvasti yölläkin, mitä ei kyllä ole tapahtunut ööö en ees muista, en ymmärrä miksi oon niin varma välillä että olen raskaana??? outo tunne vaan ja pelkään että kolisee latvasta asti sitten :/ noh katsotaan mitä elämä tuo tullessaan :) onnea kaikille yrityksiin ja niille jotka jo plussasi :)
 
voisin nyt pitkästäaikaa taas tänne kirjoitella...

elikkäs tällä 19v neitosella menossa jo yk. 7-8, tällä hetkellä kp23.
Kierrosta on paha, viime kierto venähti yli 60pvään.
Ovis tais kuitenkin olla tuossa pari päivää sitten, ja TAAS sen jälkeen jatkuvaa alavatsa vihlontaa ja särkyä, kivut ylittää kohta sietorajan :S tässä mietinkin että mistähän siinä on sitten kyse, sama kun käynyt useammassakin kierrossa :S
 
Ekaa kertaa viestii kirjotan, saa nähdä minne tää päätyy. :ashamed:

Nää mun "oireet" unohtuu aina silloin kun niitä ei ajattele, mut nytki kun tänne tuli näitä muita lukee nii heti kuvittelee itellä olevan kaikki :D

Joo, oon ihmetelly että oon kesän aikana päässy lihomaan, mut tää tuntuu lähinnä siltä, kun joku vetäis "mahalihaksia" erilleen tai yhteen, vaikee selittää. En saa ns. mahaani rentoutettuu täysin. Ja hirvee paineen tuntu. Ja turvotusta siis.

Tukkoisuutta aamulla, mitä mulla tän kodin pölyisyyden takia on varmaa aina, mutta...

Aamulla herättyään jo hirvee nälkä, vaikka aikoinaan pysty olee monta tuntii aamulla syömättä.

En tiedä, johtuuko e- pilsujen vaihto jokunen aika siihen, että naama kukkii jälleen, mutta vieläkö se voi sen takia kukkia vaikka pilsut jo lopettanu..hmm..
Toivossa on hyvä elää! :)
 
Onnea tatskattu :hug: Milloin sulla laskettu aika laskurin mukaan?

Ja kaikille hirrrrrmupaljon plussaonnea ja voimia :heart: Mulla ei ollut neljään vuoteen ehkäisyä ja nyt vasta tärppäs. Tiedän sen tunteen kun joko menkat alkaa tai tulee nega :| Ja nyt odottelen varhaisultraa missä selviää että pikkuinen on varmasti oikeassa paikassa kasvamassa (kohdunulkoinen v.2006) Pelottaa...
 

Yhteistyössä