KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

Mistä tuota Gerneticin voidetta saa? En googlettamalla löytänyt mitään ja vois väliin kokeilla.Gernetecin suomenkielisilläkään sivuilla ei esitelty arville voidetta ollenkaan tai en osannut sitä sitten etsiä.
 
heippa :wave:

täällä on huomenna sitten tuomiopäivä eli edessä olis sokerirasitus :D jotenkin tuntuu että nyt napsahtaa :) lääkäri jo vähän etukäteen varoitteli sokereista :)

Mielihaluista tai mitä nyt onkaan :D onko muilla sellaisia että toisena viikonloppuna on autokuume ja sitten tarvitseekin jo uusia huonekaluja ja sen jälkeen jo uutta asuntoa :D mulla oli hirveä autokuume viikonloppuna,mutta se meni ohi :D nyt on ihan kauhea rakennusvimma tahtoo rakentaa talon taas :D mies ei oikein innostu näistä mun halvoista pesänrakennusvieteistä :LOL: mä haluan vaikka mitä uutta ja kivaa :D ainahan saa unelmoida ja haaveilla :D en mä niitä hetkenkuluttua enään halua kun vauva tulee,vaikka mistä sen tietää paheneeko oireet :D

RP+rokkari 27+2
 
Rasvagalluppi: En ole käyttänyt enää mitään. Käytin aluksi montaakin, mutta arpia vaan tuli en sitten ole jaksanut sen jälkeen panostaa. Niitä tulee ja sillä siisti, elämän merkkejä :D
Ja muutenkin niitä on tullut vain tuohon navan ns. "vyölinjalle", ei ollenkaan ala- eikä ylävatsaan. Hassun näköistä :LOL: Rintoihinkaan ei ole tullut ollenkaan eikä ihme kun ei ne ole kasvanut ollenkaan! Kateellisena luen teidän juttuja kuinka rinnat on turvonnut niin ja niin paljon :whistle:

Eilen oli ensimmäinen perhevalmennus kerta. Joku psykologi oli puhumassa parisuhteesta ja kuinka kaikki muuttuu kun vauva tulee. No joo, voihan siellä käydä, mutta ei sieltä ainakaan näin ekalla kerralla mitään uutta tietoa herunut tai oppinut mitään uutta. Aika tyhjän kanssa. Me sentäs kuunneltiin kiltisti, toisin kun eräs toinen pariskunta tai siis se mies. Joka väliin piti kommentoida jotain "muka hauskaa" vähättelevää, puhelin soi moneen kertaan ja viiden minuutin välein melkein kysyi, et milloin tää loppuu :eek: Jotain käytöstapoja vois olla...

Neuvola oli tänään. Painoa tullut 220 g per viikko, tosin vieläkään ei olla edes alkuraskauden painossa. Mutta, suurin ihmetys oli minun sf-mitta! Se oli 32,5 cm :eek: ja siis viikkoja 27+2 eli ihan omilla käyrillä mennään :LOL: Loppu raskaudesta ei varmasti mahdu enää edes siihen ruudukkoon ne rastit vaan menee reippasti yli kortin...
Tuli myös lähete TAYS:siin sokeriarvojen ja myoman takia. Eli kohta alkaa sielläkin ramppaus. Kunhan ei vain joutuisi insuliini linjalle :/ .

Maricce ja Minni rv 27+2
 
Voi, kun sulla on Aavee pikkunen maha :heart:! Mä oon niin kade :ashamed:!

Kirman masukuvaakin kävin ihastelemassa, se oli myös suloinen :heart:! Tsemppiä tämän päiväiseen ultraan.

Liikelaskennasta: Miten se oikein menee, kun tavoitteenahan on se 10 liikettä per tunti eli silloin olis kaikki ok. Mutta mitä te laskette liikkeiksi? Selvät potkut vai kaikki möyrinätkin? Onhan ne toisaalta ne möyrinätkin liikkeitä, kait? Auttaakaa tietämätöntä :/ !

(.) Jihuu, kesäloma alkaa vihdoinkin. Kyllä on viime aikoina niin väsyttänytkin, että tämä loma tulee jo tarpeeseen.


Irene ja Töpseli rv 27+4
 
Aurinkoista viikonloppua kaikille!! Esikko päiväunilla ja mamma pitkästä aikaa koneella. Ensi viikolla olisi sokrurasitus....saas nähdä kuin käy....ei tuo esikko ainakaan ollut mikään iso sokerivauva, päinvastoin, pitkä ja hoikka pimatsu =)
Nyt on olo kuin esikkoa viimeisilläni :eek: mikä tää mun pakki on loppusyksystä????? Pallerot riehuvat ja tuntuu että ajoittain vuorotellen.
Raskausarvista; itse en mitään ihme rasvoja ole laittanut, muutenkin laiska rasvaamaan kroppaa, naaman saan rasvattua ja silloin kun kuuntelen sydänäänet niin silloin perusrasvalla vatsan huitaisen. Esikosta ei tullut arpia ja ei näistäkään toistaiseksi ole tullut. Olen sitä mieltä että jos ihotyyppi on sellainen että arpia on tullakseen, niin niitä tulee vaikka miten rasvailisi.
Palataan, Pa-mi ja pallerot 22+3
 
Moi kaikille pitkästä aikaa! Tässä on sattunut ja tapahtunut niin paljon viimeaikoina, etten ole ehtinyt yhtään kirjoitella. Kuulumisianne olen toki aina joskus ehtinyt käydä lukemassa. Lomatkin tuli lusittua ja viikko jo oltu töissä. Ja sen kyllä mahassa huomaa. Lomalla tuli lähinnä löhöiltyä, niin nyt kun töissä on juoksennellut edestakas niin iltapäivisin on maha kova kuin kivi ja alavatsalla tuntuu epämielyttäviä tuntemuksia. Myöskin tänään on alavatsalla tuntunut nopeita viiltelykipuja. Muutenkin olo on kuin ei nahkoihinsa mahtuis, ja tässä on aika pitkä matka vielä h-hetkeen. Kaveri kyllä melskaa kiitettävästi ja potkut näkyy selvästi. Hiukan huolestuttaa toi mahan kovuus, napakin meinaa vallan pompata pihalle!En tiedä täytyskö hakee saikkuu, neuvola olis viikonpäästä maanantaina.
Bittersweet Mulla kävi melkein samalla lailla kuin sulle sokrurasituksessa. Litku oli vadelmanmakusta ja kaameen makeeta, en tosiaankaan ole makean ystävä ja aamutuimaan tyhjään vatsaan otettuna aika koettelemus saada se alas. No puolituntia meni ok, mut sitten alkoi silmissä mustua ja hiki pukkas ottalle. Kattelin vessanovea, että kohta täytyy lähtee oksentaan, mutta sain onneksi pidettyä tavaran sisällä retkotin kahdella tuolilla ja toljotin kelloa, koska pääsis tokaan kokeeseen. Onneksi hoitaja neuvo mut petille makoileen toiseksi tunniksi, muuten olisin kyllä kuukahtanut siihen!! Muutenkin koko päivän tuntu etovaa oloa ja väsymystä!! Kaamee koe!!!
Asiasta kolmanteen. Erittääkö teidän rintanne sellasta kirkasta nestettä?? Varsinkin yöaikaan sitä erittyy. Maidon näköstä en oo havainnut.
Kyllä nää raskaudet tuntuu olevan niin erilaisia kaikilla, kaverin kaverilla on maailman ihaninta aikaa ollut koko raskaus, ja itsellä tuntemukset on ihan päinvastaset!! Kaikenmaailman raskausoireita on ihan luetteloksi asti käyty läpi ja tuskin ne vieläkään helpottaa, päinvastoin loppuakohden varmaan tulee vielä testattua muutama lisää!! :LOL:
Nyt taidan mennä ottamaan pienet tirskat!! Hyvää viikonloppua kaikille!!!
Meriharakka 25+5
 
sokerirasitukseen menijöille tsempitykset b:)d ettett siis kärähdä ja kestätte sen :D

rasvauksesta, minä rasvaan perus apteekin Ceralanilla, oon lääkäriltä saanu siihen reseptin ku jaloissa aikas kuiva iho. Tosin aika laiskanlaisesti sitä tulee voideltua :D

No niin pakko valittaa nyt parista asiasta, ensinnäkin: närästys! Voi helkkari mikä polte ollu eilisillasta asti! On kiskottu samarinia ja rennietä ja gavisconia, eikä mikään auta :kieh: Jos huomenna jatkuu, painun lääkäriin. Ei tee mieli syödäkkään tämän takia, mutta pakko on ku muuten taas sokerit menee vituralleen.

Toinen mikä ärsyttää, tän edenneen kohdunsuun tilanteen takia ei saa harrastaa seksiä, mikä on siis ihan ok, kyllä me se kestetään, mutta nyt oon sitten 3:na viime yönä nähny hirveitä seksiunia :D Ja heränny sitten että maha on ihan kova ja pinkeä, :/ en sitten tiedä oonko kiihottunu siinä unen aikana niin että on alkanu supistelemaan. Mitä tuollekkaan voi tehä, ei mitään!

Ilonen uutinen taas on, että vihdoin löydettiin talo! Päästään muuttamaan varmaan jo muutaman viikon sisään, jee! Mustahan ei paljon hyötyä muutossa ole, mutta onneksi varmasti kaverit tulee auttamaan :)

Ja tänään poksutaanki kaiken lisäksi :)

Duffy ja Oula 30+0 *poooooks* Iik enää 10vk :D :D

muoks. meriharakka, mulla tulee sitä esimaitoa :wave: Viime yönäki tuli ku kärvistelin ton närästyksen kanssa, niin huomasin sitten että jaahas ja yhtenä päivänä ku istuin tässä koneella yöpaidassa niin katoin että wtf toisen tissin kohdalla on märkä piste :D
Luin sellasenki uskomuksen, että ton esimaidon tuleminen tietää hyvää maidontuotantoa, tiedä sitten kuinka totta on.
 
Ultraterveisiä!

Iloisin mielin ultrasta taas kotia. Kaikki oli ok. Piiperoiset oli kasvaneet huimasti. A:n painoarvio 1120 g ja B:n 1280 g, eikä B:llä näyttäisi olevan sitä kiinnikkeistä napanuoraakaan. Kaikki siis hyvin! Kohdunsuu kiinni ja kanavaa ihan normaalisti jäljellä. Siellä he vilkuttelivat äiteellee ihan tyytyväisenä ja saatiin kasvokuvatkin mukaan. Kyllä tämä lääkäri oli vahvasti sitä mieltä että neitejä olisivat molemmat. Ihanaa! Ensimmäiset tytöt niin minun kuin miehenikin lähisukuun Neljän viikon päästä taas ultrataan ja siitä vielä neljän viikon päästä uudelleen eli viikolla 36 viimoinen, jossa arvioidaan, koska käynnistetään tai leikataan, jos niille viikoille päästään. Lääkärin mukaan ei yli 38 viikon anneta pienokaisten mennä ja mahdollisesti jo aiemminkin, koska masun koko on melkoinen ja minä suhteellisen pienikokoinen. Vauvojen voinnistahan se sitten riippuu. Ei siis enää kuin enintään 8 viikkoa minullakaan, kunnes ainakin tietää, koska mitäkin tapahtuu, jos ei ennen sitä! =)

nonnii ja piiperoiset rv 27 + 2 :heart: :heart:
 
Kiitos kaikille rasvavinkeistä =) . Kävin nyt ensin ostamassa body shopista sen kaakaovoi stickin. On tosi kätevä kun levitetään niin kun deodoranttia ja tuoksu on ihan melkeen fazerin sininen :p .

Annabell toivottavasti saat saikkua. Se on kyl totta että selän kanssa ei pidä odotella liian pitkään. Itse olen todennut nyt ekan työviikon jälkeen että selkä on jopa hieman parempi kun viime viikolla, joten jatkan tilanteen seurantaa. Ens viikolla on neuvola niin pitää kysyy mitä mieltä terkkari on. Aion kyllä herkästi nyt hakee saikkua jos pahaksi menee kun tää iso mahakin alkaa olla kohta työturvallisuusriski :whistle: .

Aavee sul on ihanan söpö masu! Ihan hävettää kun ollaan samoilla viikoilla ja mä näytän niin kun olisin syöny rantapallon :LOL: . Ehkä se kasvaa sitten vähemmän loppukuukausina...

Irenelle ihanan rentouttavaa kesälomaa B) . Täällä ainakin mittari näyttää yli 30 asteen, joten vielä näyttää olevan kesää jäljellä!

Nonnii onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart: . Hyvin on piiperoiset kasvaneet!

Ja onnittelut kaikille sokerirasituksesta selvinneille. Kuulostaa kyl aika kauheilta kokemuksilta. Pitäisköhän pyytää valmiiks petipaikka ja oksennuskaukalo parin viikon päästä :$ .

Helteessä poksutaan!!
Ovis 23+0 POKS :heart:
 
Mä sain eilen mun kaverilta ihan älyttömästi lainaan kaikkee vauva tavaraa. Oli iso pussillinen ihan pieniä vauvan vaatteita, puuhamatto, rintapumppu, imetystyyny ja sit vielä sellanen toppapussi jonka voi halutessaan liittää vaikka turvakaukaloon. Ja kaikki oli sellasessa kunnossa niinku niitä ei ikinä olis oltu käytetty. Oli kyllä tosi kiva ylläri. Ei tarvi sit ostella niitä ihan pieniä vaatteita niin paljo ku ne kuitenki menee heti pieneksi.

Me oltiin viikonloppuna Kokkola Rockissa ja pikku L on ihan selvästi musikaalinen kaveri ku alkoi jammailemaan masussa aina ku joku esiinty. Cheek oli ihan selvästi hitti meidän vauvalle. :LOL:

AaVee ja Pikku L 23+5
 
AaVee - ihanan pikkuinen masu sulla. Kateellisena katselin, kun itse näytän ihan megaluokan rantapallolta.
nonnii onnittelut hyvistä ultrakuulumisista. Hyvä, että piiperoisilla kaikki hyvin ja ovat hienosti kasvaneet.
meriharakka kiva kuulla pitkästä aikaa ja totta, niin erilaisia ovat raskaudet :)

rasvagallup itse olen käyttänyt ihan Nivean perusrasvaa ja on toistaiseksi toiminut. Esikoiseltakaan ei arpia tullut, joten en usko niitä nytkään tulevan. Ihan teininä tuli tuonne lantion seudulle selän puolelle arpia, jotka ovat onneksi jo vaalentuneet lähes olemattomiin. Mutta kuten Maricce sanoi, niin nehän ovat vaan elämän jälkiä ;)

mielihaluista: täällä vaivaa myös autokuume eli oma auto pitäisi päästä heti päivittämään astetta isompaan ja autoliikkeiden sivut ovat tulleet tutuiksi. Onneksi vielä toistaiseksi olen onnistunut pahinta intoa jarruttelemaan. Muutoin halut maltillisia ja halvempia kuin RouvaPapusella :LOL:

(.) Keskiviikkona uusi sokrurasitus edessä, onneksi kelit ovat jo vähän viilenneet. Ei mua silti houkuta yhtään mennä aamuvarhaisella juomaan kylmää sokerilientä tyhjään masuun, yöks.
Saas nähdä, miten on arvojen laita, kun herkkuja on viime aikoina mennyt ihan kiitettävästi eikä kunnon ruoka ole oikein helteillä maistunut.
Esikoisen pkodista ilmoitettiin tänään, että siellä on täitä :/ Ei kiva, ei. Kait se on mentävä ostamaan täikampa kotiin, että saadaan pojan pää kunnolla tarkistettua. Pitänee ilmeisesti tarkkailla useamman viikon ajan tai ainakin niin kauan kuin tartuntoja löytyy - höh!

Mukavaa viikon alkua kaikille, voikaa hyvin!
Sannis & surprise 27+3
 
Pitkästä aikaa täällä! Miehen kesäloma loppui, onneksi :D ja päästiin taas normiarkeen. helteet saanu aikaan väsymystä ja rehellisesti en oo kyllä saanu aikaseks yhtään mitään..kotona on myös sen näköistä :| Esikoisella alkoi kerho tänään ja se tuo arkeen vähän uutta, saa muutaman kerran viikossa ihka omaa aikaa, joten jos pääsis vaikka uimaan ja vähän urheilemaan. Siivoukseen yms. en aio tosiaan tuota kallisarvoista aikaa tuhlata!!!
Tuosta lämpöpussista oli joku kyselly, meillä on tuo Ödenwalder Mucki ja mukavan lämpöinen oli vauvan siellä matkustella. Ei puettu kuin tumput ja lakki ja villasukat tai vastaavaa, kyllä helpotti lähtemisiä pienen vauvelin kanssa. Huutiksessa näytti just olevan myynnissä vastaava, jos kiinnostaa http://www.huuto.net/kohteet/odenwalder-mucki-p5-lampopussi-turvakaukaloon-katso/143934274

Vai autokuumetta muillakin :LOL: Tämä äippä ajelee kans nyt tyytyväisenä uudella autolla, uudehko farmari Mondeo ja on kyllä tilaa ja erittäin hyvä ajettava, ainakin automaattina. Tilaa on kivasti enemmän kun mun entisessä V70 volvossa, joka "myytiin" vakuutusyhtiölle tässä kesällä. Meni vain hetki että miehen sai taivuteltua Fordiin...hih, mutta sainpahan pitää pääni, eikä sekään oo moittinu.

Paino oli täälläkin noussut pari kiloa viimeisen kk:n aikana, huh! liikkeet tuntuu jo aika säännöllisinä, muutamat jumppakerrat päivässä. Ja se kuulkaas poksuu puoliväli täälläkin perjantaina!!!

Ensi tiistaina rakenneultra, jänskättää, eikä millään malttaisi sinne asti odottaa. Jos sitten sen jälkeen pääsis vaunuja hankkimaan =)

Hyvää tulevaa viikkoa kaikille!! Toivotaanhan että säät hieman edes viilenee B)
 
meriharakka ja katjuzka kiva kuulla teistä pitkästä aikaa!:) olen kyllä katjuzkalle kateellinen kun saa körötellä uudella autolla :D mäkin haluun!

sokerirasituksen tulokset sit meni neuvolaan niitä en perjantaina saanut vaan kun sen ekan arvon joka oli normaali...cokislitkukin meni tosi hyvin alas kun tällä mammalla oli ihan kamala jano :D ei huomannutkaan kun oli jo kiskaissut koko pikkupullon kurkusta alas :D

jaahas kyllä se yllättäen tuleekin jo vastaan se rv 30 ei oo enään kauaa,mutta ei malttais odottaakaan vauvelia tuolta ulos :D haluaa hoitaa ja pusutella sitä :) seksiunia on taas ilmestynyt tämän naisen uniin ja muutenkin näen sellaisista ihmisistä unta ketä en ole nähnyt moneen vuoteen??outoa...

mutta nyt aamulenkille! :wave:

RP+rokkari rv28 POKS!
 
Poks vaan täältäkin! Viikkoja tulee taas täyteen. Tänään on pakko lähtee ostaan se tukivyö. Liikkeet on just avautunu joten kohta se on mentävä. Pitää käyttää ruokatunti siihen sitten... No kyllä tässä onneksi kerkeää syömäänkin ku on sen verran rauhallista. Syön täs koneen äärellä. :)

AaVee ja pikku L 24+0
 
Katjuzka - kiva kuulla pitkästä aikaa ja hyvä, että kaikki on hyvin. Tulehan sitten kertoilemaan ultran kuulumisia. Ja Mondeo on hyvä auto :)

(.) Olen ihan ihmeissäni, kun tässä nyt toista viikkoa vasta töissä ja nyt alkaa jo ahdistamaan. Koko kesä meni helteistä huolimatta todella hyvin, ei kipuja, ei turvotuksia, ei niin mitään vaivaa. Nyt kun istuu päivät toimistolla, niin johan kiristää jalkoja ja turvottaa. En viitsi täällä avokonttorissa kovin paljon jumpata tahi kävellä ympäriinsä muita häiritsemässä. Yllättäen myös ristiselkää on alkanut särkemään ja vielä pitäisi 7 vkoa jaksaa. Onneksi meillä on olemassa etätyön mahdollisuus, joten sitä joutunen hyödyntämään entistä enemmän loppua kohden. Huomenna kotona, kun aamulla on se vietävän sokrurasitus...

Jaksuja teille kaikille!
S&S 27+4
 
Pikaista päivitystä täältä Tallinnasta B)

Jos olette tulossa tänne ennen laskettua-aikaa niin todella kannattaa kiertää lastentarvikeliikkeitä. Jotkut jutut on kyllä ihan Suomen hinnoissa, mutta löytöjä me ainakin tehtiin todella. Ostin 2 imetysliivit a 14 e ja ostettiin Gracon Logico S- turvaistuin sillä jalustalla ja siihen sopiva Emma lämpöpussi, yhteensä 150 e. Mikä parasta takuuasiat hoituu Suomessa Lastentarvike-liikeessä, koska tämä liike kuului samaan ketjuun :D Niin ja ostettiin myös Gracon Junior korokeistuin ja se maksoi 25 e. Eli kaiken kaikkiaan päästiin todella paljon halvemmalla kuin Suomessa oltaisiin päästy =) SUOSITTELEN! Tietty matkat ja muut maksaa, mutta me oltaisiin tultu muutenkin joka tapauksessa lomareissulle.

Koliikkikeinua kanssa kuolasin, mutta se jätettiin ainakin vielä ostamatta. Se olisi ollut reilusti alle satasen kun taas Suomessa vastaavasta saa pulittaa vähintään 130 e.

Kaikenlaisia reunasuojuksia/pehmusteita pinnikseen, sängyn verhoja yms. olis myös ollut paljon ja puolet halvemmalla kuin Suomessa, mutta niitäkään ei ainakaan vielä ostettu.

Vaatteitakin vauvalle on tarttunut mukaan (potkuhousuja ja bodeja yms.) kappale hintaan noin 1,5 e.

Niin parhaat löydöt siis tehtiin tästä liikeestä: http://www.lastetarbed.ee/index.php?page=61

Niin ja jos todella tulette Tallinnaan soppailemaan nuita lastentarvikkeita, ei kannata tyytyä hintalapun hintoihin vaan mekin saatiin jo tarjoushintaisista tuotteista vielä lisä alea ihan vain tiedustelemalla asiaa, ei tarvinnut edes mitenkään erityisesti tingata.

Shoppailuholisti Maricce ja Minni rv 28+0 POOOOKS :heart:
 
Heissan!

Maricce, voi ku oltas tuo tiedetty ku oltiin Tallinnassa kesäkuussa! Ei oltu ku yks yö ja vanhassa kaupungissa lähinnä liikuttiin. No, täytyy ens kerralla olla valppaampi, jos sinne suunnataan jossain vaiheessa :)

RouvaPapunen, mulla on kans noita seksiunia ja viime yönä näin unta miehestä, kenen kanssa hellustelin 4v sitten! Ja muutenki unet on aika vilkkaita, mutta vissiin se kuuluu asiaan :D

Kyselen teiltä uudestaan tuosta mahan naksumisesta/naksahtelemisesta, onko sitä ollu kellään? Tuntuu, että eilen se naksahteli koko ajan ja aloin jo miettimään, että jos se johtuu kalvoista niin ei kai ne voi yhtäkkiä poksahtaa rikki :eek: ??

Toinen mitä oon miettiny, on tää alhanen maha, jostain luin, että altistaa kohdun- ja virtsarakon laskeumalle, jos on maha alhaalla. Mun täytyy laittaa tänne nyt jossain vaiheessa kuva tästä, saatte kattoa että onko ihan normaali teidän mielestä vai oudon alhaalla. Ite vaikea jotenki arvioida.
Niin ja poika pöllöttää edellen pää ylhäällä, voi kökkö jos se ei käänny |O Oon henkisesti jo varautunu suunniteltuun sektioon...

Vaunut saatiin vihdoin ja viimein ostettua! Ei tarvi niistäkään stressata enää, Brion Happy Kombit, ruskeat, pehmeällä kantokassilla ja kaupan päälle saatiin sellanen vauvajumppa :)

Duffy ja Oula 30+5
 
Sokerirasitus ohi! Ihanaa! Se nimittäin oli ihan järkkyä. Meinasin oksentaa ne litkut jo siinä juomisvaiheessa pihalle. Oli sen verran hutera olo, et olin tän päivän töistäkin pois.

Duffy Mulla ei kyl oo ollu mitän naksumisia mahassa..

Noista unista sen verran, et mä en nää seksiunia mut mä nään hirveitä painajaisia siitä, et olisin tässä elämäntilanteessa mun ex:n kanssa. Herään aina ihan paniikissa. Oli nimittäin se verran piip piip tyyppi et en sen kanssa haluais ees yhteistä ajatusta jakaa. Mut luojan kiitos oma mies on aina vieressä ku silmät avaa. :heart:

AaVee ja pikku L 24+1
 
Duffy, ei tuo masu nyt ainakaan minun mielestä ole mitenkään oudon alhaalla. Ihanan iso se on sinullakin jo :heart:!



Siinä minun masukuva tältä päivältä, viikot 28+2.


Maricce, oliko se liike ihan siinä Tallinnan keskustassa jossain?


Aavee, no ei ole kyllä kivoja unia. Mäkin joskus näen unia, että mies päättää jättää mut ja lähtee toisen naisen matkaan. Ahdistava tunne, kun yöllä siihen herää.


Mites kirmalla ultrassa meni?


Täällä ei kummempia, mitä nyt maha rupeaa jo välillä ahdistaan ja malttamattomana olen jo tämän syksyn muotia katsellut, että mitä sitten pääsee osteleen, kun maha tuossa marraskuun alussa toivottavasti pienenee :D!


Irene ja Töpseli rv 28+2
 
MOi!

Hyvä vaunumerkki duffy :) meillä on vaan harmaat :) ja eiks ollut ihana se vauvajumppa :)

irene mäkin olen nähnyt sellaista unta että mies on jättänyt mun ja syntymättömän vauvan jonkun toisen naisen vuoksi :( se uni on tuntunut ihan todelliselta ja sitten kun on herännyt niin saanut huokasta helpotuksesta :D

ei munkaan mielestä toi duffyn maha nyt niin alhaalla ole??mutta enemmän kyllä mun maha muistuttaa tuota irenen mahaa vaikka ihan ei nyt sellainenkaan ole..täytyy ottaa jossain välissä kuva niin saatte arvostella/veikata kumpi tulossa :D veikkaan kyllä irenelle tyttöä :)

RP+rokkari 28+1
 
Sä oletkin sitten RP eka joka veikkaa tyttöä :D, kaikki töissä on sanonu, että ihan selvä poikamaha on (mukamas). Mä vielä täällä arvon, että pitäskö kahen viiko päästä kysästä se sukupuoli. Minäkö muka päättämätön :LOL:!

Irene
 
Duffylla ja Irenellä on aivan ihanat masut! :heart: Mulla on duffy aikalailla samalla korkeudella maha tosin mulla on vielä pienempi ku on viikkojakin vähemmän ku sulla. Mun mielestä sun masu näyttää olevan ihan "kohillaan". :)

Osaatteko te sanoa mistä se johtuu jos vauva ei kasva viikkojen mukaisesti masussa? Kaverille oli sanottu, et vauva on viikkoihin nähden liian pieni. Eikai se vaan kerro jostain kehityshäiriöstä tms.? Pitää sille soitella tänään ja kysellä mitä lekuri sanoi. Surettaa vaan niin kaverin puolesta. :(

AaVee ja rakas 24+2
 

Yhteistyössä