(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Kiitos kaikille lämpimästä vastaanotosta =) :flower:
Sharona, tsemppiä paljon näille päiville :) Btw mutkin saa päivittää tohon listaan..oon ehkä pikkasen blondi (tulkitse untuvikko näissä asioissa) mutta jos nyt tulkkaan oikeen ni mun tiedot ois 29 vee, tänään ke kiertopäivä 25 / kierron pituus 32-34/ yrityskertoja tää on 4 kierto. Mulla tosiaan oli viimeviikolla ovis..sitä on tosi vaikee hahmottaa kun tuntui et alkuviikolla oli aika pajon limaa ja myös horny fiilis..ja sit muutam pvä ei mitään ja loppuviikosta taas =) eli ota siitä nyt sit selvää..Niin ja lisäksi mulla tuli la verta..yhden pyyhkäisyn verran..eli oon totaalisen pihalla. Voi olla että ois ollut jotain kiinnittymisvuotoo ?? mut ei uskalla viel oikeen ajatella. Ritu mulla sama homma, tää viimeinen viikko on kyl todella hidas ja piinaavaa odottelua..Mut ei muutakuin tsemppiä kaikille odotukseen ja yritykseen Joo ja Delfis kiitos suosituksita tänne sivulle :hug:
 
Juu tänään oli siis jännittävä päivä mulle, ku oon tota gynee pelänny. Mut sepäs sattukin olemaan superkiva, ja luulen et asiat rupee nyt menee eteenpäin. Se ultras ja otti papan. Ultras kohdun limakalvot oli jo niin paksut, et se sano et varmaan ovis ihan tuloillaan, mut eipä ollutkaan, suurin rakkula oli vasta 12mm, eiks sen pidä olla lähemmäs 20mm, ennen ku se puhkee. No sano et jatka oviksen tikutteluu, ja sit ois viikon päästä oviksesta ekat labrat, sit ku menkat alkaa niin siin kierron alus seuraavat labrat, ja ens kierron kp9-14 aukiolotutkimus, ja miehestä simppanäyte. Et sillai :) Mitään ratkasevaa ei siis löytynyt/tapahtunut. Mut aika varma se gyne oli et ovuloisin, sanoin et jos tulee normikierto, niin ovis on ens ma-ti, ja se sano et se sopis tohon tän hetken ultraan. Mut ei siel ainakaan mitään kystiä ym löytynyt. Et nyt vaan eteenpäin. En vaan tiedä miten töissä saan asian pidettyy salas, ku jotkut noista hormoniverikokeist pitää ottaa klo10-14, en mä voi töistä kesken lähtee labraan, ainakaan kovin salaa ;) Juu mut sellasta siel oli, turhaa pelkäsin :)

Sori ku oli vaa omaa napaa, nyt on pakko mennä nukkuu, ku herätys ois taas ennen kuutta :|

Palailen huomenna sitten kommentoimaan ja lukemaan muidenkin kuulumisia, öitä! |O
 
Tervetuloa Siiris!!

Kiva kuulla Danuli, että hommat lähtee etenee :D

Mä en tiedä mistä alottaisin, mutta alotetaan siitä, että mulla on ollu tänään ja eilen migreeniä. Sitä ei oo ollu aikoihin ja yleensä sitä on ollut juuri ennen kuukautisia. Toinen outo asia on se, että on vähän kumma olo, en tiedä onko maha sekaisin, onko menkkakipuja vai saattaisko olla pissatautia... no menkat ei voi olla tulossa, sillä nyt on vasta alkukierto. Tällä hetkellä liputan ton pissataudin piikkiin. Mulla ei koskaan tule mitään normaaleita oireita, ja joskus oon joutunu sairaalaan asti menemään taudin takia. Yleensä mulla on vain aavistus, että se voisi olla. Nytkin on. Onneksi menen huomenna muutenkin työterveyteen, niin täytyy kysyä kirjoittaisko siellä joku mulle reseptin antibioottteihin. No kaiken kukkuraksi tein tänään ovistestin, joka oli nega, kuten pitikin. Ei siis päässyt ovis livahtamaan (toivottavasti) ohi ennen kuin nähdään huomenna. Nyt onkin sitten monta viikkoa aikaa oviksen saapua, kun on aikaa peittoja heilutella urakalla! Olishan se ihanaa, jos nappula sais alkunsa häämatkalla. kliseistähän se olis (yök), mutta sopisi minulle!
 
Torstai 21.1.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 7/26-35...........................yk 6
Myrtle.................27.......kp 12/28-29.........................yk 2 (lps jlk)
Katinka-82.........27........kp 13/35-42.........................yk 7
danuli79.............30.......kp 13/25-32.........................yk 11
Agaetis...............29.......kp 13/27-31.........................yk 3
Sintti -79............30........kp 14/26-30.........................yk 5
Kaapo80.............29.......kp 15/25-37.........................yk 9
Manuliina.......................kp 16/25-31.........................yk 5
Iitukka80...........30........kp 20/28..............................yk 1
Opal.................. 29........kp 20/29-41........................yk 6
Sharona.............29........kp 22/28-34.......................1v5kk
Ritu82................27........kp 24/28-32....................... yk 1
Cladoceran........29........kp 24/33-38........................yk 11
Joyan.................29........kp 25/28-33....................... yk 6
Siiris80...............29........kp 26/32-34........................yk 4



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..





Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10

 
Danuli Hyvältä kuulostaa! Hienosti lähti teillä rullaamaan! :hug:

Kaapo Ehkä sä oot jo *youknow* ? =) Mäkin mietin viime kesänä, että olispa huippua siittää se piipero häämatkalla, mutta ei nyt ihan mennyt putkeen, mulla oli menkat! :LOL:


Clado sä oot nörtti, älä siellä turhaan sievistele, kyllä me jo ollaan tietoisia. :heart:
 
Danuli, aika reippaasti lähti tutkimaan kiva niin! Tarviiko sun sanoa mitä kokeita otetaan sanot vaan et sun pitää mennä labraan :D Tai jos niikseen niin kilpparit on otettava ennen kymmentä joten osuu aika lähelle jos haluaa huijata ;)

kaapo, mitä sitä kliseistä :D sehän olisi perinteistä :saint:

sharona
, tuo oli kurjaa menkat häämatkalla, mut ei sitä aina voi valitettavasti valita
 
Unico gyne anto mulle suunnitelma, minkä mukaan edetään, siin luke millo mitkäkin labrat pitää ottaa. Viikon päästä oviksesta on progesteroni(keltarauhashomoni) ja prolaktiini(aivolisäkehormoni), ja ens kierron kp3-5 FSH ja LH. TSH, siis kilppareita ei nyt oteta, ku mulla on seurattu sitä muutenkin, kun on suvussa kilpparin vajaatoimintaa. Viimeks katottu viime vuoden lokakuussa, niin gyne sano et sitä ei nyt tarvii ottaa. Juu kilppareilla vois huijata, tai siis sanoo et pitää mennä siihen kokeseen, siin oot oikeessa ;) katotaan mitä valkosia valheita sitä saa keksittyä jos tarvis vaatii.

Kivasti juu asiat lähtee ehkä tästä rullaamaan, saa nähä mitä löytyy, ite pelkään et johtimet on tukos. Gyne muuten mainitsi noist ovistesteistä, et niis saa monesti plussan liian myöhään, tai et parhaiten tulis raskaaks jos pupuilee parii päivää ennen ovista, ja jos ovistesti näyttää oviksen vaik päivää ennen, siis et plussan saatuaan ovis ois 24h päästä, ja vaik pupuilee 12h päästä ku plussan on aamul saanu, niin se voi olla monesti liian myöhään, tai se ei ole hedelmällisesti yhtä tehokasta. Olipas monimutkanen selitys, mut siis et säännöllinen pupuilu ois parast, mut mitäs teet ku kierrot heittää miten sattuu, sillo on pakko turvautuu testeihin :)

No tulipas siinä taas omaa napaa ihan tarpeeks :whistle:

Kaapo toivottavasti saat antibiottikuurin et ei mikään pääse häiritsee ja pilaamaan lomaa, tai sit sä oot neitseellisesti raskaana ;) Toivotaan et kaikki erilainen ois vaan ennen jostain hyvästä :)

Siiris peukut pystyssä et ois ollu kiinnittymisvuotoa, jännät ajat sulla siis tiedossa! :)
 
Unico vähänkö mä muuten olin hönelö, tajusin vasta nyt mitä tarkotit sun tekstissä, et kyselly mitä kokeita otetaan vaan et eihän mun tarvii töissä kertoa mitä labroja oon menossa ottamaan, vähän mä oon hölmö tai lukihäiriöinen :$ No mut siis joo noit yllämainitsemia labroja otetaan ja jotain vallan muuta aijon kyselijöille töissä sanoa ;)
 
Siiris oisko se lauantai sitten voinut olla ovikseen liittyvää tuhrua?? Kiinnittymisvuotoa tulee jos tulee, niin noin viikon päästä oviksesta kun alkio kiinnittyy kohtuun. Ja suurimmalla osalla ei siinä kyllä kuulemma tuu mitään... Peukut pystyssä joka tapauksessa! b:)d

Danuli Hienoa, että gyne oli mukava. :) Mulla kans merkitsee tosi paljon se, että onko lääkäri / hoitaja mukava ja miten se ottaa vastaan. Ei millekään urpoille kiinnosta mitään edes selittää... Eikös tuo rakkula kasva 1-2 mm päivässä, joten siinä mielessä ovis vois sulla sit olla sunnuntain ja ens torstain välillä? Toivottavasti kasvuvauhti olis sukkela, niin pääsisit pian tositoimiin. :p

Mullakin ois sit muuten huomenna tai maanantaina se loppukierron labra! Ihan olin unohtaa! hyvä kun muistutit! Tietääkö kukaan: Oiskohan parempi mennä dpo 6 vai 9? Siihen väliin osuu viikonloppu, eikä sillon onnistu...

Salalabrat onnistunee, jos voit poiketa esim "lounaalla ystävän kanssa" tai käyt hoitamassa omia asioita tai meet vaan labraan. Tuskin kukaan mitään kysyy, että mihin labraan...

Kaapo yhhh... migreeni on kauheinta mitä tähän saakka tiedän, mulla on kerran ollu kunnolla ja ikinä en enää toiste halua moista kokea. Toivottavasti menee ohi pian! Ihanaista häämatkaa! :heart: oonko missannut vai unohtanut, koska menittekään naimisiin? koska lähdette reissuun? Toivottavasti sun ei tarvi reissussa kärsiä migreenistä tai pissatulehduksesta... Mä oon saanut "vara-antibiootit" tänne himaan ku mulla oli toistuvia tulehduksia. Nyt otan heti yhen kevyen pillerin jos vähänkään tulee oireita (lääkäri kyllä ohjeisti ottamaan aina yhdynnän yhteydessä, mutta siitä oon kyllä luistanut, sitähän sais koko ajan olla kevyellä kuurilla :LOL:)

Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
Clado sä oot nörtti, älä siellä turhaan sievistele, kyllä me jo ollaan tietoisia. :heart:
äh... paljastuin :ashamed: :D :LOL:

Ja ON: tänään dpo 5 ja ihan älyttömästi valkkaria :eek: ... ... NIIIN *tiedättekyllämitä* ;)
 
Kaapo, ihanaa kun pääsette häämatkalle =) Siellä varmasti renoutuu ja olosuhteet ovat kaikille pienille ihmeille mitä otollisimmat :heart: Ellei toisaan satu oleen menkat :headwall: Mut jos onnistaa niin sitten voitte nimetäkin babyn maailmanstarojen tyyliin kaupungin mukaan jossa saanut alkunsa :LOL: tosin ei välttämättä taida taipua meidän suomalaisten nimiin. Jokatapauksessa toivotaan että kaikki osuisi kohdalleen juuri tulloin. Ihanaa häämatkaa =)

Cladoceran ja Kaapo, ja muutkin: Mulla oli kans yhes vaihees kamala kierre pissataudin kanssa..ja aivan tosi kivuliaat oireet. Aloin sitten syödä (miljoonan antibiootin jälkeen) karpalotabletteja ihan päivittäin. Söin varmaan puoltoista vuotta ja edelleenkin silloin tällöin. Ei oo ollut enää mitään vaivaa, eli suosittelen lämpimästi =) Niitä saa ihan ruokakaupoista.

Joo en tiedä oliko se mun lauantainen veriläntti ovisvuotoa, kiinnittymisvuotoa vai mitä..Toiv., ei mitään muuta.. Mulla ei oo hajuakaan tarkasta ovispäivästä muutakun että se oli viimeviikolla. Muuten ei oo mitään oireita sen jälken ollut paitsi vähän alavatsakipuja. Mulla oli oviksen aikaan järkyttäväsi näppyjä naamassa mutta nyt kaikki on hävinnyt. Nännit on kans kipeet ja isot niinkun joka kk oviksen jälkeen. .Eli en osaa kyllä yhtään sanoa. Menkat pitäis alkaa loppuviikosta tai ensi viikon alussa eli jännittää kyllä. Nää on kyllä piinavan hitaita nää vika päivät ja sitten jos menkat alkaa, taas koko rumba alusta. No joo, mukavaa loppuviikkoa kaikille ja ennenkaikkea positiivista mieltä positiivisia tuulia Haleja :hug:
 
Onneks mullon vasta viikon kestäny tää kierto, muuten varmaan luulisin olevani raskaana! :LOL: Ihan hullut neppailut alavatsassa. Mistä lie johtuu, ei ainakaan raskaudesta :p . Nyt jos ois joku kp 25 tms. niin varmaan oisin ihan sekasi tästä neppailusta :LOL: .
 
Clado nopeesti tulin vaan vastaa tohon labrajuttuun, ja sitten töihin. Jos sulla on progesteroni ja prolaktiini, niin mitä mä oon lukenu niin progesteroni otettas 5-8 päivää ennen kuukautisia, prolaktiinista ei ainakaan nopeesti katsottuna ollut väliä, paitsi et klo10-14 välillä. Et kai sama meetkö dpo6 vai 9, ku eiks dpo6 ole 8 päivää ennen menkkoja ja dpo9 5 päivää ennen menkkoja?

Nii ja viel niist valkosist valheist, oon ite labrassa töissä, tosin en sellasessa missä näitä hormoneja määritettäs, niin meiltä ei niin vaa lähetä asioilla ym. salaa ainakaan ;)

Mut nyt töihin, mies oli viime yön oksutaudissa, toivottavasti ei tartu muhun :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja danuli79:
meiltä ei niin vaa lähetä asioilla ym. salaa ainakaan ;)
Joo eikumä ajattelin jotain tyyliin visiittiä pankissa, vakuutusyhtiössä, KELAssa, poliisilla tms. lafkassa, jotka on auki vaan virka-aikaan... Sellasille asioille kun "pitää päästä ruokatunnilla" :D
Toivotaan ettei mahapöpö iske!
 
Naimisiin mentiin loppukesästä, mutta nyt vasta matkalle. Mulla ei ollut pikatestin mukaan pissatautia, mutta sain kuitenkin päivystyspakkauksen antibiootteja, joita voin sit ottaa jos tuntuu siltä.

Sorruin sittenkin tikutteluun. eilen ja toissa päivänä oli nega, joten hyvin taitaa osua tärppipäivät! Eikös ne vauvatkin saa paremmin alkunsa ku on aurinkoista ja lämmintä ;)

Joo ei ihan taipuisi nämä kaupungit lapsen nimeksi :D tässä parin päivän päästä lähdetään, mutta aloitan varmaan jo nyt tornihiljaisuuden. Plussatuulia kaikille, Siiriksellä taitaa olla kohta positiivisia uutisia!! ;)
 
Tervetuloa Siiris :)

danulin hommat etenee, hyvä:)

kaapo kliseet kunniaan ja hyvää lomaa!!

Täällä on ollu 36,8 aamuisin ja iltaisin yli 37. Olen myös siis tällä viikolla sairastanut flunssaa, joten ei noista lämmöistä uskalla niin ilostua... Näin viime yönä unta, että sain niin selkeän ovisplussan että hehkutin sitä täälläkin... Mitäköhän tarkoittaa uni, tulevia ovistikutteluita vai vietänköhän palstalla liikaa aikaa :D
 
Kaapo Ihanaa lomaa ja pidetään peukut pystyssä, että lämpö ja rentoutuminen tekevät tehtävänsä, antavat virtaa jaksaa talven ja ehkä myös sitten jotain muuta ihanaa ;) Huippuu jos sun ovis osuu just lomalle!

Clado meillä ei saa käydä asioilla kesken päivän, ruoka syödään kahvihuoneessa tai ruokalassa, jos jonnekkin menee käymään sen pitää olla työterveyslääkäri tai sit jotain muuta, mut siitä pitä kertoo syy ja korvata sit menetetty työaika myöhemmin, et sellasta armeija elämää meillä töissä :) Aattelin et jos yks mun työkaveri, ainut joka tietää et me yritetään, ottas ne verikokeet, ja veisin sit ne töiden jälkeen sinne toiseen labraan, nii ei tuu ongelmia sen ajankohdan suhteen. Kävit sä jo antamassa näytteet vai meetkö maanantaina?

Joyan Meinasitko ovista alkaa tikuttaa? Tuuhan sit tänne hehkuttaa ovisplussaa ;)

Hyvää viikonloppua kaikille! Mä täällä odottelen vatsatautia saapuvaksi, yök, en kyl yhtään haluis, mut jotenkin tuntuu et kuitenkin se tulee....
 
Torstai 21.1.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 8/26-35...........................yk 6
Myrtle.................27.......kp 13/28-29.........................yk 2 (lps jlk)
Katinka-82.........27........kp 14/35-42.........................yk 7
danuli79.............30.......kp 14/25-32.........................yk 11
Agaetis...............29.......kp 14/27-31.........................yk 3
Sintti -79............30........kp 15/26-30.........................yk 5
Kaapo80.............29.......kp 16/25-37.........................yk 9
Manuliina.......................kp 17/25-31.........................yk 5
Iitukka80...........30........kp 21/28..............................yk 1
Opal.................. 29........kp 21/29-41........................yk 6
Sharona.............29........kp 23/28-34.......................1v5kk
Ritu82................27........kp 25/28-32....................... yk 1
Cladoceran........29........kp 25/33-38........................yk 11
Joyan.................29........kp 26/28-33....................... yk 6
Siiris80...............29........kp 27/32-34........................yk 4



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..





Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10

 
Cladoceran Ahaa että sullakin esiintynyt tuollaista huonovointisuutta loppukierrosta, hyvä tietää etten ole ainut. Nooh, se oireisto loppu sit kuiteski kuin seinään, ei eilen eikä tänään MITÄÄN! :headwall: Olin jo salaa mielessäni melko varma kyytiläisestä :kieh: Perskele sentään. En kyl tiedä, oisko kyseessä mulla kuitenkaan hormoneihin totuttautuminen, kun oon ollu luomutilaisena jo vajaat 2 vuotta, kun lopetin pillerit jo maaliskuussa 2008. Tai tietty siinä mielessä vois olla, jos en oo aiemmin ovuloinut, jolloin keltarauhashormonia ei ois aiemmin tullu...hmm hmm, kaikkee sitä miettiikään :LOL:

Siiris Jännät paikat tulee sullekin, pääset ekana meistä ny jännäileen alkaako menkat vai ei. :D

Kaapo Mukavaa lomamatkaa!
 
Ainiin, onko kukaan muu lukenu/kuullu sellasesta, että simppojen matka munanjohtimeen saattas kestää jopa 2 päivää??!! En yhtään muista oliko telkkarissa vai jossain lehessä, mut yks kaveri oli bongannu sen saman. Et koska simppojen matka kestää niin kauan ja koska munis elää pahimmillaan vaan 12 h, niin kavereiden pitäs olla jo perillä munanjohtimessa oottamassa munista ovulaation tapahtuessa?

Tuli vaan jostain mieleen tollanen juttu, mulla on näköjään liikaa aikaa miettiä kaikkee vauvoihin liittyvää :LOL:
 
Täällä ei ovista näy ei kuulu... En siis tikuta, mutta tunnen sen yleensä aina. Limojakaan ei näy ja aamulämmöt on normit. Tulis nyt sieltä, perhana! |O

Toivottavasti lähipäivinä saadaan teiltä loppukiertolaisilta hyviä uutisia!

Ai niin, taas yks mun työkaveri kertoi olevansa raskaana! Miten tää homma tuntuu kaikille muille olevan niin tautisen helppoa?? Veikkailivat siinä, että kukahan seuraavaks kertoo vauvauutisista, kun meiltä on ihan sairaan moni nyt lähiaikoina kertonut. Yks meinas mua, kauheen inhottava tilanne. Ei siinä halua sanoa, että joopa joo, yritetään. Joten vaan naurahdin ja sanoin, että ehkä ei kuitenkaan.

Ärsyttävintä on vastata just tollasiin puoli uteluihin: eikö teillekin jo pian olisi perheenlisäystä tulossa? Mitä siihen sanot? :headwall:

Uh, sori vuodatus, huono päivä... :ashamed:
 
Joyan juu tuskin sä loppukierrosta ovista tikutat, en kyl taas yhtään aatellu mitä kirjotin ;) No jospa se uni tarkottaskin et pääsisit tänne jotain muuta plussaa hehkuttamaan ;)

Ritu jotain mäkin oon lukenut joskus tosta simppojen kulkeutumisesta, en muista noit aikoi, mut mulle gyne sano et tosiaan parheiten hedelmöittys jos ois yhdynnässä pari päivää ennen ovulaatiota, että jos on vasta sit ku saa ovulaatiotestiin plussan, siis jos niit käyttää, nii voi olla jo liian myöhästä. Et toi gynen neuvo kyl puoltas sun lukemaa. Meillä vaan ei tuota miestä tonne vällyjen heilutteluun niin vaan saada. Tänään yritin, mut oli toinen vielä vähän heikossa hapessa ton mahtaudin jäljiltä, ärsyttää vaan ku tänään bongasin limoja, vaik ovistesti onkin viel nega, niin ois kerrankin kiva kokeilla mitä saatas aikaseks, jos puuhattas ennen ku testi näyttää plussaa, no toivottavasti huomenna onnaa ton mihen kaadon ka paremmin :whistle:

Agaetis mullakin ovis kateissa, sais jo kans tulla tännekin, et pääsis sit noihin labroihinkin, pelottaa et jos tässä kierrossa en ovuloi, vaik viimesen reilu puol vuotta oon testien mukaan ovuloinut, niin tietty tässä kierrossa mun tuurilla se just jää välistä. No mut katellaan, ehkä se sieltä meille kummallekkin viel tulee! :) Nii ja saa täällä vuodattaa, sitä vartenhan täällä ollaan, iloja ja suruja saa vuodattaa, ja kaikkee siltä väliltä. :heart: Meillä ne töissä jo silittelee mahaan, ku ei niist työasuista nää oottaako vai ei. Mua se ärsyttää ja kaikki se utelu, et millos teille tulee vauva. Meilläkin on töissä aika moni raskaana. Kiva vaa olla aina siinä tyhmä hymy vaa naamalla ku taas kysytään et millo te alatte yrittää. No toivotaan et joku päivä me kaikki voidaan kertoo niit ilosii uutisii! :)

Nyt öitä, tää painuu nukkuu ku ei viime yönä tullu paljo nukuttuu, ku mies ravas vessas.
 
Kiitos danuli tsempistä, tänään onkin jo parmpi päivä! On mahtavaa, kun on paikka, jossa kaikki muutkin kokee samoja juttuja, ja joille voi omia fiiliksiään purkaa! Toivottavasti ovis saapu sinne kyläilemään lähipäivinä ja saat miehenkin vielä vokoteltua vällyihin! :heart:

Sharona kiitos linkinstä, ton artikkelin perässä oli myös linkkejä muihin kiinnostaviin juttuihin, jumiuduin sinne toviksi! :)

Taisinpa tuntea oviksen tänään! Hämmentävää vain oli, että tuttu nipistys munasarjassa oli tällä kertaa molemmilla puolilla :eek: Yleensä menen järjestyksessä vuorotellen, ja nyt olis vuorossa oikea. Mutta voisin vaikka vannoa, että toisestakin nippaili siihen malliin. No, saattaa olla myös jotain muuta nipistystä, noista kun ei koskaan tiedä! Toivotaan, että huomenna olis alkulämmöt kohdillaan, ja saisin varmistuksen ovikselle.

Luin jostain, että punaviiniä kannattaa siemailla lutaalivaiheessa, koska se lisää kohdun verenkiertoa ja edesauttaa alkion kiinnittymistä. Taidanpa siis ottaa neuvosta vaarin ja juoda lasillisen lauantain kunniaksi ;)
 

Yhteistyössä