(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Mikäs pessimisti-pirkko täällä on vieraillut???

Myrtle pääasia, että päätös on siihen saakka tehty, että ainakin sulla on resepti tarpeen vaatiessa. Mä en kyllä pystyis alottaa uudestaan... mutta jos ahdistuksesta ei ole muuta ulospääsyä, niin kai ne pillerit sitten. Voimia sinulle, isoja päätöksiä :hug:

Mutta Joyan... sinäkin brutukseni. ME ollaan tässä kierrossa nyt NIIIN tiedätkyllämitä ja sinä ET tarvitse niitä o-testejä enää. Mullaki on nyt yhtä tikkua vaille 2 täyttä digitestipakkausta täällä, kun just investoin, enkä sit kuitenkaan niitä tarvii enää ;)
Hus pois moinen masis!!

Kaapo minne suuntaatte? Loma olis kyllä kiva vaihteeksi... ehtihän tässä olla jo yks täys työviikko joulun, uv:m ja loppiaisen jäljiltä ja nyt jo oon ihan poikki. Ja mitä pidemmälle kevät etenee, niin sitä hullummaksi työtahti vaan menee. :eek: Noh. Talviloma on sentään viikolla 14 (ja nyt on kuitenki jo ainaki viikko 3, vai mikä lie), joten ei paha enää.

Unico kuis paljon viikkoja sulle on jo kertynyt? Meneekö kaikki hyvin? :heart:
 
Cladoceran Ei se pessimisti-pirkko ihan kaikkiin ole sentään iskenyt! Minä ainakin olen hyvin optimistinen ja iloinen ja kovasti odottelen mitä tältä kierrolta saan irti.

Hyvillä mielin voi mennä nyt eteenpäin kun on 2 kuurillista teroja kaapissa varmuuden vuoksi ja tietää, että jos meinaa kierto venähtään niin sieltä vaan nappia nassuun ja kierto poikki.


Myrtle Ehtiihän sitä vauvantekoon myöhemminkin :). Jos sinun mielestäsi on oikea ratkaisu pitää touhusta nyt taukoa, niin se on varmasti ihan oikea ratkaisu, ja myöhemmin sitten uudelleen! :)
 
Juu, kiitos, taisin nauraa itselleni epäselvästi, kyllä mä siis osaan lihavoida, en vaan onnistunut siinä.. Olin vahingossa jättäny yhden b:n pois! :)

Hyvää lomaa Kaapo ja kaikille kauniita ajatuksia ja kuukauden sisään monia plussia!! :heart:
 
Agaetis juu kiva kun voidaan jännäillä yhdessä, siis toki muittenkin kaa, mut onhan se kiva kun on joku jolla ovis osunee aika lailla samoihin päiviin :) Pitäs vaan tuo mies saada kans nyt jotenkin piristymään, tai muuten en kyl sitä saa kellistettyä..

Myrtle hyvä että sait mietittyä ja päätettyä asian. Ja jos nyt ei nappaa, niin oishan se huimaa jos sit häämatkalla onnistas heti yk1 ;) Mut kattele miltä tuntuu kun resepti tulee.

Kaapo oikein ihanaa ja rentouttavaa lomaa munkin puolesta! Ihana ois lomalla päästä, ku tuntuu että työ stressaa ja kaikki muukin aiheuttaa stressiä, kun van pääsisi jonnekkin lämpimään, niin vois unohtaa kaiken ikävän :)

Hlemmur sul on hyvä asenne, tsemppiä tähän kiertoon!

Mulla on huomenna se gyne, vähän jännittää, mut toisaalta tiedän et tuskin mitään mullistavaa saan tietää, mut kiva nähdä et miten tästä eteenpäin mennään :)
 
danuli79 mulla tuntuu olevan samoja ongelmia välillä tuon ukon kellistämisen kanssa... Olenkin huomannut, ettei hienovarainen vihjailu tai edes suora sanominen aina auta. Silloin ei auta muu, kuin mennä ja käydä suoraan asiaan (you know what i mean...) B) Harvoin mies enää sitten vastaan mutisee! :LOL: Tsemppiä gynelle!
 
Tiistai 19.1.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 5/26-35........................yk 6
Myrtle.................27.......kp 10/28-29.........................yk 2 (lps jlk)
Katinka-82.........27.......kp 11/35-42.........................yk 7
danuli79.............30.......kp 11/25-32.........................yk 11
Agaetis...............29.......kp 11/27-31.........................yk 3
Sintti -79............30........kp 12/26-30.........................yk 5
Kaapo80.............29.......kp 13/25-37.........................yk 9
Manuliina.......................kp 14/25-31.........................yk 5
Iitukka80...........30........kp 18/28.............................yk 1
Opal.................. 29.......kp 18/29-41........................yk 6
Sharona.............29........kp 20/28-34.......................1v5kk
Ritu82................27........kp 22/28-32....................... yk 1
Cladoceran........29........kp 22/33-38........................yk 11
Joyan.................29........kp 23/28-33....................... yk 6




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..





Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10

 
Oho'h, meinas jäädä päivittämättä tänään! :D

Potkikaas niitä Pirkkoja persuksiin vaan jos meinaa päitään nostella! :hug:

Onkohan meidän pinolle käyny sama kuin paljon yhdessä aikaa viettäville naisille yleensä, kierrot alkaa synkkaamaan :D :D :LOL:

Mulla tais lämmöt nousta tänään töissä, mikä tarkoittais sitä, että eilen oli the O. Ja arvatkaas kuka oli liian väsynyt pupuiluihin.. :( Mähän arvasin, että tässä taas käy näin!
En oo kyllä mittaillut, mutta en taida mittaillakaan, kun ei tänäänkään jaksais, oli sen verran stressintäyteinen 10h. Ugh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
Onkohan meidän pinolle käyny sama kuin paljon yhdessä aikaa viettäville naisille yleensä, kierrot alkaa synkkaamaan :D :D :LOL:
Just mietin ihan samaa. On kyllä itelläkin muutaman kerran elämässä vaihtanut kierto päiviään, kun on alkanut liikkua eri ystävän kanssa syystä tai toisesta. Mites ne sanookaan mistä johtuu, on helpompi miehillä, kun voivat osan kuusta olla siittämässä laumaansa ja sitten useemman viikon metsästysreissulla hankkimassa laumalle sapuskaa :LOL:

Cladoceran kiitos lohdutuksesta :) Kyllä se taas tästä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joyan:
Mites ne sanookaan mistä johtuu, on helpompi miehillä, kun voivat osan kuusta olla siittämässä laumaansa ja sitten useemman viikon metsästysreissulla hankkimassa laumalle sapuskaa :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: Ihan loistava! Tätä en oo kuullukaan, mutta noihan se on!

OT: Mä kävin just juoksuttamassa koiria kaverin vinttikoiran kanssa metässä ja toi mun oma gööttini rupes heti puolituntia kotona oltuaan vonkaamaan ulos. Ukkokin kysy, että oliks siellä metässä jotain kiimasia kettuja ku se noin huutaa, mutta raasu oli syöny niin paljon lunta, että oli kauhea pissahätä. :ashamed: :)
 
Moikka kaikille! Mä oon ihan uusi täällä :heart: Mun hyvä ystävä oli täällä koko odotusajan ja suositteli lämpimästi. Mä lopetin e-pillerit viime syyskussa pitkän harkinnan jälkeen..oli niinpaljon ristiriitaisia tunteita ja jopa pelkoa siitä oonko valmis..vaikka mittari näyttää pian 30! Ja sit vielä ns. pelkäsin että tulisin heti paksuksi :ashamed: Nyt kun on 4 kk ilman pillereitä takana on alkanut tuntuu siltä että oon enemmän kun valmis :) Ja tämä kuumeilu on pikkuhiljaa tarttunut minuunkin. Tsemppiä kaikille vauvaa yrittäville =) =) =) =)
 
Keskiviikko 20.1.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 6/26-35........................yk 6
Myrtle.................27.......kp 11/28-29.........................yk 2 (lps jlk)
Katinka-82.........27.......kp 12/35-42.........................yk 7
danuli79.............30.......kp 12/25-32.........................yk 11
Agaetis...............29.......kp 12/27-31.........................yk 3
Sintti -79............30........kp 13/26-30.........................yk 5
Kaapo80.............29.......kp 14/25-37.........................yk 9
Manuliina.......................kp 15/25-31.........................yk 5
Iitukka80...........30........kp 19/28.............................yk 1
Opal.................. 29.......kp 19/29-41........................yk 6
Sharona.............29........kp 21/28-34.......................1v5kk
Ritu82................27........kp 23/28-32....................... yk 1
Cladoceran........29........kp 23/33-38........................yk 11
Joyan.................29........kp 24/28-33....................... yk 6




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..





Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10

 
Tervetuloa Siiris :flower:

Joyan :LOL: No sehän selittääkin! :D

Täällä ei eilen ollutkaan lämmöt nousseet, mitälie vilunväreitä ollut ihan muuten vaan päivällä, joten pakotin itseni "sille tuulelle" ja kellistin miehen, you know, varmuuden vuoksi! :p Silti, mikälie hirviökiertokin tulossa, jos ovista saa odottaa näin kauan!

Ja eikus pakkelit naamaan ja toimistolle! Kivaa päivää! :heart:
 
Hyvä Siiris ja tervetuloa 2plussalle!

Jättisuuret plussapuhurit nyt tähän teidän pinoon!!! :heart:
+++++++++++ :whistle: PHHUUUUUUUUHH!!

(vaikka on jo vauvakin sylissä, silti teidän kuulumiset on pakko lukea päivittäin!) :D

Mukavaa loppuviikkoa!
:heart: lla Delfis ja Vili 5viikkoa
 
Cladoceran juu 25+5 on tänne tullut, muuten hyvin mut hemmetin räkätauti tullu ja kestänyt ikuisuuden.

Joyan, loistava teoria kierron kulusta :)

Plussa tuulia! Kaikille ja paljon, josko tämä olisi onnen vuosi!

(ja pakko täällä on kurkkia kun niin kauan tuli asusteltua ja tutuksi tuli.)
 
Unico onpas sulla edennyt jo pitkälle, tuntuu, että vasta plussasit ja muistan sillon miettineeni että onpa kurjaa kun sä tän pinkan yhtäkkiä hylkäät... Mutta onneksi ei ole käynyt niin, kiitos, että käyt meitä täällä tsemppaamassa vanhaan hyvään malliin :heart: Toivotaan tosiaan, että tämä pyöreä kymppivuosi toisi pyöreyden onnea itse kullekin. Itsellä tulee vielä pyöreät ikävuodetkin täyteen, joten sekin natsaisi sopivasti. :)

Laskeskelin tässä just, että jos nyt ei tärppää, niin seuraavat pupupäivät osuukin sitten pyöreiden juhlintaan. Tämä siis jos nynnyilen, enkä aloita niitä clomeja vielä syömään. Olishan se toisaalta hirmu surullista, jos ei sais omia pyöreitä vuosiaan juhlia kunnolla... ;) toisaalta antaisin mitä vain jos mulla ois tosi hyvä juhlia ihan pommacin voimalla, parin kuukauden kankkusenkin ottaisin ilolla vastaan. :D
 
Jee Sharona, nyt vaan odotellen!!

Cladoceran, uskotaan, et synttärilahja tulee, joko nyt, tai seuraavasta! Olishan se ihanaa kertoa tulokkaalle, että sinut laitettiin alulle juhlahumussa! Tai että juhlahumussa äiti siemaili salaa muilta alkoholittomia, uutisesta ihkaonnellisena! :)

Siiris80 tervetuloa, täällä se kuume takuuvarmasti nousee huippulukemiin! :D

Mulla ovis on varmaankin ovella. V-vuotoa ollut tänään melkoisesti, eli eiköhän se lähipäivinä irtoa...
 
Tervetuloa minunkin puolesta Siiris80 =)

Plussatuulia kaikille tähän kiertoon! .. ja itelle myös :saint:

About viikko pitäs vielä jaksaa ootella miten tässä käy, jännäks menee :kieh: Täällä oudot tuntemukset vaan jatkuu, ajoittaista huonoa oloa. Tavallaan aaltomainen humahdus mahasta päähän ja sit jää otsaan sellanen olo kuin ois krapula. Aaargh! Ei kuumetta ole kuitenkaan.

Mutta mites se menikään, oma pää voi kehitellä vaikka mitä oireita. :ashamed:
 
Tervetulo Siiris munkin puolesta!

Ritu tsemppiä piinailuun! Hyvältä kuulostaa, peukut on pystys!

Clado toivotaan että sulle tulis hieno synttärilahja! :) Vai aattelit ettet viel clomei alota, mä kans oon vähän jahkaaja, gynelle menonkin kaa jahkasin ihan turhan kauan.

Koitan tulla viel myöhemmin kirjottelee gynellä käynnistä, ei mitään mullistavaa, mut eteenpäin hommat etenee, nyt meinaan tulee vieraita, pakko mennä laittaa tarjottavaa. :)
 
Hlemmur ;) älä suotta pelkää, mulla ei oo auvoisaa ollut (ja ukko sanonu välillä et ite halusit, mut uskon lopun olevan onnellinen) ja muistan ton odotuksen odotuksen tuskan.

clado, Peukkuja ja tää vois olla se hyvä vuosi. Muista sit juhlia pyöreitä jos sun annetaan ;) Tai juhlia kumminkin mut piiloitellen ;)

Tää peukuttaa teitä kaikkia et tappakaa tää pino tänä vuonna ja siirtykää kaikki tonne (odotus) toiselle puolelle (toivoo oikein kovasti)!
Ja käy tä äkurkkimassa vaikka ei aina kirjoitakkaan ;) haluaa tietää kuulumiset ja toivoa mukana lisää plussia!
 
äh... danuli :ashamed: sori... ihan unohdin että sulla oli tänään THE päivä! Mahtia, että hommat etenee ja jotain aina selviää. Kerro pian uutiset! :)

En mä oo vielä päättänyt niiden clomien suhteen. Oikeestihan mä raskaudun jo nyt ja niitä ei ikinä ees tarvita :D Ehkä pitäis tässä piinapäivien ratoksi lunastaa koko resepti, niin olis sitten hukkatavaraa, kun oikeesti plussais. On se taidettu kuitenkin jo aiemminkin todeta, ettei noi hankkimiset mitään auta, mutta jos kuitenkin??? :LOL:
Tietääkö joku muuten, että onko ne Clomit kalliita?

Mitähän ihminen muuten tekis ja ajattelis jos ei yhtään jahkailis??? :saint:

Ritu mulla oli odotuksen odottelun alkuaikoina varmaan yk:t 1-4 tosi paha olo aina piinaviikot. Silloin selittelin sitä sillä, että keltarauhashormoni aiheuttaa pahoinvointia ja mietiskelin, että mitähän sitte jos on raskaana ja samaista hormonia on moninkertaiset määrät?? Nyt reilun vuoden jälkeen kroppa on kai jotenkin tottunut tuohonki hormoniin, eikä tarvii kahta viikkoa aina putkeen voida turhaan pahoin... Toivotaan kuitenkin, että sulla on toisin ja pahoinvointiin on ihka oikea syy :heart:
 
Clado, ei ne clomit mitenkään kamalan kalliita ole normaalituloiselle ihmiselle. Muistelen, että joku määrä maksoi joitakin kymppejä. (Tämä varmaan auttoi aika paljon...) Mutta lähinnä yksi ihan merkittävä juttu niissä on se, että joistakin apteekeista saa puolitettuja pakkauskokoja, jos niitä pillereitä on määrätty vain esim yksi/päivä. Silloin ei tarvitse ostaa monelle kierrolle yhdellä kertaa eikä jää pillereitä nurkkaan pyörimään, kun se kuitenkin heti sitten tärppää ekasta kuurista... Kannattaa siis kysellä puolitettujen pakkausten perään! Itse sain niitä ainakin yliopiston apteekista.

Näköjään meitä kurkkijoita on täällä aika paljon. :) Teillä on liian viihdyttävät jutut, kun keräätte näin paljon yleisöä...
 
thanks Piip. :flower: Aattelinkin, että mahtaakohan nuo olla 10 euroa per pilleri vai per paketti, mutta ihan okei, jos kympeistä puhutaan eikä satasista...

Me kun asutaan täällä hevon kuusessa, niin täältä en kyllä usko, että saa vajaita pakkauksia, jos ne yleensä on se 20 per paketti, mitä tossa reseptissä on määrätty. Yhtä kiertoa kohden ei tosiaan mee kun se 5 tabua, joten ois kyllä kiva jos niitä sais vaikka 10 paketeissa. Jos vaikka sit tokalla kiekalla tärppäis???

Ja tosiaan... meillä taitaa olla vaan niin hyvät jutut kun tyyppi toisensa perään viihtyy meidän parissa, vaikka olisi jo vauva-arki menossa. Toisaalta... moni on täällä viihtynyt ennen plussaa jo aika pitkään ja tuttujen tyyppien kuulumisia on kiva käydä vakoilemassa. Itekin aion, jos JA KUN pääsen tästä ketjusta virallisesti ettipäi.

Joo, nyt nukkumaan, ettei kaikki luule mua ihan nörtiks, kun jokatoinen kirjotus on aina mun :LOL:
 

Yhteistyössä