Laittakaa kuvia kotootanne niin muut arvostelevat sisustusta jne =)

  • Viestiketjun aloittaja kaikkein paras arvostelemaan
  • Ensimmäinen viesti
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Se kuva missä sohva on eteisessä ei enää ole siellä, mä vaihdoin järjestystä kun olin rv 36 sen tilalla on mäntyinen kaappi/lipasto (vaimikäsenytoli ) ja mä tuolla aikaisemmin mainitsin keskustelussa, että miksi on monta sohvaa, johtuu siis siitä, että jätin oman ison kulmasohvan exälleni ja maksan tällä hetkellä hänen lainoja 25000? (kun olin takaajana ) joten ei ole paljon 500? vuokran ja 500? lainanlyhennyksen jälkeen varaa ostella sohvia |O kun ä-rahasta noikin makselee ... mut kiitos kaikille :D ehkä meillä joku päivä on taas iso kulmasohva.... ;)
Eihän sitä aina tartte olla rikas, mutta kyllä minä aavistuksen pyörittäisin noita huonekaluja, jotta kokonaisuus on rauhallisempi ja jäntevämpi. Ja ne taulut on kyllä _persoonallisesti_ seiniin laitettu...
Johan meidän koti saa osakseen huomiota :saint: :LOL: :LOL: Hyvähän se on, että mielipiteitä riittää B) Mut en mä siitä huolimatta lähde muuttamaan mitään :snotty: :ashamed:

 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Johan meidän koti saa osakseen huomiota :saint: :LOL: :LOL: Hyvähän se on, että mielipiteitä riittää B) Mut en mä siitä huolimatta lähde muuttamaan mitään :snotty: :ashamed:
Vain parhaat saavat huomion, tusinatavara unohtuu :D
No ei meidän kodin kohdalla ole kyllä kyse parhaasta :ashamed: :LOL: :LOL: :saint: Mut me viihdytään :wave:
 
eräs
ihan kiva muuten mutta hirveen ahdas. kisu on ihana!!!!!
keittiössä kaapit aika tylsät ja tuo hylly missä pulloja... kamala! ihan kauhea pölyn ja rasvan kerääjä. huh! hankiudu siitä eroon.
olkarissa järkyttävät verhot enkä tykänyt sohvistakaan. Eteisessä joku ihme sohva... samoin makuuhuoneessa.
 
eräs
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
ihan kiva muuten mutta hirveen ahdas. kisu on ihana!!!!!
keittiössä kaapit aika tylsät ja tuo hylly missä pulloja... kamala! ihan kauhea pölyn ja rasvan kerääjä. huh! hankiudu siitä eroon.
olkarissa järkyttävät verhot enkä tykänyt sohvistakaan. Eteisessä joku ihme sohva... samoin makuuhuoneessa.
[/quot

ei kun nimrahan se oli.... sorry!
 
Wilpuri
Nimra, meillä kans silloin kun siellä asuttiin lähti se maali siitä parvekkeen kaiteesta sillain hilseilemällä pois. Sisäpuolelle isäntä teki sellaisen paneelijutun siihen peltiseen alaosaan että ois nätimmän näköinen kun se keltainen ei oikein ole mun suosikkiväri. Niin ja lattialla oli siellä sellaiset panekyllästetystä puusta tehdyt levyt.
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
ihan kiva muuten mutta hirveen ahdas. kisu on ihana!!!!!
keittiössä kaapit aika tylsät ja tuo hylly missä pulloja... kamala! ihan kauhea pölyn ja rasvan kerääjä. huh! hankiudu siitä eroon.
olkarissa järkyttävät verhot enkä tykänyt sohvistakaan. Eteisessä joku ihme sohva... samoin makuuhuoneessa.
No keittiön kaapeille en tee mitään, kun on vuokra-asunto, pullohyllyssä ei kyllä ole pölyä eikä rasvaa, kun pyyhin se 2 x viikossa :saint: Enkä aio hankkiutua siitä eroon :whistle: Sohvista nuo vihreät nojatuolit ja sohva on itse päällystetty ( v 97 kun lähdin opiskelemaan ) ja verhoista en luovu myöskään :saint: Eteisessä oleva sohva on nykään siis olohuoneessa (ekat kuvat siis uusia, järjestys muuttunut rv 36 ) ja makuuhuoneen sohvastakaan en luovu :wave: Heh, mä en luovu mistään, vaikka jaksaisit möyhätä aamusta iltaan :saint: Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi :flower: =)
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:
Nimra, meillä kans silloin kun siellä asuttiin lähti se maali siitä parvekkeen kaiteesta sillain hilseilemällä pois. Sisäpuolelle isäntä teki sellaisen paneelijutun siihen peltiseen alaosaan että ois nätimmän näköinen kun se keltainen ei oikein ole mun suosikkiväri. Niin ja lattialla oli siellä sellaiset panekyllästetystä puusta tehdyt levyt.
Mä ehkä pidän tuon lattian tuolla betoni pinnalla eli en osta niitä puulevyjä (mietin kyllä ) ja maalata tuo lattia pitää :p Tuohon seinään on varmaan kyseltävä jostain huollosta VVO:lta lupa :snotty:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
ihan kiva muuten mutta hirveen ahdas. kisu on ihana!!!!!
keittiössä kaapit aika tylsät ja tuo hylly missä pulloja... kamala! ihan kauhea pölyn ja rasvan kerääjä. huh! hankiudu siitä eroon.
olkarissa järkyttävät verhot enkä tykänyt sohvistakaan. Eteisessä joku ihme sohva... samoin makuuhuoneessa.
No keittiön kaapeille en tee mitään, kun on vuokra-asunto, pullohyllyssä ei kyllä ole pölyä eikä rasvaa, kun pyyhin se 2 x viikossa :saint: Enkä aio hankkiutua siitä eroon :whistle: Sohvista nuo vihreät nojatuolit ja sohva on itse päällystetty ( v 97 kun lähdin opiskelemaan ) ja verhoista en luovu myöskään :saint: Eteisessä oleva sohva on nykään siis olohuoneessa (ekat kuvat siis uusia, järjestys muuttunut rv 36 ) ja makuuhuoneen sohvastakaan en luovu :wave: Heh, mä en luovu mistään, vaikka jaksaisit möyhätä aamusta iltaan :saint: Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi :flower: =)

hei ole ylpeä kodistasi jos siitä tykkäät, ei sun tarvi kenellekään selitellä velkojas ja sohvia/raskausviikkoja, teet niinku hyvältä tuntuu!!
 
Nimra
[/quote]
hei ole ylpeä kodistasi jos siitä tykkäät, ei sun tarvi kenellekään selitellä velkojas ja sohvia/raskausviikkoja, teet niinku hyvältä tuntuu!!
[/quote]

Niin mä kyllä olenkin :saint:
 
vierasXXXX
BUBO, aivan HUIPPUIHANA koti sulla. Voisin vaihtaa oman keittiöni heti tuollaiseen. Kiinnostaa tuo, miten olette tehneet nuo kuvat tuonne lastenhuoneen seinälle. Tosi hyvä idea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
ihan kiva muuten mutta hirveen ahdas. kisu on ihana!!!!!
keittiössä kaapit aika tylsät ja tuo hylly missä pulloja... kamala! ihan kauhea pölyn ja rasvan kerääjä. huh! hankiudu siitä eroon.
olkarissa järkyttävät verhot enkä tykänyt sohvistakaan. Eteisessä joku ihme sohva... samoin makuuhuoneessa.
No keittiön kaapeille en tee mitään, kun on vuokra-asunto, pullohyllyssä ei kyllä ole pölyä eikä rasvaa, kun pyyhin se 2 x viikossa :saint: Enkä aio hankkiutua siitä eroon :whistle: Sohvista nuo vihreät nojatuolit ja sohva on itse päällystetty ( v 97 kun lähdin opiskelemaan ) ja verhoista en luovu myöskään :saint: Eteisessä oleva sohva on nykään siis olohuoneessa (ekat kuvat siis uusia, järjestys muuttunut rv 36 ) ja makuuhuoneen sohvastakaan en luovu :wave: Heh, mä en luovu mistään, vaikka jaksaisit möyhätä aamusta iltaan :saint: Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi :flower: =)

Ihan noilla olemassa olevilla elementeilläkin tuosta asunnosta saisi paljon rauhallisemman, selkeämmän ja raikkaamman, jos vähän järkkäisi järjestystä ja esim. sommittelisi niitä tauluja uudelleen. Kokonaisuus on aina enemmän kuin osiensa summa :).
 
UHU
Alkuperäinen kirjoittaja vierasXXXX:
BUBO, aivan HUIPPUIHANA koti sulla. Voisin vaihtaa oman keittiöni heti tuollaiseen. Kiinnostaa tuo, miten olette tehneet nuo kuvat tuonne lastenhuoneen seinälle. Tosi hyvä idea.

Nuo kuvat on ihan sabluunoilla tehty. Kolme sabluunaa/kuva, eli joka värille oma. Nallet on Anita Jeramin kuvittamasta kirjasta ja siitä olen suurentanut ja yksinkertaistanut niitä.

Kiitokset kehuista myös :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja vierasXXXX:
BUBO, aivan HUIPPUIHANA koti sulla. Voisin vaihtaa oman keittiöni heti tuollaiseen. Kiinnostaa tuo, miten olette tehneet nuo kuvat tuonne lastenhuoneen seinälle. Tosi hyvä idea.

Nuo kuvat on ihan sabluunoilla tehty. Kolme sabluunaa/kuva, eli joka värille oma. Nallet on Anita Jeramin kuvittamasta kirjasta ja siitä olen suurentanut ja yksinkertaistanut niitä.

Kiitokset kehuista myös :)
Samaa mieltä olen minäkin, tosi ihanan näkönen koti! Ja upeat noi sabluunoilla tehdyt kuvat. mahtavaa, että joku osaa keksiä noin ihania ideoita ja osaa ne vielä toteuttaa =)
 
Olohuoneesta en taida kehata laittaa kuvaa, ku sielä on rumat sohvat ja ruma matto. Matto vaihtuu joskus, mutta sohvat vasta sit ku ne on käyttökelvottomat. :( Kumminki nauraisitte jos laittaisin...toisaalta voisitte antaa vinkkejä, mitä seinille, millainen matto, millaiset verhot...

Keittiötä
 

Yhteistyössä