Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

Voi ei esikoinen haaveissa, kylläpä teillä nää passit vastustaa..:( Meinaako mennä taas ovis viikonlopulle/pyhälle?

Lilja87, jos sulla oli kp15 ovistestissä viivat, niin sehän tarkoittaa, että ovis on vuorokauden kuluessa, jolloin teidän "talletukset" tuli juuri oikeaan hetkeen..:) Ja kyllä ne simpat on aivan käyttökelpoisia, vaikkei sitä polien suosittelemaa 3vuorokautta pidätteliskään!
Kaikista mahdollista dropeista oon lueskellu lapsettomuuteen liittyen, mutta tämä oli eka kerta kun kuulin mulipen-tipoista, joten ei, ei kokemusta..:)

Pisamapeikolle halit vitutuspäivään, voi kun voiskin sanoa, että kyllä se siitä..:/

Ite piinailen kohta ppkasia.. Tosi kiire viikko ollut uuden työn koulutuksessa ja sairastavan lapsen kanssa, joten en oo juuri ehtiny piinailemaan taikka kirjoittelemaan tänne tuntemuksia.. Tällä hetkellä on sellainen olotila, ettei olis tärpänny..:( Ehkä se on itsesuojeluvaistoa pettymystä vastaan, ehkä se on joku sisäinen vaisto... Noh, tilaamani testit ei tullu, joten menee ensiviikkoon testailut...

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti!!!
 
mimmi92 meillä on melkein samat dpo:t, mulla ilmeisesti tänään dpo 7..tai 8. Maanantaina ajattelin testin tehdä, tosin mulla ei oo tähän asti ollut _mitään_ oireita, paitsi epäusko ihan kaikkeen eikä yhtään raskaana oleva olo. Tosin en oo koskaan ollut raskaana, joten en tiedä miltä se raskaana oleva -olo tuntuu :D rinnat kipeytyi ovulaation jälkeen, mutta hävisi sitten pari päivää sitten.
Onko teillä muuten kenelläkään (joilla on jo yksi tai useampi lapsi) ollut sitä ns. kiinnittymisvuotoa? Mietin, että kuinka yleistä se on...?
Itselläni ei sellasta ole näkynyt ei muutenkaan mitään merkkejä kiinnittymisestä.. hmph : /
 
Noniin, viimeinki tuli tulokset; miehen simpat ok, ei mitään erityistä mainittavaa. Ja kp8 meneillään. Että mitäkö tästä nyt sitten päättelis... ilmeisesti mulla on vaan limakalvo ohut tai jotain häikkää täytyy jossain olla. Olisin melkeen toivonut että miehestä ois jotain löytynyt, että olis joku syy kaikkeen, kaikista ärsyttävintä elää epätietoisuudessa:< Toivotaan siis että greippimehu ja gelee royalet + jouluun sattuva ovis olis hyvä yhdistelmä:) Ei mulla kyllä mikään hirveä luotto noihin ole, oon niitä aiemminkin syönyt.
 
Mä kokeilin 2 kiertoa, kun punasoluja vähän normaalia enemmän ja hb 152.. Pitäis ohentaa verta, ja siten parantaa pienten suonien verenkiertoa. Jostain luin että käytetään myös toistuvien keskenmenojen hoitona (ehkäisee istukan veritulppia)..

Mulla dpo 9 ja aamuntesti nega. Jotenkin silti positiivinen olo kun on hirveä flunssa (esikoista odottaessa oli myös) ja äsken tissistä tuli puristaessa tippa maitoa. Ei oo tippaakaan tullu viimeisen 8kk aikana..
 
Mulla tänään kai dpo10, vähän nippailee ja tulee hassuja muutaman sekunnin kestäviä viiltoja pitkin mahaa välillä.
Nega testattu ja äsken vedin kunnon iltaitkuangstit, kun tuntu ettei taaskaan oo tärpänny.. :( mä oon jotenki ihan loppu tähän, vaikka toisaalta tuntuu tyhmältä ja hävettääkin vähän itkeä tätä, kun toisilla on yritystä takana paljon enemmän, meille tää on kai yk17... blaah :ashamed: Tosin vielähän tuo nega voi plussaksi muuttua, mut... :/
 
Saako liittyä seuraan? Kuten jossain joku tuumasikin, lapsettomuuspuolella on kovin hiljaista, joten ehkä täältä saa enemmän vertaistukea.

Täällä ovistikutteluja, tänään kp9/28-33. Viime kierrossa ovis kp12, edellisessä kp17, joka olikin kiertonakin sitten pidempi, muistaakseni kp33. Pitkä matka on kuljettu jo kun aikaa katsoo taaksepäin - keskenmenostakin jo pian kaksi vuotta aikaa, eikä sen jälkeen mitään. Clomit olleet huhtikuusta asti ja muutaman kk taukokin lääkityksestä tässä välissä ollut. Nyt alkaa oleen viimeiset lääkkeet käsissä (olisko yhteen tai kahteen kiertoon vielä lääkkeet) ja odotellaan, että päästäisiin jo vihdoin lapsettomuusasioita hoitamaan eteenpäin kunnolla. Clomit kun sain tk:ssa erikoislääkäriltä, joka oli opiskelijoiden kanssa "harjoittelemassa", normaalisti lääkäri on polilla. Vähän tyhjän päällä kuukausia keikuttu. Yks yhteinen muksu meillä on, miehellä kaks lasta ennestään ja mullakin yks pilleriraskaus takana aiemmasta elämästä. Esikkoakin tehtiin kauan, siihen tosin riitti Terot avuksi.
 
Tervetuloa Bambini! Hienoa että pääsette asiassa eteenpäin. Tämä tyhjän päällä keikkuminen on niin turhauttavaa.

On, Mua on alkanut jännittämään endon ärhäkkyys. Tunsin juuri uuden pesäkkeen, joka ei ollut siinä kuukausi sitten. Mietin että miten paljon se ehtii leviämään ennen leikkausta. Lisäksi myoomalöydökset pelottavat. Mitäs jos ne kasvaa niin paljon, että kohtua ei pystytä pelastamaan.
 
Mulla taas alkoi tänään ihan järkyttävät menkkamaiset kivut.. ihan kuin kouris mahaa ja samalain vihloo nivuseen ja polveen.


Huomenna ois kontrolliultra, on niin valtavan positiivinen mieli, että pelkään tippuvani huomenna hyvin korkeelta.
 
noniin, lääkäristä tultu.
Ultrattiin ja lääkäri sanoi ettei mun munasarjoilla tehdä lapsia. Jotain se puhui keltarauhahormoonista ja että munasoluja(?) ei ole tai niitä on vähän. En oikein saanut selvää lääkärin puheesta, oli muutenkin kovin hätäinen. Määräsi kuitenkin ne verikokeet otettavaksi kp21 sen jälkeen varaan uuden ajan (ja odottelen kai taas sitä aikaa kuukausitolkulla?) ja mietitään jatkosta...
Jäin vain miettimään, että voiko vuosi sitten ultran mukaan mallikelpoiset munasarjat muuttua "toimintakyvyttömiksi" vuoden sisällä..? :eek: Tämä lääkäri tosin oli ilmeisesti ihan normaali yleislääkäri (kävin siis neuvolassa, vuosi sitten kävin ihan yksityisellä gynekologilla ultrassa), mutta kai nekin asiansa osaa..?
 
Viimeksi muokattu:
Jäin vain miettimään, että voiko vuosi sitten ultran mukaan mallikelpoiset munasarjat muuttua "toimintakyvyttömiksi" vuoden sisällä..? :eek: Tämä lääkäri tosin oli ilmeisesti ihan normaali yleislääkäri (kävin siis neuvolassa, vuosi sitten kävin ihan yksityisellä gynekologilla ultrassa), mutta kai nekin asiansa osaa..?
Mulla yks lääkäri ultras ja kehui kuinka kauniit munasarjat mulla on ja kuinka hyvin folleja kehittymässä.. puol vuotta tuosta toinen lääkäri totesi nää kauniit munasarjat pcos-tyyppisiksi ja nämä hyvät follit olikin vain sen aiheuttamia.. Molemmat neuvolan gynejä.

Nyt oon onneks saanut käydä samalla koko ajan, mutta ei oikein saa hoidot vastinetta.
 
voi jehna... mä kun kuvittelin, että naistentautien ja synnytysten erikoislääkäriin sanaan ja ammattitaitoon vois luottaa 100prosenttisesti ja oon ollu niin helpottunu ku kaikki on ollu ok... emmä usko että toi neuvolalääkärikään ihan päästänsä ois noita vikoja keksiny, jäi vaan epäilyttävä olo kun oli niin hätäinen..
 

Yhteistyössä